وقت سفارت فرانسه: کشور فرانسه جزو آن دسته کشورهایی است که جهت ورود به خاک آن نیاز به اخذ ویزای شینگن می باشد. حال لازم است بدانید یکی از مهمترین مراحل در اخذ ویزا، گرفتن وقت سفارت فرانسه است که در حال حاضر برای این امر می ‌توانید از طریق سایت خدمات ویزا اقدام نمایید. لازم است بدانید کشور فرانسه که جزو مهمترین مقاصد توریستی در دنیا بوده و همچنین به دلیل شرایط عالی از لحاظ زندگی، تحصیل و کار که دارد طبیعتاً سالانه افراد زیادی اقدام به اخذ ویزای این کشور می‌ کنند. باید توجه داشته باشید اخذ ویزای این کشور مصاحبه نداشته و شما تنها برای تحویل مدارک و انگشت نگاری باید وقت سفارت فرانسه را دریافت نموده و در زمان مشخص شده به آنجا مراجعه کنید.

وقت سفارت فرانسه | مدارک مورد نیاز – انواع – هزینه

۱۵ خرداد ۱۳۹۷

وقت سفارت فرانسه: کشور فرانسه جزو آن دسته کشورهایی است که جهت ورود به خاک آن نیاز به اخذ ویزای شینگن می باشد. حال لازم است بدانید یکی از مهمترین مراحل در اخذ ویزا، گرفتن وقت سفارت فرانسه است که در حال حاضر برای این امر می ‌توانید از طریق سایت خدمات ویزا اقدام نمایید. لازم است بدانید کشور فرانسه که جزو مهمترین مقاصد توریستی در دنیا بوده و همچنین به دلیل شرایط عالی از لحاظ زندگی، تحصیل و کار که دارد طبیعتاً سالانه افراد زیادی اقدام به اخذ ویزای این کشور می‌ کنند. باید توجه داشته باشید اخذ ویزای این کشور مصاحبه نداشته و شما تنها برای تحویل مدارک و انگشت نگاری باید وقت سفارت فرانسه را دریافت نموده و در زمان مشخص شده به آنجا مراجعه کنید.

وقت سفارت فرانسه

با وجود اینکه اولین مرحله و مهمترین مرحله جهت گرفتن ویزای فرانسه، گرفتن وقت فرانسه می باشد لازم است بدانید که از تاریخ ۱۸ جولای ۲۰۱۷ شرکت خصوصی وی اف اس پرونده های متقاضیان ویزای فرانسه را جمع‌ آوری می‌کند با این حال لازم است بدانیم در سایت رسمی سفارت فرانسه بیان شده است که تنها این شرکت صلاحیت این را دارد که از طریق فرایندی مطمئن به متقاضیان که می خواهند، اقدام به دریافت ویزا نمایند.

توجه داشته باشید درخواست وقت سفارت فرانسه به گونه‌ای است که برای گرفتن این وقت جهت تهیه انواع روادید خصوصی، حرفه ای، خانوادگی، گردشگری، کاری و غیره باید به شکل آنلاین در سامانه خدمات ویزا ثبت نام کرده و این سایت می‌ تواند با تجربه کافی که در این زمینه دارد از سفارت این کشور برای شما وقت سفارت فرانسه بگیرد. توجه داشته باشید تمامی اطلاعات درخواست شده در سامانه ثبت شود زیرا در غیر این صورت وقت ملاقات داده نمی شود.

همچنین لازم است بدانید درخواست روادید را نمی توان به تعویق انداخت یا آن را لغو کرد که در صورت درخواست جابجایی، باید درخواست جدیدی ارسال کرده و درخواست وقت دیگری کنید. پس از این موارد شما نامه تایید دریافت خواهید نمود که باید از این نامه پرینت گرفته و در هنگام ورود به مرکز پذیرش آن را ارائه دهید.

گرفتن وقت سفارت فرانسه

اطلاعات وقت سفارت فرانسه در ایران

طبیعتا لازم است پس از اینکه وقت سفارت فرانسه به صورت غیر حضوری برای شما گرفته شد، جهت ارائه مدارک و انگشت نگاری به کارگزاری سفارت این کشور در تهران مراجعه کنید. لازم است بدانید این کارگزاری در محله میدان هروی قرار دارد. اگرچه اکنون خدمات گرفتن وقت سفارت به صورت آنلاین صورت می‌گیرد اما در چند سال گذشته تمامی این خدمات برای گرفتن ویزای فرانسه در محل خود سفارت انجام می گرفت. در حال حاضر برای گرفتن ویزای شینگن طولانی مدت، ویزای طولانی مدت برای همسر فردی با تابعیت فرانسوی، متقاضیان خدمات و چکاپ پزشکی و متقاضیان با پاسپورت خدمات و دیپلماتیک می توانید به سفارت فرانسه در تهران مراجعه کنید.

بقیه امور از طریق سایت خدمات ویزا غیر حضوری انجام می شود. این سفارت علیرغم تعطیلی های رسمی از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الی 17 عصر به امور متقاضیان جهت دریافت ویزا رسیدگی می نماید. همچنین متقاضیان می توانند در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح جهت دریافت ویزا اقدام کنند.

اطلاعات وقت سفارت فرانسه در ایران

مدارک مورد نیاز وقت سفارت فرانسه

برای تعیین وقت سفارت فرانسه نیاز به مدارک خاصی نمی باشد فقط تصویر صفحه اول گذرنامه نیاز است، اما به طور کلی در هنگام مراجعه به سفارت فرانسه باید مدارک مربوطه برای دریافت ویزا را ارائه دهید که مهمترین این مدارک شامل پرینت نامه تایید وقت سفارت فرانسه، فرم تکمیل شده به انگلیسی درخواست ویزا، دو عکس بیومتریک، پاسپورت حداقل ۳ ماه اعتبار داشته، شرح کامل قصد مهاجرت یا سفر به فرانسه، رزرو بلیط رفت و برگشت،  بیمه نامه سلامت، اسناد و مدارک متناسب با محل اسکان، فیش حقوقی، گردش حساب سه ماه اخیر، رسید پرداخت هزینه خدمات سفارت فرانسه، گواهی شغلی و غیره می باشد. البته لازم به ذکر است که بدانید متناسب با نوع ویزایی که می خواهید رزرو کنید مدارک دیگری نیز به همراه داشته باشید که داشتن این مدارک در اعطای ویزا به شما بسیار تاثیر گذار می باشد.

مدارک مورد نیاز وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه فوری

به طور کلی می توان گفت در هنگام تعیین وقت سفارت فرانسه دو روز پس از ارائه درخواست و برای حدودا یک ماه بعد، زمان دقیق وقت سفارت برای شما مشخص می شود. اما در اینجا یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد می ‌پرسند آیا امکان گرفتن وقت سفارت فرانسه به صورت فوری وجود دارد یا خیر؟

توجه داشته باشید وقت سفارت فرانسه به صورت فوری تنها در یک صورت قابل دسترسی بوده به طوری که اگر شما دارای دعوتنامه پزشکی و یا کاری باشید و یا در متن دعوت نامه خویشاوندی شما به صورت کامل تاریخ سفر ذکر شده باشد می توانید اقدام به وقت فوری از سفارت این کشور کنید که در بیشتر مواقع تا ۷ روز آینده از این سفارت برای شما تعیین وقت می شود.

وقت سفارت فرانسه فوری

تعیین وقت سفارت فرانسه توسط افراد با تجربه

با توجه به اینکه امکان گرفتن وقت سفارت فرانسه به صورت آنلاین وجود دارد تمامی افراد در خانه و تنها با داشتن یک سیستم متصل به اینترنت می‌تواند اقدام به دریافت وقت سفارت این کشور کنند. اما لازم است بدانید با وجود سختگیری هایی که در سفارت این کشور برای دریافت انواع ویزا انجام می شود، طبیعتا اگر از افراد باتجربه کمک بگیرید راحت تر خواهید توانست وقت مورد نظرتان را دریافت کنید زیرا تنها در صورتی که اطلاعات درخواست شده به صورت صحیح و بدون نقص وارد شود وقت سفارت فرانسه برای شما تعیین می گردد.

می توانید به سایت ویزا مراجعه کرده و از مشاورین متخصصینی که به صورت ۲۴ ساعته در این سایت آماده ارائه خدمات هستند کمک بگیرید. توجه داشته باشد به خاطر عدم آگاهی یا تکمیل نبودن اطلاعات پرونده، ممکن است با پدیده ریجکت ویزای شینگن مواجه شوید که این امر در روند اخذ ویزا مشکلاتی به وجود خواهد آورد.

تعیین وقت سفارت فرانسه توسط افراد با تجربه

هزینه وقت سفارت فرانسه

در خصوص هزینه وقت سفارت فرانسه لازم است بدانید که در هنگام تعیین وقت شما باید هزینه ای مشخص شده بپردازید که در این جا گروه با تجربه خدمات ویزا با برخورداری از سابقه بالا در امور تعیین وقت سفارت و اخذ انواع ویزای شنگین با هزینه ای بسیار مناسب آماده ارائه خدمت می باشند. توجه داشته باشید اگر نیاز به وقت سفارت فوری فرانسه داشتید می توانید با مراجعه به این سایت و با پرداخت هزینه مربوط به راحتی در کمتر از ۷ روز کاری موفق به دریافت وقت سفارت فرانسه شوید. همچنین دیگر افراد نیز جهت اطمینان کامل از ارسال مدارک به صورت کامل و بدون نقص می توانند از مشاورین ما کمک گرفته و با هزینه مناسب امور دریافت ویزا را انجام دهند.

هزینه وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه برای ویزای توریستی

یکی از مهمترین انواع ویزای فرانسه که توسط افراد زیادی رزرو می‌شود و جهت دریافت آن نیاز به تعیین وقت سفارت فرانسه می باشد، ویزا توریستی این کشور است که این ویزا مخصوص سفرهای تفریحی کوتاه مدت یا دیدار اعضای خانواده و بستگان می باشد. با این حال طبیعتاً اگر افراد قصد تحصیل یا کار در فرانسه را داشته باشند طبیعتا این نوع ویزا برای آنها مناسب نخواهد بود. اعتبار ویزای توریستی فرانسه بسته به تصمیم افسر و نوع درخواست شما متفاوت می باشد.

توجه داشته باشید با وجود این که کشور فرانسه کشوری است با جاذبه‌های گردشگری متعدد و سالانه افراد زیادی اقدام به اخذ این نوع ویزای فرانسه می کنند لازم است تا چند ماه قبل از سفرتان اقدام به تعیین وقت سفارت فرانسه و دریافت ویزای توریستی کنید، به طوری که باید توجه داشته باشید اگر قصد دارید خانوادگی به این کشور سفر کنید لازم است برای تمامی اعضای خانواده فرم ویزای فرانسه پر کرده و تمام افراد بالای ۱۲ سال نیز جهت انگشت نگاری باید به سفارت این کشور مراجعه کنند.

وقت سفارت این کشور برای ویزای توریستی

اخذ ویزای تحصیلی فرانسه

یکی دیگر از انواع ویزاهای فرانسه، ویزای تحصیلی می باشد به طوری که لازم است بدانید کشور فرانسه کشوری ثروتمند و فرهنگ دوست می باشد که به خاستگاه دانشجویان در سالهای اخیر تبدیل شده است. متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی فرانسه باید بدانند دانشگاههای فرانسه در زمینه ارائه برنامه های تحصیلی مختلف چون لیسانس، فوق لیسانس و دکترا به زبان انگلیسی پیشرفت زیادی نموده است.

از طرفی در این کشور دانشگاه های منحصر به فردی وجود دارد که طبیعت زبانزد خاص و عام می باشد. لازم است بدانید که کشور فرانسه از سال ۲۰۱۹ به بعد جهت ترویج بیشتر زبان فرانسه در دنیا اقدام به راحت تر نمودن اخذ ویزای تحصیلی این کشور کرده و دولت نیز بودجه خاصی برای آن مشخص نموده است که با این حال طبیعتاً شرایط اعزام دانشجو به این کشور نسبت به گذشته راحت تر انجام می شود. حال لازم است بدانید برای دریافت این ویزا نیز اولین اقدام دریافت وقت سفارت فرانسه می باشد.

اخذ ویزای تحصیلی فرانسه

وقت سفارت فرانسه جهت اخذ ویزای کار فرانسه

اما یکی دیگر از انواع ویزاهای پرطرفدار فرانسه که جهت دریافت آن نیاز به تعیین وقت سفارت فرانسه می باشد، ویزای کار فرانسه است. با وجود اینکه کشور فرانسه بزرگترین کشور اروپایی بوده و از نظر نیروی کار ماهر دچار کمبود است در حال حاضر امکان کار برای نیروهای متخصص خارجی فراهم نموده و با این حال افراد به راحتی می توانند ویزای کار این کشور را دریافت کنند. حال شما جهت اخذ ویزای کاری در ابتدا نیاز به یک کارفرمای فرانسوی داشته که به شما پیشنهاد شغل بدهد که برای این امر پیشنهاد می شود در اولین مرحله زبان فرانسوی را یاد بگیرید. باید توجه داشته باشید که کارفرمایان فرانسه تنها در هنگامی که تست بازار کار در کشور خود انجام داده باشند می توانند شما را در سمت شغلی استخدام نمایند.

اخذ ویزای کار فرانسه

اطلاعات وی اف اس سفارت فرانسه

همان طور که در ابتدای مطلب نیز بیان شد در چند سال اخیر وی اف اس گلوبال به طور مشترک به متقاضیان امور مهاجرت چندین کشور اروپایی از جمله فرانسه خدمات رسانی می کند. در حال حاضر اکثر خدمات مرتبط با سفارت فرانسه از جمله تعیین وقت سفارت فرانسه از طریق این شرکت صورت می‌گیرد. حال لازم است بدانید مرکز وی اف اس اس گلوبال سفارت فرانسه در ایران در خیابان موسوی، میدان هروی، طبقه چهارم هروی سنتر قرار داد و به استثنای روزهای جمعه و شنبه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۷ فعالیت می کند.

اطلاعات وی اف سی سفارت فرانسه

روزهای تعطیل سفارت فرانسه

همان طور که گفته شد روزهای کاری سفارت فرانسه به غیر از تعطیلات رسمی از یک شنبه الی پنجشنبه است. همچنین تعطیلات رسمی برای سفارت فرانسه ۲۵ دسامبر که تولد حضرت مسیح است می باشد. اول ژانویه آغاز سال میلادی، ۱۹ مارس سالروز ملی شدن صنعت نفت، ۲۱ تا ۲۳ مارس عید نوروز، عید فطر، وفات امام جعفر صادق، عاشورا، اربعین حسینی، شهادت امام رضا، تولد حضرت محمد، قیام ۱۵ خرداد، ۴ ژوئن وفات امام خمینی، اول مه روز کارگر و ۲ آوریل ۱۳ بدر می باشد.

روزهای تعطیل سفارت فرانسه

بخش های سفارت فرانسه در تهران

به طور کلی می‌توان گفت که سفارت فرانسه بخش های مختلفی داشته که یکی از مهمترین بخش‌های آن بخش سیاسی است. این بخش به گروهی از افراد اشاره دارد که پیگیری تحولات سیاسی داخلی و خارجی ایران و همچنین روابط فرانسه و ایران هستند. دیگر بخش سفارت فرانسه، بخش کنسولی گری بوده که لازم است بدانید در این بخش در ارتباط با وزارت کشور بوده و روادید ورود به فرانسه یا شینگن صادر می شود. همچنین این شعبه نمایندگی دولت را در برابر جامعه فرانسویان ایران بر عهده داره.د دیگر بخش سفارت این کشور در بخش همکاری و اقدامات فرهنگی بوده که در آن همکاری و اقدام فرهنگی روابط علمی، فنی و فرهنگی میان دو کشور فرانسه و ایران پیگیری می‌شود. بخش اقتصادی دیگر بخشی از سفارت است که این بخش عهده ‌دار نمایندگی منافع اقتصادی فرانسه در نزد سازمان ها، نهادها و ادارات میباشد.

بخش های سفارت فرانسه در تهران

ریجکت شدن ویزای فرانسه

همانطور که گفته شد ناآگاهی در خصوص دریافت ویزای فرانسه یکی از مواردی است که می‌تواند منجر به ریجکت شدن ویزای شما گردد. توجه داشته باشید که به دلایل مختلفی ممکن است ویزای شما ریجکت شود اما اگر افراد متخصص این کار را برای شما انجام دهند طبیعت درصد ریجکتی ویزا تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند. می توان گفت مهمترین دلیل دلایل ریجکت شدن ویزا توسط سفارت کشور فرانسه شامل ارائه مدارک نامعتبر، نداشتن سفر قبلی به خارج از ایران، فعالیت ‌های جنایتکارانه در گذشته و حال، تولد غیرقابل قبول، نامه اشتغال به کار نامعتبر، نداشتن هدف مشخص از سفر، گذرنامه نامعتبر، امرار و معاش ناکافی، توضیح ناکافی برای اقامت، بیمه نامه نامعتبر، گذرنامه آسیب دیده، ارائه مدارک جعلی و غیره می باشد.

ریجکت شدن ویزای فرانسه

اعتراض ریجکتی ویزای فرانسه

با توجه به آنچه در بالا ذکر شد به هر دلیلی ویزای فرانسه شما ریجکت شد برای رفع ریجکتی آن می توانید اقدام کنید. توجه داشته باشید برای اعتراض به ریجکت ویزا این کشور، به سفارت فرانسه متقاضیان می توانند اقدام به اعتراض به ریجکتی ویزای شنگن کنند.

توجه داشته باشید قبل از سال ۲۰۱۷ در صورتی که درخواست ویزای شما ریجکت می شد یعنی مهر قرمز رنگ در پاسپورت شما زده شده که این مورد برای شما دردسر های زیادی به وجود می‌آید. اما از سال ۲۰۱۷ به بعد این سیستم به طور کامل منسوخ شده و این افراد پس از رد شدن ویزا می توانند به افراد با تجربه مراجعه کرده و پس از بررسی دلیل ریجکت شدن اعتراض خود را به سفارت کشور فرانسه اعلام کنند. توجه داشته باشید این امر توسط سایت خدمات ویزا انجام می‌گیرد. اگرچه امکان اعتراض به ریجکت ویزا برای فرانسه توسط خود شخص امکان پذیر بوده اما اگر از افراد باتجربه استفاده کنید راحت تر خواهید توانست آن را دریافت نمایید.

رفع ریجکتی ویزای فرانسه

مراحل اخذ ویزای فرانسه

کشور فرانسه یکی از کشورهای مطرح جهان میباشد که با وجود جاذبه های گردشگری و طبیعی متعدد، شرایط عالی برای کار زندگی و تحصیل که در این کشور وجود دارد مشاهده می شود سالانه افراد زیادی اقدام به اخذ ویزای فرانسه می نمایند. حال لازم است بدانید که افراد جهت دریافت ویزا این کشور، ابتدا باید مدارک خود را آماده کرده و پس از گرفتن وقت سفارت فرانسه مدارک خود را به ترتیب به سفارت تحویل دهند. لازم است بدانید برای طی کردن مراحل گرفتن ویزای این کشور ابتدا لازم است به وب سایت رسمی دولت فرانسه مراجعه نموده و سپس درخواست روادید را کلیک کرده در اینجا لیستی از مدارک مورد نیاز به همراه هزینه روادید برای شما نمایش داده می شود و شما باید این لیست را ذخیره کرده و پرینت آن را ضمیمه پرونده خود کنید.

همچنین فرم درخواست روادید آنلاین پر میشود که باید به صورت درست اطلاعات را وارد کرده و فرم را ذخیره کرده و پرینت آن را ضمیمه پرونده خود نمایید. حال در اینجا زمان مشخصی برای شما تعیین می‌شود که باید برای ارائه مدارک و انگشت نگاری به سفارت فرانسه مراجعه نمایید. توجه داشته باشید لازم است در تاریخ و ساعت مشخص شده در سفارت حضور داشته تا روند انجام کارهای تان به خوبی صورت پذیرد.

مراحل اخذ ویزای فرانسه

حداقل شرایط لازم برای تشکیل پرونده درخواست ویزا فرانسه

برای اینکه اقدام به اخذ وقت سفارت فرانسه و ویزای این کشور شود نیاز است که افراد دارای حداقل شرایط لازم باشند تا در سفارت این کشور برای آنها پرونده تشکیل داده شود. به طوری که لازم است در اولین قدم فرد متقاضی گذرنامه عادی، خدمت یا سیاسی داشته و در زمان تقاضای روادید تاریخ این گذرنامه باید سه ماه پس از تاریخ برگشت باشد و در صورتی که گذرنامه شما اعتبار کافی نداشته باشد باید این اعتبار را تمدید کنید. همچنین لازم است جهت چسباندن لیبل ویزا و مهر های ورود و خروج به خاک این کشور، این گذرنامه حداقل دو صفحه کاملا خالی از هرگونه مهر داشته باشد و همچنین داشتن فرم درخواست ویزا نیز در هنگام مراجعه به سفارت این کشور به همراه دیگر مدار که ذکر شده الزامی می باشد. همانطور که گفته شد هر شخص متقاضی به جز کودکان زیر ۱۲ سال باید به صورت شخصی جهت انگشت نگاری و ارائه مدارک به سفارت این کشور مراجعه کنند.

حداقل شرایط لازم برای تشکیل پرونده درخواست ویزا فرانسه

توصیه های مهم در خصوص سفارت فرانسه

در خصوص وقت سفارت فرانسه طبیعت توصیه های امنیتی وجود داشته به طوری که همانطور که گفته شد هرگونه عمل غیر قانونی شخص متقاضی که با واسطه یا بی واسطه انجام شود می‌توانند مشمول ممنوعیت و محرومیت ‌های تنبیهی و رد شدن ویزا شود، با این حال لازم است که حتماً سفارت فرانسه را در جریان هرگونه درخواست های سوء استفاده ی گرایانه قرار دهید، زیرا اگر سفارت خودش در جریان این عمل های غیر قانونی قرار گیرد شما امکان ورود به کل منطقه شینگن و ۲۵ کشور اروپایی را نخواهید داشت.

باید توجه کنید که بررسی پرونده و صدور ویزای این کشور تنها توسط مقامات فرانسوی انجام می‌ شود و شرکت وی اف اس و نه هیچ آژانس خصوصی دیگری هیچگونه صلاحیتب در این خصوص ندارد. اما توجه داشته باشید همانطور که گفته شد بهتر است به سایت های معتبر همچون سایت ویزا مراجعه کرده و با مشورت کردن با متخصصین این سایت اقدام به تعیین وقت سفارت فرانسه و دریافت ویزای مورد نظر کنید زیرا این افراد تجربه کافی در این زمینه دارند و کمک شایانی به شما می کنند.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

بلیط فرانسه کشور فرانسه یکی از مقاصد جذاب گردشگری برای گردشگران سایر جهان است. سالانه افراد زیادی با تهیه بلیط...

سفر به فرانسه سفر به کشور فرانسه با جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد خاطرات خوشی رقم خواهد زد. چشم...

ویزای توریستی فرانسه ویزای توریستی فرانسه یکی از ویزاهای عرضه شده توسط سفارت کشور فرانسه می باشد که افراد زیادی...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر