ویزای سرمایه گذاری کانادا | اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 88851080-021

ویزای سرمایه گذاری کانادا

۲۱ بهمن ۱۳۹۶

ویزای سرمایه گذاری کانادا

در این با مقاله جهت آشنایی با ویزای سرمایه گذاری کانادا همراه ما باشید، مهاجرت به کشور کانادا با توجه به شرایط و مزیت های این کشور همیشه مورد توجه بوده است، اقامت در کانادا مانند بسیاری از کشورهای دیگر از طرق گوناگونی انجام می پذیرد که یکی از این راه ها اقامت از طریق ویزای سرمایه گذاری کانادا می باشد که از مهم ترین اقامت ها محسوب می شود، اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا جهت اقامت در این کشور نسبت به بقیه کشورها از ارزانترین، مناسب ترین و آسان ترین اقامت ها می باشد، ویزای سرمایه گذاری کانادا تابع شرایط خاصی است که به آن اشاره خواهیم کرد.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

کانادا با توجه به حجم بالای مهاجرت به این کشور به عنوان اولین کشور مهاجرپذیر معروف است، این کشور هرساله در حدود ۲۸۰۰۰۰ پذیرش مهاجر دارد، یکی از روش های مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت آن گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا است، که برای مدیران، کار آفرینان و صاحبان کسب و کار می تواند بسیارارزشمند باشد، سرمایه گذاری در کانادا برای اقامت در این کشور به عنوان برنامه ای برای توسعه و گسترش اشتغال در این کشور محسوب می شود، اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا در استان های مختلف این کشور تابع قوانین متفاوتی است.

ویزای سرمایه گذاری کانادا | اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 88851080-021

دلایل مهاجرت به کانادا

برای آن دسته از سرمایه گذارانی که قصد اقامت در کشور کانادا به وسیله ویزای سرمایه گذاری کانادا را دارند، می توانیم دلایل ذیل را برای مهاجرت به این کشور برشماریم:

  • کانادا نسبت به کشورهایی مثل استرالیا، آمریکا، اتحادیه اروپا از ارزانترین ویزای سرمایه گذاری برخوردار است، اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا از این نظر بسیار ارزشمند است.
  • در صورتی که موفق به اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا شوید خودتان و خانواده تان تا آخر عمر از بیمه خدمات درمانی برخوردار خواهند شد.
  • تمامی فرزندان متقاضی ویزای سرمایه گذاری کانادا بعد از اقامت در کشور کانادا از امکانات تحصیلی رایگان برخوردار خواهند شد، بسیاری از دانشگاه های کانادا هم بورسیه می دهند و هم وام به دانشجویان آن ها تعلق خواهد گرفت؛ در حدود ۵۷۰ دلار کانادا به صورت ماهیانه هزینه کمک تحصیلی پرداخت می شود.
  • کانادا کشوری بسیار امن می باشد و برخلاف کشور آمریکا حمل اسلحه در این کشور ممنوع است.
  • ایرانیان بسیاری در این کشور زندگی می کنند، شهرهای ونکوور، تورنتو، کلگری، مونترال، ساسکاچوان تعداد زیادی از ایرانیان را در خود جای داده است.
  • جامعه کانادا قدرت پذیرش بالایی دارند و مهاجران این کشور به آسانی در آنجا خود را با فرهنگ های مختلف تطبیق می دهند.
  • با اقامت از طریق ویزای سرمایه گذاری کانادا، در یک کشور تراز اول جهانی خواهید بود و مزایای پاسپورت این کشور شامل حال شما نیز می شود.

ویزای سرمایه گذاری کانادا | اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 88851080-021

هزینه زندگی در کشور کانادا

اگر قصد مهاجرت و اقامت داشته باشید، مطمئنا بررسی هزینه های آن کشور ضروری به نظر می رسد، به همین دلیل قبل از اقدام برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و به تبع آن اقامت در این کشور آگاهی از هزینه های این کشور اهمیت دارد چرا که شما را در فرآیند ویزای سرمایه گذاری کانادا و سرمایه گذاری در این کشور یاری خواهد کرد، با توجه به هزینه های جاری در این کشور شما ماهیانه با ۱۵۰۰ دلار کانادا در این کشور می توانید زندگی کنید.

اگر خانه نداشته باشید چیزی در حدود ۹۰۰ دلار اجاره خانه، در حدوده ۷۰ دلار برای خرید البسه، ۱۵۰ دلار هزینه های حمل و نقل عمومی، ۳۲۰ دلار برای خوراک، ۱۰۰ دلار بابت بیمه خدمات درمانی، ۵۰ لار هم برای تلویزیون و اینترنت صرف هزینه های زندگی خواهد شد.

شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا

برای این که بتوانید به عنوان یک سرمایه گذار جهت اقامت در کانادا از طریق ویزای سرمایه گذاری کانادا اقدام کنید به طور کلی باید دارای شرایط ذیل باشید:

  • متقاضیان ویزای سرمایه گذاری کانادا (و همسرش) به صورت حداقلی باید در حدود ۱۶۰۰۰۰۰ دلار کانادا دارای سرمایه شخصی باشند.
  • متقاضیان ویزای سرمایه گذاری کانادا لازم است که یا در ۲ سال گذشته در یک شرکت خصوصی دارای سرمایه بوده یا در مدت فعالیت ۵ ساله شرکت در حدود ۲ سال سرمایه گذاری کرده باشند.
  • در صورتی هم که متقاضی ویزای سرمایه گذاری کانادا شرکتی نداشته باشد، لازم است که حداقل ۲ سال به صورت کارمندی سابقه مدیریت در یک شرکت معتبر را داشته باشد.

ویزای سرمایه گذاری کانادا | اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 88851080-021

روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا

ویزای سرمایه گذاری کانادا که باید در این کشور شخص متقاضی ویزای سرمایه گذاری کانادا، سرمایه گذاری انجام دهد به دو صورت کلی قابل انجام است:

  1. در روش اول که در آن سرمایه برگشت داده نمی شود متقاضی ویزای سرمایه گذاری کانادا طبق قرداد مهاجرت به این کشور لازم است مبلغی در حدود ۲۴۰۰۰۰ دلار کانادا جهت هزینه های دولتی پرداخت کند و در بانکی که در این کشور اعلام می شود واریز کند، البته مبالغ هر ایالت متفاوت خواهد بود، بعد از مدتی مجوز کار برای متقاضی صادر خواهد شد.
  2. در روش دوم به منظور اعلام تمکن مالی مبلغی به حساب بانک اعلامی واریز خواهد شد و بلافاصله متقاضی می تواند سرمایه گذاری خود را در این کشور آغاز کند، در واقع در ابتدا شخص متقاضی ویزای سرمایه گذاری کانادا ۸۰۰۰۰۰ دلار کانادا را بدون اخذ بهره ۵٫۵ سال در حساب دولت قرار می دهد، برخلاف روش اول در روش دومی بعد از مدت زمان معین پول سرمایه گذاری شده، برگشت داده می شود.

ویزای سرمایه گذاری کانادا | اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 88851080-021

راهنمای سرمایه گذاری در کانادا

اگر می خواهید از ویزای کانادا جهت سرمایه گذاری بهره ببرید، انواع محتلفی از سرمایه گذاری و شروع کسب و کار را در این کشور می توانید، انجام دهید حتما قبل از اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا به طور کامل در مورد نوع سرمایه گذاری و شروع به کار در این کشور تحقیقات کافی را انجام دهید، به طور کلی در اشاره به انواع سرمایه گذاری در کشور کانادا می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

  1. فعالیت های فردی مانند مدیریت رستوران یا داشتن مغازه فرش فروشی
  2. با حداقل دو نفر می توانید شرکت مدنی ثبت کنید
  3. شرکتی با مسئولیت محدود نیز می توانید ثبت کنید
  4. ثبت شرکت به صورت سهامی
  5. ثبت شرکت به صورت تضامنی شخصی
  6. ثبت دفتر نمایندگی یا شعب شرکت ها به صورت مستقل یا وابسته

انواع برنامه سرمایه گذاری مهاجرتی کانادا

به منظور اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا می توانید در این کشور استان های مختلفی را با توجه به شرایط خود و شرایط کسب و کار خود برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، استان های کبک، مانیتوبا، نیوبرانزویک، ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا، پرینس ادوارد و انتاریو هر کدام جزو برنامه های سرمایه گذاری در کانادا از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا می باشند که هر کدام شرایط خاص خود را دارند.

ویزای سرمایه گذاری کانادا | اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 88851080-021

سرمایه گذاری در استان کبک

یکی از سریعترین و پر طرفدارترین روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا سرمایه گذاری در استان کبک می باشد، برای سرمایه گذاری در استان کبک جهت ویزای سرمایه گذاری کانادا ضروری است که به یک بانک کشور کانادا که در حقیقت واسطه متقاضی و دولت کانادا محسوب می گردد مبلغی در در حدود ۲۲۰۰۰۰ دلار کاناد پرداخت شود.

با این روش شما نیاز به مدرک زبان و همچنین اقامت در کبک ندارید، فرد متقاضی به همراه خانواده اش از همان ابتدا که وارد کانادا می شوند مقیم این کشور خواهند بود و در هر کجای کانادا که می خواهند، می توانند زندگی و از مزایایی مثل بیمه رایگان، حق تحصیل و داشتن شغل بهره مند گردند.

ویزای سرمایه گذاری کانادا | اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 88851080-021

سرمایه گذاری در استان مانیتوبا

جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا با سرمایه گذاری در استان مانیتوبا نیز می توان اقدام کرد، ولی این سرمایه گذاری فقط برای جذب کسانی است که دارای سابقه مدیریتی در بخش خصوصی و یا دولتی می باشند و همچنین قصد ایجاد کسب و کار در استان مانیتوبا را داشته باشند.

متقاضیانی که به دنبال اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق این استان هستند، باید حداقل در حدود سه سال سابقه مدیریت در کسب و کار خود در سطوح بالای مدیریتی داشته باشند، متقاضی باید دارایی در حدود ۳۵۰۰۰۰ دلار کانادا داشته باشد، سرمایه گذاری که در این استان انجام می گیرد در حدود ۱۵۰۰۰۰ دلار می باشد.

سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک

سرمایه گذاری در استان نیوبر انزویک نیز یکی دیگر از روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا می باشد، متقاضی اقامت باید سرمایه گذاری به منظور طرح های سودآور را انجام دهد، در واقع کسب و کار متقاضی باید برای استان، نیوبر انزویک سود مناسبی را در بر داشته باشد، در این سرمایه گذاری از ساکنین این استان نیز جهت اشتغال در پلان ها استفاده می گردد.

حداقل میزان دارایی و سرمایه ای که شخص متقاضی سرمایه گذاری در این استان باید داشته باشد در حدود ۳۰۰۰۰۰ دلار کانادا می باشد، مبلغی در حدود ۷۵۰۰۰ دلار هم جهت تضمین مالی پرداخت می شود و در صورت عمل متقاضی به تعهدات خود عین مبلغ بعد از مدتی برگشت داده می شود، ضروری است که متقاضی سرمایه گذاری در حدود ۳ سال طی ۵ سال گذشته سابقه مدیریتی داشته باشد، حداقل مبلغی که برای سرمایه گذاری در این استان لازم است در حدود ۱۵۰۰۰۰ دلار می باشد، از دیگر شرایط هم می توانیم به آشنایی با زبان انگلیسی یا فرانسوی وحداقل تحصیلات دیپلم اشاره کنیم.

متقاضی باید متعهد شود که در این استان ساکن می شود و کسب و کاری را، راه اندازی می کند، پذیرش در این روش از طریق امتیازدهی می باشد.

ویزای سرمایه گذاری کانادا | اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 88851080-021

سرمایه گذاری در استان ساسکاچوان

سرمایه گذاری در استان ساسکاچوان نیز از دیگر برنامه های اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا می باشد، متقاضی سرمایه گذاری در این استان، حداقل باید ۳ سال سابقه مدیریت به صورت تجاری در بخش خصوصی یا دولتی را داشته باشد، حداقل دارایی که متقاضی باید داشته باشد در حدود ۳۰۰۰۰۰ دلار می باشد، حداقل میزان سرمایه گذاری در این استان در حدود ۱۵۰۰۰۰ دلار است، در حدود ۷۵۰۰۰ دلار ودیعه ارائه می شود که در صورت عمل به تعهدات از سوی متقاضی برگردانده خواهد شد، متقاضی باید طرحی تجاری برای بعد از اقامت در این استان ارائه دهد، محدودیتی از لحاظ سن، آشنایی با زبان انگلیسی یا فرانسوی و تحصیلات در این استان برای سرمایه گذاری وجود ندارد.

سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا

یکی دیگر از استان های محبوب برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا استان بریتیش کلمبیا می باشد، برای خرید یک تجارت در بریتیش کلمبیا باید مبلغی به میزان ۲۰۰ هزار تا ۴۰۰ هزار دلار کانادا پرداخت شود، شخص سرمایه گذار می تواند حداقل ۱ و حداکثر ۵ نفر از اعضای اصلی تجارت خود را به کانادا ببرد، البته این امر نیازمند سرمایه گذاری بیشتر خواهد بود، شخص متقاضی سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا باید سرمایه ای بیش از دو میلیارد تومن در ایران داشته باشد.

ویزای سرمایه گذاری کانادا | اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 88851080-021

سرمایه گذاری در استان پرینس ادوارد

برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا سرمایه گذاری مبلغی در حدود ۲۷۵ هزار دلار به همراه هزینه های دولتی لازم است، اگر شش ماه در این استان زندگی کنید ۲۵ هزار دلار و اگر یکسال زندگی کنید ۵۰ هزار دلار و در صورت راه انداختن تجارت ۱۵۰ هزار دلار از مبلغ فوق برگشت داده خواهد شد، مدرک لیسانس و زبان آیلتس می تواند کار شما را تسهیل کند.

ویزای سرمایه گذاری کانادا | اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 88851080-021

سرمایه گذاری در استان انتاریو

برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا سرمایه گذاری در استان انتاریو یکی دیگر از برنامه های سرمایه گذاری می باشد، که در صورت سرمایه گذاری در این کشور و ایجاد کسب و کار می توانید اقامت دائم در این کشور را بگیرید، برای این برنامه شخص متقاضی باید حداقل ۳ سال سابقه کار یا مدیریت در بخش های دولتی یا خصوصی را داشته باشد، متقاضی سرمایه گذاری باید دارایی در حدود ۵۰۰۰۰۰ دلار تا ۱۵۰۰۰۰۰ داشته باشد، متقاضی ضرورت دارد که مدیریت کسب و کار به راه انداخته شده را بر عهده داشته باشد و از شهروندان کانادایی به منظور اشتغال در کسب و کار استفاده کند.

پذیرش اقامت در این کشور بر اساس امتیازبندی انجام می گیرد که دادن امتیاز بر اساس سابقه کاری، آشنایی با زبان، میزان سرمایه گذاری، مهارت های فردی و سایر موارد انجام می گیرد.

ویزای سرمایه گذاری کانادا | اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 88851080-021

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل مهاجرت به کبک و زبان فرانسه کبک (Quebec)، یکی از استان‌های کانادا، سومین مقصد مهاجرتی پرطرفدار این کشور...

دعوتنامه کانادا در مواقعی که برخی از افراد برای سفر به کانادا موفق به اخذ ویزای آین کشور نمی شوند،...

تنوع بالای برنامه‌های مهاجرتی، مردم را ترغیب بر این داشته تا برای ویزای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. کانادا یکی...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر