ویزای توریستی پرتغال

ویزای توریستی پرتغال

۲۸ خرداد ۱۳۹۷

ویزای توریستی پرتغال

یکی از موارد دردسر ساز و مشکل برای برخی افراد اخذ انواع ویزا از کشورهای اروپایی می باشد. کشور پرتغال یکی از کشورهای اروپایی و عضو منطقه یورو می باشد. ویزای توریستی پرتغال از جمله ویزاهای پرطرفدار در ایران است. این کشور با توجه به موقعیت مکانی و شرایط اقتصادی آن دارای مهاجرین بسیاری از کشورهای مختلف است. در اینجا به تفسیر راجع به ویزای توریستی پرتغال و شرایط اقامت در این کشور صحبت خواهیم کرد.

ویزای توریستی پرتغال

ویزای توریستی پرتغال

کشور پرتغال

کشور پرتغال با کشور اسپانیا و همچنین اقیانوس اطلس همسایه است و جزو کشورهای عضو پیمان شینگن می باشد. کشور پرتغال امروزه یکی از قدرت های منطقه یورو است و دارای نظام دموکراتیک و جمهوری می باشد. رییس جمهور کشور پرتغال هر ۵ سال یک بار توسط مردم انتخاب می شود. پایتخت کشور پرتغال شهر لیسبون است که دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری می باشد.. کشور پرتغال با توجه به آب و هوای معتدلی که دارد دارای مناطق جنگلی و نیمه جنگلی بسیار زیادی است. این کشور جزو مناطق سرسبز قاره اروپا می باشد و میانگین بارش بالایی دارد. برای دریافت ویزای توریستی پرتغال باید وقت سفارت پرتغال را از سفارت دریافت کنید.

صنعت کشور پرتغال با توجه به موقعیت این کشور در میان کشورهای صنعتی اروپایی دارای تاثیر صنعتی به سزایی در قاره اروپا و جهان است. میانگین حقوقی در کشور پرتغال دارای میزان بالایی است که با توجه به هزینه های زندگی این میزان درآمد بسیار مناسب می باشد. مردم کشور پرتغال مردمی مهربان و خونگرم می باشند. اکثریت مردم کشور پرتغال به زبان پرتغالی صحبت می کنند. شما با اخذ ویزای توریستی پرتغال به راحتی می توانید به نقاط مختلف این کشور سفر کنید. جمعیت کشور پرتغال در حدود ۱۰٫۵ میلیون نفر تخمین زده شده است. مردم کشور پرتغال اکثرا دارای دین مسیحیت کاتولیک می باشند. اکثریت مردم پرتغال با توجه به میزان بارندگی بالای این کشور در جنگل ها و مراتع کار می کنند و دارای سرگرمی ها و جشنواره های سنتی زیادی می باشند.

ویزای توریستی پرتغال

ویزای توریستی پرتغال

ویزای توریستی پرتغال

یکی از انواع ویزاهای جذاب و پرطرفدار در کشور پرتغال ویزای توریستی پرتغال می باشد. این کشور با توجه به دارا بودن جاذبه های گردشگری و تفریحی زیاد یکی از مقاصد اصلی بسیاری از گردشگران در سراسر دنیا است. کشور پرتغال از جمله کشورهای عضو پیمان شینگن می باشد برای سفر به این کشور نیاز به اخذ این ویزا دارید. تورهای مسافرتی زیادی سالیانه اقدام به اخذ ویزای شینگن برای گردشگران می کنند. با توجه به آب و هوا و زیبایی های کشور پرتغال و وجود مناطق جنگلی زیاد این کشور محل مناسبی برای گردشگران می باشد. افراد متقاضی اخذ این ویزا باید مدارک عمومی و کلی مرتبط با اخذ ویزا کشور پرتغال را ارائه دهند.

ویزای توریستی پرتغال

ویزای توریستی پرتغال

ویزای توریستی پرتغال با استفاده از انواع دعوت نامه

یکی از راه کارهای اصلی برای اخذ ویزا استفاده از دعوت نامه می باشد. انواع موارد اخذ ویزای توریستی پرتغال با استفاده از دعوت نامه های مختلف مانند دعوت نامه کاری،  دعوت نامه تجاری، دعوت نامه تحصیلی و دعوت نامه خانوادگی می باشد. دعوت نامه در واقع نامه ای است که از طرف خویشان و یا خانواده شما در کشور مقصد و یا ارگان و شرکتی خاص که قصد جذب شما را به عنوان نیروی کار دارد، به شما داده می شود. دعوت نامه در واقع ضمانتی است که از طرف فرد یا گروهی در کشور مقصد برای متقاضی ویزا ارسال می شود تا نسبت به دادن ویزا و مهیا کردن شرایط اقامت برای فرد تسهیلاتی قائل شوند. اخذ ویزای توریستی پرتغال برای افراد مختلف بدون نیاز به دعوت نامه نیز امکان پذیر است. برای دریافت ویزای پرتغال شما باید مدارک لازم برای هر یک از حالات بالا را به مامور کنترل مدارک ارائه دهید. معمولا وجود دعوت نامه به هر شکل در تسریع و بهبود روند گرفتن ویزا به شما بسیار کمک خواهد کرد.

بهترین زمان برای اخذ ویزای توریستی پرتغال

یکی از موارد مهم در اخذ ویزای توریستی پرتغال انتخاب بهترین زمان برای سفر به این کشور است. با توجه به آب و هوای معتدل و مرطوب کشور پرتغال و تابستان های گرم این کشور برای سفر به پرتغال باید آماده مقابله با گرما باشید. محدوده زمانی بین ماه جولای تا سپتامبر گرمای هوا در این کشور به اوج خود می رسد. ماه آگوست معمولا زمان مناسبی برای گشت و گذار در سواحل کشور پرتغال است. با توجه به افزایش هزینه های  اقامت و گردشگری باید زودتر نسبت به رزرو هتل و سایر موارد اقدام کنید.

کشور پرتغال معمولا در فصل زمستان دارای بارش های زیادی می باشد و دمای هوا در مناطق شمالی سرد است و در کوهستان های آن در این فصل برف های سنگینی می بارد. اما بهترین فصل برای گشت و گذار در کشور پرتغال فصل بهار است. هر ۳ ماه فصل بهار از جمله بهترین فرصت برای اخذ ویزای توریستی پرتغال است. البته ماه اکتبر نیز زمان مناسبی برای خرید ویزای توریستی پرتغال می باشد.

ویزای توریستی پرتغال

ویزای توریستی پرتغال

ویزای توریستی پرتغال و مدارک عمومی مورد نیاز جهت اخذ ویزا این کشور

شما برای اخذ ویزای توریستی پرتغال نیاز به اخذ وقت سفارت این کشور دارید. شما می توانید با مراجعه به سایت سفارت پرتغال در هر کشوری نسبت به تکمیل فرم اخذ وقت سفارت پرتغال اقدام کنید. پس از اخذ وقت مراجعه، شما باید با در دست داشتن اصل و کپی مدارک ذکر شده در قسمت زیر به سفارت پرتغال مراجعه کنید و ویزا خود را دریافت نمایید. مدارک عمومی و کلی مورد نیاز برای اخذ ویزا کشور پرتغال عبارتند از تکمیل فرم در خواست ویزا به صورت آنلاین، هدف سفر به پرتغال، چند قطعه عکس برای گذرنامه، اصل شناسنامه و کپی آن به صورت ترجمه شده، برنامه سفر و دلیل سفر به پرتغال، رزرو بلیط هواپیما و هتل برای کل مدت زمان اقامت، بیمه مسافرتی، در صورت متاهل بودن داشتن سند ازدواج، در صورت داشتن فرزند داشتن شناسنامه فرزندان، مدارکی دال بر توانایی مالی و ارائه مدرک مالی در رابطه فرد متقاضی با ایران که به صورت ترجمه شده می باشد. توجه کنید تا برای اخذ ویزا پرتغال گذرنامه شما باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

 ویزای توریستی پرتغال و هزینه اخذ ویزا

برای دریافت ویزای توریستی پرتغال تنوع زیادی وجود دارد. هزینه ویزای پرتغال برای تمامی متقاضیان ۶۰ یورو می باشد. این میزان هزینه برای کودکان دارای سن بین ۶ تا ۱۲ سال ۳۵ یورو است. برای کودکان زیر ۵ سال نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد. همان طور که گفته شد شما برای اخذ وقت سفارت و مطلع شدن از آخرین اخبار هزینه ها باید به سایت سفارت پرتغال مراجعه کنید.

ویزای توریستی پرتغال و جاذبه های گردشگری معروف این کشور

کشور پرتغال یکی از بهترین مقاصد گردشگری قاره اروپا می باشد. اخذ ویزای توریستی پرتغال امکان بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی این کشور را برای شما فراهم می کند. تعدادی از جاذبه های این کشور عبارتند از:

کاخ ملی پنا

یکی از بناهای تاریخی و مجلل شهر لیسبون کاخ ملی پنا می باشد. امروزه از این کاخ برای برگزاری جشن های دولتی استفاده می کنند. این کاخ زیبا که در روزهای ابری سال جلوه ای زیبا دارد در گذشته به عنوان کلیسا از آن استفاده می شد.

صومعه آلکوباکا

یکی از صومعه های با قدمت و جذاب کشور پرتغال، صومعه آلکوباکا می باشد. این صومعه تاریخی در قرن ۱۲ میلادی ساخته شده است و جزو اولین بناهای کشور پرتغال می باشد. همچنین این صومعه به سبک معماری گوتیک می باشد.

قلعه سائو خورخه

یکی دیگر از قلعه های اطراف شهر لیسبون قلعه سائو خورخه می باشد. قدمت این قلعه زیبا به دوران روم باستان برمی گردد. این قلعه باستانی در طول زمان بارها بوسیله پادشاهان مختلف تخریب شده است که البته مجددا بازسازی شده است.

ویزای توریستی پرتغال

ویزای توریستی پرتغال

ویزای توریستی پرتغال و آدرس سفارت این کشور در ایران

یکی از نکات مهم و مثبت سفر به کشور پرتغال راحتی در اخذ ویزا این کشور می باشد. اخذ ویزای توریستی پرتغال و ارائه در خواست برای دریافت ویزا به صورت آنلاین می باشد اما برای اخذ ویزای توریستی پرتغال شما باید به صورت حضوری به سفارت این کشور در تهران مراجعه کنید.

سفارت پرتغال در تهران: تهران، دروس، خیابان هدایت، کوچه روزبه، پلاک ۱۶

نکات مهم در سفر به پرتغال

شما با داشتن ویزای توریستی پرتغال می توانید به سایر کشور های اروپایی که عضو پیمان شینگن هستند سفر کنید. برای اخذ ویزای توریستی پرتغال حتما چند هفته قبل از سفر خود اقدام کنید. اطلاعات شخصی خود و همراهان خود را به صورت دقیق در سایت سفارت وارد کنید تا در مراحل بعدی به مشکل بر نخورید. دقت کنید برای حمل و نقل در کشور پرتغال سعی کنید بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس مسافرتی سفری دیگر مجری مستقیم وبی واسطه در خصوص وقت سفارت پرتغال ، ویزای پرتغال و سفر به پرتغال. تلفن تماس ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

بلیط لیسبون بلیط لیسبون یکی از پر فروش ترین بلیط های خارجی است که در ایران به فروش می رسد،...

وقت سفارت پرتغال با دریافت وقت سفارت پرتغال هر فرد می تواند در زمان مناسب جهت تعیین وقت مصاحبه و...

ویزای نمایشگاهی پرتغال ویزای نمایشگاهی پرتغال یکی از پر طرفدارترین ویزاهای کشور پرتغال می باشد. این ویزا برای افرادی که...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر