ویزای تحصیلی اتریش

ویزای تحصیلی لیتوانی | اعتبار – مراحل لازم – مدارک لازم

۲۳ مرداد ۱۳۹۷

ویزای تحصیلی لیتوانی

اگر قصد دریافت ویزای تحصیلی لیتوانی را دارید ادامه این مقاله را مطالعه نمایید، این کشور شرایط مناسبی را برای تحصیل فراهم کرده است و  با دریافت ویزای لیتوانی آینده روشنی را پیش رو خواهید داشت. در این جا راجع به مراحل و مدارک لازم برای این امر توضیحات مهمی ذکر خواهد شد بنابراین در ادامه نیز با ما باشید.

ویزای تحصیلی لیتوانی
ویزای تحصیلی لیتوانی

کمی درباره لیتوانی

اگر قصد تحصیل در لیتوانی را دارید این بخش را مطالعه و کمی با این کشور آشنا شوید. لیتوانی دانشگاه های بسیاری را در خود جای داده است که شما باید از میان آن ها یکی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب نمایید. این کشور دارای یک نوع آب و هوا نیست و در بخش های مختلف آن قادر به مشاهده آب و هوای گوناگونی هستید. در گذشته واحد پول این کشور یوتال بوده است اما اکنون یورو می باشد. و در پایان این بخش نیز بدانید میزان هزینه های لازم برای زندگی ۲۰ درصد بیش تر از ایران است و همچنین صادرات و واردات نقش بسیار مهمی در اقتصاد این کشور ایفا می کند.

ویزای تحصیلی لیتوانی

ویزای لیتوانی انواع مختلفی دارد که نوع تحصیلی یکی از آن ها می باشد، در این بخش قصد داریم کمی درباره ویزای تحصیلی لیتوانی صحبت کنیم. این ویزای لیتوانی از نوع شینگن است و با دریافت آن امکان تردد در دیگر کشورهای عضو این پیمان را نیز خواهید داشت، بنابراین با دریافت ویزای تحصیلی این کشور فرصت سفر به دیگر کشورهای اروپایی نیز برایتان فراهم می گردد. در ادامه توضیحات جامع تری در خصوص این نوع ویزا شرح داده خواهد شد.

ویزای تحصیلی لیتوانی
ویزای تحصیلی لیتوانی

اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی از سفارت این کشور

برای انجام مصاحبه و ارائه مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی باید به سفارت این کشور مراجعه نمایید، البته ناگفته نماند که ارائه مدارک بدون تعیین وقت قبلی میسر نمی باشد. در ادامه آدرس این مکان را درج خواهیم کرد.

آدرس سفارت لیتوانی: این سفارت در خیابان ۴۴ ولنجک تهران واقع شده است و ساعات کاری آن از ۱۰ الی ۱۲ و در روزهای دوشنبه الی پنج شنبه می باشد.

مراحل لازم برای اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی

در این بخش مراحل لازم برای دریافت ویزای تحصیلی لیتوانی مورد بررسی قرار می گیرد که با انجام تک تک آن ها می توانید خود را به تاییدیه نهایی و دریافت این ویزای لیتوانی نزدیک تر کنید. در قدم اول ملزم به تعیین وقت سفارت لیتوانی هستید، پس از پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز این بخش، فرم مربوط به ویزای لیتوانی را از طریق آژانس های مسافرتی تکمیل نمایید و مابقی مراحل را به مشاورین بسپارید، ناگفته نماند که نگه داشتن دو نسخه از این فرم نزد خود از ضروریات است. در مراحل بعد مدارک مربوطه را تهیه و خود را برای مصاحبه آماده کنید. در این بخش بررسی اعتبار گذرنامه را فراموش نکنید، گذرنامه باید حداقل ۳ ماه اعتبار داشته باشد، در صورت مشاهده هر گونه مشکل اقدامات لازم برای تمدید را انجام دهید. ۳۰ هزار یورو نیز به عنوان هزینه درمانی پرداخت شود، عدم پرداخت این مبلغ مراحل رسیدگی به درخواست را با مشکل مواجه می کند. در بخش های بعد لیست مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی لیتوانی نیز ذکر خواهد شد.

ویزای تحصیلی لیتوانی
ویزای تحصیلی لیتوانی

اخذ پذیرش دانشگاه برای ویزای تحصیلی لیتوانی

نامه اخذ پذیرش تحصیلی که از طرف یکی از دانشگاه های لیتوانی صادر شده باشد بسیار حائز اهمیت است و جزو مهم ترین مدارک درخواستی نیز محسوب می شود. این نامه باید به زبان لیتوانی نوشته و دارای امضا باشد تا بتوان اقدامات لازم برای اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی را به انجام رسانید. پس در قدم های ابتدایی دانشگاه مورد نظرتان را انتخاب و به آن ها درخواست بدهید.

وقت سفارت و طی مراحل دریافت ویزای تحصیلی لیتوانی

دریافت وقت سفارت لیتوانی از مهم ترین بخش های دریافت ویزای لیتوانی محسوب می شود بنابراین حتما از ۹۰ روز قبل اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهید تا با مشکل مواجه نگردید. مجموعه ما امکان سپردن امور این بخش به کارشناسان را نیز فراهم کرده است و می توانید طی یک تماس تلفنی اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب نمایید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی لیتوانی

در این بخش مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی را مورد بررسی قرار می دهیم، مدارک شامل موارد زیر می باشد:

  1. نامه یا دعوتنامه ارسال شده از طرف دانشگاه یا موسسه ای که قصد تحصیل در آن را دارید باید در پرونده مدارک قرار داده شود.
  2. ارائه گواهی ثبت نام جهت اثبات اهداف تحصیلی نیز الزامی است.
  3. ارائه گردش مالی حساب بانکی را نیز فراموش نکنید چرا که با استفاده از این مدرک میزان تمکن مالی شما مورد بررسی قرار می گیرد.
  4. مدارک تحصیلی خود را نیز ترجمه و همراه با کپی در پرونده مدارک قرار دهید.
  5. ریزنمرات متقاضی تحصیل همراه با سوابق تحصیلی او
  6. مدرک زبان خود را نیز ارائه دهید.
  7. ضامن مالی باید تعهدنامه محضری ارائه دهد، ترجمه تعهدنامه را نیز در برنامه خود قرار دهید.
  8. انگیزه نامه و زندگی نامه فصلی آماده و هنگام حضور در آن جا به مسئول مربوطه ارائه دهید.
  9. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه نیز از ضروریات است.

اعتبار ویزای تحصیلی لیتوانی

اعتبار ویزای تحصیلی لیتوانی یک ساله است و فرد متقاضی موظف است اعتبار ویزای لیتوانی را به صورت سالانه با مراجعه به مرکز مربوطه تمدید نماید. عدم معتبر بودن ویزا نشان از حضور غیرقانونی فرد در کشور است و ممکن است با اخطار خروج از آن جا روبرو شوید بنابراین قبل از اتمام اعتبار مشخص شده مراحل لازم برای تمدید سالیانه را طی کنید. برای تمدید ویزای تحصیلی خود به مرکز خدمات شهروندی و مهاجرت مراجعه و مدارک مربوطه را ارائه دهید، زمانی که دلیل قانونی برای ماندن در کشور ارائه گردد تمدید به اسانی انجام می پذیرد. در پایان این بخش نیز بدانید که این نوع ویزای لیتوانی از ویزاهای بلند مدت کشور لیتوانی ست.

ویزای تحصیلی لیتوانی
ویزای تحصیلی لیتوانی

زمان لازم برای اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی

به طور کلی برای پیمودن مراحل مربوط به اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی حدود ۱۴ تا ۶۰ روز زمان نیاز دارید، بنابراین با در نظر گرفتن این مقدار تایم بهترین زمان را انتخاب و مراحل اخذ ویزای لیتوانی را استارت بزنید.

ترجمه ویزای تحصیلی لیتوانی

ترجمه ویزای تحصیلی لیتوانی یکی از مهم ترین بخش های دریافت این ویزاست بنابراین حتما ویزای خود را توسط یک دارالترجمه رسمی، ترجمه و در پرونده مدارک تان قرار دهید چرا که سفارت به وجود یا عدم وجود آن توجه خواهد کرد و باید حتما از این مرحله عبور کنید.

خدمات مجموعه در خصوص اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که زمان یا اطلاعات کافی برای پیمودن مسیر دریافت ویزای تحصیلی لیتوانی را ندارید ما همراهی تان خواهیم کرد، طی یک قرارداد پیمودن همه مراحل به مجموعه ما سپرده می شود و شما نیز می توانید بدون هیچ نگرانی منتظر دریافت نتیجه بمانید. البته ناگفته نماند که حضور شما در روز مصاحبه در محل سفارت اجباری ست و مشاوران شما را در جریان همه امور خواهند گذاشت.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای توریستی لیتوانی کشور لیتوانی با جاذبه ­های دیدنی بسیار زیبا هر ساله شاهد حضور گردشگران زیادی است. گردشگران برای...

روادید لیتوانی به دلایل مختلف تقاضا برای سفر به خارج از کشور و مهاجرت در این سال ها افزایش یافته...

اقامت لیتوانی برای اخذ اقامت لیتوانی باید با قوانین و مقررات مهاجرت به این کشور آشنا شوید. لیتوانی یکی از...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر