ویزای تجاری اتریش

چگونه می توانیم ویزای تجاری اتریش را دریافت کنیم؟

۳۰ خرداد ۱۳۹۷

ویزای تجاری اتریش، اخذ مجوز کار و تجارت یکی از موارد مهم در ایجاد روابط اقتصادی و سیاسی مناسب با سایر کشورها می باشد. یکی از گونه های محبوب ویزا به خصوص در …

راهنمای کامل ویزای تجاری اتریش

اخذ مجوز کار و تجارت یکی از موارد مهم در ایجاد روابط اقتصادی و سیاسی مناسب با سایر کشورها می باشد. یکی از گونه های محبوب ویزا به خصوص در میان تاجران، ویزای تجاری اتریش می باشد. ویزاهای مختلف هر کشور معمولا با استفاده از دعوت نامه صادر می شوند.

پس در مرحله اول باید در مورد دعوت نامه و شرایط اخذ آن صحبت کنیم. دعوت نامه تجاری مقدمه اخذ ویزای اتریش می باشد. در این مقاله به نکاتی راجع به اخذ ویزای تجاری اتریش می پردازیم.با ما در سایت ویزا همراه بمانید.

چگونه می توانیم ویزای تجاری اتریش را دریافت کنیم؟ | سایت ویزا

کشور اتریش

کشور اتریش با داشتن حدود ۸۴ هزار کیلومتر مربع وسعت در رده ۱۱۵ از میان کشورهای وسیع دنیا می باشد. کشور اتریش با کشور هایی همچون آلمان، جمهوری چک، اسلوواکی، مجارستان، ایتالیا، اسلوونی، سوییس و لیختن اشتاین همسایه است و جزو کشورهای عضو پیمان شینگن می باشد.

پایتخت کشور اتریش شهر وین است که دارای جاذبه های دیدنی بسیاری می باشد. کشور اتریش با توجه به آب و هوای معتدلی که دارد دارای مناطق جنگلی و نیمه جنگلی بسیار زیادی است. این کشور جزو مناطق سرسبز قاره اروپا است و میانگین بارش بالایی دارد. شما برای دریافت وقت سفارت اتریش بصورت آنلاین میتوانید اقدام نمایید.

صنعت کشور اتریش قوی است و با توجه به موقعیت این کشور در میان کشورهای صنعتی اروپایی دارای تاثیر صنعتی به سزایی در قاره اروپا و جهان است. هزینه های زندگی در کشور اتریش به خصوص در پایتخت این کشور کمی بالا می باشد. اکثریت مردم کشور اتریش به زبان آلمانی صحبت می کنند.

اما زبان های اسلوونیایی، کرواتی و مجاری نیز در این کشور رایج است. شما با اخذ ویزای تجاری اتریش به راحتی می توانید به نقاط مختلف این کشور سفر کنید. جمعیت کشور اتریش در حدود ۸٫۵ میلیون نفر تخمین زده شده است. مردم کشور اتریش اکثرا دارای دین مسیحیت کاتولیک می باشند. اخذ ویزای تجاری اتریش یکی از مهم ترین ویزاهای این کشور  می باشد.

کشور اتریش | سایت ویزا

اخذ ویزای تجاری اتریش با استفاده از دعوت نامه

یکی از مسائل مهم در زمینه تجارت اخذ مجوز از کشور مقصد می باشد. دعوت نامه در واقع همان مجوزی است که از طرف کشور مقصد برای فرد یا شرکت مورد نظر صادر می شود. دعوت نامه در واقع ضمانتی است که از طرف فرد یا گروهی در کشور مقصد برای فرد مورد نظر ارسال می شود تا نسبت به دادن ویزا و مهیا کردن شرایط اقامت برای فرد تسهیلاتی قائل شوند.

دعوت نامه کار را برای اخذ ویزا و پیشبرد کار مهاجرت ساده می کند. دعوت نامه اتریش از جمله پر طرفدارترین دعوت نامه ها در کشور ایران است. دعوت نامه ها در حالت کلی به چند دسته دعوت نامه کاری، دعوت نامه تحصیلی، دعوت نامه تجاری، دعوت نامه نمایشگاهی، دعوت نامه توریستی و دعوت نامه خانوادگی تقسیم می شوند. اخذ ویزای تجاری اتریش با استفاده از دعوت نامه دارای شرایط و قوانین خاص خود است که به آن اشاره می کنیم. جهت اخذ ویزای اتریش باید بصورت حضوری به سفارت مراجعه نمایید.

ویزای تجاری اتریش و دعوت نامه تجاری

یکی از دعوت نامه های پر کاربرد دعوت نامه تجاری اتریش می باشد. دعوت نامه تجاری از طرف شرکت و یا ارگانی برای فرد مورد نظر ارسال می گردد. شرکت یا ارگان مورد نظر دلیل این دعوت نامه را خرید یا بازدید یا مواردی مربوط به تجارت بیان می کند. این دعوت نامه معمولا به صورت پی دی اف به ایمیل فرد ارسال می شود و با توجه به بازه زمانی آن باید تمامی مراحل در کشور مقصد صورت بگیرد. دعوت نامه اتریش به حالت تجاری از جمله دعوت نامه های مناسب برای شرکت ها و متخصصان ایرانی است چون این کشور دارای صنعت و کارخانجات پیشرفته ای است.

ویزای تجاری اتریش و دعوت نامه نمایشگاهی

این دعوت نامه در واقع زیر مجموعه دعوت نامه تجاری می باشد. شما می توانید با استفاده از این دعوت نامه، ویزای تجاری اتریش را دریافت کنید.

دعوت نامه نمایشگاهی به صورتی است که توسط کمیته اجرایی نمایشگاه و یا دولت کشور مقصد تصمیم به ارسال دعوت نامه به شرکت و یا فرد خاصی جهت حضور در این کشور و بازدید از نمایشگاه و یا ارائه محصولات خود در نمایشگاه فرستاده می شود. دعوت نامه نمایشگاهی معمولا برای شرکت ها جهت ارائه محصولات در کشور مقصد است. دعوت نامه اتریش با توجه به نمایشگاه های سطح بالا می تواند گزینه مناسبی برای  اخذ ویزای اتریش باشد.

ویزای تجاری اتریش و دعوت نامه نمایشگاهی | سایت ویزا

مدارک مورد نیاز ویزای تجاری اتریش

با توجه به قرار گیری این کشور در منطقه یورو شما می توانید با استفاده از ویزا های این کشور با توجه به شرایط و قوانین خاص در سایر کشورهای عضو پیمان شینگن از آن استفاده کنید. در این جا مدارک کلی برای اخذ ویزا تجاری اتریش بیان شده است.

تکمیل فرم در خواست ویزا به همراه کپی و فرم دعوت نامه، همچنین ۲ قطعه عکس برای گذرنامه و اصل و کپی مدارک مورد نیاز و مرتبط با تجارت مد نظر که باید ارائه شود. گذرنامه متقاضی باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد و کپی از تمامی صفحات آن را همراه داشته باشید. همچنین اصل شناسنامه و کپی آن به صورت ترجمه شده جزو مدارک لازم می باشد.

برنامه سفر و دلیل سفر به اتریش و ارائه مدارکی دال بر توانایی مالی فرد متقاضی و همچنین رزرو هتل برای کل مدت زمان اقامت و یا در دعوت نامه خانوادگی آدرس خانه میزبان و رزرو بلیط هواپیما و همچنین یکی دیگر از واجبات سفر یعنی بیمه مسافرتی باید باشد. مدارک مربوط به وضعیت کاری در ایران: این مورد برای شغل های مختلف متفاوت است. در اینجا به تعدادی از شغل ها و مدارک مورد نیاز اشاره شده است.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری اتریش برای شاغلین

برای اخذ ویزای تجاری اتریش برای هر شغل نیاز به ارائه مدارک خاص خود می باشد. این مدارک با توجه به کنترل های سخت گیرانه باید دقیق و صحیح ارائه شوند.

مدارک مورد نیاز برای کارمندان

  • گواهی اشتغال به کار
  • فیش حقوقی
  • مدرک دال بر دارا بودن بیمه درمانی
  • گردش حساب ۶ ماهه بانک

مدارک مورد نیاز برای مغازه داران

  • پروانه کسب (مغازه و …)
  • رسید پرداخت آخرین مالیات
  • گردش حساب ۶ماهه

مدارک مورد نیاز برای تاجران

  • اسناد شرکت
  • رسید پرداخت آخرین مالیات
  • گردش حساب ۶ماهه

مدارک مورد نیاز برای افراد بازنشسته

  • حکم بازنشستگی
  • گردش حساب ۶ماهه
  • ارائه مدارک مربوط به اشتغال به تحصیل یا هر کار دیگری برای افرادی که عضو مجموعه بالا نمی باشند اجباری است.
مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری اتریش برای شاغلین | سایت ویزا

ویزای تجاری اتریش و تعیین وقت قبلی برای اخذ ویزا

پس از پذیرش اولیه و دریافت دعوت نامه شما باید برای مراجعه به سفارت یک وقت حضوری بگیرید. افرادی که متقاضی اخذ ویزای تجاری اتریش و سایر ویزاهای این کشور هستند باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو نمایند. در انتهای فرآیند اخذ نوبت به شما فرمی داده می شود که شامل اطلاعات کامل شماست از این فرم دو نسخه پرینت داشته باشید و در روز مراجعه به سفارت ارائه دهید.

اخذ ویزای تجاری اتریش در سفارت این کشور در ایران

یکی از موارد مثبت در اخذ ویزای تجاری اتریش وجود سفارت این کشور در ایران می باشد. شما باید برای اخذ هرگونه ویزایی به صورت حضوری به سفارت اتریش مراجعه کنید.

 آدرس سفارت اتریش در تهران: تهران، خیابان باهنر(نیاوران)، خیابان مقدسی، خیابان احمدی زمانی، کوچه میرولی، پلاک ۶

نکات مهم در اخذ ویزای تجاری اتریش

ویزای تجاری اتریش از جمله ویزاهایی است که معمولا نیاز به ارائه مدارک زیادی می باشد. شما باید با توجه به مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری اتریش قبل از مراجعه حضوری مدارک مورد نظر را فراهم کنید.

  • نکته۱: یک ماه قبل از عزیمت به اتریش درخواست ویزای خود را بدهید تا شرایط برای سفر مهیا باشد.
  • نکته۲: مدارک مربوط به رزرو هتل و بلیط هواپیما را بعد از پاسخ مثبت ویزا ارئه دهید.
  • نکته۳: همان طور که گفته شد تعداد زیادی از کشورها عضو پیمان شینگن می باشند که با گرفتن این ویزا از طریق هر کشوری می توانید به سایر کشورهای عضو پیمان سفر کنید.
  • نکته۴: وقت داده شده به شما مختص شماست و قابل انتقال نمی باشد.
  • نکته۵: تنها افراد کم سن و سال اجازه همراه داشتن در اتاق انتظار و مصاحبه را دارند.

سوالات متداول ویزای تجاری اتریش

آیا با استفاده از دعوت نامه راحت تر می‌توان ویزای تجاری اتریش را دریافت کرد؟

مدارکی که کارمندان برای أخذ ویزای تجاری اتریش باید به سفارت ارائه دهند، چیست؟

مدارک کلی برای أخذ ویزای تجاری اتریش شامل چه مواردی است؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل ویزای تحصیلی اتریش کشور اتریش یکی از بزرگ ترین کشورهای اروپایی می باشد که در علم و دانش...

 درباره اتریش اتریش یکی از زیباترین و بی نظیرترین کشورهای اروپایی می باشد. زبان رسمی این کشور زبان آلمانی و...

هتل های اتریش برای داشتن یک سفر خوب لازم است تا از قبل اقداماتی را انجام دهید. پیدا کردن و...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر