ویزای نمایشگاهی پرتغال

ویزای نمایشگاهی پرتغال | بهترین زمان برای أخذ – مدارک لازم

۳ شهریور ۱۳۹۷

ویزای نمایشگاهی پرتغال

ویزای نمایشگاهی پرتغال یکی از پر طرفدارترین ویزاهای کشور پرتغال می باشد. این ویزا برای افرادی که می خواهند در نمایشگاه های کشور پرتغال شرکت کنند صادر می شود و بدون اخذ ویزای نمایشگاهی پرتغال، اجازه سفر به این کشور و ورود به نمایشگاه به مسافران داده نخواهد شد. جهت اخذ ویزای پرتغال باید ابتدا وقت سفارت پرتغال رزرو گردد.

کشور پرتغال

کشور پرتغال یکی از مهم ترین و استراتژیک ترین کشورهای اروپایی می باشد. این کشور در جنوب غربی اروپا واقع شده است. پایتخت این کشور شهر لیسبون می باشد که از زیباترین پایتخت های اروپایی به شمار می رود. زبان رسمی این کشور پرتغالی بوده و از شاخه های زبان های رومی محسوب می شود. در این کشور به زبان های مختلف دیگر دنیا نیز صحبت می کنند که این به دلیل مهاجرت زیاد مردم از دیگر کشورها به خصوص کشورهای آفریقایی و شرق آسیا است. جمعیت این کشور در حدود ۱۱ میلیون نفر می باشد که از کشورهای کم جمعیت در دنیا به شمار می رود. این کشور از زیباترین و دل نشین ترین کشورهای اروپایی بوده و هزینه زندگی در این کشور بسیار مناسب می باشد. به همین دلیل است که سالانه هزاران نفر به این کشور مهاجرت می کنند. آداب و رسوم این کشور بسیار نزدیک به آداب و رسوم کشورهای آسیایی بوده و مردمان آن بسیار خون گرم و مهمان نواز هستند. اسپانیا از همسایه های این کشور می باشد. این کشور در زمان عثمانی مورد حمله مسلمانان قرار گرفته بود که بسیار ی از شهر های این کشور نیز تحت سلطه مسلمانان واقع شد. و هم اکنون نیز برخی از اسم خیابان ها و کوچه های این کشور نیز عربی می باشند. و تعداد زیادی مسلمان در این کشور زندگی می کنند. جهت اخذ ویزای پرتغال نیاز است تا وقت سفارت پرتغال از طریق آژانس های مسافرتی معتبر رزرو نمایید.

ویزای نمایشگاهی پرتغال
ویزای نمایشگاهی پرتغال

جاذبه های کشور پرتغال

از جاذبه های کشور پرتغال می توان به کابو جیراو اشاره کرد که در سواحل جنوبی مادیرا واقع شده است. این صخره ی زیبا و دیدنی دارای ارتفاع ۵۷۰ متر می باشد که بلندترین صخره در اروپا می باشد. می توانید از بالای آن تمام اقیانوس اطلس را مشاهده کنید. کاپلادوس اوسوس یک کلیسای بسیار قدیمی می باشد که به استخوان چپل نیز معروف است. در این کلیسا حدود ۵۰۰۰ عدد استخوان کشف شده و به همین دلیل به گورستان استخوان نیز شهرت دارد. این کلیسا دارای معماری بسیار شگفت انگیزی می باشد. صومعه آلکوباکا نیز یکی دیگر از جاذبه های کشور پرتغال است که در شهر آلکوبا واقع شده است. این صومعه توسط اولین پادشاه پرتغالی بنا شده و از مهم ترین صومعه های این کشور به شمار می رود. کشور پرتغال با داشتن هزاران جاذبه گردشگری و هم جواری با اقیانوس اطلس دارای زیباترین سواحل و جزیره ها بوده و توانسته است سالانه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب کند و نام خود را در رتبه های اول کشورهای گردشگر پذیر ثبت کند. با سفر به این کشور بهترین لحظات را برای خود به ارمغان خواهید آورد. پرتغال دارای آب و هوا و جاذبه های بسیار بی نظیری می باشد که همین امر در جذب گردشگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نکات مهم در اخذ ویزای نمایشگاهی پرتغال این است که حتماً به زمان دقیق برگزاری نمایشگاه مورد نظر توجه داشته باشید که قبل از اتمام مهلت نمایشگاه به آن جا برسید

ویزای نمایشگاهی پرتغال
ویزای نمایشگاهی پرتغال

آب و هوای کشور پرتغال

آب و هوای کشور پرتغال بسیار معتدل و مرطوب بوده و دارای تابستان های مرطوب و گرم و زمستان های معتدلی می باشد. این کشور به دلیل هم جوار بودن با اقیانوس اطلس دارای آب و هوای بسیار معتدلی است که گردشگران را در هر چهار فصل سال به سوی خود جذب می کند. کشور پرتغال دارای جزیره هایی با پوشش گیاهی بسیار خاصی می باشد که هر ببینده ای را مجذوب خود می کند. این کشور بسیاری از زیبای های خود را مدیون هم جوار بودن با دومین اقیانوس بزرگ دنیاست. زیبایی های اقیانوس اطلس را می توانید به راحتی از جزیره های کشور پرتغال مشاهده کنید و با انواع مختلف جانور و گیاهان دریایی  جدید اشنا شوید. غروب های بی نظیری در کنار سواحل اقیانوس اطلس قابل مشاهده است که هر ببینده را مجذوب خود می کند.

ویزای نمایشگاهی پرتغال
ویزای نمایشگاهی پرتغال

ویزای کشور پرتغال

از آنجاییکه کشور پرتغال نیز یکی از اعضای شینگن می باشد، برای سفر به این کشور حتماً باید ویزای شنگن را تهیه کنید. انواع ویزای پرتغال عبارتند از ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای نمایشگاهی پرتغال و غیره می باشد. برای دریافت هر کدام از این ویزاها باید از طریق سفارت خانه کشور پرتغال که در کشورمان واقع است، اقدام کرده و ویزای مربوطه را اخذ کرد. هر کدام از این ویزاها دارای مدت زمان خاص و اعتبار زمانی مشخصی هستند که باید به این موضوع مهم دقت و توجه بسیاری داشت.

ویزای نمایشگاهی پرتغال

ویزای نمایشگاهی پرتغال از مهم ترین و پرطرفدارترین ویزاهای پرتغالی است که امروز بیشتر مورد توجه مسافرین واقع شده است. این موضوع به خاطر این است که هر ساله هزاران نمایشگاه با موضوعات و هدف های متنوعی در این کشور برگزار شده و میلیون ها نفر را از هر سوی جهان به سوی خود جذب می کند. مسافران باید توجه داشته باشند که برای سفر به این کشور جهت بازدید از این نمایشگاه ها باید ویزای نمایشگاهی پرتغال را تهیه و اخذ کنند. و هر مسافر برای اخد ویزای نمایشگاهی پرتغال باید به سفارت خانه پرتغال مراجعه کند.

ویزای نمایشگاهی پرتغال
ویزای نمایشگاهی پرتغال

بهترین زمان برای اخذ ویزای پرتغال

بهترین زمان برای اخذ ویزای پرتغال چند ماه قبل از برگزاری نمایشگاه می باشد که بتوانید در اسرع وقت و بدون وقفه در نمایشگاه مورد نظرتان حاضر شوید. بسیاری از افراد جهت شرکت در این نمایشگاه ها و هم چنین برای عرضه محصولات خود راهی این کشور می شوند. برخی از افراد دعوت نامه هایی از سوی این نمایشگاه ها دریافت می کنند که حتماً باید در هنگام اخذ ویزای نمایشگاهی پرتغال آن را به سفارت خانه پرتغال تحویل دهند. اخذ ویزای نمایشگاهی پرتغال مراحل بسیار زمان بری دارد بنابراین اگر قصد سفر به این کشور را دارید باید از ماه ها قبل اقدامات لازم برای اخذ ویزای نمایشگاهی پرتغال را انجام دهید. ویزای نمایشگاهی پرتغال را باید از راه های قانونی آن اخذ کنید.

نکات مهم در اخذ ویزای نمایشگاهی پرتغال

نکات مهم در اخذ ویزای نمایشگاهی پرتغال این است که حتماً به زمان دقیق برگزاری نمایشگاه مورد نظر توجه داشته باشید که قبل از اتمام مهلت نمایشگاه به آن جا برسید. هم چنین باید سعی کنید تا از راه های قانونی اقدام به اخذ ویزای نمایشگاهی پرتغال کنید تا هنگام سفر به مشکل برنخورید. در هنگام اخذ ویزای نمایشگاهی پرتغال، باید هتل رزرو شده یا دعوتنامه مربوطه از طرف نمایشگاه را ارائه دهید.

ویزای نمایشگاهی پرتغال
ویزای نمایشگاهی پرتغال

مدارک لازم در اخذ ویزای نمایشگاهی پرتغال

مدارک اولیه ی لازم جهت اخذ ویزای پرتغال، کپی شناسنامه و کارت ملی و پاسپورت بوده و به همراه آن ها باید هزینه ای در حدود ۷۰ یورو پرداخت شود. از دیگر مدارک لازم جهت اخذ ویزای نمایشگاهی پرتغال می توان به دعوتنامه مربوطه، بلیط هواپیما رفت و برگشت، گواهی پزشکی و گواهی اشتغال به کار یا تحصیل نیز اشاره کرد. پس از آماده کردن این مدارک و گرفتن وقت سفارت پرتغال، باید در زمان معین شده در سفارت خانه حضور داشته باشید و بدون نقص و کسری مدارک لازم را به سفارت خانه ارائه دهید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های لیسبون یکی از زیباترین و البته بزرگترین شهرهای کشور پرتغال، شهر لیسبون می باشد که در این مقاله...

هتل های پرتغال هتل های پرتغال دارای بهترین و با کیفیت ترین امکانات رفاهی می باشد شما می توانید اسامی...

ویزای تحصیلی پرتغال با توجه به اینکه شرایط زندگی در کشور ما روز به روز سخت‌تر می‌شود، تعداد افرادی هم...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر