سفر به فنلاند

دانستنی های لازم درباره سفر به فنلاند

۲۸ آذر ۱۳۹۷

سفر به فنلاند

در سفر به فنلاند توصیه می کنیم از مکان های گردشگری این کشور از جمله میدان سنا و خیابان مانرهایم دیدن نمایید. قبل از سفر به این کشور توصیه می شود اطلاعات کلی از جمله نوع آب و هوای فنلاند را مورد ارزیابی قرار دهید.

کشور توریستی فنلاند

برای تماشای شفق قطبی آسمان های کشور فنلاند که جزء منطقه اسکاندیناوی اروپا است بهترین گزینه محسوب می شوند. این کشور که توسط کوهستان ها، دریاچه ها و آبشارهای زیبا احاطه شده است هر ساله میزبان توریست ها از نقاط مختلف جهان می باشد. سفر به کشور توریستی فنلاند یک تجربه شیرین برای کسانی است که علاقه بسیاری به طبیعت زیبا و بکر دارند.

برای سفر کردن به این کشور رویایی می بایست موضوعات مهمی را در نظر بگیرید که از مهمترین آنها می توان به اقامتگاه و هتل های این کشور اشاره کرد. بررسی هزینه های سفر نیز از موضوعات مهم بعدی است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. موقعیت جغرافیایی و جوی و همچنین مکان های گردشگری فنلاند نیز در لیست اطلاعات لازم برای سفر به کشور توریستی فنلاند قرار می گیرند. در بخش های بعدی تمامی موضوعات عنوان شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد.

سفر به فنلاند
سفر به فنلاند

اهمیت موقعیت جغرافیایی در سفر به کشور توریستی فنلاند

کشور فنلاند در موقعیت مکانی ایده آلی قرار گرفته است که در این بخش به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت. از مهمترین نکات در رابطه با این موضوع می توان به قرارگیری این کشور در شمال اروپا و منطقه اسکاندیناوی اشاره کرد. هشتمین کشور لقبی است که برای این کشور در رابطه با مساحت جغرافیایی عنوان شده است. هلسینکی پایتخت کشور فنلاند می باشد که مردمان آن به زبان فنلاندی و سوئدی سخن می گویند.

این کشور نسبت به تهران تنها یک ساعت و نیم اختلاف ساعت دارد. کشور فنلاند در سده های مختلف (دوازدهم تا نوزدهم) بخشی از کشور سوئد شناخته می شد. نروژ از شمال، سوئد از غرب و روسیه از شرق با این کشور توریستی همسایه می باشند. ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ نفر در شهرهای مختلف فنلاند ساکن می باشند. در ادامه به دیگر موضوعات لازم برای سفر به کشور توریستی فنلاند خواهیم پرداخت.

سفر به فنلاند
سفر به فنلاند

بررسی آب و هوا در سفر به کشور توریستی فنلاند

از موضوعات دیگر در رابطه با سفر به فنلاند آب و هوای این کشور می باشد. در واقع این موضوعی است که از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که بهترین زمان سفر را برای گردشگران تعیین می کند. از فصولی که در کشور فنلاند با شرایط عجیبی در ایام آن مواجه می شوید زمستان می باشد. طلوع نکردن خورشید در این فصل در بخش های شمالی این کشور از شرایطی است که گزارش شده است.

ملایم بودن آب و هوا از ویژگی های جوی این کشور توریستی محسوب می شود. بارش برف در زمستان با دمای منفی ۳ تا ۲۲ درجه و دمای هوای ۱۳ تا ۱۷ درجه ای تابستان از دیگر خصوصیات آب و هوایی این کشور به شمار می روند. دسامبر تا مارس بهترین زمان برای سفر به کشور توریستی فنلاند برای شرکت در ورزش های زمستانی این کشور می باشد.

اطلاعات کلی در سفر به کشور توریستی فنلاند

در سفر به فنلاند می بایست اطلاعاتی در رابطه با تاریخچه این کشور و همچنین اسامی فرودگاه های آن کسب کنید هر چند این اطلاعات آنچنان لازم و ضروری نیست اما می تواند شما را در سفر به این کشور هوشیارتر نماید. ۱۹۱۷ سالی است که برای مردمان این سرزمین از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که استقلال این کشور به رسمیت شناخته شد.

در پایان قرن اول اکثر اهالی فنلاند وارد این کشور شدند. در این کشور چندین فرودگاه وجود دارد که می توان به فرودگاه های کیتیلا، هلسینکی، رونیمی، واسا، کوسامو و چندین مورد دیگر اشاره داشت. در سفر به کشور توریستی فنلاند بررسی هزینه های اقامت و غذا نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

سفر به فنلاند
سفر به فنلاند

هزینه اقامت در سفر به کشور توریستی فنلاند

اقامت در سفر به فنلاند از موضوعات مهم محسوب می شود، چرا که می بایست هزینه های مربوط به آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. ۳۰ تا ۸۰ یورو میزان هزینه ای است که برای اقامت در هاستل های کم هزینه می بایست در این کشور پرداخت نمایید. هتل های گران قیمتی نیز در نقاط مختلف این کشور از جمله شهر هلسینکی وجود دارند که از امکانات و خدمات متنوعی برای اقامت کنندگان برخوردار هستند. برای پرداخت هزینه ۱۰ تا ۲۵ یورو جهت اقامت نیز می توان به کمپ های خارج از شهر مراجعه نمود. برای رزرو هتل با قیمت مناسب و ارزان می توانید در ماه های اکتبر تا آوریل به این کشور سفر کنید.

سفر به فنلاند
سفر به فنلاند

هزینه خورد و خوراک در سفر به کشور توریستی فنلاند

سفر به فنلاند و خوردن غذاهای خوش طعم و لذیذ از خاطراتی است که در ذهن بسیاری از توریست ها و گردشگران ثبت می شود اما می بایست هزینه های مربوط به آن را نیز مورد توجه قرار داد. برای خوردن یک صبحانه در این کشور می بایست هزینه تقریبی ۱۰ یورو را در نظر بگیرید. یک خانواده دو نفره برای خوردن یک وعده ناهار هزینه ۶۰ یورویی را می بایست در نظر بگیرند. ۷۴/۷ یورو، میزان قیمت مک دونالد در این کشور است که نسبت به مکان های دیگر ارزان تر می باشد. برای نوش جان کردن قهوه و دمنوش های دیگر می توانید هزینه ۵/۳ را نیز مد نظر داشته باشید. سفر به کشور توریستی فنلاند هزینه های مختلفی را در برمی گیرد که در این بخش به برخی از آنها اشاره کوتاهی داشتیم.

سفر به فنلاند
سفر به فنلاند

سفر به کشور توریستی فنلاند و شهرهای مختلف آن

در سفر به فنلاند می توانید از شهرهای مختلف و زیبای این کشور دیدن نمایید. هلسینکی از معروف ترین شهرهای فنلاند شناخته می شود چرا که پایتخت این کشور است و پروازهای مختلف به آن انجام می گیرد. رستوران و موزه های مختلفی در این شهر دایر هستند که از توریست داخلی و خارجی میزبانی می کنند. تامپره نیز نام یکی دیگر از شهرهای این کشور است که سومین شهر بزرگ این کشور شناخته می شود.

از شهرهای قدیمی که با خانه های چوبی برای گردشگران جذابیت خاصی دارد می توان به شهر بورو اشاره کرد. در انتهای خلیج زیبای یوتنی نیز شهری کوچک واقع شده است که نام او لو می باشد. در این بخش سعی کردیم چهار مورد از شناخته شده ترین شهرهای این کشور را بازگو کنیم تا در سفر به کشور توریستی فنلاند از آنها دیدن نمایید.

سفر به فنلاند
سفر به فنلاند

سفر به کشور توریستی فنلاند و دیدن جاذبه های گردشگری

در سفر به فنلاند برای انتخاب مکانی توریستی و گردشگری کار سختی پیش رو خواهید داشت چرا که اماکن مختلف تاریخی و توریستی در این کشور وجود دارند که هر کدام از جذابیت خاصی برخوردار هستند. موزه ها در این کشور از مهمترین جاذبه های گردشگری شناخته می شوند که در لیست آنها موزه ملی هنر دیده می شود. این موزه در سال ۱۸۸۷ بنا شده است و سبک نئوکلاسیک در معماری آن به چشم می خورد. مسافرین بسیاری از طریق آژانس های مسافرتی معتبر، اقدام به رزرو تور فنلاند میکنند.

آثار هنری متعددی در این موزه نگهداری و محافظت می شوند که تعداد آنها به ۶۵۰ اثر می رسد. موزه ملی فنلاند، دریاچه سایما، خیابان مانرهایم، جزیره سوراساری، میدان سنا و پارک ملی مجمع الجزایر از دیگر جاذبه های توریستی این کشور شناخته می شوند که دیدن آنها در سفر به کشور توریستی فنلاند خالی از لطف نیست.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

بلیط فنلاند امروزه خریداران بلیط کشورهای اروپایی در ایران و قاره آسیا بسیار زیاد شده است، یکی از کشورهای اروپایی...

ویزای توریستی فنلاند افرادی که ویزای توریستی فنلاند را دریافت می کنند قادر خواهند بود مدت کوتاهی در کشور فنلاند...

ویزای تجاری فنلاند گذشته از سفرهای توریستی به کشور فنلاند، برخی هم این کشور را برای هدف کاری انتخاب می...

نظرت چی بود؟

1 نظر

علی 22 آبان 1398 پاسخ

ممنون از مطلب شما خیلی مفید بود

آژانس مسافرتی سفری دیگر