ویزای تحصیلی لتونی

ویزای تحصیلی لتونی | مدارک لازم – مراحل درخواست – مدت زمان اعتبار

۲۴ مرداد ۱۳۹۷

ویزای تحصیلی لتونی

کشور لتونی یکی از کشورهای مستقل می باشد که در زمینه تجارت و فرهنگ بسیار پیشرفت کرده است. ویزای تحصیلی لتونی از ویزاهای پرطرفدار این کشور محسوب می شود. کشور لتونی هرساله هزاران توریست و گردشگر را در خود جای میدهد. در این کشور رفاه بسیار خوبی ساکن می باشد. و هزینه زندگی در این کشور بسیار پایین است. ویزای تحصیلی لتونی برای ورود دانشجویان به این کشور الزامی است.

کشور لتونی

کشور لتونی کشوری می باشد که در شما اروپا واقع می باشد این کشور قدمتی باستانی دارد و از قدیمی ترین کشورهای این قاره می باشد. کشور لتونی دارای آب و هوای بسیار مناسبی است و این به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد بستگی دارد. این کشور کشوری کوهستانی است زیرا به دلیل داشتن ارتفاعات و کوه های بسیار که بیشترین مساحت لتونی را در برگرفته است باعث شده است که این کشور به کشور کوهستانی معروف شود. واحد پول این کشور یورو می باشد و حدود ۵ میلیون نفر جمعیت دارد. هزینه زندگی در این کشور بسیار مناسب و ارزان می باشد به همین دلیل هر سال بر تعداد مهاجرانی که وارد این کشور می شوند افزوده می شود و این امر باعث شده است قوم های مختلف با مذهب های متفاوتی در این کشور زندگی کنند. پایتخت لتونی شهر ریگا می باشد. و لتونیایی زبان رسمی این کشور است اما همان طور که اشاره کردیم به دلیل وجود قوم های مختلف زبان های مختلفی نیز در این کشور در میان مردمانش رایح شده است. مردمان لتونی افرادی بسیار خوش رفتار و مهمان نوازی هستند.

ویزای تحصیلی لتونی
ویزای تحصیلی لتونی

جاذبه های دیدنی  لتونی

همان طور که اشاره شد این کشور قدمتی تاریخی دارد و دارای آثار تاریخی بی شماری می باشد و این امر باعث شده است گردشگران بسیاری را هر ساله به سوی خود جذب نماید. بیشترین تعداد مسافران را شما می توانید در فصل بهار و به خصص در فصل تابستان در این کشور مشاهده کنید. این کشور با داشتن چشمه های خروشان و کوهای بلند سرزمینی بسیار دیدنی و زیبایی می باشد که چشم اندازهای بی نظیرش هر بیننده ای را جذب خود می کند. این کشور پایتخت فرهنگ اروپا می باشد و این به دلیل داشتن آثار فرهنگی و تاریخی بسیار می باشد. هم چنین لتونی دارای موزه ها و کلیسا های بی شماری است که در موزه های لتونی می توانید آثاری با قدمت هزاران ساله را یافت کنید. نیز این کشور با جشنواره هایش معروف می باشد هر ساله تعداد بسیاری جشنواره در زمینه های مختلف برگزار می شود. ویزای تحصیلی لتونی از پرطرفدارترین نوع ویزای لتونی بشمار میاید.

ویزای تحصیلی لتونی
ویزای تحصیلی لتونی

ویزاهای  لتونی

ویزای لتونی انواع مختلفی دارد، و شما با داشتن هریک از این ویزاها می توانید به این کشور زیبا سفر داشته باشید. ویزای توریستی لتونی، ویزای تحصیلی لتونی، ویزای تجاری لتونی، ویزای دیداری لتونی، ویزای پزشکی لتونی، ویزای کنفرانس لتونی و ویزای لتونی از نوع ورزش و هنری … شما با داشتن هر یک از این ویزاها می توانید به این کشور ورود کنید. این کشور جز ویزاهای شنگن می باشد؛ این کشور به دلیل هزینه کم زندگی که از مهم ترین مزیت هایش می باشد افراد بسیاری را در زمینه تجاری و تحصیلی کاری و خود اشتغالی در دل خود جای می دهد. به همین دلیل درصد اخذ ویزای تحصیلی لتونی  و تجاری لتونی بسیار بالا می باشد.

ویزای تحصیلی لتونی
ویزای تحصیلی لتونی

ویزای تحصیلی  لتونی

ویزای تحصیلی لتونی جز پرطرفدارترین ویزاها به شمار می آید. دانشجویان بسیاری خواهان تحصیل در این کشور می باشند. و سعی در گرفتن ویزای تحصیلی لتونی دارند. این کشور جز کشورهای اتحادیه اروپا می باشد و دارای ویزای شنگن می باشد. وافراد می توانند هم با داشتن ویزای شنگن و یا ویزای لتونی وارد این کشور شوند اما افرادی که جز شهروندان شنگن هستند دیگر نیازی نیست برای رفتن به کشورهای عضور اتحادیه اروپا ویزای آن کشور را تهیه کنند و با ویزای شنگن می توانند سفر کنند. افرادی که می خواهند به این کشور وارد شوند و دلیل سفرشان تحصیل می باشد مجبورند ویزای تحصیلی داشته باشند. و در زمان اتمام اعتبار باید کشور را ترک کنند. و بعد از تمدید دوباره ویزای تحصیلی لتونی می توانند دوباره وارد کشور شوند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی  لتونی

برای دریافت ویزای تحصیلی لتونی باید مدارک لازم برا اخذ ویزای لتونی را داشته باشید.  مدارک لازم اخذ ویزای تحصیلی لتونی ضروری عبارت است از اصل کارت ملی و شناسنامه و فرم درخواست ویزا و گواهی ثبت نام در دانشگاه و یا موسسه آموزشی لتونی و نامه های دریافتی از موسسه آموزش عالی کشور و رزرو هتل و بلیط هواپیما و ۲ قطعه عکس ۶ در ۴ رنگی با زمینه سفید و اصل پاسپورت با اعتبار حداقل ۶ ماه از مدارک بسیار مهمی می باشد که باید تهیه شود حواستان باشد که در مدارک خود هیچ کم و کسری وجود نداشته باشد زیرا وجود هر نقصی باعث می شود شما ویزای تحصیلی لتونی را نتوانید دریافت کنید.

ویزای تحصیلی لتونی
ویزای تحصیلی لتونی

مراحل درخواست ویزای تحصیلی لتونی

شما برای دریافت ویزای تحصیلی لتونی باید یکی سری مراحل و اقدامات لازم را طی نمایید. تا ویزای لتونی را اخذ نمایید. و برای این امر مانند دیگر ویزاهایی که باید مراحلی اعم از گرفتن وقت سفارت لتونی و تهیه مدارک را برای دریافت ویزای تحصیلی لتونی را نیز انجام دهید. برای گرفتن وقت سفارت شما باید یکی دو ماه قبل از زمان سفرتان اقدام کنید تا به موقع به شما وقت داده شود. در این بازه زمانی که دارید می توانید تمامی مدارک لازمی را که بایستی داشته باشید را مهیا نموده و آماده کنید تا در روزی که می خواهید در سفارت خانه حضور داشته باشید به همراه خود مدارک را داشته و به مسئولین سفارت خانه لتونی تحویل بدهید.

مدت اعتبار ویزای تحصیلی لتونی

شما بعد از دریافت ویزای تحصیلی لتونی خود باید به تاریخ اعتبار ویزایتان دقت و توجه کنید. ببینید اعتبار ویزای لتونی در چه تاریخی تمام می شود و بدانید که در چه تاریخی باید از کشور لتونی خارج شوید. ویزای تحصیلی لتونی از تاریخی که صدور شده است اعتبارش شروع می شود تا یه مدت زمان خاصی که برای آن در نظر گرفته شده است. و معمولا حدود چند ماه محدودی اعتبار دارد. ویزای تحصیلی لتونی بعد از اتمام اعتبار دیگر بی ارزش است و شما باید در فکر برگشت و خارج شدن از کشور  لتونی باشید؛ زیرا در صورتی که اعتبار ویزای تحصیلی شما تمام شده باشد و شما هم چنان در کشور اقامت داشته باشید بر اساس قوانین کشور  لتونی با شما برخورد جدی خواهد شد. برای این امر بهتر است برگشته و در فکر تمدید دوباره اعتبار ویزای خود باشید.

ویزای تحصیلی لتونی
ویزای تحصیلی لتونی

چه کسانی می توانند از ویزای تحصیلی لتونی استفاده کنند

تمامی کسانی که قصد دارند در این کشور به تحصیل بپردازند با داشتن شرایط لازم باید اقدام به اخذ ویزای تحصیلی لتونی کنند. این ویزا مخصوص دانشجویان و افرادی است که علاقه مند اخذ مدرک تحصیلی فوق در این کشور هستند می باشد. پس تمامی افراد باید برای این که در این کشور بتوانند تحصیل کنند ویزای تحصیلی لتونی خود را داشته باشند تا هیچ مشکلی در آنجا برایشان پیش نیاید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

اقامت لتونی گرفتن اقامت لتونی به نسبت سایر کشورهای اروپایی کار آسان تری است. البته جای رشد این کشور نیز...

ویزای نمایشگاهی لتونی کشور لتونی به عنوان بیست و سومین کشور بزرگ اروپایی هر ساله نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های بسیاری را...

سفر به لتونی با توجه به این که اکثر علاقه مندان به گردشگری اطلاعات کمی از کشور لتونی دارند در...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر