وقت سفارت لیتوانی

وقت سفارت لیتوانی | مدارک لازم – مراحل دریافت

۲۷ خرداد ۱۳۹۷

وقت سفارت لیتوانی

برای سفر به کشور لیتوانی باید ویزای لیتوانی یا همان ویزای شنگن را داشته باشید. برای این کار ابتدا وقت سفارت لیتوانی را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایید و مدارک مربوطه را تهیه و به سفارت خانه تحویل دهید. همه این امور را باید چند هفته قبل از سفرتان انجام دهید زیرا مدتی طول می کشد تا ویزای شما تهیه شود.

وقت سفارت لیتوانی
وقت سفارت لیتوانی

لیتوانی

کشور لیتوانی کشوری است که در شمال شرقی اروپا است. پایتخت این کشور ویلنیوس است؛ این شهر از میان شهرهای دیگر کشور لیتوانی بزرگ ترین است. کشور لیتوانی از نظر رشد اقتصادی دارای رشد بسیار چشم گیری است. لیتوانی کشوری مستقل است. دین اصلی این کشور مسیحی می باشد و کلیساهای بسیاری در شهرهای  آن بنا شده است. در کشور لیتوانی رئیس جمهور به مدت ۵ سال با رأی مردم انتخاب می شود. این کشور در سال های اخیر از پیشرفت و توسعه بی نظیری بهره مند بوده است. این کشور دارای ۱۰ استان می باشد. و هر استان خود به ۶۰ شهرستان تقسیم بندی شده است. برای دریافت وقت سفارت لیتوانی حتما این مقاله را مطالعه نمایید و از راهنمایی مشاورین آژانس های مسافرتی کمک بگیرید.

کشور لیتوانی دارای جاذبه های طبیعی و دیدنی و اماکن تاریخی بی شماری می باشد. این کشور قدمت زیادی دارد و از کشورهای باستانی به شمار می آید؛ و امروزه به یکی از کشورهای پرطرفدار برای گردشگری تبدیل شده است. سالانه هزاران توریست و گردشگر برای بازدید از این کشور به لیتوانی سفر می کنند. مردم این کشور بسیار خوش منش و خوشرو هستند؛ و سخت کوش می باشند. غذاهای لذیذ لیتوانی را حتماً در سفر به این کشور بچشید که در این صورت یکی از بهترین طعم های دنیا را خواهید چشید؛ اما لازم به گفتن است که برای سفر به کشور لیتوانی باید ویزای لیتوانی داشته باشید. برای این امر باید وقت سفارت را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایید. در اسرع وقت مراحل لازم برای صدور ویزای خود را انجام دهید.

وقت سفارت لیتوانی
وقت سفارت لیتوانی

سفارت

سفارت مجموعه و سازمانی می باشد که بزرگ ترین مقام در آن سفیر می باشد. در سفارت برای افرادی که می خواهند به کشورهای خارج مسافرت کنند ویزای آن کشور را بر اساس قوانین مقرر شده صادر می کنند. سفارت یک مجموعه بسیار مهم به شمار می آید. در کشور ایران بسیاری از سفارت های کشورهای خارجی وجود دارد و هم چنین سفارت ایران نیز در بسیاری از کشورها واقع شده است.البته برخی کشورها نیز هستند که سفارتخانه مستقیم در ایران ندارند.

سفارت لیتوانی

سفارت لیتوانی در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد. و توریست ها با مراجعه به آژانس های مسافرتی می توانند جهت اخذ وقت سفارت لیتوانی اقدام نمایند و به این کشور سفر کنند. این کشور در سالهای اخیر پیشرفت زیادی داشته است. کشور لیتوانی عضو اتحادیه اروپا است و دارای ویزای شنگن می باشد. اگر شما قصد سفر به لیتوانی را دارید باید این ویزا را داشته باشید.

وقت سفارت لیتوانی دارای یک سری قوانین می باشد که باید آن ها را انجام دهیم. توجه داشته باشید که داشتن ویزای شنگن به این معنا نیست که شما می توانید در تمامی محدوده شنگن مسافرت داشته باشید. اگر شما ویزای شنگن را از فرانسه بگیرید اما در ایتالیا سفر داشته باشید مقامات ایتالیا می توانند با شما برخورد شدید داشته باشند و حتی شما را از کشور بیرون کنند. شما باید به هر کدام از  کشورها که می خواهید سفر کنید از آن سفارت خانه ویزای شنگن خود را تهیه نمایید. برای سفر به لیتوانی باید از سفارت لیتوانی ویزای شنگن را بگیرید.

وقت سفارت لیتوانی
وقت سفارت لیتوانی

وقت سفارت لیتوانی

برای اخذ ویزای لیتوانی در ابتدا باید وقت سفارت لیتوانی بگیرید. برای انجام این کار باید از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایید. گرفتن وقت سفارت لیتوانی شاید کمی طول بکشد زیرا تعداد مراجعه کنندگان بسیار می باشد به همین دلیل بهتر است در گرفتن وقت سفارت عجله داشته باشید تا به پرواز خود به موقع برسید و ویزای خود را تهیه کنید.

موقعیت سفارت لیتوانی

در کشور ایران سفارت بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد؛ اما سفارت لیتوانی در ایران وجود ندارد و نزدیک ترین موقعیت سفارت لیتوانی به ایران در ترکیه می باشد؛ که در شهر آنکارا واقع شده است. گردشگران ایرانی برای رفتن به لیتوانی مجبورند اول به آنکارا بروند و از سفارت لیتوانی واقع در آنجا ویزای خود را بگیرند. برای رفتن به ترکیه ویزا لازم نمی باشد و داشتن پاسپورت کافی است.

وقت سفارت لیتوانی
وقت سفارت لیتوانی

مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت لیتوانی

اگر شما می خواهید ویزای لیتوانی بگیرید باید اول مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت لیتوانی را تهیه و آماده کنید. این مدارک عبارتند از عکس یا کپی از صفحه اول پاسپورت به همراه عکس ۳ در ۴ خود با شماره تلفن در دسترس جهت هماهنگی و پیگیری می باشد. شما هرچه زودتر این مدارک را تهیه کنید و از طریق آژانس های مسافرتی اقدام کنید تا پرونده شما هر چه سریع تر بررسی شود. بعد از آماده کردن این مدارک به شما وقت سفارت می دهند. تا شما حضوری به سفارتخانه رفته و بقیه کارهای لازم را برای گرفتن ویزا انجام دهید.

راه های دسترسی به سفارت لیتوانی

امروزه برای گرفتن وقت سفارت راه های بسیاری وجود دارد. جهت تسریع در امور ویزا و وقت سفارت  خود بهتر است از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایید.

مراحل دریافت وقت سفارت لیتوانی

برای گرفتن وقت سفارت لیتوانی باید مراحلی را طی کنید. اول از هرچیزی برای گرفتن وقت سفارت باید از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایید. و سپس نوبت به تعیین وقت سفارت توسط سفارت خانه می باشد؛ و شما باید مبلغی را که از قبل تعیین شده است را واریز کنید؛ و در آخر ارسال وقت سفارت لیتوانی برای شما می باشد. حال باید کلیه مدارک لازم را جمع آوری نمایید تا در زمان مشخص شده آن ها را به سفارتخانه تحویل دهید و منتظر جواب تایید یا عدم تایید از طرف مربوطه باشید.

شما باید تمامی مراحل ذکر شده در بالا را انجام دهید تا بتوانید وقت سفارت لیتوانی بگیرید. سهل انگاری در انجام این مراحل باعث می شود که در انجام و گرفتن ویزای خود به تأخیر بیفتید.شما با انجام این مراحل با تمامی راه های دسترسی که به سفارت لیتوانی گذاشته شده است می توانید به زودی کارهای خود را انجام دهید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

سفر به لیتوانی کشور لیتوانی یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین کشورهای قاره اروپا می باشد که...

بلیط لیتوانی کشور لیتوانی یکی از کشورهای اروپایی است که در شمال شرقی اروپا واقع شده است. امروزه مسافرین زیادی...

ویزای لیتوانی به طور کلی وقتی صحبت به سفر های خارج از کشور می شود اغلب کشورها نیاز به ویزا...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر