هتل های نیس

با بهترین هتل های نیس بیشتر آشنا شویم

۲۶ آذر ۱۳۹۷

هتل های نیس

هتل های نیس با داشتن بهترین امکانات و خدمات به طور ۲۴ ساعت آماده ی پذیرایی از گردشگران است. قبل از سفر به این شهر ضروری است از هتل های موجود در آن مطلع شوید. در اینجا برخی از مهمترین هتل های شهر نیس را برای شما معرفی می کنیم. شما می توانید با توجه به بودجه ی موجود و همچنین امکانات مورد دلخواه یکی از بهترین هتل های نیس را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید.

شهر نیس

شهر نیس یکی از زیباترین شهرهای کشور فرانسه می باشد که با داشتن جاذبه های دیدنی و تفریحی فراوان همواره مورد توجه گردشگران بوده است. هر ساله تور های گردشگری فراوانی از سراسر دنیا این شهر را محل سفر خود انتخاب می کنند. برای رفاه گردشگران نیز هتل های بسیاری در تمامی نقاط شهر تاسیس شده است. از هتل های گران قیمت و لوکس گرفته تا هتل های ارزان قیمت را می توانید در سراسر شهر به آسانی پیدا کنید. بیشتر هتل های نیس در مرکز شهر واقع شده است و با بهترین مراکز خرید و مراکز تفریح کمترین فاصله را دارد. در همه ی هتل های شهر نیس عالی ترین خدمات اقامتی برای میهمانان فراهم می باشد. هتل های نیس که در نزدیکی ساحل قرار گرفته  دارای تراس هایی با نمای رو به ساحل است به طوری که شما می توانید در طول اقامت خود از منظره ی زیبای سواحل نیس نیز لذت ببرید.

همچنین در بیشتر سواحل همواره کنسرت ها و جشن های مختلفی در طول سال برگزار می شود که شما با اقامت در این هتل های نیس می توانید در این جشن ها نیز حضور یابید. در نوشته های بعدی برترین و مهمترین هتل های نیس را برای شما معرفی می کنیم. قبل از سفر حتما سعی کنید که اطلاعات کامل از هتل های نیس را به دست آورید و سپس با توجه به بودجه ی موجود یکی از بهترین هتل های نیس را رزرو کنید. البته اطلاعات بیشتر در صفحه هر کدام از این هتل های نیس موجود می باشد.

هتل گونود نیس

هتل گونود نیس در مرکز ویلگار واقع شده است. طرح به کار رفته برای ساختمان بیرونی این هتل بسیار باشکوه و لوکس و به سبک بله اکوپو می باشد هتل گونود نیس از هتل های نیس سه ستاره بوده که از خدمات رفاهی آن می توان به اینترنت رایگان در همه ی فضای داخلی، خشکشویی، اتوشویی، اتاق های ویژه ی فکس و فتوکپی اشاره کرد. همه ی اتاق های هتل گونود نیس دارای تلویزیون، سیستم تهویه ی عالی و حمام مجهز است. همچنین بیشتر کنفرانس های ویژه ی شرکت های مشهور نیز در اتاق های ملاقات ویژه این هتل برگزار می شود. از دیگر خدمات ارائه شده در این هتل می توان به نگهداری از کودکان، انبار چمدان، میز پذیرش شبانه روزی، آسانسور و باربر، روزنامه های رایگان در لابی، ظروف ویژه غذای حیوانات اشاره کرد. هتل گونود نیس از قدیمی ترین هتل ها در این شهر می باشد که در سال ۱۹۰۵ ساخته شده است با توجه به قدمت آن، محبوبیت فراوانی نیز در بین مردم نیس و بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی فرانسه یافته است.

هتل های نیس
هتل های نیس

هتل هیپاک دیزاین سویئت نایس

هتل هیپاک دیزاین سویئت نایس امکانات ویژه ای را برای همه ی مهمانان خود فراهم می کند شما می توانید در طول اقامت خود در این هتل از سالن های ورزشی موجود در آن دوچرخه کرایه کرده و صبح ها مسیرهای نزدیک به هتل را رکاب بزنید. باشگاه تناسب اندام هتل هیپاک دیزاین سویئت نایس دارای تجهیزات کامل به همراه زمین های والیبال و تنیس می باشد. همچنین مهمانان می توانند از سالن های زیبایی موجود در این هتل در طول اقامت خود به طور رایگان بهره مند شوند. این هتل با داشتن ۱۳۶ اتاق از هتل های نیس ۴ ستاره است که به صورت ۲۴ ساعته آماده ی پذیرایی از مهمانان خود می باشد. از امکانات موجود در اتاق های هتل هیپاک دیزاین سویئت نایس می توان به داشتن اینترنت رایگان، تلویزیون، یخچال و سشوار اشاره کرد. به دلیل نظافت های ویژه به صورت روزانه در همه ی اتاق ها شما می توانید در طول اقامت خود از بابت تمیزی اتاق ها مطمئن شوید.

هتل های نیس
هتل های نیس

هتل مرکور نیس مارچ فلورس

هتل مرکور نیس مارچ فلورس از دیگر هتل های نیس ۴ ستاره می باشد؛ که در فاصله ی بسیار کوتاهی از ایستگاه تراموا واقع شده و تا کت دی آزور نیس فقط ۸ کیلومتر فاصله دارد به همین دلیل شما می توانید در طول اقامت خود در این هتل از این مکان نیز دیدن کنید. هتل مرکور نیس مارچ فلورس از لوکس ترین هتل های نیس است که موقعیت مکانی بسیار خوبی نیز دارد. از انواع اتاق های موجود در آن می توان به اتاق های دوقلو و سوئیت های مخصوص ۳۵ متر مربع اشاره کرد. در همه ی اتاق های این هتل وان و دوش مخصوصی موجود می باشد.

هتل های نیس
هتل های نیس

هتل دورنات

هتل دورنات با توجه به موقعیتی که دارد کمترین فاصله را از مهمترین ایستگاه های قطار شهر و ایستگاه های اتوبوس دارد این هتل از هتل های نیس سه ستاره است؛ و همچنین در مقایسه با دیگر هتل های شهر نیس، با توجه به امکاناتی که دارد قیمت بسیار مناسبی را برای اقامت ارائه می دهد. هتل دورنات دارای ۲۸ اتاق بوده به همین دلیل اگر قصد اقامت در این هتل را دارید به محض مشخص شدن تاریخ سفرتان اقدامات لازم را برای رزرو انجام دهید زیرا احتمال تکمیل ظرفیت این هتل زیاد است. برای رزرو کردن هتل های نیس اگر با مشکلی مواجه شدید می توانید با آژانس های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید. آن ها اطلاعات لازم را برای شما مشخص می کنند. هتل دورنات به یکی از اصلی ترین خیابان های نیس فقط ۵ دقیقه فاصله دارد که شما به راحتی می توانید با پای پیاده نیز از این مراکز دیدن کنید.

هتل های نیس
هتل های نیس

هتل لی لااوسان

هتل لی لااوسان از هتل های نیس سه ستاره است که در نزدیکی باغ های آلبرت واقع می باشد. رستوران هتل لی لااوسان بهترین منوهای غذایی را برای مهمانان خود ارائه می دهد. در این رستوران بیشتر غذاهای محلی و بین المللی را می توانید در لیست غذایی مشاهده کنید. هزینه ها نیز بسیار معقول می باشد. همچنین شما اگر گیاهخوار هستید می توانید در خواست کنید در تهیه ی برخی از غذاها از گوشت استفاده نکنند. البته در نزدیکی هتل نیز رستوران های فراوانی وجود دارد که غذاهای مختلفی در آن ها سرو می شود که شما می توانید ان ها را نیز امتحان کنید. اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اید حتما قبل از سفر اقدامات لازم برای رزرو را انجام دهید.

هتل وست مینستر

هتل وست مینستر از مشهورترین هتل های نیس می باشد که دارای ۹۹ اتاق بوده و تا فرودگاه کوت دی آزور ۱۵ دقیقه فاصله دارد به همین دلیل دسترسی آسان برای گردشگران خارجی دارد. در این هتل دو نوع صبحانه برای مهمانان سرو می شود همچنین شما می توانید صبحانه ی خود را در تراس اتاقتان میل کنید. از امکانات موجود در اتاق های وست مینستر می توان به داشتن دستگاه چای ساز، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، بهترین سیستم های تهویه اشاره کرد. هتل وست مینستر دارای پارکینگ اختصاصی بوده که برای مهمانان این هتل نیز تخفیف های ویژه ای را در نظر دارد.

هتل های نیس
هتل های نیس

هتل لوآسیس

هتل لوآسیس با داشتن ۳۴ اتاق مجهز به کاملترین امکانات آماده ی پذیرایی از مهمانان خود است. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می شود. هزینه ی اقامتی در این هتل بسیار معقول است اگر شما به دنبال یک هتل خوب با امکانات خوب و همچنین قیمت خوب هستید می توانید هتل لوآسیس را در اولویت خود برای اقامت در نظر بگیرید. داشتن پارکینگ مخصوص، صندوق امانات، فضای نشیمن های باشکوه نیز از مهمترین امکانات این هتل می باشد.

هتل های نیس
هتل های نیس

هتل دی فلور هپی کالچیر

هتل دی فلور هپی کالچیر از هتل های نیس ۴ ستاره  است که از مشهورترین سالن اپرای نیس کوتاهترین فاصله را دارد. با توجه به نزدیکی آن به ساحل، همه ی تراس اتاق ها روبه این ساحل است. هتل دی فلور هپی کالچیر  در نزدیکی دیس آنگله، میدان مرکزی پلیس ماسنا، پرومیند قرار گرفته و همچنین مهمترین مراکز خرید نیز در اطراف این هتل قابل دسترس است. اگر به دنبال یک محل اقامتی باشکوه در شهر نیس هستید این هتل را از دست ندهید. البته ناگفته نماند قیمت اقامت در این هتل لوکس ۴ ستاره نیز بسیار مناسب است. برای همه ی هتل های نیس بهتر است قبل از سفر اقدامات مربوط به رزرو را انجام دهید.

هتل های نیس
هتل های نیس
نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

تور فرانسه کشور فرانسه دارای سواحلی در دریای مدیترانه و در اقیانوس اطلس است. جهت کاهش هزینه های سفر میتوانید...

یکی از پرطرفدارترین ویزا های اروپای، ویزای کشور فرانسه می باشد که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از...

ویزای تجاری فرانسه شاید علاقه مند باشید به عنوان یک سرمایه گذار و یک تاجر موفق در سایر کشور های...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر