پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزای کانادا

۱۸ بهمن ۱۳۹۶

پیکاپ ویزای کانادا

در این مقاله راجع به پیکاپ ویزای کانادا و مدارک لازم برای آن صحبت خواهیم کرد. هر فردی برای ورود به یک کشور دیگر یا مسافرت به آن حتما باید اقدام به اخذ ویزا نماید. برای سفر به کشور کانادا نیز حتما باید از این مرحله گذر کنید در همین راستا خدمات پیکاپ ویزای کانادا برای آسانی کار و صرفه جویی در زمان در اختیار شما قرار داده شده است. با استفاده از خدمات پیکاپ ویزای کانادا میتوانید برنامه ریزی سفر خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید و همه زمان خود را در مسیر دریافت و اخذ ویزا طی نکنید.

پیکاپ ویزای کانادا | هزینه پیکاپ ویزای کانادا | پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه 88851080-021

پیکاپ ویزای کانادا و توضیحی مختصر در خصوص این خدمت

هر ساله افراد متقاضی زیادی برای دریافت انواع ویزاها درخواست خود را ارئه میدهند، عده ای قصد تحصیل خارج از کشور دارند، عده ای برای گردش میخواهند به کشور دیگری بروند و عده ای قصد دیدار از افراد خانواده خود را دارند. سفر شما به هر دلیلی که باشد باید حتما اجازه ورود به کشور دیگر را دریافت نمایید که این اجازه شامل دریافت ویزا میباشد. برای طی شدن این مراحل فرد متقاضی باید با در دست داشتن مدارک لازم به سفارت مربوطه در ایران مراجعه نماید و وقت مصاحبه بگیرد. پس از آن اگر فرد توسط سفارت تایید شود به مرحله بعد خواهد رفت و باید زمان و لوازم مورد نیاز برای سفر خود را مهیا کند.

در این میان هستند کشورهایی که در ایران سفارت ندارند یا سفارت شان در ایران تعطیل شده است، کشور کانادا یکی از این موارد است. سفارت کانادا در ایران تعطیل شده است افراد متقاضی برای سفر به کانادا و اخذ ویزای مربوطه باید به یکی از کشورهای همسایه سفر کنند. خدمات پیکاپ ویزای کانادا در همین راستا ارائه گردیده است، افراد متقاضی دریافت ویزا با استفاده از این خدمات در زمان و هزینه های خود بسیار صرفه جویی میکنند. در واقع خدمات پیکاپ ویزای کانادا بعلت لزوم سفر به یک کشور واسطه ارائه گردیده است.

پیکاپ ویزای کانادا | هزینه پیکاپ ویزای کانادا | پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه 88851080-021

خدمات پیکاپ ویزای کانادا برای کدام دسته افراد متقاضی مناسب است؟

افراد متقاضی دریافت ویزای کانادا دو دسته هستند، دسته اول افرادی هستند که میتوانند همه مراحل لازم برای اخذ و صدور ویزا را بصورت آنلاین طی کنند و نیازی به مراجعه حضوری به سفارت ندارند. دسته دوم افرادی هستند که در مراحل پایانی ملزم به مراجعه حضوری به سفارت دارند، افرادی که برای انجام مصاحبه یا طی کردن مراحل اخذ ویزا نیاز به مراجعه حضوری دارند میتوانند از پیکاپ ویزای کانادا بهره بگیرند. که در ادامه راجع به آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پیکاپ ویزای کانادا | هزینه پیکاپ ویزای کانادا | پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه 88851080-021

البته ناگفته نماند که افرادی که ملزم به مراجعه به سفارت های واقع در کشورهای واسطه هستند باید زمان و هزینه زیادی را صرف گذر از این مرحله کنند و چون در دنیای امروز همه به سمت ایجاد امکانات بیشتر برای آرامش خاطر افراد هستند خدمات پیکاپ ویزای کانادا نیز در همین مسیر پیش خواهد رفت تا بتواند مشکل زمان و هزینه های هنگفت پیش روی این افراد را از میان بردارد. در اینصورت شما میتوانید همه زمان خود را صرف برنامه ریزی مقدمات لازم برای سفر نمایید. خدمات پیکاپ کانادا توسط شرکت ما نیز ارائه میگردد.

پیکاپ ویزای کانادا و شرایط مورد نیاز برای بهره گیری از آن

خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا توسط شرکت ما به شما عزیزان ارائه خواهد شد. افرادی که نمیتوانند در مرحله نهایی اخذ ویزای کانادا به کشور واسطه مراجعه کنند میتوانند از خدمات پیکاپ ویزای کانادا بهره بگیرند. پیکاپ ویزای کانادا به اینصورت است که فرد متقاضی یک کارگزار مطمئن را انتخاب میکند و همه مدارک و اطلاعات خود را در اختیار او قرار میدهد، مرحله آخر مربوط به الصاق ویزا به پاسپورت است که آن نیز بر عهده کارگزار خواهد بود.

کارگزار انتخابی میتواند بدون هیچ منع قانونی مدارک لازم را برای کنسولگری مربوطه ارسال نماید و پس از اتمام همه مراحل و الصاق ویزا به پاسپورت همه مدارک را به همراه پاسپورت و ویزا در کشور ایران به شما تحویل دهد. قطعا فرد متقاضی در پی راه حلی است که در زمان خود بیشترین صرفه جویی را نماید و از هزینه های لازم برای سفر به کشور واسطه نیز بکاهد، این بهترین راه حل است. پس اکنون میتوانید نسبت به انجام مراحل لازم اقدام نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال یا وجود هر گونه ابهام میتوانید با مشاورین مربوطه در ارتباط باشید، راه های ارتباط با کارشناسان و مشاورین مجموعه در وب سایت درج گردیده است.

پیکاپ ویزای کانادا | هزینه پیکاپ ویزای کانادا | پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه 88851080-021

در این بین ما قادر خواهیم بود که وقت سفارت کانادا را به بهترین شکل ممکن برای شما اخذ نماییم.

خدمات پیکاپ کانادا از استانبول

پیکاپ ویزای کانادا از استانبول یا آنکارا نیز توسط شرکت ما ارائه خواهد شد. پیکاپ ویزای کانادا از این دو شهر مهم ترکیه حدود ۳ الی ۴ روز زمان میبرد (روزها و ایام تعطیل محاسبه نخواهد شد). پروازهایی که بصورت هفتگی به مقصد ترکیه انجام میپذیرد حامل پاسپورت های ارسال شده از طرف این مرکز است، این پاسپورت ها به سفارت فرستاده خواهند شد و پس از درج مهر ویزا در آن با پروازهای هفته بعد از آن به مقصد ایران همه مدارک به دست نماینده مرکز خواهد رسید. خوب است بدانید که به طور معمول مدت زمان در نظر گرفته شده برای طی شدن مرحله پیکاپ ویزای کانادا حدود یک هفته است.

پیکاپ ویزای کانادا | هزینه پیکاپ ویزای کانادا | پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه 88851080-021

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا یا استانبول

پیکاپ ویزای کانادا از استانبول نیاز به ارائه مدارکی خاص دارد که این مدارک شامل موارد زیر میباشد:

  1. پاسپورت با درج امضا البته حتما اصل پاسپورت را باید به کارگزاری ارائه دهید.
  2. برگه مربوط به وکالت نامه که حتما باید حاوی امضای فرد متقاضی و طرفین مربوطه باشد.
  3. پرینت از ایمیل سفارت
  4. برای ویزاهای اقامتی نیز ۲ قطعه عکس الزامی میباشد، البته عکس ها باید با زمینه سفید ارائه گردند و حتما پشت نویسی شده باشند.

پیکاپ ویزای کانادا | هزینه پیکاپ ویزای کانادا | پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه 88851080-021

هزینه لازم برای پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

هزینه های پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه بصورت حدودی در ادامه ذکر میشود و شما برای دریافت قیمت های دقیق تر باید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. هزینه پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا برای فرد متقاضی ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود (هزینه ها به ازای هر نفر میباشد). هزینه پیکاپ ویزای کانادا از استانبول نیز در همین حدود خواهد بود.

پیکاپ ویزای کانادا | هزینه پیکاپ ویزای کانادا | پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه 88851080-021

پیکاپ ویزای کانادا در استانبول و نکته ای مهم

سفارت کانادا واقع در استانبول صرفا مربوط به ویزاهای غیر مهاجرتی میباشد. پیکاپ ویزای کانادا برای متقاضیانی که مراحل انگشت نگاری را در استانبول گذرانده اند از طریق سفارت واقع در آنکارا نیز امکانپذیر است. در صورت برخورد با چنین شرایطی ملزم به پرداخت هزینه ای اضافه برای انتقال پرونده به سفارت آنکارا خواهید بود که این هزینه تقریبا معادل ۴۵ لیر میباشد.

پیکاپ ویزای کانادا در امارات

پیکاپ ویزای کانادا در امارات به این صورت است که ما بصورت روزانه پاسپورت های تحویل گرفته از شما را ارسال خواهیم کرد و طبق روال در همان روز پاسپورت های حاوی مهر را به دست شما خواهیم رساند. در این میان ممکن است عده ای بپرسند که پیکاپ ویزای کانادا در امارات بهتر است یا پیکاپ ویزای کانادا در ترکیه؟! ما پیکاپ ویزای کانادا در ترکیه را به شما پیشنهاد میکنیم چون بطور معمول از این طریق زمان کمتری صرف خواهد شد.

پیکاپ ویزای کانادا | هزینه پیکاپ ویزای کانادا | پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه 88851080-021

پیکاپ ویزای کانادا و مدارک لازم برای ویزاهای مهاجرتی

اگر پیکاپ ویزای کانادا را به قصد دریافت ویزای مهاجرتی انجام میدهید مدارکی که در ادامه ذکر میشود را حتما مهیا کرده و به کارگزار مربوطه تحویل بدهید:

  1. گرفتن پرینت از ایمیل ارسال شده از طرف سفارت
  2. پاسپورت حاوی امضا
  3. دو عدد عکس ۷*۵، البته باید بدانید که شماره عکاسی، مهر، تاریخ و آدرس باید پشت عکس درج گردد.
  4. قید کردن قد و رنگ چشم الزامی میباشد.
  5. بخش پایانی ایمیل ارسال شده از طرف سفارت حاوی بخشی ست که باید توسط فرد متقاضی تکمیل گردد، در این بخش ایمیل شخص، آدرس و شماره تلفن باید درج گردد.
  6. فرم وکالت نامه بصورت امضا شده

پیکاپ ویزای کانادا | هزینه پیکاپ ویزای کانادا | پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه 88851080-021

پیکاپ ویزای کانادا برای ویزاهای غیر مهاجرتی

اگر پیکاپ ویزای کانادا را به قصد ویزای غیر مهاجرتی انجام میدهید مدارکی که در ادامه ذکر میشود را حتما مهیا کرده و به کارگزار تحویل بدهید:

  1. پاسپورت امضا شده
  2. گرفتن پرینت از ایمیل ارسال شده سفارت
  3. فرم وکالت نامه

پیکاپ ویزای کانادا | هزینه پیکاپ ویزای کانادا | پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه 88851080-021

هزینه های تقریبی پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزای کانادا در آنکارا برای هر دو نوع ویزای مهارجتی و غیرمهاجرتی انجام میپذیرد که هزینه آن برای مسافر حدود ۲۰۰ هزار تومان بعلاوه ۶۵ لیر است. پیکاپ ویزای کانادا در دبی فقط مختص ویزاهای غیر مهاجرتی است و هزینه تقریبی آن برای مسافر حدود ۴۴۰ هزار تومان است. پیکاپ ویزای کانادا در ابوظبی نیز صرفا مختص ویزاهای غیر مهاجرتی است که هزینه تقریبی آن برای مسافر حدود ۵۴۰ هزار تومان میباشد.

خدمات تمدید پاسپورت کانادایی

در سال ۲۰۱۵ قانون جدیدی مبنی بر حضور شخص هنگام انجام مراحل پاسپورت کانادایی تصویب شده است بنابراین برای ارائه درخواست پاسپورت کانادایی شخص متقاضی باید حتما حضور داشته باشد اما پس از طی شدن مراحل و اعلام نتیجه ما میتوانیم پاسپورت را دریافت کرده و به دست شما برسانیم.

پیکاپ ویزای کانادا | هزینه پیکاپ ویزای کانادا | پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه 88851080-021

درباره پیکاپ ویزای کانادا در آنکارا بیشتر بدانید

مراحل دقیق طی شدن مراحل پیکاپ ویزای کانادا به شرح زیر است:

بعد از اینکه فرد متقاضی درخواست ویزای کانادا خود را به سفارت ارائه داد، سفارت از طریق ایمیل ثبت شده پاسخ درخواست شما را ارسال خواهد کرد. اگر جواب سفارت مثبت باشد و درخواست شما مورد قبول واقع شده باشد فرد متقاضی باید پرینت ایمیل دریافتی را همراه با پاسپورت به سفارت واقع در آنکارا ببرد و تحویل بدهید. خدمات پیکاپ ویزای کانادا در همین راستا ارائه گردیده است، در این مرحله اگر فرد توانایی یا زمان لازم برای سفر را نداشت مدارک را همراه فرم امضا شده وکالت نامه به نماینده خود تحویل میدهد تا او این مرحله را انجام دهد.

خوب است بدانید که اگر از طریق پیکاپ ویزای کانادا اقدام کردید همه پاسپورت های تحویل داده شده به نماینده باید دارای امضا باشد، فقط برای افراد زیر ۱۸ سال نیاز به امضا ندارید. امضا درج شده در پاسپورت با امضای درج شده در وکالت نامه تحویل داده شده به کارگزاری تطابق داده خواهد شد. مدارک لازم برای این مرحله نیز قبلا ذکر شده است که میتوانید در پاراگراف های قبلی لیست مدارک را مشاهده بفرمایید.

انتخاب کشور واسط برای پیکاپ ویزای کانادا

متقاضیان ایرانی علاوه بر کشورهای ذکر شده در بالا میتوانند از طریق ارمنستان و گرجستان نیز خدمات مربوط به دریافت ویزای خود را انجام دهند. البته مطلع باشید که ذکر نام کشور های به معنای آن نیست که از طریق دیگر کشورهایی که نام شان در این لیست نیست نمیتوانید نسبت به دریافت ویزا اقدام نمایید بلکه به این معنی ست که اکثر ایرانی ها از طریق این ۴ کشور اقدام به اخذ ویزای کانادا میکنند و یکی از دلایل مهم آنها نیز نزدیکی به ایران است که موجب میشود زان کمتری صرف رفت و آمد در این مسیر شود.

آژانس مسافرتی ….. دارای مجوز رسمی از وزات امور خارجه میباشد و خدمات پیکاپ ویزای کانادا را از ریق کشورهای ذکر شده ارائه خواهد داد. کادر مجرب و با سابقه این آژانس شما را در همه امور مربوط به دریافت ویزا و سفر راهنمایی و همراهی خواهند کرد.

در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما تماس حاصل فرمایید.

در ادامه نیز کمی راجع به وقت سفارت کاندا صحبت خواهیم کرد.

وقت سفارت کانادا

برای دریافت وقت سفارت کانادا بجای وقت گرفتن از سفارت متقاضیان باید از ووک وقت بگیرند. روال تعیین شده برای گرفتن وقت سفارت از ووک ها نیز کاملا مطابق با قوانین مندرج در قوانین سفارت کانادا است. در ادامه باید گفت که مراحل تعیین وقت را هم بصورت آنلاین و هم بصورت حضوری میتوانید انجام دهید که مختصری راجع به آن توضیح داده خواهد شد:

گرفتن وقت سفارت بصورت آنلاین: در این بخش فرد متقاضی باید به سایت رسمی سفارت کانادا مراجعه و پس از ساخت حساب کاربری اقدام به رزرو وقت سفارت نماید، در این مرحله بارگزاری مدارک ذکر شده الزامی میباشد، این مدارک عبارتند از: پاسپورت، عکس، گواهی اشتغال، سند های ملکی، گردش حساب و توانایی مالی و …، پس از آپلود مدارک درخواستی فرد ملزم به تکمیل فرم درج شده در سایت است پس از آن نوبت به پرداخت هزینه ویزا و انگشت نگاری خواهد رسید.

پس از انجام مراحل بالا فرد متقاضی میتواند تا حداکثر یک ماه بعد به یکی از ووک های معرفی شده مراجعه و مراحل انگشت نگاری را طی نمایند. عدم مراجعه برای انگشت نگاری طی مدت زمان تعیین شده به معنای لغو درخواست ثبت شده است. ناگفته نماند که متقاضیان بالای ۸۰ سال و زیر ۱۴ سال ملزم به انجام انگشت نگاری و پرداخت هزینه آن نیستند. بعد از طی شدن این مرحله یک کد به شخص داده خواهد شد که باید در حفط این کد کوشا باشد. پس از انجام این مراحل دیگر نیازی به حضور در کشور واسط ندارد و میتواند به کشور خود بازگردد چراکه از ریق آن کد میتواند پیگیر مراحل بعدی باشد، اطلاع رسانی ها از طریق ایمیل انجام خواهد شد. این پروسه حدود ۲ ماه زمان نیاز دارد پس به موقع نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید تا از نظر زمانی با مشکل مواجه نشوید.

وقت سفارت کانادا بصورت حضوری

برای تعیین وقت بصورت حضوری نیز پس از مراجعه حضوری و تحویل مدارک لازم باید فرم مربوطه را تکمیل نمایید. هزینه ها نیز باید از طریق بانک پرداخت گردد، پس از آن نیز نوبت انجام مراحل انگشت نگاری ست.

همانطور که مشاهده کردید مراحل بسیار زمان بر است پس با استفاده از پیکاپ ویزای کانادا میتوانید همه این مراحل را طی مدت زمانی کوتاه به انجام برسانید و زمان خود را صرف کارهای مهمتر کنید. برای استفاده از این خدمات با ما در تماس باشید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا مهاجرت به یک کشور جدید ممکن است یکی از تصمیمات چالش ‌برانگیز...

برای این که بتوانید به کشور کانادا سفر کنید، صرف نظر از این که به چه علت به این کشور...

تنوع بالای برنامه‌های مهاجرتی، مردم را ترغیب بر این داشته تا برای ویزای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. کانادا یکی...

نظرت چی بود؟

2 نظر

اسداله امیدوار 23 تیر 1397 پاسخ

سلام
بنده مراحل انگشت نگاری جهت ویزای مولتی کانادا رو در دبی انجام دادم و الان ده روز گذشته
چه موقع میتونم جهت انجام پیکاپ به شما مراجعه کنم
آیا میشه با شرایط من و انجام انگشت نگاری در دبی پاسپورت رو به ترکیه پیکاپ کرد؟

علی جعفری 14 آبان 1397 پاسخ

ممنون ازراهنماییتان خیلی مفید وارزنده هستند

آژانس مسافرتی سفری دیگر