هتل های مارسی

با بهترین هتل های مارسی بیشتر آشنا شویم

۲۵ آذر ۱۳۹۷

هتل های مارسی

بیشتر هتل های مارسی تا سواحل مارسی فقط چند دقیقه فاصله دارد. هتل های مارسی بهترین خدمات را برای شما در طول اقامتتان فراهم می کند. می توانید یک سفر بی نظیری را با اقامت در بهترین هتل های مارسی داشته باشید. در این قسمت برخی از  مهمترین و برترین هتل ها در مارسی به شما معرفی می کنیم. حتما قبل از سفر خود یکی از هتل های مارسی را انتخاب کنید و اقدامات لازم برای رزرو را انجام دهید.

شهر مارسی

شهر مارسی یکی از زیباترین و بزرگترین شهر های فرانسه است که با داشتن  جاذبه های دیدنی بسیاری همواره  مورد توجه گردشگران بوده و هست. تعداد زیادی از بهترین هتل های شهر مارسی در تمامی نقاط این شهر قابل دسترسی است. برای اقامت، همه ی هتل های مارسی آماده ی پذیرش از شما با بهترین خدمات و امکانات می باشند. بیشتر هتل های مارسی به مرکز شهر نزدیک بوده و همین امر رفت و آمد مهمانان و گردشگران را آسان کرده است البته برخی از آن ها  با ایستگاه های وسایل عمومی نقلیه  کوتاهترین فاصله را دارند که  این امر سبب می شود  شما بتوانید در هزینه های تردد نیز صرفه جویی کنید.

در تعدادی  از هتل های این شهر از کارمندانی با نژاد و فرهنگ های مختلفی استفاده شده است که مهمانان با حضور در این هتل ها احساس راحتی می کنند . در این قسمت برترین و مهمترین هتل های مارسی را برای شما معرفی می کنیم. بهتر است قبل از سفر شناخت کاملی از هتل های مارسی داشته باشید و سپس با توجه به خدمات مورد علاقه و همچنین بودجه ی موجود یکی از آن ها را  رزرو کنید. اگر در رزرو هتل های مارسی دچار مشکل شوید می توانید با آژانس های مسافربری در تماس باشید. تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. بعد از انتخاب هتل مورد نظر اقدامات لازم برای رزرو  را قبل از سفرتان انجام دهید.

هتل های مارسی
هتل های مارسی

هتل اینتر کانتینال مارسلی دییو

هتل اینتر کانتینال مارسلی دییو یکی از هتل های مارسی ۵ ستاره است که جزو لوکس ترین و مشهورترین هتل های شهر مارسی  نیز به شمار می آید. اگر نگران هزینه های سفر نیستید می توانید برای اقامت، این هتل   را انتخاب کنید. تعداد اتاق های موجود در این هتل ۱۹۴ می باشد که با داشتن تمامی امکانات به ویژه حمام مجهز، آماده ی پذیرایی از مهمانان است. در اتاق های این هتل از طرح ها و دکوراسیون های ویژه ای استفاده شده است.

موقعیت جغرافیایی این هتل بسیار مناسب است به گونه ای که از یک بندر قدیمی به فاصله ی ۳۵۰ متر واقع شده است. تمامی اتاق ها دارای تراس رو به این ساحل می باشد. شما می توانید در یک شباهنگام در کنار این ساحل قدم بزنید. در برخی شب ها نیز مراسم  و کنسرت های ویژه ای در این ساحل برگزار می شود که می توانید در آن ها شرکت کنید. در این هتل دو رستوران وجود دارد که بهترین غذاهای محلی و بین المللی در آن سرو می شود . برای یک اقامتگاه عالی این هتل را از دست ندهید.

هتل های مارسی
هتل های مارسی

هتل سوفیتل مارسلی وییواکس پورت

هتل سوفیتل مارسلی وییواکس پورت نیز از هتل های مارسی ۵ ستاره می باشد. که ۶ دقیقه از ساحل فاصله دارد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون، اینترنت رایگان، حمام های مجهز است در حمام ها شما می توانید بهترین لوازم بهداشتی را پیدا کنید.

این هتل دارای پارکینگ های تخصصی بوده که برای مهمانان نیز تخفیف های ویژه ای نیز در نظر می گیرند. رستوران لس تروس نیز با بهترین منوی غذایی و نوشیدنی های مختلف از مهمانان پذیرایی می کند . فرودگاه مارسی در فاصله ی ۲۰ دقیقه ای این هتل واقع شده است و مهمانان به محض رسیدن به مارسی به راحتی  می توانند  به هتل خود برسند. این هتل در قلب مارسی قرار دارد به همین دلیل شما به راحتی می توانید از تمامی مراکز خرید به آسانی دیدن کنید. یک سفر بی نظیر را با اقامت در این هتل از دست ندهید.

هتل های مارسی
هتل های مارسی

هتل لی ریاد

هتل لی ریاد یکی از هتل های مارسی سه ستاره بوده است. اگر شما به دنبال بهترین امکانات با هزینه های معقول هستید این هتل می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد. در این هتل یک باغ و حیاط ویژه ای تاسیس شده است که برای استراحت مهمانان اختصاص داده شده است. نمای داخلی و خارجی در این هتل به سبک کلاسیک طراحی شده است که شکوه و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. در رستوران این هتل نیز غذاهای سنتی تهیه می شود . دو نوع صبحانه برای مهمانان در نظر گرفته شده است. انواع نان ها، سالادها، ماست ها و شیرینی ها را می توان در منوی غذای رستوران آن بیابید. این هتل همچنین در نزدیکی یکی از مشهورترین کلیساهای مارسی واقع شده است.

هتل های مارسی
هتل های مارسی

هتل ساحلی پولمن مارسلی پالم بی

هتل ساحلی پولمن مارسلی پالم بی از هتل های مارسی ۴ ستاره می باشد که دارای ۱۶۰اتاق بوده و از ساحل ۶ دقیقه فاصله دارد. کل فضا داخلی هتل به بهترین سیستم تهویه مجهز می باشد. تلویزیون های ال سی دی ماهواره ی رایگان در تمام اتاق های آن قابل دسترسی است. همچنین مهمانان از اینترنت رایگان نیز بهره مند هستند. در این هتل یک استخر روباز بوده که انواع مختلفی از نوشیدنی ها در آنجا سرو می شود. همچنین شما می توانید در تراس خود از منظره ی زیبای کوه پانوراما لذت ببرید و یک صبحانه ی دلپذیری را میل کنید. در رستوران های این هتل غذاهای مختص مدیترانه توسط بهترین آشپزها تهیه و آماده می شود. طرح و دکور به کار رفته در اتاق آن نمایی از سواحل و دریا می باشد  و زیبایی خاصی به اتاق ها داده است. همه ی مهمانان با اقامت در این هتل نهایت رضایت را داشته اند شما نیز می توانید آن را در اولویت خود قرار دهید.

هتل های مارسی
هتل های مارسی

هتل بندری رادیسون بلو مارسلی وییوکس

هتل بندری رادیسون بلو مارسلی وییوکس نیز یکی دیگر از هتل های مارسی ۴ ستاره بوده با داشتن ۱۸۹ اتاق به صورت ۲۴ ساعت آماده ی پذیرایی از مهمانان خود است. در این هتل از مجرب ترین مدیران و کارمندان استفاده شده است. یکی از مهمترین ویژگی این هتل داشتن سالن های زیبایی و تناسب اندام است که به صورت رایگان شما می توانید از آن ها استفاده کنید. در سالن های ورزشی آن کلیه تجهیزات مدرن به کار رفته است. این هتل در فاصله ی ۲۰ کیلومتری از فرودگاه مارسی واقع شده و همچنین دسترسی راحتی به مترو و ایستگاه های اتوبوس دارد.

هتل های مارسی
هتل های مارسی

هتل ایبیس مارسلو سنتر گارسینیا کارلوس

هتل ایبیس مارسلو سنتر گارسینیا کارلوس از هتل های مارسی ۳ ستاره ی اقتصادی بوده که دارای ۱۷۲ اتاق می باشد. این هتل همواره مورد توجه تورهای مارسی نیز است زیرا در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته که به بیشتر مراکز دیدنی و تفریحی و مراکز خرید نزدیک است. همچنین با توجه به امکانات و خدمات عالی ارائه شده این هتل قیمت های بسیار مناسبی را ارائه می دهد. هتل ایبیس مارسلو سنتر گارسینیا کارلوس در نزدیکی بندر ژولیت بوده به همین دلیل شما به راحتی می توانید از این بندر باشکوه نیز دیدن کنید. از خدمات ارائه شده در آن می توان به وجود پارکینگ، رستوران، صندوق امانات اشاره کرد.

هتل های مارسی
هتل های مارسی

هتل بندری اسکیل اکینیا مارسلی وییوکس

هتل بندری اسکیل اکینیا مارسلی وییوکس از هتل های مارسی ۳ ستاره بوده که تا ایستگاه قطار فقط یک کیلومتر فاصله دارد شما با پیاده روی دو دقیقه ای  از این هتل می توانید از خانه اپرای مارسی نیز دیدن کنید. هتل بندری اسکیل اکینیا مارسلی وییوکس نیز در قلب مارسی  و همچنین قلب بهترین مراکز واقع شده است. اگر به دنبال یک هتل ایده آل هستید می توانید این هتل را برای اقامت در مارسی انتخاب کنید. تمامی اتاق های آن عایق صدا و مجهز به کاملترین اشیا است. شما می توانید بنا به سفارش صبحانه ی خود را در اتاق تان نیز میل بفرمایید. هتل بندری اسکیل اکینیا مارسلی وییوکس از لوکس ترین هتل های مارسی به شمار می آید.

هتل های مارسی
هتل های مارسی

هتل گلدن تولیپ ویلا مارسلی

هتل گلدن تولیپ ویلا مارسلی در طبقه ی هتل های مارسی ۴ ستاره می باشد. که تمامی اتاق های آن دارای تراس بوده که یکی از زیباترین پارک های مارسی از این تراس ها قابل مشاهده است. هتل گلدن تولیپ ویلا مارسلی تنها ۷ دقیقه از ساحل فاصله دارد شما می توانید در رستوران های آن بهترین نوع غذاهای مدیترانه را امتحان کنید . نمای خارجی این هتل بسیار باشکوه است. حتما زودتر آن جا را برای اقامت رزرو کنید زیرا معمولا ظرفیت اتاق ها زود اتمام می یابد. ناگفته نماند با توجه به امکانات موجود در این هتل، نسبت به هتل های مارسی دیگر هزینه های اقامت نسبتا کم می باشد.

هتل های مارسی
هتل های مارسی
نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

مدارک ویزای فرانسه با دریافت ویزای فرانسه فقط می‌توانید به دیدار خانواده خود و همچنین به سفرهای تفریحی بپردازید. این...

سفر به پاریس سفر به پاریس، عروس شهرها یک سفر رویایی برای تمام گردشگران می باشد. به طوری که شما...

هتل های فرانسه یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در اروپا، فرانسه است. هتل های فرانسه با خدمات و امکانات زیادی...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر