هتل های هلسینکی

بهترین هتل های هلسینکی کدام هتل ها هستند؟

۱۴ آبان ۱۳۹۷

هتل های هلسینکی

برای سفر به هلسینکی یکی از مواردی که باید از قبل بررسی کرد هتل های هلسینکی هستند. هلسینکی با توجه به اینکه یک شهر گردشگری و مهم است هر روزه میزبان مسافران مختلفی از سراسر دنیا می باشد به همین دلیل هتل های زیادی در این شهر وجود دارد. در این مقاله با بهترین هتل های هلسینکی و همچنین نحوه رزرو هتل های هلسینکی آشنا می شویم.

شهر هلسینکی

هلسینکی پایتخت کشور زیبای فنلاند است که هر ساله میلیون ها مسافر و گردشگر با اهداف مختلف وارد آن می شوند به همین دلیل در این شهر هتل های مختلفی برای اقامت مسافران در نظر گرفته می شود. اگر قصد سفر به هلسینکی را دارید بهتر است ابتدا با امکانات این هتل ها آشنا شوید تا بتوانید بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. هتل های هلسینکی دارای سطح استاندارد بالایی هستند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند. با ما همراه باشید تا شما را با معروف ترین هتل های هلسینکی آشنا کنیم.

قیمت هتل های هلسینکی

برای اطلاع از قیمت هتل های هلسینکی باید به ویژگی ها و خدمات هتل ها توجه کنید. مسلما هر چقدر امکانات ارائه شده از سوی هتل ها بیشتر باشد هزینه اقامت نیز بیشتر خواهد بود. مهمترین عواملی که بر روی قیمت هتل های هلسینکی تاثیر دارند شامل تنوع امکانات، دکوراسیون اتاق ها، موقعیت هتل و کیفیت خدمات ارائه شده است. در ادامه به معرفی برخی از بهترین هتل های هلسینکی می پردازیم.

هتل فین

هتل فین یکی از هتل های هلسینکی است که در مقایسه با امکاناتی که در اختیار میهمانان قرار می دهد قیمت مناسبی هم دارد. بنابراین اگر در فکر یک سفر مناسب و با هزینه کم به هلسینکی هستید بهتر است در هتل های ارزان قیمت هلسینکی مانند هتل فین اقامت کنید. هتل فین موقعیت مکانی خوبی دارد و نزدیکی آن به کلوپ ها می تواند برای سرگرمی و تفریح مسافران امتیاز خوبی باشد. ضمنا این هتل به وسایل حمل و نقل شهری نزدیک است و از طریق آنها به راحتی می توانید به سایر نقاط گردشگری و تفریحی شهر دسترسی پیدا کنید.

هتل های هلسینکی
هتل های هلسینکی

هتل کمپ

یکی دیگر از هتل های هلسینکی که در بین مسافران این شهر بسیار محبوب است هتل کمپ می باشد. هتل کمپ یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های هلسینکی است که توسط معماران و طراحان ویژه ای ساخته شده است. این هتل به شکلی کاملا مدرن و مطابق با استانداردهای اروپایی طراحی شده است. امکانات بالای اتاق ها و خدماتی که در اختیار مسافران قرار می گیرد در بالاترین حد ممکن هستند. اتاق های این هتل دارای سرویس مبلمان، تخت خواب های شیک و دونفره، اینترنت بی سیم، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی و مینی بار است. در رستوران های متنوع این هتل می توانید از غذاهای بین المللی مختلف میل کنید و با دستپخت سرآشپزهای ماهر هلسینکی آشنا شوید. این هتل یکی از بهترین اقامتگاه های شهر هلسینکی است.

هتل های هلسینکی
هتل های هلسینکی

هتل کلاوس کی

هتل کلاوس کی یکی از هتل های مرکزی شهر هلسینکی است که به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد به محبوبیت زیادی رسیده است. دکوراسیون زیبا و طراحی بی نظیر هتل کلاوس کی از دیگر امتیازات این هتل است. این هتل به جاذبه های تفریحی و گردشگری شهر نزدیک است و به راحتی با اقامت در آن می توانید از مکان های دیدنی شهر دیدن کنید. حتی برای دیدن برخی از جاذبه های توریستی نیازی به استفاده از سرویس های حمل و نقل نخواهید داشت و با کمی پیاده روی در خیابان های زیبای شهر می توانید به مکان مورد نظر برسید. اکثر اتاق ها در این هتل دارای بالکن هستند و تجهیزات و امکانات بالایی دارند. برای صرف غذا می توانید از رستوران های هتل کلاوس کی استفاده کنید. جهت رزرو هتل های هلسینکی و همچنین تور فنلاند با آژانس های مسافرتی معتبر در تماس باشید.

هتل های هلسینکی
هتل های هلسینکی

هتل سوکوس واکونا

هتل سوکوس واکونا یکی از بهترین و جذاب ترین هتل های هلسینکی است که امکانات خوبی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. اگر به خرید کردن علاقه دارید بهتر است این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید زیرا هتل سوکوس واکونا در بین سایر هتل های هلسینکی به مراکز خرید نزدیکتر است. دلیل اصلی محبوبیت این هتل افراد سرشناسی است که معمولا در آن اقامت دارند. هرچند این هتل در قسمت شلوغ و پرهیجان شهر قرار دارد اما شیوه ساخت آن کاملا استاندارد است و با داخل شدن به این هتل دیگر از سر و صداهای بیرون خبری نخواهد بود. از آنجایی که این هتل اقامتگاه افراد معروف و سرشناس زیادی است خدمات خوبی نیز به میهمانان ارائه می دهد. اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم، تخت های راحت، سرویس بهداشتی، مبلمان و تلویزیون صفحه تخت هستند. این هتل دارای امکانات سرگرمی زیادی مانند اتاق های ویدیویی است که می توانید اوقات فراغت خود را با دوستان و یا خانواده در آن سپری کنید. مسافرین و گردشگران بسیاری از طریق آزانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو هتل های هلسینکی و یا تور فنلاند مینمایند.

هتل های هلسینکی
هتل های هلسینکی

هتل آرتور

اگر قصد سفر به هلسینکی را دارید هتل آرتور پیشنهاد خوبی برای یک اقامت بی نظیر است. هتل آرتور نیز مانند سایر هتل های هلسینکی موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و در ازای هزینه ای که دریافت می کند امکانات و خدمات استانداردی در اختیار مسافران قرار می دهد. مهمترین امکانات هتل آرتور که باعث محبوبیت آن در بین سایر هتل های هلسینکی شده است شامل اتاق های متنوع یک تخته و دوتخته، اینترنت بی سیم، استخر، تلویزیون صفحه تخت، سونا، جکوزی، سیستم تهویه، حمام اختصاصی، سالن های ورزشی و مبلمان است. هتل آرتور یکی از معتبرترین هتل های هلسینکی است که تجربه یک اقامت رویایی را برای شما به ارمغان می آورد.

هتل های هلسینکی
هتل های هلسینکی

هتل هیلتون هلسینکی کالاستاجاتور پا

در بین هتل های هلسینکی هتل هیلتون هلسینکی کالاستاجاتور پا توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این هتل نیز یکی از معروف ترین هتل های هلسینکی است که افراد سرشناس زیادی در سفر به هلسینکی این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند. می توان گفت این هتل شناخته شده ترین هتل در بین هتل های هلسینکی است. با توجه به محبوبیتی که این هتل پیدا کرده است امکانات منحصر به فردی نظیر زمین تنیس، سالن های ورزشی، استخر، سالن های کنفرانس و اینترنت بی سیم در اختیار مسافران قرار می دهد. ضمنا هتل هیلتون هلسینکی کالاستاجاتور پا دارای یک ساحل اختصاصی برای میهمانان خود است که می توانند برای تفریح و سرگرمی از آن استفاده کنند. اتاق های این هتل با دکوراسیون بسیار زیبا و طراحی منحصر به فردی چیده شده اند و دارای امکانات هتل های ۵ ستاره هستند. هتل هیلتون هلسینکی کالاستاجاتور پا دارای رستوران هایی با سرآشپزهای بین المللی است که انواع مختلف غذاها را طبخ می کنند.

هتل پارک کاپیولا

یکی دیگر از مهمترین هتل های هلسینکی هتل پارک کاپیولا است که یکی از ایده آل ترین هتل های هلسینکی بشمار می رود. این هتل دارای طراحی زیبایی است و با الهام از زیبایی های طبیعت و کارت پستال طراحی شده است. اقامت در این هتل یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به هلسینکی است. یکی از امتیازات این هتل نزدیکی آن به فضاهای سرسبز است تا بتوانید در زمان های مختلف به پیاده روی در این محیط ها بپردازید. مهمترین امکانات هتل پارک کاپیولا شامل اینترنت بی سیم، سالن های ورزشی، اتاق های مبله، استخر، جکوزی، کافه، سونا و رستوران است. همه اتاق های این هتل دارای امکانات با کیفیت و مناسب برای مسافران هستند.

هتل های هلسینکی
هتل های هلسینکی

هتل هون

هتل هون یکی دیگر از هتل های هلسینکی است که برای مسافران و گردشگرانی که به هلسینکی سفر می کنند امکانات بسیار خوبی را مهیا می کند. این هتل به دلیل خدمات منحصر به فردی که در اختیار مسافران قرار می دهد به یکی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های هلسینکی تبدیل شده است. این هتل نیز در نزدیکی سرویس های حمل و نقل عمومی قرار دارد که دسترسی به مکان های مختلف شهر را آسان می کند. در این هتل غذاهای متنوعی در رستوران ها پخته می شود و مهمانان می تواند با غذاهای سنتی و بین المللی هلسینکی آشنا شوند. کارکنان این هتل به زبان های مختلفی تسلط دارند و با مهربانی و صبر میزبان مسافران مختلف از اقصی نقاط جهان هستند.

هتل های هلسینکی
هتل های هلسینکی

گلو هتل کلووی

هتل گلو کلووی یکی از مدرن ترین و شیک ترین هتل های هلسینکی است که دارای امکاناتی مدرن و بی نظیر می باشد. این هتل از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و در نزدیکی کلیسای شهر قرار دارد. این هتل به جاذبه های گردشگری متنوعی نظیر گالری ملی نزدیک است و با اقامت در آن می توانید در کمترین زمان ممکن از این جاذبه ها دیدن کنید. نزدیک بودن هتل گلو هتل کلووی به مراکز خرید اصلی شهر، سوپر مارکت های بزرگ و رستوران های متنوع باعث شده است که مسافران زیادی برای راحتی کار خود این هتل را به عنوان محل اقامت انتخاب کنند. این هتل دارای دکوراسیونی شیک و زیبا است که در کنار خدمات خوب و کارکنان با تجربه میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط جهان می باشد.

اگر قصد سفر به هلسینکی را دارید ابتدا در مورد هتل های مختلف هلسینکی تحقیق کنید سپس بهترین گزینه را متناسب با خدمات و امکانات ارائه شده برای اقامت خود در این شهر انتخاب نمایید. شما میتوانید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو تور فنلاند نمایید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

روادید فنلاند فنلاند یکی از کشورهایی است که هر ساله اشخاص زیادی در صدد تهیه ویزای فنلاند هستند. برای اخذ...

اقامت فنلاند کشور فنلاند یکی از کشورهای شمالی اروپا است که پایتخت آن شهری به نام هلسینکی می باشد. این...

ویزای تجاری فنلاند گذشته از سفرهای توریستی به کشور فنلاند، برخی هم این کشور را برای هدف کاری انتخاب می...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر