هتل های لتونی

با هتل های لتونی بیشتر آشنا شویم

۹ آبان ۱۳۹۷

هتل های لتونی

اگر قصد سفر به یکی از مقصد های خوب گردشگری دنیا یعنی کشور لتونی را دارید باید از قبل اطلاعات خود را نیز درباره هتل های لتونی بالا برده باشید. باید بتوانید بین تعداد زیاد هتل های لتونی یکی از مناسب ترین و بهترین هتل های لتونی را برای اقامت خود انتخاب کنید. همراه ما باشید تا به طور کامل به بررسی بهترین هتل های لتونی بپردازیم. مسافرین بسیاری از طریق رزرو تور لتونی به این کشور توریستی سفر مینمایند.

گرند پلس هتل

پایتخت کشور لتونی ریگا می باشد، پس می توانید بهترین هتل های لتونی را در ریگا پیدا کنید. یکی از معروف ترین هتل های لتونی هتل گرند پلس در قلب ریگا می باشد. شما می توانید با اقامت در این هتل به آسانی به هر قسمت از شهر که می خواهید در کمترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید. ساختمان اصلی هتل در سال ۱۸۷۷ ساخته شده است که خود یه بنای باستانی به شمار می رود. البته طی سال ها مرمت و بازسازی بر روی این ساختمان صورت گرفت و به یکی از بهترین هتل های لتونی تبدیل شد. از امکانات هتل گرند پلس می توان به: اینترنت پر سرعت، رستوران، نگهداری از کودک و نوزاد، مرکز تجاری، بوفه صبحانه، شاتل فرودگاهی، استخر و مرکز سلامت، بار و اتاق جلسات اشاره نمود.

هتل های لتونی
هتل های لتونی

رویال اسکوئر هتل

می توانید با اقامت در هتل رویال اسکوئر یک اقامت بی نظیر را در یکی از بهترین هتل های لتونی تجربه کنید. از انواع امکانات رفاهی در این هتل برای شما فراهم می باشد. شما می توانید به سادگی و تنها با ۵ دقیقه پیاده روی خود را به سالن اپرا ملی لتونی برسانید. در تمام اتاق های این هتل برای شما امکاناتی نظیر: تلویزیون، تلفن، گاوصندوق، مینی بار، اینترنت بی سیم و حمام با سشوار فراهم می باشد. امکانات کلی هتل رویال اسکوئر نیز شامل: رستوران، تهویه مطبوع، امکانات برای برگزاری جلسات و میهمانی، بوفه صبحانه و بار می باشد.

هتل های لتونی
هتل های لتونی

دوم هتل و اسپا

یکی دیگر از هتل های لتونی که البته در لیست بهترین هتل های لتونی نیز قرار می گیرد هتل دوم می باشد. شما در این هتل با یک دکوراسیون شیک و زیبا به همراه محیطی گرم و لذت بخش رو به رو می شوید. سعی شده است در طراحی این هتل و امکانات آن به لاکچری بودن نیز توجه شود. شما در این هتل می توانید تجربه یک اقامت آرام و لذت بخش را به همراه امکاناتی فوق العاده نظیر: اینترنت پر سرعت، رستوران، تهویه مطبوع، اتاق غیر سیگاری، نگهداری از کودک و نوزاد، بوفه صبحانه، شاتل فرودگاهی، استخر و باشگاه به همراه بار را داشته باشید. جهت سفر به کشور استونی نیازمند اخذ ویزای لتونی و یا به بیان دیگر روادید لتونی هستید و اینکار مستلزم رزرو وقت سفارت لتونی از طریق آژانس های مسافرتی معتبر میباشد.

هتل برگس

یک هتل ۵ ستاره و جزء بهترین هتل های لتونی می باشد که می توانید در یکی از بهترین نقاط شهر ریگا اقامت داشته باشید و به سادگی به هر قسمت از شهر که خواستید دسترسی داشته باشید. دکوراسیون شیک و زیبا هتل و اتاق ها نیز یکی از نقاط قوت هتل برگس به عنوان یکی از بهترین هتل های لتونی می باشد. شما می توانید در تمام اتقاق های این هتل از امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی با صفحه تخت، وای فای رایگان به همراه مبلمان بهره مند شوید. همچنین به صورت رایگان نیز می توانید از باشگاه بدنسازی و سونا نیز در این هتل استفاده کنید. در فاصله ۶۵۰ متری از این هتل می توانید به اپرا ملی لتونی برسید و با ایستگاه راه آهن ریگا نیز تنها ۶۰۰ متر فاصله دارید. می توانید برای اینکه بتوانید راحت تر در لتونی گشت و گذار کنید از هتل ماشین کرایه کنید. در رستوران هتل برگس نیز می توانید از انواع غذاهای بین المللی و یا لتونیایی نیز صرف نمایید. تمام این امکانات باعث شده اند هتل برگس در لیست بهترین هتل های لتونی قرار بگیرد.

هتل های لتونی
هتل های لتونی

گلری پارک هتل

از دیگر هتل های لتونی که بسیار معروف نیز می باشد هتل گالری پارک می باشد. یکی از بهترین هتل های لتونی که می تواند برای شما تجربه یک اقامت فوق العاده را به ارمغان بیاورد. هتل گالری یکی از هتل های ۵ ستاره و بسیار لوکس در ریگا می باشد. درباره سبک طراحی هتل باید بدانید که پر است از لوازم زینتی فرانسوی و زیبا. همچنین از هنر های مختلف لتونی نیز در این هتل نقاشی هایی وجود دارد. شما می توانید از امکاناتی نظیر سونا، استخر به همراه باشگاه بدنسازی در این هتل بهره مند شوید. همچنین روم سرویس نیز به صورت ۲۴ ساعته در اختیار شما می باشد. انواع غذاهای فوق العاده بین المللی و لیتوانیایی را نیز می توانید در رستوران این هتل تجربه نمایید. این هتل از تمام جهت ها به عنوان یکی از بهترین هتل های لتونی دسته بندی می باشد.

هتل های لتونی
هتل های لتونی

گرند هتل کمپینسکی ریگا

می توانید گرند هتل کمپینسکی را نیز در لیست بهترین هتل های لتونی قرار دهید. یکی از هتل های بسیار شیک و زیبا در ریگا می باشد که با فراهم کردم تمام امکانات رفاهی برای اقامت شما به یکی از انتخاب های عالی در بین هتل های لتونی تبدیل شده است. ساختمان اصلی هتل متعلق به قرن ۱۹ می باشد. این هتل شامل ۱۴۱ اتاق لاکچری و فول امکانات می باشد. از امکانات این هتل نیز استخر شنای بزرگ، کلوپ سلامتی به همراه باشگاه بدنسازی می باشد. می توانید وعده های غذایی خود را در اتاق و یا در رستوران این هتل که بر روی پشت بام آن قرار دارد صرف نمایید. همچنین این هتل برای برگزاری جلسات و سمینار ها نیز امکاناتی خوبی را در اختیار می گذارد.

هتل های لتونی
هتل های لتونی

بوتیک هتل ویسترس

از دیگر هتل های لتونی که در قلب شهر قدیمی ریگا بنا شده است. بوتیک هتل یک هتل ۳ ستاره از بین تمام هتل های لتونی می باشد البته با این تفاوت که برای شما امکانات خوبی را جهت اقامت فراهم می کند تا بتوانید از بودن کنار خانواده خود لذت ببرید. این هتل از نظر دسترسی نیز جزو هتل های خوب در ریگا به شما می رود. زیرا با فاصله کمی می توانید به خط راه آهن ریگا، موزه، مرکز خرید و دیگر جاذبه های توریستی ریگا برسید. در تمام اتاق های این هتل نیز می توانید از امکاناتی نظیر اینترنت، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، میز کار و سرویس بهداشتی به همراه سشوار بهره مند شوید.

اگر قصد سفر به یکی از مقصد های خوب گردشگری دنیا یعنی کشور لتونی را دارید باید از قبل اطلاعات خود را نیز درباره هتل های لتونی بالا برده باشید. باید بتوانید بین تعداد زیاد هتل های لتونی یکی از مناسب ترین و بهترین هتل های لتونی را برای اقامت خود انتخاب کنید. همراه ما باشید تا به طور کامل به بررسی بهترین هتل های لتونی بپردازیم. مسافرین بسیاری از طریق رزرو تور لتونی به این کشور توریستی سفر مینمایند.

تالینک هتل ریگا

یکی از هتل های لتونی که به تازگی ساخته شده است تالینک هتل می باشد. شما با اقامت در این هتل از بخش قدیمی شهر ریگا و اپرا ملی لتونی تنها ۵۰۰ متر فاصله خواهید داشت. در تمام اتاق های این هتل نیز می توانید از اینترنت وای فای رایگان به همراه سرویس اتاق با کیفیت خوب بهره مند شوید. در رستوران این هتل نیز می توانید به صرف غذاهای مختلف بین المللی بپردازید. همچنین مرکز تجاری این هتل نیز مکان مناسبی برای خرید می باشد. برفه صبحانه به همراه بار نیز در این هتل که یکی از مناسب ترین هتل های لتونی از نظر قیمت برای اقامت می باشد نیز مهیا می باشد. همچنین این هتل برای برگزاری جلسات کاری نیز خوب می باشد. باشگاه بدنسازی به همراه سونا و جکوزی نیز در این هتل وجود دارد.

اولد سیتی بوتیک هتل

از دیگر هتل های لتونی که می توان آن را در بخش بهترین هتل های لتونی دسته بندی کرد هتل اولد سیتی می باشد. این هتل در مرکز شهر قدیمی ریگا وجود دارد و شما می توانید با اقامت در آن بیشتر به حال و هوای زندگی مردم لتونی نزدیک شوید. همچنین برای دسترسی سیع به جاذب های گردشگری مهم شهر ریگا نیز مشکلی نخواهید داشت. در فاصله ۱۵ کیلومتری از هتل الد سیتی نیز فرودگاه بین المللی ریگا قرار دارد. در این هتل همچنین مجموعه ای از عکس های قدیمی شهر ریگا قرار دارد. این هتل دارای ۵۳ اتاق می باشد که به بهترین نحو مبلمان شده است و با سبک طراحی مدرن نیز دکوراسیون آن چیده شده است. ۱۲ اتاق دیگر نیز در این هتل قرار دارد که با استفاده از سبک تاریخی طراحی شده اند و می توانند یک جو آرامش بخش را برای شما به ارمغان بیاورند. در این هتل می توانید از استخر به همراه باشگاه بدنسازی نیز استفاده نمایید.

هتل های لتونی
هتل های لتونی

رادیسون بلو داوگاوا هتل

از دیگر هتل های لتونی هتل رادیسون می باشد. این هتل در فاصله یک کیلومتری از شهر قدیمی ریگا قرار دارد. شما می توانید یک منظره بسیار زیبا و فوق العاده را از اتاق های این هتل به سمت رودخانه داگاوا داشته باشید. رادیسون هتل یکی از هتل های ۴ ستاره و جزو بهترین هتل های ریگا به شمار می رود. سبک طراحی اتاق ها به صورتی است که با استفاده از پنجره های بزرگ سعی شده است تا اتاق ها روشن به نر برسند، همچنین دید خوبی نیز نسبت به رودخانه داشته باشند. در اتاق های این هتل می توانید از یک مبلمان شیک و تمیز به همراه اینترنت وای فای برخوردار شوید. همچنین مینی بار، تلویزیون کابلی، تهویه هوا، سرویس بهداشتی به همراه سشوار برخوردار شوید. این هتل یک مکان مناسب برای برگزاری انواع سمینار و نشست های کاری می باشد. اتاق های مخصوص سمینار و جلسات در این هتل وجود دارد که امکانات لازم را نیز برای برگزاری جلسات به طور کامل دارند. همچنین می توانید از پارکینگ و باشگاه بدنسازی با بهترین کیفیت نیز برخوردار شوید.

هتل های لتونی
هتل های لتونی
نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای تحصیلی لتونی کشور لتونی یکی از کشورهای مستقل می باشد که در زمینه تجارت و فرهنگ بسیار پیشرفت کرده...

ویزای تجاری لاتویا ویزای تجاری لاتویا یکی از انواع ویزای این کشور است که شما با اخذ ویزای تجاری لاتویا...

ویزای نمایشگاهی لتونی کشور لتونی به عنوان بیست و سومین کشور بزرگ اروپایی هر ساله نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های بسیاری را...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر