سفر همواره یکی از دغدغه ها و همچنین جذاب ترین بخش های زندگی هر شخصی می باشد. در هر سفر علاوه بر مشاهده و بازدید جاذبه های گردشگری با آداب و رسوم ملل نیز آشنا خواهید شد. با درخواست وقت سفارت فنلاند می توانید به یکی از زیباترین کشور های جهان سفر کنید.

وقت سفارت فنلاند | چگونگی درخواست – مدارک لازم

۲۷ خرداد ۱۳۹۷

وقت سفارت فنلاند

سفر همواره یکی از دغدغه ها و همچنین جذاب ترین بخش های زندگی هر شخصی می باشد. در هر سفر علاوه بر مشاهده و بازدید جاذبه های گردشگری با آداب و رسوم ملل نیز آشنا خواهید شد. با درخواست وقت سفارت فنلاند می توانید به یکی از زیباترین کشور های جهان سفر کنید.

وقت سفارت فنلاند
وقت سفارت فنلاند

فنلاند کجاست

کشور فنلاند یکی از کشورهای منطقه اسکاندیناوی است و در شمال اروپا واقع شده است. کشور فنلاند از جمله زیباترین و منحصر به فرد ترین کشورهای دنیا می باشد که به سبب طبیعت بی نظیر و جذابش در هر فصلی مسافران و گردشگران فراوانی را از سرتاسر جهان به خود جذب می کند. پایتخت این کشور هلسینکی می باشد و جمعیت کم، امکانات رفاهی و تفریحی بالا و طبیعت بکر کشور فنلاند از جمله عواملی است که آن را هر ساله در لیست با کیفیت ترین کشورهای دنیا برای زندگی قرار می دهد. اگر علاقه مند به دیدن کشور هزار دریاچه هستید تا از نزدیک با شفق های زیبای آسمانی و منظره بکر و بدیع گوزن های شمالی روبرو شوید با درخواست وقت سفارت فنلاند از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایید و با دریافت ویزا به این کشور زیبا و رویایی سفر کنید.

وقت سفارت فنلاند
وقت سفارت فنلاند

جاذبه های گردشگری کشور فنلاند

با درخواست وقت سفارت فنلاند می توانید زیباترین جاذبه های گردشگری کشور فنلاند را مشاهده نمایید. فنلاند یکی از زیباترین کشورهای جهان می باشد و یکی از علل شاخص آن طراحی و معماری زیبای آن است. موزه ها، مناظر طبیعی، فستیوال ها و … از جمله زیبایی ها و جاذبه های این کشور می باشد.

از جمله زیبا ترین و مشهورترین جاذبه های گردشگری و مراکز تفریحی کشور فنلاند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-شهر زیبای ساحلی هانکو

-باغ شهر تاپیلو

-شهر زیبای هامنلینا

-بازار مرکزی

-کلیسا جامع هلسینکی

-موزه عکاسی، پست و بانک

-میدان سنا

-جزیره سوراساری

-سالن فنلاندی

-تانوو

کلیسا سکوت-سونا لویلی-پارک اسپلاندی-منطقه کرونوکا-کلبه های اسکیمویی-مناظر لیوای-شهر تامپری-مجمع الجزایر الاند-شهر کمی-فینیش لیک لند-پوروو-هلسینکی – موزهٔ آکسلی گالن-کاللا- کلیسای صخره‌ای

چگونگی درخواست وقت سفارت فنلاند و خدمات سفارت

برای سفر به هر کشوری نیاز به دریافت ویزا از سفارت همان کشور می باشد. برای دریافت ویزای کشور فنلاند نیازمند درخواست تعیین وقت سفارت فنلاند می باشید. سفارت فنلاند در تهران خدمات متفاوتی را از قبیل ویزای شنگن، دریافت درخواست ویزا اقامتی و کاری و راهنمایی متقاضیان جهت درخواست مهاجرت را بر عهده دارد.

راه های متفاوتی برای درخواست وقت سفارت فنلاند وجود دارد از جمله مراجعه به آژانس های هوایی. سفارت فنلاند در تهران واقع می باشد و شخص برای دریافت ویزای کشور فنلاند ملزم به تعیین وقت از سوی سفارت فنلاند است.

آدرس دقیق سفارت فنلاند به صورت زیر می باشد: خیابان شریعتی، خیابان میرزاپور، کوچه حدادیان، شماره ۲

با در دست داشتن مدارک لازم جهت دریافت وقت سفارت فنلاند به صورت حضوری به سفارت فنلاند مراجعه کرده تا پس از بررسی مدارک، عکس و انگشت نگاری و دریافت هزینه وقت سفارت تاریخ و زمان دقیق وقت سفارت فنلاند جهت مصاحبه و دریافت ویزا برای شما تعیین گردد.

اطلاعات لازم جهت دریافت ویزا، آدرس ایمیل و ساعت کاری سفارت فنلاند به شرح زیر می باشد:

-مرکز درخواست ویزا در ایران: تهران، منطقه ۱، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم، طبقه ۱۱

ساعات کاری:  ۱۷:۰۰ – ۰۸:۰۰

ساعات پذیرش مدارک: ۱۵:۰۰ – ۰۸:۰۰

ساعات برای برگرداندن گذرنامه به متقاضی: ۱۷:۰۰ – ۱۵

مدارک لازم جهت تعیین وقت سفارت فنلاند

از جمله مدارکی که جهت دریافت وقت سفارت فنلاند به آن نیازمند می باشید موارد زیر می باشند:

-پاسپورت با اعتبار حداکثر ۶ ماه و دارا بودن ۲ برگه سفید در آن

-۶ قطعه عکس

-شناسنامه و ترجمه تمامی صفحات آن

-گواهی حساب بانکی به زبان انگلیسی

– اصل و ترجمه سند مالکیت با تائیدیه دادگستری

– اصل و ترجمه مدارک شغلی

-آخرین فیش حقوقی برای مسافران کارمند

-گواهی اشتغال به کار یا اشتغال به تحصیل

وقت سفارت فنلاند
وقت سفارت فنلاند

دریافت ویزای شینگن از سفارت فنلاند

از آنجایی که کشور فنلاند عضو پیمان شنگن می باشد لذا جهت سفر به این کشور نیازمند دریافت ویزای شنگن می باشید. بسته به نوع سفر و ویزای مسافرتی ویزا شنگن برای شما تهیه می گردد. بعد از تعیین وقت سفارت فنلاند ویزای شنگن ۴ موضوع و حیطه مشخص را در بر خواهد گرفت و بر اساس آن ویزای مشخصه برای مسافر صادر می گردد. انواع ویزای شنگن به شرح زیر می باشد:

ویزا A: ویزای مخصوص ترانزیت می باشد و مسافر نمی تواند از فرودگاه فنلاند خارج گردد

ویزا B: این ویزا شنگن برای عبور می باشد و مسافر می تواند بر طبق آن وارد کشور فنلاند گشته و با سفر زمینی خود را به کشورهای دیگر برساند

ویزا C: ویزا توریستی می باشد و مورد تقاضاترین ویزا شنگن از طریق تعیین وقت سفارت فنلاند است و انواع مختلفی همچون یک بار ورود، دو بار ورود و چند بار ورود را دارد.

ویزا D: یک ویزا با مدت زمان طولانی مخصوص تجار و صاحبان کسب و کار می باشد

مدارک لازم جهت دریافت ویزا شنگن کشور فنلاند به قرار زیر می باشد:

-فرم درخواست ویزا

-یک قطعه عکس

-گذرنامه

-اصل مدرک اشتغال به کار

-گواهی بیمه درمانی مسافرتی

-گواهی داشتن در آمد کافی

-دعوتنامه

-تاییدیه محل اقامت

-هزینه ویزا

نکاتی در مورد درخواست وقت از سفارت فنلاند

نکاتی که در مورد تعیین وقت سفارت فنلاند و مراحل بعد از آن وجود دارد و شناخت و به کارگیری آن ها تاثیر بیشتری در امکان دریافت ویزای کشور فنلاند دارد به قرار زیر می باشد:

-به هنگام وقت مصاحبه در زمان مناسب در سفارت حاضر باشید و دیر نکنید

-تمامی مدارکی که تحویل می دهید کامل باشد چرا که در صورت هرگونه نقصی وقت سفارت فنلاند شما باطل می شود و باید دوباره درخواست وقت بدهید

-در صورت رد درخواست وقت سفارت فنلاند تا یک ماه فرصت اعتراض خواهید داشت

-پایان مهلت پاسپورت خود را چک کنید چرا که در صورت مهلت کمتر از ۳ ماه پاسپورت شما تا زمان انقضا و همچنین نبود ۲ صفحه خالی در آن درخواست وقت سفارت شما لغو خواهد شد

-فرم درخواست را به صورت خوانا و روان تکمیل نمایید

چگونه به فنلاند سفر کنیم

برای سفر به کشور فنلاند و دیدن جاذبه های گردشگری آن پرواز مستقیمی از ایران وجود ندارد. اما می توان با یک یا دو توقف در کشور سوم یا واسطه به کشور فنلاند سفر نمود. بهترین ایرلاین پروازی جهت سفر به فنلاند ترکیش ایرلاین با یک توقف در استانبول می باشد. همچنین امکان پرواز با ایرلاین های لوفتهانزا و آیژن نیز وجود دارد.

وقت سفارت فنلاند
وقت سفارت فنلاند

بهترین زمان سفر با تعیین دقیق وقت سفارت فنلاند

بهترین زمان سفر به کشور فنلاند با توجه به سلیقه و ذائقه گردشگران متفاوت می باشد. به طور کلی کشور فنلاند دارای آب و هوای سرد می باشد لذا جهت تعیین وقت سفارت فنلاند برای سفری خوب و خاطره انگیز ماه های آوریل تا مه به دلیل آب و هوای بهاری مناسب است. اگر علاقه مند به ورزش های برفی و زمستانی می باشید ماه های دسامبر تا مارس مناسب ترین زمان سفر می باشد، برای دیدن فستیوال های تابستانی و لذت بردن از آب و هوای گرم و مطبوع و شنا ماه های ژوئن، جولای و آگوست را انتخاب نمایید.

باید توجه داشته باشید که برای سفر در ماه های مورد نظرتان باید ۳ ماه قبل از تاریخ مد نظر و یا بیشتر درخواست تعیین وقت سفارت فنلاند را داده باشید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای تجاری فنلاند گذشته از سفرهای توریستی به کشور فنلاند، برخی هم این کشور را برای هدف کاری انتخاب می...

اقامت فنلاند کشور فنلاند یکی از کشورهای شمالی اروپا است که پایتخت آن شهری به نام هلسینکی می باشد. این...

تور فنلاند در میان تورهای اروپایی شاید نام تور فنلاند را کمتر شنیده باشید، این به معنی کم گردشگر بودن...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر