هتل های فنلاند

با برخی از هتل های فنلاند بیشتر آشنا شویم

۱۴ آبان ۱۳۹۷

هتل های فنلاند

ممکن است شما هم قصد داشته باشید برای تعطیلات یا شرکت در یک جلسه کاری در یکی از هتل های فنلاند اقامت کنید. چه بخواهید یک تابستان زیبا را در فنلاند بگذرانید و چه بخواهید برای تعطیلات زمستانی به آنجا سفر کنید اولین چیزی که به ذهنتان می رسد رزرو اتاق در فنلاند برای زمان اقامت است. چنانچه اطلاعات کافی درباره رزرو هتل در فنلاند داشته باشید از سفر خود لذت بیشتری خواهید برد و متحمل هزینه های اضافی نخواهید شد. در این مقاله سعی شده است براساس نیازهای افراد مختلف تعدادی از هتل های فنلاند معرفی و بررسی شوند. جهت رزرو تور فنلاند به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

هتل فین (Hotel Finn)

هتل فین در هلسینکی، پایتخت کشور فنلاند، هتلی ۲ ستاره است که توانسته از سوی مسافران خود نمره ۸ از ۱۰ را در بین هتل های فنلاند کسب کند. از نکات قابل توجه این هتل در مقایسه با سایر هتل های فنلاند می توان به دسترسی مناسب آن به مرکز شهر و مراکز خرید اشاره کرد. ایستگاه های اتوبوس و مترو فاصله چندانی با این هتل ندارند و فاصله آن تا فرودگاه حدود ۱۷ کیلومتر است. دیگر آن که با اقامت در این هتل می توانید در عین اقامت در مرکز شهر در هزینه های خود تا حد زیادی صرفه جویی کنید. پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، اتاق خانوادگی، آسانسور، کتابخانه و لوازم گرمایشی از امکانات ویژه این هتل به شمار می روند. در این هتل می توانید به زبان فنلاندی و انگلیسی با کارکنان صحبت کنید. با این اوصاف می توان این هتل را گزینه ای مناسب برای سفر به فنلاند دانست.

هتل های فنلاند
هتل های فنلاند

هتل هالیدی در هلسینکی (Holiday Inn Helsinki )

از این هتل ۳ ستاره زیبا تنها ۱۰ دقیقه با فرودگاه فاصله خواهید داشت و با ۱۰ دقیقه پیاده روی به مرکز خرید خواهید رسید. زیبایی این هتل در مقایسه با دیگر هتل های فنلاند در بدو ورود شما را به وجد می آورد. اتاق ها از امکانات و نظافت خوبی برخوردارند. سالن بدنسازی آن در ۲ سانس پذیرای میهمانان بوده و پذیرش آن ۲۴ ساعته فعال است. ترانسفر رایگان فرودگاه، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، سونا، فضای سبز، دوچرخه رایگان، رستوران و امکان صرف صبحانه در اتاق، خشکشویی و بسیاری امکانات دیگر، این هتل را در میان سایر هتل های فنلاند ممتاز می کند. تسلط کارکنان به زبان های فنلاندی، انگلیسی، سوئدی، آلمانی و روسی از جمله عواملی است که موجب شده مسافران به این هتل رتبه ۷٫۷ را اختصاص دهند.

هتل آنا (Hotel Anna)

آنا در میان هتل های فنلاند، هتلی سه ستاره است که ۱۷ دقیقه تا ساحل، ۱۰ دقیقه تا مرکز خرید، ۱۵ دقیقه تا نزدیک ترین ایستگاه مترو و حدود ۲۰۰ متر تا موزه دیزاین هلسینکی فاصله دارد. صبحانه در این هتل هر روز تهیه می شود و اتاق ها از امکانات خوبی برخوردارند. سونا، خدمات نظافت، پذیرش با امکان تبدیل پول و امکانات، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، خشکشویی و اتاق خانوادگی از امکاناتی هستند که این هتل را به مکانی قابل قبول در میان هتل های فنلاند تبدیل کرده است. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، فنلاندی و سوئدی مسلط هستند. در میان هتل های فنلاند و شهر هلسینکی می توان این هتل ۳ ستاره را هتل قابل قبول و رضایت بخش توصیف کرد.

هتل های فنلاند
هتل های فنلاند

هتل رانتاپوئیستو (Hotel Rantapuisto)

این هتل ۳ ستاره از آن دست هتل های فنلاند است که درست در نزدیکی ساحل قرار دارد. از این هتل تا مرکز خرید حدود ۱۰ کیلومتر و تا فرودگاه حدود ۱۶ کیلومتر راه است. تلویزیون و سرویس بهداشتی اختصاصی در هر اتاق، خودروی کرایه ای، ساحل اختصاصی زیبا، فضای دوچرخه سواری در تابستان و هاکی در زمستان، پارک و فضای سبز، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، رستوران و کافی شاپ، سونا و سالن بدنسازی، زمین گلف و فضای مخصوص ماهیگیری تنها بخشی از امکانات کم نظیر این هتل شیک و زیبا هستند. در این هتل می توانید به زبان های فنلاندی، انگلیسی، آلمانی، سوئدی و لهستانی صحبت کنید. در مقایسه با سایر هتل های فنلاند شما در این هتل با صرف هزینه ای مناسب از امکاناتی عالی برخوردار می شوید.

هتل نوردیک (Hotel Nordic)

هتل ۳ ستاره نوردیک با کسب امتیاز ۹ از ۱۰ در میان هتل های فنلاند، هتلی آرام و زیباست که منظره ای رو به دریا و شهر دارد. اتاق های جمع و جور این هتل از خدماتی مانند سرو غذا داخل اتاق بهره مند هستند و چیدمان ساده و آرامش بخشی دارند. این هتل حدود ۲ کیلومتر تا مرکز خرید و ۱۷ کیلومتر تا نزدیکترین فرودگاه فاصله دارد. امکاناتی چون دوچرخه اجاره ای، مکانات مخصوص مهمانان معلول، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، فضای باز، کتابخانه، کافه، منوی مخصوص گیاهخوارن و خشک شویی از امکانات این هتل هستند که همگی با کیفیت قابل قبولی ارائه می شوند. در این هتل با خیال آسوده به زبان های انگلیسی و روسی صحبت کنید و مطمئن باشید که در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید در یک از محبوب ترین هتل های فنلاند اقامت دارید.

هتل های فنلاند
هتل های فنلاند
هتل های فنلاند
هتل های فنلاند

هتل رادیسون بلو سی ساید (Hotel Radisson Blu Seaside)

هتل ۴ ستاره رادیسون بیش از هر چیز به خاطر منظره رو به دریای خود شهرت دارد. از تراس های این هتل می توان ساعت ها به تماشای مناظر خلیج فنلاند پرداخت. این هتل تنها  ده دقیقه با ساحل، ۴۰ دقیقه با فرودگاه و حدود یک کیلومتر با مرکز خرید اصلی هلسینکی فاصله دارد. صبحانه و ناهار هر روز در این هتل تهیه می شوند. سالن بدنسازی این هتل از ویژگی های ممتاز آن در میان دیگر هتل های فنلاند به حساب می آید. وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، کلاس یوگا، سونا، کافی شاپ، سرگرمی های خانوادگی، فضای برقراری روابط کاری، کرایه خودرو و اتاق های خانوادگی بخشی از امکانات عالی این هتل لوکس هستند. در این هتل هم می توانید به زبان های انگلیسی، سوئدی و روسی تکلم کنید. هتل رادیسون را باید در میان هتل های فنلاند هتلی لوکس دانست که قیمتی بالاتر از هتل های میان رده پیدا می کند. نمره ۸٫۴ مسافران به این هتل شاهد خوبی بر کیفیت هتل رادیسون خواهد بود.

هتل های فنلاند
هتل های فنلاند

هتل گلو آرت (Hotel Glo Art)

شما پس از ورود به این هتل ۴ ستاره قطعا از دیدن مناظر کم نظیر شگفت زده خواهید شد. نمای بیرونی ساختمان هتل به سبک قلعه های قرون وسطایی ساخته شده و درون هتل معماری خاص و چشم نوازی دارد. با پای پیاده تنها ۱۵ دقیقه با اتوبوس های فرودگاه و ۴ دقیقه تا مرکز خرید فاصله خواهید داشت. برخلاف معماری بیرونی و ورودی هتل، اتاق ها به شیوه بسیار مدرن طراحی شده اند و از امکاناتی که برای یک اتاق انتظار می رود چیزی کم ندارند. پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، کتابخانه، کرایه دوچرخه، رستوران، کافی شاپ، نظافت و خشکشویی، امکانات ویژه معلولین و ممنوعیت سیگار در همه نقاط هتل از ویژگی هایی است که این هتل را از سایر هتل های فنلاند متمایز می کند. علاوه بر فنلاندی، زبان های انگلیسی، آلمانی، سوئدی و اسپانیایی در این هتل رایج هستند. در هایت این هتل توانسته اند امتیاز ۸ را از نگاه مهمانان به دست آورد و به هتلی خاص در میان هتل های فنلاند بدل شود.

هتل لیلا روبرتز (Hotel Lilla Roberts)

هتلی ۴ ستاره از سری هتل های فنلاند در قلب شهر هلسینکی که شما را برای چند روز به یک زندگی لوکس دعوت می کند. یک کیلومتر فاصله این هتل با مرکز خرید و ۱۱ کیلومتر با فرودگاه است. سالن بدنسازی عالی، وای فای رایگان، دوچرخه سواری مجانی، سرگرمی های عصرانه، کافه و رستوران، خشکشویی، خدمات ویژه معلولین، سوئیت های مخصوص زوج های جوان و سوئیت های خانوادگی از امکانات منحصر به فرد این هتل هیجان انگیز هستند. با گشت و گذار در این هتل به منظر متفاوتی برخورد خواهدی کرد که ممکن است بسیار مدرن و امروزی باشند یا شما را به اعماق قرون وسطی ببرند. هتل لیلا با داشتن نمره ۹ از ۱۰ هتلی نمونه در میان هتل های فنلاند به شمار می رود.

هتل های فنلاند
هتل های فنلاند

هتل هیلتون هلسینکی کالاستایاتور پا (Hilton Helsinki Kalastajator Ppa)

هتل ۴ ستاره هیلتون از جمله هتل های خاص و منحصر به فرد در میان هتل های فنلاند است که حدود ۱۰ دقیقه تا مرکز شهر  و ۲۵ دقیقه تا تراموا فاصله دارد. رستوران، سونا، استخر، باشگاه ورزشی و ساحل اختصاصی این هتل باعث شده تا مسافران آن هیچ گاه اقامت خود را در این هتل فراموش نکنند. امکانات اتاق ها در سطح عالی قرار دارند و اکثر اتاق ها از فضایی نشیمنی جداگانه برخوردارند. رستوران هتل منوی باز دارد که تنوع بی نظیری از غذاهای فنلاندی و بین المللی را مقابل چشم مهمانان قرار می دهد. ساحل اختصاصی زیبا، دوچرخه اجاره ای، استخر، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، خدمات نظافت اتاق ها، سونا، زمین تنیس، زمین گلف، امکان صرف صبحانه در اتاق، خشکشویی و اتاق های خانوادگی از جمله امتیازهای این هتل در میان سایر هتل های فنلاند است. هتل هیلتون با داشتن نمره ۹ هتلی محبوب در میان مسافرانی است که قصد دارند هزینه بالایی بابت رزرو هتل در فنلاند بپردازند.

هتل های فنلاند
هتل های فنلاند

هتل کمپ (Hotel kämp)

در نهایت، این هتل در میان هتل های فنلاند با داشتن ۵ ستاره به واقع برای افرادی طراحی شده که می خواهند با رزرو اتاق در فنلاند لذت چند روز زندگی شاهانه را بچشند! هتل لوکس کمپ با طراحی کلاسیک و چشم نواز چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند و بازدید از نقاط مختلف این هتل می تواند ساعت ها فرد را به خود مشغول کند. آبگرم معدنی، استخر، سونا، ماساژ، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، کتابخانه، کرایه دوچرخه، رستوران، کافه و در یک کلام هر آن چه از یک هتل عالی انتظار می رود را می توانید در این هتل پیدا کنید. نمره ۹ این هتل در میان هتل های فنلاند گواهی بر این ادعاست.

هتل های فنلاند
هتل های فنلاند
نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های هلسینکی برای سفر به هلسینکی یکی از مواردی که باید از قبل بررسی کرد هتل های هلسینکی هستند....

ویزای توریستی فنلاند افرادی که ویزای توریستی فنلاند را دریافت می کنند قادر خواهند بود مدت کوتاهی در کشور فنلاند...

وقت سفارت فنلاند سفر همواره یکی از دغدغه ها و همچنین جذاب ترین بخش های زندگی هر شخصی می باشد....

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر