ویزای توریستی اسلواکی

ویزای توریستی اسلواکی | مدارک لازم – مراحل درخواست – مدت اعتبار

۳۱ خرداد ۱۳۹۷

ویزای توریستی اسلواکی، کشور اسلواکی یکی از کشورهای مستقل می باشد که در زمینه تجارت و فرهنگ بسیاری پیشرفت کرده است. و گردشگران و تاجران زیادی به این کشور سفر …

راهنمای کامل ویزای توریستی اسلواکی

کشور اسلواکی یکی از کشورهای مستقل می باشد که در زمینه تجارت و فرهنگ بسیاری پیشرفت کرده است. و گردشگران و تاجران زیادی به این کشور سفر می کنند. به همین دلیل ویزای توریستی اسلواکی از ویزاهای پرطرفدار این کشور محسوب می شود. کشور اسلواکی هر ساله هزاران توریست و گردشگر را در خود جای می دهد. و به یکی از محبوب ترین کشورهای دنیا تبدیل شده است.در این کشور رفاه بسیار خوبی ساکن می باشد.

ویزای توریستی اسلواکی | مدارک لازم - مراحل درخواست - مدت اعتبار | سایت ویزا

کشور اسلواکی

جهت سفر به این کشور زیبا نیاز به ویزای توریستی اسلواکی دارید. کشور اسلواکی دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی می باشد. این کشور کشوری است تجاری و کشوری که در تقاطع فرهنگ قرار گرفته است. این کشور سرزمینی کوهستانی می باشد. بیشتر بخش های این کشور را کوه ها در برگرفته است.

این کشور در سال های اخیر رشد و پیشرفت بزرگی از خود نشان داده است. این کشور با کشورهای چک و اتریش و لهستان و اوکراین و مجارستان همسایه می باشد. این کشور تا دهه ۹۰ با کشور چک کشو چکسلواکی را تشکیل بود اما بعداً چک از الواکی جدا شد؛ و هر کدام مستقل شدند. آب و هوای کشور اسلواکی معتدل و مرطوب می باشد. ملیت این کشور اسلواکی است و جمعیت این کشور حدود ۵۴۴۷۵۰۲ نفر می باشد.

به دلیل کم جمعیت بودن این کشور رفاه بسیار خوبی در این کشور حکفرما است. مدم این کشور آدمایی حساس و مهربان هستند و بسیار خوش منش و سخاوتمند می باشند. پایتخت این کشور براتیسلاوا است که بزرگ ترین شهر اسلواکی به شمار می آید. براتیسلاوا تنها پایتختی است که با دو کشور همسایه خود مرز مشترکی را دارا است؛ و هزینه زندگی د این کشور پایین می باشد.

جاذبه های دیدنی اسلواکی

براتیسلاوا پایتخت این کشور دارای مناطق دیدنی بسیاری می باشد. شما می توانید با سفر به این شهر از قلعه براتیسلاوی دیدن کنید. این قلعه در یک منطقه بسیار خوب با فضای بسیار دیدنی قرار گرفته است. بسیاری از گردشگران در سفر به شهر از منطقه لیپتوف دیدن می کنند این منطقه را جواهر اسلواکی می نامند.

بزرگ ترین پیست این کشور در این منطقه قرار دارد. اگر بخواهیم به دیگر جاذبه های طبیعی و دیدنی این کشور اشاره کنیم می توان از روستای آرام ویکولینک و پارک آبی تاتر الندیا و غارهای کاست را نام ببریم. این غارها در در میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده اند و افراد زیادی از این غارها دیدن می کنند. پیه شتانی از دیگ مکان دیدنی این کشور است در این شهر آب گرم بسیاری وجود دارد؛ و برای بیماری های خاصی مفید می باشند. این شهر نیز بازدید کنندگان بسیاری را جذب خود می کند.

ویزا های اسلواکی

کشور اسلواکی دارای ویزاهای متفاوتی می باشد؛ و شما با داشتن هریک از این ویزا ها می توانید به این کشور زیبا سفر داشته باشید. ویزای توریستی اسلواکی، ویزای تحصیلی اسلواکی، ویزای تجاری اسلواکی، ویزای دیداری اسلواکی، ویزای پزشکی اسلواکی، ویزای کنفرانس اسلواکی و ویزای اسلواکی از نوع ورزش و هنری … شما با داشتن هر یک از این ویزاها می توانید به این کشور ورود کنید. این کشور جز ویزاهای شنگن می باشد؛ و اهمیت بسیار خاصی را دارا می باشد؛ و به دلیل بسیاری از خوبیت و مزیت این کشور افراد زیادی چه برای تحصیل چه برای تجارت و … به این کشور سفر می کنند. برای دریافت ویزای اسلواکی باید وقت سفارت اسلواکی را بطور آنلاین رزرو نمایید.

ویزای توریستی اسلواکی

ویزای توریستی اسلواکی جز پرطرفدارترین ویزاها به شمار می آید. افراد زیادی خواستار گرفتن ویزای توریستی اسلواکی می باشند. کشور اسلواکی جز اتحادیه اروپا می باشد؛ و گرفتن ویزای برای این کشور برای هرکسی مهم می باشد. ویزای توریستی اسلواکی برای اقامت در مدت زمان کوتاه برای گردشگران تهیه گشته است.

شما باد در مدت مشخصی که وارد کشور اسلواکی شدید در زمانی که وقت ویزای شما رو به اتمام است از کشور خارج شوید. هم چنین گردشگران و توریست ها می توانند از ویزای شینگن نیز استفاده کنند.

ویزای توریستی اسلواکی | سایت ویزا

۲۶ کشور اروپایی قردادی باهم بستند که مردمان هم بدون نیاز به ویزا به یکدیگر سفر داشته باشند و مشکلی برایشان در برابر نداشتن ویزا به وجود نیاید. همان‌طور که می دانید ایران جز این قرارداد نیست و مجبور است برای ورود به اسلواکی حتماً ویزای شنگن را بگیرد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای اسلواکی

جهت دریافت ویزای توریستی اسلواکی باید مدارک لازم برای اخذ ویزای اسلواکی را داشته باشید. این مدارک لازم ضروری عبارت است از اصل کارت ملی و شناسنامه و فرم درخواست ویزا و نامه تمکن مالی و ۶ ماه گردش آخر سپرده بانکی و سند مالکیت و بیمه مسافرتی و رزرو هتل و بلیط هواپیما و ۲ قطعه عکس ۶ در ۴ رنگی با زمینه سفید و اصل پاسپورت با اعتبار حداقل ۶ ماه از مدارک بسیار مهمی می باشد که باید تهیه شود.

نیز شما اگر خواستار دریافت ویزای توریستی اسلواکی هستید می توانید از طریق وب سایت مربوط به سفارت خانه اسلواکی مدارکی که در آنجا ذکر شده است و نیاز است را ببینید و مدارک کامل را تهیه نمایید.

مراحل درخواست ویزای توریستی اسلواکی

در ابتدا برای دریافت ویزای توریستی اسلواکی شما باید یک سری مراحل را طی کنید تا بتوانید ویزای مورد نیاز خود را دریافت کنید. در اول شما باید وقت سفارت اسلواکی بگیرید و برای این امر بایستی یک یا دو ماه قبل از زمان سفرتان اقدام کنید؛ و در قدم بعدی باید فرم درخواست ویزای توریستی اسلواکی خود را پر کنید.

شما به صورت آنلاین و اینترنتی می توانید این فرم ها به آسانی دانلود کنید و دسترسی داشته باشید و پر کنید. در این فرم ها اطلاعات شخصی خود را باید ذکر کنید؛ و موضوع بعدی باید تاریخ پاسپورت خود را بررسی کنید باید حداقل ۹۰ روز بعد از سفر شما به اسلواکی تاریخ انقضا داشته باشد؛ و رزرو هتل و هواپیما از دیگر مراحلی به شمار می آید که باید حتماً آماده گردد.

در بالا نیز به تعدادی از این مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی اسلواکی اشاره کردیم. شما باید بدون هیچ کم و کاستی این مدارک را آماده کرده و این مراحل برای اخذ ویزای توریستی اسلواکی را طی نمایید.

مدت اعتبار ویزای توریستی اسلواکی

شما بعد از دریافت ویزای توریستی اسلواکی خود باید به تاریخ اعتبار ویزای خود دقت کنید و بدانید که در چه تاریخی باید از کشور اسلواکی خارج شوید. ویزای توریستی اسلواکی از تاریخی که صدور شده است حداکثر ۹۰ روز در یک دوره ۱۸۰ روز اعتبار دارد.

ویزای توریستی اسلواکی بعد از اتمام اعتبار دیگر بی ارزش است و شما باید در فکر برگشت از سفر خود و خارج شدن از کشور اسلواکی باشید؛ زیرا در صورتی که اعتبار ویزای توریستی شما تمام شده باشد و شما هم چنان در کشور اقامت داشته باشید بر اساس قوانین کشور اسلواکی با شما برخورد جدی خواهد شد.

برای این امر بهتر است برگشته و در فکر تمدید دوباره اعتبار ویزای خود باشید. برای دریافت ویزای اسلواکی باید وقت سفارت اسلواکی را از قبل رزرو نمایید.

چه کسانی می توانند از ویزای توریستی اسلواکی استفاده کنند

تمامی کسانی که قصد سفر به عنوان گردش در این کشور را دارند باید ویزای توریستی اسلواکی را بگیرند.این ویزا مخصوص توریست ها و گردشگران و مسافران می باشد که برای گذراندن مدت کوتاهی را برای خوش گذرانی و پر کردن اوقات فراغت خود این کشور را مقصد خود انتخاب می کنند. پس گردشگران باید در نظر داشته باشند که برای ورود به این کشور در اول ویزای توریستی اسلواکی باید به همراه داشته باشند.و برای اخذ این ویزا هرچه زودتر بهتر است اقدام کنند و ویزای توریستی اسلواکی خود را دریافت کنند.

هزینه برای اخذ ویزای توریستی اسلواکی

شما باید هزینه برای اخذ ویزای توریستی اسلواکی را پرداخت کنید تا بتوانید ویزای خود را دریافت نمایید. هزینه صدور ویزای اسلواکی برای بزرگ سالان 250 یورو می باشدو و صدور ویزا برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال 125 یورو در نظر گرفته شده است. این هزینه ها در مرحله اول که برای درخواست اخذ ویزا مراجعه به سفارت خانه اسلواکی می کنید از شما درخواست خواهد شد تا پرداخت کنید.

هزینه برای اخذ ویزای توریستی اسلواکی | سایت ویزا

سوالات متداول ویزای توریستی اسلواکی

جهت أخذ ویزای توریستی اسلواکی چه مدارکی باید ارائه دهیم؟

هزینه صدور ویزای توریستی اسلواکی چقدر است؟

در صورتیکه اعتبار ویزای توریستی اسلواکی‌مان تمام شود، آیا می‌توانیم در اسلواکی بمانیم؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل تور اسلواکی کشور اسلواکی یکی از کشورهای اروپای مرکزی می باشد که با داشتن جاذبه ها و دیدنی...

راهنمای کامل ویزای تجاری اسلواکی برای دریافت ویزای تجاری اسلواکی مراحلی وجود دارد که باید طی شود. همانطور که می...

درباره اسلواکی درباره اسلواکی: سفر به اسلواکی یکی از پر طرفدارترین سفرهای اروپایی می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر