انتخاب بهترین هتل ها در سفر به اتریش

دانستنی های لازم درباره سفر به اتریش

۵ دی ۱۳۹۷

سفر به اتریش، اتریش کشور بناهای تاریخی جذاب و کشور کافه های دنج می باشد که به طور حتم با سفر به اتریش می توانید از بناهای تاریخی متعدد و کاخ های پادشاهی …

راهنمای سفر به اتریش

سفر به اتریش: اتریش کشور بناهای تاریخی جذاب و کشور کافه های دنج می باشد که به طور حتم با سفر به اتریش می توانید از بناهای تاریخی متعدد و کاخ های پادشاهی زیادی که یادآور شکوه گذشته این کشور است دیدن کنید‌. اگر عاشق سبک های مختلف معماری اروپایی هستید می‌توانید در هنگام سفر به اتریش این بناهای زیبا را از نزدیک ببینید.

دانستنی های لازم درباره سفر به اتریش | سایت ویزا

بهترین زمان سفر به اتریش

از جمله زیباترین کشور های اروپایی که سالانه افراد زیادی اقدام به گردش در شهر های منحصر به فرد آن می کنند، کشور اتریش می باشد و افراد میتوانند از طریق رزرو تور اروپا به سفر بروند. این کشور زیبا زادگاه بسیاری از نوازندگان و موسیقی دانان دنیا بوده که می توانید اجرای زنده ای از بهترین نوازنده های دنیا را در هنگام سفر به اتریش تماشا کنید.حال نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که بهترین زمان سفر به این کشور کی می باشد؟

توجه داشته باشید آب و هوای اتریش در دسته گرم و معتدل قرار داشته که در طول سال میزان قابل توجهی بارندگی دارد از این رو می توان گفت بهترین زمان سفر به کشور اتریش از آوریل تا ماه سپتامبر می باشد که هوای ملایم در بهار و پاییز موجب شده گردشگران زیادی از سراسر جهان به این کشور زیبا سفر کنند.

البته لذت بردن از آب و هوای گرم و آفتابی اتریش در ماه های تابستانی نیز می‌تواند برای گردشگران منحصر به فرد باشد که این امر موجب شده است در ماههای ژوئن و آگوست کشور اتریش پر از گردشگر شده و هزینه اقامت در این کشور به بیشترین مقدار خود برسد.

بهترین زمان سفر به اتریش | سایت ویزا

سفر به اتریش در هنگام برگزاری فستیوال ها

شرکت در فستیوال ها و روادید مهم اتریش که هر ساله در این کشور برگزار می‌شود یکی از مواردی است که افراد از سراسر جهان برای حضور در آن خود را به این کشور می رسانند. در این بین برخی از تورهای اتریش برای روادید خاص و منحصر به فرد بوده که می توانید با اطلاع از آن سفر به اتریش را به گونه ای تنظیم کنید که بتوانید از این فستیوال های منحصر به فرد دیدن نمایید.

در این بین از جمله مهمترین روادید برگزار شده در کشور اتریش می توان به جشنواره رقص وین که در تاریخ ۲۱ تیر الی ۲۱ مرداد ماه می باشد اشاره نمود. جشنواره اسنوا بمبینگ که در پیست اسکی شهر مایرهوف برگزار می‌شود از دیگر روادید مهم این کشور به حساب می آید. نمایشگاه هنر معاصر وین نیز در تاریخ ۵ الی ۸ مهرماه برگزار می شود که از دیگر فستیوال های پرطرفدار اتریش به شمار می رود.

سفر به اتریش در هنگام برگزاری فستیوال ها | سایت ویزا

انتخاب بهترین هتل ها در سفر به اتریش

به طور حتم در هنگام سفر به اتریش داشتن اقامتگاه مناسب می‌تواند در کیفیت سفر تاثیرگذار باشد. در این بین لازم است قبل از سفر به اتریش با تعدادی از هتل های اتریش آشنا شوید و سپس بنا به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنید، که در این بین بهترین هتل های پیشنهادی کشور اتریش عبارتند از:

  • هتل رسونانز: این هتل ۳ ستاره که از جمله بهترین هتل های کشور اتریش به شمار می رود در پایتخت این کشور یعنی شهر وین واقع شده و دارای امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی است.
  • هتل اینترکانتیننتال: هتل لوکس اینترکانتیننتال یکی از هتل های پنج ستاره به شمار می رود که دارای خدمات و امکانات بسیار متعددی می‌باشد.
  • هتل وین بولدر: هتل ۴ ستاره وین بولدر نیز از دیگر هتل های اتریش بوده که امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد.

رستوران های خاص در کشور اتریش

یکی از کشورهایی که می توانید با سفر به آن خوشمزه ترین و لذیذترین غذاهای عمرتان را بچشید، کشور اتریش می باشد که مشاهده شده افراد زیادی با قصد خوردن غذاهای لذیذ اروپایی به اتریش سفر می کنند.

در این بین شناخت رستوران های خاص در این کشور می‌تواند به شما کمک کند که با کیفیت ترین و در عین حال لذیذ ترین غذاهای دنیا را سرو کنید. توجه داشته باشید که رستوران رینتالر بایسل، رستوران گلسی بابسل، رستوران اشتیررک، رستوران فابیوس، رستوران پلاخوتا، رستوران کنستانتین فیلیپو (Restaurant Konstantin Filippou) از جمله بهترین رستوران های کشور اتریش است.

رستوران های خاص در کشور اتریش | سایت ویزا

چشیدن خوشمزه ترین غذاهای دنیا در سفر به اتریش

آشنایی با غذای های اتریش می تواند به گردشگران در هنگام سفر به اتریش کمک کند که بتوانند لذیذترین غذاها را سفارش داده و از طعم بی نظیر آن لذت ببرند. شنیسل نام یکی از غذاهای سنتی شهر وین بوده که جزو بهترین غذاهای اتریش به شمار می رود و پیشنهاد می شود حتماً در هنگام سفر به اتریش از این غذا سفارش بدهید.

اشترودل سیب که در تمامی کافه های اتریش سرو می شود دسری بسیار لذیذ بوده که طعم آن به طور حتم تا آخر عمر یادتان خواهد ماند. از دیگر غذاهای خوشمزه اتریش می توان به گولاش، نورته زاخا، تافل اشپیتز، پنکیک، سوسیس وینی اشاره نمود.

دیدن جاذبه های گردشگری در سفر به اتریش

وجود جاذبه های طبیعی و گردشگری متعدد در سفر به اتریش موجب شده است که افراد قبل از اقدام به سفر به این کشور با تعدادی از آنها آشنا شده تا بتوانند با توجه به سلیقه خود به بازدید آنچه که دوست دارند بروند زیرا به طور حتم دیدن تمامی جاذبه های این کشور زمان زیادی صرف می کند. در این بین از جمله خاص ترین جاذبه های این کشور عبارتند از:

  • کلیسای جامع سنت استفان
  • مدرسه سوارکاری اسپانیایی
  • باغ ها و کاخ های شون برون
  • کاخ بلودر
  • خانه ی اپرای وین
  • ساختمان پارلمان اتریش
  • کلیسای سنت چارلز
  • تئاتر ملی
  • تالار شهر وین
  • میدان ماریا ارزان
  • باغ وحش وین
دیدن جاذبه های گردشگری در سفر به اتریش | سایت ویزا

هزینه های سفر به اتریش

یکی از مواردی که گردشگران عزیز قبل از اقدام به سفر به اتریش و یا دیگر کشورهای خارجی به آن می‌پردازند برآورد هزینه های سفر می باشد. توجه داشته باشید که به طور حتم کشور اتریش با وجود اینکه یک کشور پیشرفته است دارای هزینه های بالایی برای گردشگران می‌باشد که در این بین برای امور حمل و نقل اگر بخواهید از اتوبوس های برقی و قطارهای پر سرعت استفاده کنید به طور حتم باید هزینه بیشتری نسبت به دیگر وسایل نقلیه بپردازید.

همچنین بازدید از جاذبه های این کشور نیز برای شما هزینه هایی در پی خواهد داشت، اگر بخواهید سفری لوکس و عالی داشته باشید هزینه های بیشتری باید نسبت به سفرهای ارزان بپردازید.

کاهش هزینه در سفر به اتریش

بسیاری از افراد دوست دارند در هنگام سفر به اتریش و یا هر کشور خارجی دیگری در هزینه های سفر خود کاهش داشته باشند که این امر می‌تواند با استفاده از کارت گردشگری و بازدید از جاذبه های رایگان کشور اتریش امکان پذیر باشد زیرا به طور حتم اگر کارت گردشگری داشته باشید از تخفیف های عالی در رستورانها، فروشگاه‌ها، وسایل حمل و نقل عمومی و جاذبه های گردشگری بهره مند خواهید شد. همچنین صرف غذا در رستوران های ارزان و رزرو اتاق در هتل های ارزان اتریش از جمله موارد دیگری است که در کاهش هزینه سفر به شما کمک می کند.

کاهش هزینه در سفر به اتریش | سایت ویزا

سوالات متداول سفر به اتریش

یکی از دلایلی که هر ساله گردشگران سعی دارند به اتریش سفر کنند، چیست؟

در سفر به اتریش چه رستوران هایی برویم؟

در سفر به اتریش چه غذا هایی بخوریم؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل خرید بلیط اتریش کشور اتریش جز کشورهایی می باشد که افراد بسیاری خواهان سفر به آنجا هستند؛ که...

اقامت اتریش بسیاری از افراد سالیانه برای اخذ اقامت کشورهای مختلف اقدام می نمایند. ما قصد داریم تا شما را...

راهنمای کامل تور اتریش اروپا قاره ای است که هر کشور آن دارای مناطق گردشگری خاص و ویژه ای می...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر