ویزای نمایشگاهی لهستان

ویزای نمایشگاهی فنلاند | مدارک مورد نیاز – مزایا – اخذ این ویزا از طریق دعوت نامه

۱۴ مرداد ۱۳۹۷

ویزای نمایشگاهی فنلاند

دیدار از نمایشگاه های معتبر بین المللی جهان یک فرصت عالی برای آشنایی با دانش روز دنیا و ارتقا شغل می باشد. با دریافت ویزای نمایشگاهی فنلاند تجارت خود را جهانی کنید.

مختصری در مورد کشور فنلاند

فنلاند کشوری واقع در شمال اروپا بوده و از جمله کشور های پیشرو و توسعه یافته در جهان می باشد. پایتخت این کشور شهر هلسینکی است و فنلاند یکی از کشور های اروپایی با قابلیت جذب توریست بالا می باشد. وجود جاذبه های گردشگری بسیار، سطح بالای رفاه در این کشور، آب و هوای خوب، بستر های مناسب برای شروع فعالیت های اقتصادی و تجاری و روابط عالی با کشور های توسعه یافته از جمله عواملی است که بسیاری از افراد را به جهت دریافت ویزای فنلاند و سفر به این کشور ترغیب می نماید. جاذبه های زیبای گردشگری فنلاند شامل نور های شفق قطبی، کلیسا سنت جان، شهر پروو، پیست اسکی، پارک ملی Nuuksio، پارک تفریحی  Linnanmaki، کلیسا Kamppi، کلیسای جامع هلسینکی، مناظر زیبا و منحصر به فرد طبیعی و … را می توان نام برد. با دریافت ویزای فنلاند و سفر به این کشور می توانید علاوه بر بازدید از جاذبه های گردشگری از فرصت های اقتصادی و تجاری آن نیز بهره مند گردید و گامی بزرگ در راستای تغییر زندگی و شغل خود ایجاد نمایید. شما می توانید با دریافت ویزای نمایشگاهی فنلاند که از جمله معتبر ترین رویداد های علمی و فرهنگی جهانی است رتبه شغلی خود را ارتقا داده و با آشنایی بروز ترین اطلاعات کسب و کار تغییری اساسی و چشم گیر در تجارت خود ایجاد نمایید. در این مقاله به چگونگی دریافت ویزای نمایشگاهی فنلاند خواهیم پرداخت.

ویزای نمایشگاهی فنلاند
ویزای نمایشگاهی فنلاند

فنلاند و فرصت های اقتصادی

کشور شمالی اروپا فرصت های اقتصادی و تجاری بسیاری را برای ترغیب تاجران و صاحبان کسب و کار داشته و عواملی همچون تولید ناخالص داخلی بالا، روابط بین المللی با کشور های توسعه یافته جهان، حمایت دولت، مالیات اندک و وجود امکانات برای گسترش کسب و کار از جمله آنها می باشد. از سویی کشور فنلاند هر ساله با برگزاری نمایشگاه های بین المللی تجاری و اقتصادی بسیار این فرصت را برای تاجران و صاحبان مشاغل ایجاد نموده تا پس از دریافت ویزای نمایشگاهی فنلاند به عرضه، تبادل اطلاعات و ارتباطات، فروش کالا، توسعه و گسترش کسب و کار خود بپردازند. این نمایشگاه ها عرصه وسیعی از علم و هنر تا اقتصاد و تجارت را در بر می گیرد. با آشنایی چگونگی دریافت ویزای نمایشگاهی کشور فنلاند می توانید در این نمایشگاه های بین المللی شرکت کرده و از مزایای آن برخوردار شوید.

ویزای نمایشگاهی فنلاند
ویزای نمایشگاهی فنلاند

انواع ویزای فنلاند

همانند ورود به هر کشور دیگری برای سفر به فنلاند نیز ملزم به دریافت ویزا می باشید. شما می توانید با مراجعه به سفارت فنلاند در تهران با توجه به نوع سفر و مدت اقامت خود نسبت به دریافت ویزای فنلاند اقدام نمایید. انواع ویزای فنلاند که بیشترین درخواست ها را در سفارت شامل می شوند موارد زیر می باشند:

-ویزای توریستی به جهت گردشگری

ویزای نمایشگاهی فنلاند به جهت شرکت در گردهمایی ها و نمایشگاه های بزرگ

-ویزای تحصیلی به جهت تحصیل در معتبر ترین دانشگاه های هلسینکی

-ویزای تجاری: به جهت گسترش کسب و کار، سرمایه گزاری و ثبت شرکت

-ویزای دیداری: به جهت ملاقات با خانواده و آشنایان

-ویزای اقامتی: به جهت اقامت در کشور فنلاند و ادامه زندگی

با توجه به نوع سفر و مدت اقامت خود می توانید نسبت به دریافت ویزای فنلاند اقدام نموده و سفری کامل و همراه با فرصت های طلایی را تجربه کنید.

چگونه ویزای نمایشگاهی فنلاند بگیریم

چگونه برای شرکت در اجلاس ها، گردهمایی ها، کنفرانس ها و نمایشگاه ها ویزای نمایشگاهی فنلاند بگیریم؟ جهت انجام روند دریافت ویزای نمایشگاهی کشور فنلاند باید نسبت به درخواست وقت سفارت فنلاند از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام نمایید. با تکمیل فرم درخواست ویزای نمایشگاهی فنلاند و ارائه مدارک لازم در تاریخ و زمان مشخص شده از سوی سفارت شخص باید به صورت حضوری در سفارت حضور یابد. انجام مصاحبه، انگشت نگاری، پرداخت هزینه ویزای نمایشگاهی فنلاند از جمله امور مهم در هنگام حضور در سفارت می باشد. ویزای معتبر نمایشگاهی فنلاند بر اساس شغل و حوزه کاری فرد صادر می گردد. بهتر است برای دریافت ویزای نمایشگاهی کشور فنلاند و سفر در تاریخ مشخص نمایشگاه ۲-۳ ماه قبل از سفر نسبت به دریافت ویزا درخواست وقت دهید. از انجایی که کشور فنلاند عضو پیمان شینگن می باشد لذا برای سفر به این کشور و حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی فنلاند دریافت ویزای شینگن فنلاند الزامی می باشد.

ویزای نمایشگاهی فنلاند
ویزای نمایشگاهی فنلاند

آدرس سفارت فنلاند در تهران: خیابان شریعتی-خیابان میرزاپور-کوچه حدادیان-پلاک ۲

مدارک مورد نیاز برای ویزای نمایشگاهی فنلاند

بعد از آشنایی با روند دریافت ویزای نمایشگاهی فنلاند فراهم آوردن مدارک مورد نیاز و ارائه کامل آن ضروری می باشد. از جمله مدارک لازم برای دریافت ویزای نمایشگاهی موارد زیر می باشد:

دو قطعه عکس

فرم درخواست ویزای نمایشگاهی فنلاند

پاسپورت با ۶ ماه اعتبار و حداقل دو برگه سفید

مدارک شغلی همانند پروانه کسب، مدرک تحصیلی، کارت بازرگانی و …

گواهی نامه، معرفی نامه شرکت یا دعوت نامه نمایشگاهی

رزرو بلیط هواپیما و هتل محل اقامت

شناسنامه و کارت ملی

گواهی تمکن مالی و گردش ۶ ماه اخر حساب

بیمه مسافرتی

مدارک ویزای نمایشگاهی فنلاند باید کامل و بدون نقص باشد. هرگونه مشکل در نقص مدارک می تواند درخواست وقت سفارت فنلاند را لغو نماید.

ویزای نمایشگاهی فنلاند
ویزای نمایشگاهی فنلاند

دعوت نامه نمایشگاهی روند دریافت ویزا را تسریع می کند

وجود دعوت نامه نمایشگاهی از سوی شرکت های معتبر کشور فنلاند می تواند روند دریافت ویزای نمایشگاهی فنلاند را سرعت بخشیده و حضوری موفق و پر سود را در نمایشگاه های مورد هدف خود را تجربه نمایند. دعوت نامه نمایشگاهی باید دارای سربرگ شرکت معتبر در فنلاند باشد، نوع هدف از سفر ذکر گردد، مدرکی مبنی بر فعالیت و مشارکت بین دو شرکت ایران و فنلاند وجود داشته باشد. دعوت نامه نمایشگاهی فنلاند دارای سه نوع بازدید نمایشگاهی، دریافت غرفه و یا دعوت به غرفه مورد نظر شرکت فنلاندی می باشد.

مزیت ویزای نمایشگاهی فنلاند

وجود یک بازار معتبر و بین المللی در سطح جهانی این مزیت را ایجاد می کند تا افراد و صاحبان مشاغل بتوانند به توزیع و گسترش محصولات خود پرداخته و علاوه بر فروش بالا بتوانند معایب و نقاط ضعف محصولات خود را برطرف سازند. با دریافت ویزای نمایشگاهی فنلاند می توانید از مزایای زیر برخوردار شوید:

عرضه محصولات در سطح گسترده جهانی

ارتباط مستقیم با تولید کنندگان برتر و خرید و فروش بدون بازار سیاه

عقد قرارداد های بین المللی

سود بالا با صرف کمترین هزینه

گسترش کسب و کار و شرکت تجاری

با دریافت ویزای نمایشگاهی فنلاند می توانید در بهترین و معتبر ترین نمایشگاه های بین المللی شرکت نموده و تجارت خود را در سطح جهانی گسترش دهید.

ویزای نمایشگاهی فنلاند
ویزای نمایشگاهی فنلاند

ویزای نمایشگاهی فنلاند و بازدید از نمایشگاه های بین المللی

از جمله مهم ترین نمایشگاه هایی که می توانید با دریافت ویزای نمایشگاهی فنلاند از آنها دیدار کنید و کسب و کار یا تجارت خود را بروز رسانی کنید و توسعه دهید می توان به موارد مهم زیر اشاره کرد:

معماری دکوراسیون داخلی و مبلمان: نمایشگاه فورما، نمایشگاه هابیتار

بازاریابی و تجارت: نمایشگاه قرارداد های صنعتی

نمایشگاه کتاب

 وسایل و تجهیزات ورزشی: نمایشگاه اسکی اکسپو، نمایشگاه سلامتی و تناسب اندام، گو اکسپو

 آموزش و پرورش: نمایشگاه استودیا، نمایشگاه کنواسیون پزشکی

 پزشکی و دارو: نمایشگاه پرستاری و آموزش پرستاری

 هتل و هتل داری: نمایشگاه راوینتولا

صنعت و تجهیزات: نمایشگاه الما در صنعت کشاورزی، نمایشگاه قایق، نمایشگاه خودرو، رنگ، صنعت چاپ، نمایشگاه فینتک، الکوم، آتومتیو، صنعت انرژی

 جواهرات و پوشاک: نمایشگاه مدل و …

گردشگری: نمایشگاه ماتکا، کاروان

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های فنلاند ممکن است شما هم قصد داشته باشید برای تعطیلات یا شرکت در یک جلسه کاری در یکی...

تور هلسینکی آیا شما می دانید هلسینکی کجاست؟ همواره انسان برای تجدید قوا و استراحت بعد از مدت زمانی فعالیت...

هتل های هلسینکی برای سفر به هلسینکی یکی از مواردی که باید از قبل بررسی کرد هتل های هلسینکی هستند....

نظرت چی بود؟

0 نظر

ارسال نظر در این پست بسته شده است.

آژانس مسافرتی سفری دیگر