قیمت ویزای شینگن

قیمت ویزای شینگن چقدر است؟

۲۰ آبان ۱۳۹۷

قیمت ویزای شینگن

شاید تا به حال نام شینگن به گوشتان خورده اما نمی دانستید که چه معنایی دارد در این مقاله شما را با منطقه شینگن، ویزای شینگن و اطلاعاتی از این قبیل آشنا می‌کنیم زیرا می توان گفت یکی از معتبر ترین ویزاها در دنیا ویزای شینگن می باشد که کشور های بسیاری در آن عضو هستند. درخصوص اطلاع از قیمت ویزای شینگن به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

منطقه شینگن:

منطقه شینگن به ۲۶ کشور در اروپا گفته می‌شود که قانون کنترل گذرنامه را در ابتدای ورود برای شهروندان این منطقه حذف کرده‌اند نکته حائز اهمیت این است که می‌توان با گرفتن روادید هر یک از کشورهای منطقه یا حوزه شینگن بدون نیاز به روادید به دیگر کشورها نیز سفر کرد بعدها نام منطقه شینگن را به پیمان شینگن تغییر دادند در منطقه شینگن مبادله انواع کالا اطلاعات پول افراد به شرط اینکه قانونی باشد نیازی به ملاحظات گمرکی نخواهد داشت این پیمان‌نامه در سال ۱۹۸۵ میلادی میان ۵ کشور اروپایی تصویب شد اعضای پیمان شینگن به شرح زیر می باشد: اتریش، بلژیک، دانمارک، جمهوری چک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایسلند ایتالیا، مجارستان، لیختن، اشتاین، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مارتین در لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و اتحادیه اروپا.

امضای پیمان هر یک از این اعضا در یک تاریخ نبوده است و هر کشور در تاریخی به این منطقه پیوسته است همچنین جمعیت این کشورها حدود ۴۱۹ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۴۲۹ و گستردگی این مناطق حدود ۴ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۹۹ می باشد. منطقه شینگن در سایت رسمی شینگن به عنوان بزرگترین منطقه بدون نیاز به پاسپورت جهان نیز یاد شده است. میتوانید جهت اطلاع از قیمت ویزای شینگن با آژانس های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید.

قیمت ویزای شینگن
قیمت ویزای شینگن

 

 ویزای شینگن چیست:

برای ورود به حوزه شینگن یا منطقه شینگن احتیاج به ویزای شینگن خواهید داشت همانطور که گفتیم این ویزا مجوز ورود به ۲۶ کشور عضو پیمان شینگن می باشد و کسی که چنین ویزایی را دارد خواهد توانست برای زمان معینی و شرایط مشخصی به هر یک از کشورهایی که نامبرده شده سفر کند این که شما بخواهید برای مسافرت با یک روزه گردشگری یا برای تجارت و یا برای توقف کوتاه چند ساعته در یکی از کشورهای منطقه شینگن سفر کنید نوع ویزا و مدت اعتبار آن را تعیین خواهد کرد شخصی که این نوع ویزا را از کشوری که عضو این پیمان باشد تهیه کند می تواند به کشورهای دیگر منطقه شینگن سفر کند برای مثال اگر فردی از آلمان ویزای شینگن را تهیه کند خواهد توانست با رعایت برخی قوانین به یونان ایتالیا و … سفر کند.

انواع ویزای شینگن

همانطور که در بخش قبل گفتیم با توجه به مدت و هدف سفر می توان قیمت ویزای شینگن را مشخص کرد پس از این جمله می‌توان فهمید که ویزای شینگن انواع مختلفی دارد در کل ویزای شینگن به ۳ دسته تقسیم می شود:

۱:ویزای اتحادیه شینگن ۲ :ویزای اعتبار محدودمنطقه ای ۳ :ویزای ملی

حال به توضیحاتی که برای انواع ویزای شینگن تهیه کردیم توجه کنید:

۱. ویزای اتحادیه شینگن: ویزای اتحادیه شینگن همان ویزای گردشگری اروپا میباشد دارنده این نوع ویزا مجوز دارد که هر ۶ ماه یکبار به مدت حداکثر ۹۰ روز به کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کند

۱_۱ ویزای شینگن نوع الف: ویزای شینگن نوع الف نوع ویزای ترانزیت فرودگاهی میباشد که فقط این اجازه را به شخص می دهد تا در یکی از فرودگاه های حوزه شینگن پرواز خود را تعویض کند و به کشوری غیر از حوزه شینگن سفر کند این نوع ویزا تنها محدود به فرودگاه های منطقه شینگن می باشد و فرد اجازه ندارد از فرودگاه خارج شود

۱_۲ ویزای شینگن نوع ب: ویزای نوع ب هم نوعی ویزای ترانزیت ای می باشد که الصاق آن به پاسپورت فرد اجازه خواهد داد تا ۵ روز کشور منطقه شینگن را ترک کند

۱_۳ ویزای شینگن نوع ج:ویزای نو ج ویزای کوتاه مدت برای سفر به منطقه شینگن می باشد و فرد اجازه دارد در طول زمانی که هنگام دریافت این نوع ویزا مشخص و معین می‌شود در کشورهای منطقه شینگن اقامت داشته باشد به جای شینگن نو ( ج ) که خود به ۳ دسته تقسیم می شود: ۱:ویزای سینگل یا ویزای یکبار ورود ۲ :ویزای دو بار ورود شینگن۳ :ویزای مولتیپل یا ویزای چند بار ورود

۱_۳_۱ ویزای سینگل شینگن یا ویزای یکبار ورود: ویزای یکبار ورود شینگن تنها برای یکبار وارد شدن به یکی از کشورهای حوزه شینگن معتبر می باشد و همچنین به محض خروج از کشور عضو پیمان شینگن اعتبار آن ویزا منقضی خواهد شد و ربطی به پایان مدت اعتبار باقیمانده آن ندارد.

۱_۳_۲ ویزای دوبار ورود شینگن: این نوع ویزای شینگن بسیار مشابه به نوع یک بار ورود است اما با این تفاوت که به فرد این اجازه را خواهد داد تا با داشتن این نوع ویزا دوباره وارد کشور مورد نظر در هر منطقه شینگن شود اما محدودیت‌های زمانی برای این نوع از ویزای شینگن هم وجود دارد.

۱_۳_۳ ویزای مولتیپل شینگن یا ویزای چند بار ورود شینگن:ویزای چند بار ورود شینگن به شخص اجازه می دهد به تعداد نامحدود و بی نهایت وارد یکی از کشورهای منطقه شینگن شود و آن را ترک کند تنها محدودیت این ویزا به زمان باز می گردد.

۲. ویزای اعتبار محدود منطقه ای شینگن: این نوع ویزای شینگن یک نوع ویزای موقت می باشد که با شرایط خاص و اضطراری صادر می شود شرایطی مانند دلایل انسان‌دوستانه که یکی از رایج ترین موارد برای صدور این ویزا است از ساخت این ویزا مشخص می‌کند که فرد تنها به کشوری برود که ویزا را دریافت کرده یا به چند کشور محدود دیگر منطقه شینگن می‌توانند تردد و اقامت کند به غیر از دلیلی که گفته شد در دلیل دیگری هم وجود دارد که آن هم رایج است.

قیمت ویزای شینگن
قیمت ویزای شینگن

۳. ویزای ملی: ویزای ملی شینگن که معروف به ویزای نوع د می باشد مخصوص افرادی است که برای تحصیل کار و اقامت دائم که می‌خواهند در یکی از کشورهای منطقه شینگن اقامت کنند صادر می شود به شکلی دیگر ویزای نوع دشینگن برای افراد بیزینس یا محصل صادر می شود که پس از مدتی مشخص باید به کشور خود بازگردند ویزای نوع د شینگن به دو دسته سینگل و مولتی تقسیم می شود.

مدارک مورد نیاز برای تهیه ویزا شینگن:

جهت اطلاع از قیمت ویزای شینگن می‌توانید به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید. شانس دریافت ویزای شینگن برای کشورهای مختلف متفاوت می باشد مثلا آلمان در این زمینه سخت گیرتر می باشد.

موارد عمومی مورد نیاز:

۱ پر کردن فرم مورد نیاز به همراه امضای والدین

۲ گذرنامه با حداقل اعتبار  ماهه

۳عکس های مورد نیاز

۴ کپی و ویزاهای شینگن

۵ هزینه ویزا

۶شصت یورو برای متقاضیان عادی

۷سی یورو برای متقاضیان ۶ تا ۱۲ سال

 

قیمت ویزای شینگن
قیمت ویزای شینگن

 

مدرک ترتیبات لازم برای مسافرت:

۱ بلیط خریداری شده پرواز

۲ مدرکی که برای رزرو هتل لازم می باشد

۳ در صورتی که از شخصی یا ارگانی یا همایشی دعوت شده اید باید دعوت نامه را داشته باشید

۴ بیمه مسافرتی فعال در منطقه شینگن

قیمت و هزینه ویزای شینگن:

قیمت ویزای شینگن با توجه به انواع آن و کشور مورد نظر متغیر می باشد تعرفه های مربوط به اخذ ویزای شینگن را مشاهده نمایید:

۱:ویزای عادی کشورهای منطقه شینگن مانند هلند فرانسه چک اسپانیا و پرتغال با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان الی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

۲:ویزای مولتی مخصوص کشورهای هلند فرانسه چک اسپانیا پرتغال با هزینه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان می باشد.

۳: ویزای ایتالیا با وقت عادی حدود ۳ میلیون تومان قیمت دارد.

۴: هزینه ویزای ایتالیا که در منطقه شینگن قرار دارد با وقت فعلی حدود ۳ میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.

۵: قیمت ویزای مولتی ایتالیا به ترتیب با وقت عادی و فوری ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۴ میلیون تومان می باشد.

۶: همچنین وقت سفر ایتالیا به صورت عادی و فوری به ترتیب ۸۰۰ هزار تومان و یک میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.

شاید تا به حال نام شینگن به گوشتان خورده اما نمی دانستید که چه معنایی دارد در این مقاله شما را با منطقه شینگن، ویزای شینگن و اطلاعاتی از این قبیل آشنا می‌کنیم زیرا می توان گفت یکی از معتبر ترین ویزاها در دنیا ویزای شینگن می باشد که کشور های بسیاری در آن عضو هستند. درخصوص اطلاع از قیمت ویزای شینگن به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.


مراحل درخواست ویزای شینگن:

مرحله های درخواست ویزای شینگن به شرح زیر می باشد:

۱: بررسی مدارک متقاضی توسط کارشناسان

۲ : پر کردن فرم های مربوطه

۳: عقد قرارداد با هلدینگ نیل گام

۴: برطرف کردن نقص ها 

۵: ارسال مدارک به سفارت و انگشت نگاری

 دلایل رد شدن ویزای

شینگن:

اگر ویزای یکی از کشورهای منطقه شینگن را تهیه گردید و درخواست ویزای شما رد شد به یکی از دلایل زیر خواهد بود: 

۱: مدارک جعلی

۲: فعالیت های مجرمانه در گذشته یا حال حاضر

۳: گذرنامه آسیب‌دیده

۴: توضیحات ناکافی در فرم مورد نظر     

۵: دعوت نامه نا معتبر

۶: نداشتن هدف مشخص برای سفر به کشور منطقه شینگن

۷: نداشتن مدارک کافی ازدواج و تولد

قیمت ویزای شینگن
قیمت ویزای شینگن

 

مدت زمان تایید ویزای شینگن:

مدت زمان تایید ویزای شینگن کشوری که در منطقه قرار دارد به دو قسمت تقسیم می شود:

۱: مدت زمان بررسی مدارک ویزای شینگن حدود دو هفته زمان خواهد برد

۲: مدت زمان تایید ویزای شینگن در سفارت تقریباً ۲۰ روز زمان لازم خواهد داشت

مدت اعتبار ویزای شینگن:

همانطور که گفتیم تاریخ اعتبار ویزای شینگن و تعداد روزهای مجاز اقامت به نوع ویزای شینگن رفت دارد.

نکته حائز اهمیت این است که شما نباید تاریخ اعتبار ویزای شینگن و تعداد روزهای مجاز اقامت را اشتباه بگیرید کاری که بیشتر مسافرین انجام میدهند و در کشور منطقه شینگن به مشکل برمی‌خورند در شرایط عادی تاریخ اعتبار و مدت اقامت به ترتیب ۶ ماه و ۳ ماه خواهد بود.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای شینگن شاید شما هم یکی از کسانی باشید که مسافرت کردن به اروپا و سفر علاقه داشته باشید. یکی...

دریافت ویزای شینگن دریافت ویزای شینگن برای تمام افرادی که قصد سفر به ۲۶ کشور اروپایی را دارند الزامی می...

کشورهای منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی هستند که با دریافت ویزای هر یک از این کشورها می‌توان به سایر...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر