ویزای نمایشگاهی فرانسه

ویزای نمایشگاهی فرانسه | نحوه دریافت – مدارک مورد نیاز

۳۰ مرداد ۱۳۹۷

ویزای نمایشگاهی فرانسه

شاید شما نیز جزو افرادی باشید که دارای شغل و حرفه ای خاصی هستید و می خواهید در نمایشگاه های مختلف شرکت کنید. ممکن است حتی نمایشگاه مورد نظر در کشوری دیگر مانند فرانسه باشد. برای شرکت در همچین نمایشگاه هایی باید ویزای نمایشگاهی فرانسه را اخذ نمایید. حال در ادامه همراه ما باشید تا هر چه بیشتر شما را با ویزای نمایشگاهی فرانسه آشنا کنیم.

ویزای نمایشگاهی فرانسه چیست؟

برای اینکه شما بتوانید به راحتی و بدون دردسر به کشور مقصد خود برای شرکت و یا بازدید از یک نمایشگاه سری بزنید لازم است تا از قبل اقدام به دریافت ویزای فرانسه نموده باشید. حال کشور مقصد در این جا فرانسه می باشد. اگر بخواهید برای شرکت در یکی از نمایشگاه های فرانسه که معروف و پر بازدید می باشد سفر کنید باید از قبل اقدام به اخذ ویزای نمایشگاهی فرانسه نمایید. ویزای نمایشگاهی شما نیز تنها در مدت برگزاری نمایشگاه در کشور مقصد اعتبار دارد. یعنی اگر مدت نمایشگاه مذکور ده روز باشد اعتبار ویزای نمایشگاهی فرانسه شما نیز ده روزه بوده و باید بلافاصله نسبت به ترک خاک فرانسه اقدام نمایید.

ویزای نمایشگاهی فرانسه
ویزای نمایشگاهی فرانسه

چگونه ویزای نمایشگاهی فرانسه را دریافت کنید؟

برای اینکه بتوانید ویزای نمایشگاهی فرانسه را اخذ کنید باید حتما یک دعوتنامه از طرف برگزار کنندگان نمایشگاه داشته باشید. برای نمونه اگر قرار است برای شرکت در بخشی از این نمایشگاه به فرانسه بروید باید از قبل از طرف برگزار کنندگان و یا متولیان نمایشگاه مورد نظر برای شما دعوتنامه ارسال شود. اگر هم برای بازدید از نمایشگاهی نیز به فرانسه می روید باز هم باید برای ویزای نمایشگاهی فرانسه و دریافت آن دارای دعوتنامه باشید. بعد از اینکه توانستید دعوتنامه خود را کسب کنید حال باید وقت سفارت فرانسه را دریافت کرده و در زمان مشخص همراه با مدارکی که در قسمت بعد ذکر می کنیم به سفارت این کشور مراجعه نمایید. جهت اخذ ویزای فرانسه باید وقت سفارت فرانسه را اخذ نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای نمایشگاهی فرانسه

برای اینکه بتوانید ویزای نمایشگاهی فرانسه را دریافت نمایید علاوه بر دعوتنامه نمایشگاهی باید مدارک دیگری را نیز همراه داشته باشید که لیست کامل آن ها در ذیل آمده است.

  • پاسپورت که شش ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد
  • کپی های مربوط به تمام ویزا هایی که از قبل دریافت کرده اید
  • شناسنامه به همراه کپی از تمام صفحات آن
  •  ترجمه شناسنامه و مهر تائیدیه آن از طرف دادگستری
  • گواهی اشتغال به کار که لازم است به زبان انگلیسی و یا فرانسوی ترجمه شده باشد.
  • اگر بازرگان هستید باید دارای کارت بازرگانی بوده و کپی آن را برای اخذ ویزای نمایشگاهی فرانسه تحویل دهید.
  • لازم است تا در صورت کارمند بودن فیش حقوقی خود را ارائه دهید.
  • صورتحساب سه ماهه آخر حساب شما که لازم است به صورت ترجمه شده باشد.
  • برای اخذ ویزای نمایشگاهی فرانسه حتما باید رزرو هتل خود را به صورت قطعی انجام داده باشید و برگه رزرواسیون آن را نیز ارائه دهید.
  • تکمیل کامل فرم درخواست از سفارت برای اخذ ویزای نمایشگاهی فرانسه
  • عکس در قطعه پاسپورتی و زمینه سفید
ویزای نمایشگاهی فرانسه
ویزای نمایشگاهی فرانسه

نکات مهم درباره ویزای نمایشگاهی فرانسه

در هنگام اخذ ویزای نمایشگاهی فرانسه و مراجعه به سفارت به خاطر داشته باشید که باید حتما مدارک خود را به صورت کامل همراه داشته باشید. تمام مدارک باید دارای کپی تایید شده باشند. هر گونه کسری در مدارک شما باعث می شود که درخواست شما برای ویزای نمایشگاهی فرانسه رد شود و مجبور شوید دوباره از اول نسبت به دریافت وقت سفارت برای ویزای نمایشگاهی فرانسه اقدام کنید.

همچنین به خاطر داشته باشید که حتما باید مدارک شما به زبان انگلیسی و یا فرانسوی ترجمه شده باشند و دارای مهر دارالترجمه نیز باشد.

نکته بعدی این است که پروسه در خواست تا صدور ویزای نمایشگاهی فرانسه ۲۵ روز کاری به طول می انجامد پس به خاطر داشته باشید که باید یک ماه قبل تر از زمان نمایشگاه  اقدام به اخذ ویزای نمایشگاهی فرانسه نمایید تا با مشکلات زمانی و تاخیر مواجه نشوید.

حضور شخص شما نیز در سفارت لازم می باشد و باید خودتان در زمان مقرر به سفارت فرانسه مراجعه کنید و در مصاحبه حضوری شرکت کنید.

ویزای نمایشگاهی فرانسه
ویزای نمایشگاهی فرانسه

سفارت فرانسه و گرفتن وقت آن

 شما باید برای مراجعه به سفارت و تحویل مدارک خود از قبل اقدام به تعیین وقت نمایید. شما می توانید این کار را به سادگی و از طریق سایت سفارت این کشور انجام دهید. به خاطر نیز داشته باشید باید در تاریخ مقرر و زمان دقیق آن در سفارت حاضر باشید در غیر این صورت وقت شما از بین می رود و باید دوباره اقدام به دریافت وقت برای اخذ ویزای نمایشگاهی فرانسه نمایید.

آدرس سفارت فرانسه: تهران خیابان نوفل لوشاتو، پلاک ۶۶-۶۴

نمایشگاه های مختلف در فرانسه

 در این بخش نیز قصد داریم تعدادی از مهم ترین نمایشگاه هایی که در فرانسه برگزار می شود را برای شما لیست کنیم. با این کار می توانید به سادگی نمایشگاه مربوط به شغل و حرفه خود را پیدا کنید و نسبت به تاریخ آن اقدام به اخذ ویزای نمایشگاهی فرانسه نمایید. جهت اخذ ویزای فرانسه باید به آژانس های مسافرتی معتبر رجوع نمایید.

فرانسه یک کشور صنعتی و پیشرفته است که هر ساله تعداد زیادی نمایشگاه در آن برگزار می شود. تقریبا بیشتر این نمایشگاه ها نیز بین الملل بوده و مکان خوبی برای تبادل تکنولوژی و یادگیری علم روز دنیا می باشد. همراه ما باشید تا در ادامه به چند مورد از این نمایشگاه ها بپردازیم.

ویزای نمایشگاهی فرانسه
ویزای نمایشگاهی فرانسه

نمایشگاه دامپروری فرانسه

زمان برگزاری: از بیست تا بیست و سوم شهریور ۹۷ (۱۱-۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸)

حوزه هایی که در این نمایشگاه وجود دارند:

  • بخش دام و انواع نژادهای حیوانات
  • خوراک حیوانات، سلامت و تولیدمثل حیوانات
  • تجهیزات و دستگاه های ضروری برای تولید مثل و لقاح مصنوعی
  • بخش طیور و مرغ داری ها
  • ساختمان های مزارع
  • بخش کشاورزی (دانه ها، کودها، محصولات محافظت از گیاهان(
  • تجهیزات، فاضلاب و تصفیه آب مزرعه
  • سیستم های کنترل خودکار پخش غذا، نظارت بر حیوانات، تشخیص مشکلات سلامتی

نمایشگاه صنایع غذایی در فرانسه

تاریخ برگزاری:۲۷ مهر تا ۱ آبان (۱۹ اکتبر تا ۲۳ اکتبر ۲۰۱۸)

برای شرکت در این نمایشگاه ابتدای امر لازم است که اقدام به رزرو و ثبت نام نمایید پس از آن با ارسال شدن دعوت نامه برای شما می توانید اقدام به اخذ ویزای نمایشگاهی فرانسه نمایید. در این نمایشگاه به موارد مختلف مربوط به صنایع غذایی پرداخته می شود. این موارد شامل: تولیدات ارگانیک، فناوری های جدید در این عرصه، بسته بندی های جدید و مواردی از این دست می باشند.

نمایشگاه هنر پاریس

تاریخ برگزاری:۱۵ تا ۱۸ فروردین ۹۸

این نمایشگاه یکی از مهم ترین و در واقع معروف ترین نمایشگاه هنر در دنیا به حساب می آید. در این نمایشگاه در غرفه های مختلف به بررسی آثار بزرگان این عرصه پرداخته می شود. همچنین فرصت خوبی نیز برای هنرمندان جوان و نو ظهور به حساب می آیند که می خواهند در این عرصه فعالیت های بیشتری را انجام دهند. شما نیز می توانید برای این تاریخ اقدام به اخذ ویزای نمایشگاهی فرانسه نمایید و برای شرکت در این نمایشگاه راهی پاریس شوید.

سایر نمایشگاه های فرانسه

شما می توانید به اقتضای کار و حرفه تان در هر یک از این نمایشگاه ها بعد از اخذ ویزای نمایشگاهی فرانسه شرکت نمایید.

  • نمایشگاه صنعت ساختمان (۲ تا ۴ آبان ۹۷)
  • نمایشگاه مواد غذایی (۱۲ تا ۱۴ آذر ۹۸)
  • نمایشگاه خدمات پس از فروش خودرو (۲۳ تا ۲۷ مهر ۹۸)
  • نمایشگاه پنیر و لبنیات پاریس (۲ تا ۷ اسفند ۹۸)
  • نمایشگاه صنعت پلاستیک (۲۹ تا ۳۰ خرداد ۹۸)
  • نمایشگاه نان و شیرینی فرانسه (۱۴ تا ۱۷ بهمن ۹۷)
ویزای نمایشگاهی فرانسه
ویزای نمایشگاهی فرانسه
نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های پاریس اگر قصد سفر به پاریس که یکی از بهترین و شگفت آورترین شهرهای دنیا است را دارید...

بلیط فرانسه کشور فرانسه یکی از مقاصد جذاب گردشگری برای گردشگران سایر جهان است. سالانه افراد زیادی با تهیه بلیط...

اقامت فرانسه اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه اخذ اقامت فرانسه و مهاجرت...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر