برای دریافت ویزای تجاری پرتغال راه های زیادی وجود دارد ما در این مطلب شما را با این مسیر و مشکلاتی که در مسیرتان ممکن است قرار بگیرد آشنا می کنیم تا در زمان درخواست ویزای تجاری پرتغال مشکلی برای شما پیش نیاید.

ویزای تجاری پرتغال

۲۷ خرداد ۱۳۹۷

ویزای تجاری پرتغال

برای دریافت ویزای تجاری پرتغال راه های زیادی وجود دارد ما در این مطلب شما را با این مسیر و مشکلاتی که در مسیرتان ممکن است قرار بگیرد آشنا می کنیم تا در زمان درخواست ویزای تجاری پرتغال مشکلی برای شما پیش نیاید.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به دنبال دریافت ویزای پرتغال آن هم از نوع تجاری هستید باید درباره این کشور و شرایط دریافت ویزای تجاری آن اطلاعاتی داشته باشید. ما در این مطلب درباره پرتغال و ویزای تجاری آن صحبت خواهیم کرد. ابتدا شما را با کشور پرتغال و اقتصاد آن آشنا می کنیم سپس مراحل و مدارکی که برای دریافت ویزای تجاری پرتغال نیاز دارید را به شما معرفی می کنیم.

ویزای تجاری پرتغال

ویزای تجاری پرتغال

کشور پرتغال

پرتغال کشوری اروپایی می باشد که در جنوب غربی این قاره واقع شده است که پایتخت این کشور زیبا لیسبون نام دارد. زبان مردم در این کشور پرتغالی است و واحد پول آن ها نیز یورو می باشد. شیوه اداره این کشور به صورت پارلمانی است. کشور پرتغال یکی از کشورهای پیشرفته در زمینه تحصیل و کار است و همه ساله افراد زیادی برای پیشرفت در زمینه تخصصی خودشان به این کشور سفر می کنند. کشور پرتغال جزء اتحادیه اروپا و ناتو است.

اقتصاد در کشور پرتغال

اقتصاد در کشور پرتغال بسیار عظیم است. به طور کلی فعالیت های این کشور به چند گروه عمده تقسیم می شوند که در بین آنها مصنوعات چوب پنبه ای، شراب سازی و ماهیگیری بسیار مورد توجه مردم این کشور هستند. این کشور برای کسانی که با هدف تجارت به آن ورود پیدا می کنند بسیار مناسب است و می تواند موجب پیشرفت شگرف آن ها شود.

اقتصاد در کشور پرتغال

اقتصاد در کشور پرتغال

دریافت ویزای تجاری پرتغال

اگر قصد دارید برای انجام تجارت وارد کشور پرتغال شوید باید ابتدا ویزای تجاری پرتغال را دریافت کنید. ویزای تجاری پرتغال راهی برای افرادی است که برای گسترش کسب و کار خود قصد دارند به این کشور مهاجرت کنند. پس از تعیین وقت سفارت پرتغال و درخواست ویزای تجاری پرتغال باید بدانید که داشتن یک دعوتنامه تجاری از طرف دولت پرتغال برای صدور ویزای شما الزامی است. شما با دریافت ویزای تجاری پرتغال می توانید به این کشور سفر کنید و از فرصت های کسب و کاری که در مقابلتان قرار می گیرد استفاده کنید. افراد زیادی در صدد دریافت ویزای تجاری پرتغال هستند.

دریافت ویزای تجاری پرتغال

دریافت ویزای تجاری پرتغال

اقامت در کشور پرتغال

از آنجایی که پرتغال عضو اتحادیه شینگن است برای زندگی در این کشور نیاز به دریافت ویزای شینگن دارید. مزیتی که ویزای شینگن دارد این است که پس از دریافت آن می توانید به سایر کشورهای عضو این پیمان به راحتی سفر کنید. شما علاوه بر مراحل گفته شده باید از لحاظ مالی نیز بتوانید سفارت را راضی کنید یعنی مدارکی داشته باشید که نشان دهنده وضعیت حساب بانکی شما به سفارت پرتغال باشد. نداشتن سوء پیشینه نیز یکی دیگر از شرایطی است که برای دریافت این ویزای تجاری باید داشته باشید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای تجاری پرتغال

ما در این قسمت شما را با مدارکی که باید به سفارت تحویل دهید آشنا می کنیم:

-به سایت سفارت پرتغال مراجعه کرده و فرم درخواست ویزای تجاری پرتغال را تکمیل کنید.

-ارائه مدارک شناسایی معتبر مانند شناسنامه و کارت ملی

-ارائه پاسپورتی که حداقل ۳ ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد.

-ارائه کپی از تمام ویزاهای دریافت شده از کشورهای عضو اتحادیه شینگن

-ارائه مدارکی معتبر که نشان دهنده شغل شما باشد. برای تاجران ارائه کارت بازرگانی و کپی آن کافی است.

-ارائه فیش حقوقی

-مدارکی که نشان دهنده گردش مالی شما در بانک باشد. این مدارک نشان می دهد که شما می توانید به عنوان یک سرمایه گذار فعالیت کنید.

پس از این که مدارک گفته شده را تکمیل کردید می توانید آن ها را به صورت آنلاین و یا حضوری به سفارت پرتغال تحویل دهید. ضمنا برای بررسی این مدارک نیز باید هزینه ای به سفارت پرتغال پرداخت شود. دقت کنید که در صورتی که مدارک ارائه شده شما اشتباه باشد یا دارای نقصی باشد دوباره باید مراحل گفته شده را از اول انجام دهید و دوباره هزینه پرداخت کنید. همه مدارکی که بعد از تعییین وقت سفارت پرتغال به سفارت پرتغال تحویل می دهید باید دارای یک نسخه اصل و یک نسخه کپی باشد در غیر این صورت قابل بررسی نیستند. این مدارک باید به صورت ترجمه شده باشند.

در زمان ارائه درخواست ویزای تجاری پرتغال دقت کنید زیرا افراد زیادی هستند که در این مسیر به دنبال سود جویی خود هستند. شما می توانید با تحقیق و جست و جو در این زمینه کار خود را به یک آژانس معتبر بسپارید که در زمینه ویزاهای تجاری سابقه درخشانی داشته باشد. تیم ما با کادری مجرب و حرفه ای و سابقه درخشانی که در این زمینه دارد همواره پاسخ گوی شما خواهد بود.

مدارک لازم برای دریافت ویزای تجاری پرتغال 

مدارک لازم برای دریافت ویزای تجاری پرتغال

 

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس مسافرتی سفری دیگر مجری مستقیم وبی واسطه در خصوص وقت سفارت پرتغال ، ویزای پرتغال و سفر به پرتغال. تلفن تماس ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای نمایشگاهی پرتغال ویزای نمایشگاهی پرتغال یکی از پر طرفدارترین ویزاهای کشور پرتغال می باشد. این ویزا برای افرادی که...

درباره پرتغال کشور پرتغال یکی از مشهورترین و زیباترین کشورهای قاره اروپا می باشد که در جنوب غربی اروپا واقع...

وقت سفارت پرتغال با دریافت وقت سفارت پرتغال هر فرد می تواند در زمان مناسب جهت تعیین وقت مصاحبه و...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر