ویزای تجاری اسلواکی

ویزای تجاری اسلواکی | مدارک مورد نیاز – مدت اعتبار

۳۱ خرداد ۱۳۹۷

ویزای تجاری اسلواکی، برای دریافت ویزای تجاری اسلواکی مراحلی وجود دارد که باید طی شود. همانطور که می دانید کشورهای مختلف برای ارائه ویزا قوانین مربوط به خود …

راهنمای کامل ویزای تجاری اسلواکی

برای دریافت ویزای تجاری اسلواکی مراحلی وجود دارد که باید طی شود. همانطور که می دانید کشورهای مختلف برای ارائه ویزا قوانین مربوط به خود را دارند اگر در این راه از افراد متخصص و کاردان در زمینه ارائه ویزاها کمک بگیرید می توانید فرایند دریافت ویزای خود را به سرعت و بدون هیچ مشکلی انجام دهید. ما در این مطلب به شما کمک می کنیم تا با مراحل دریافت ویزای تجاری اسلواکی آشنا شوید. با ما همراه باشید.

ویزای تجاری اسلواکی | مدارک مورد نیاز - مدت اعتبار | سایت ویزا

ویزای تجاری اسلواکی

یکی از ویزاهایی که امروزه طرفداران خاص خود را دارد ویزای تجاری اسلواکی است. اسلواکی کشوری کوچک است که در اروپا قرار دارد. این کشور با توجه به جمعیت کمی که دارد از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار است. اکثر تاجران و بازرگانان برای پیشرفت کسب و کار خود این کشور را انتخاب می کنند.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد مهاجرت به کشور اسلواکی از طریق ویزای تجاری اسلواکی را دارید این مطلب را دنبال کنید تا با مراحل دریافت این ویزا و ویژگی های آن آشنا شوید. برای دریافت ویزای اسلواکی نیاز است تا وقت سفارت اسلواکی را دریافت نمایید.

درباره کشور اسلواکی

اسلواکی یکی از کشورهای اروپای مرکزی است که در بین خشکی ها قرار دارد. پایتخت این کشور شهر براتیسلاوا می باشد. به طور کلی جمعیت کشور اسلواکی نزدیک به ۶ میلون نفر بوده و واحد پول در این کشور یورو است. مردم در کشور اسلواکی به زبان هندی و اروپایی صحبت می کنند.

اسلواکی کشور پیشرفته ای است و دارای منابع طبیعی زیادی مانند سنگ آهن، نفت، جیوه، مس، آنتیموان و منگنز است. اقتصاد قوی در کشور اسلواکی وابسته به جلگه حاصل خیز آن در جنوب است. این کشور فرصت بسیار خوبی برای افرادی است که به دنبال گسترش تجارت و کسب و کار خود در این کشور حاصل خیز هستند. کشاورزی در کشور اسلواکی اهمیت زیادی دارد و بیشترین روابط تجاری در این کشور با کشورهایی مانند جمهوری چک است.

روابط تجاری بین ایران و اسلواکی

یکی از مسائل بسیار مهم برای مهاجرت به اسلواکی و دریافت ویزای تجاری اسلواکی بررسی روابط تجاری بین ایران و این کشور است. اسلواکی پس از استقلالی که در سال ۱۹۹۳ پیدا کرد، وارد روابط تجاری با ایران و سایر کشورهای دیگر شد. مهم ترین قسمت تجارت بین ایران و اسلواکی در زمینه صنعت بود که همین الان هم در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است. کشور اسلواکی و ایران در زمینه های مختلف تجاری و اقتصادی فعالیت های زیادی انجام دادند و پیشرفت های شگرفی داشته اند. با گسترش فعالیت های اقتصادی بین این دو کشور تبادلات تجاری نیز گسترش پیدا کرد و همین عامل باعث شده که افراد زیادی برای کسب و کار به اسلواکی سفر کنند.

دریافت ویزای تجاری اسلواکی

یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید این است که اسلواکی از کشورهای عضو اتحادیه شینگن است بنابراین شما برای رفتن به اسلواکی باید ویزای شینگن تهیه کنید. همانطور که می دانید با در دست داشتن این ویزا می توانید به سایر کشورهای عضو اتحادیه شینگن سفر کنید.

برای مهاجرت به اسلواکی ویزای مختلفی وجود دارد. ویزای کار، ویزای تحصیل، ویزای توریستی و … که در بین این ها ویزای تجاری اسلواکی طرفداران زیادی دارد و بسیار مورد اعتماد است. کسانی که قصد دارند از طریق ویزای تجاری اسلواکی به این کشور سفر کنند باید اطلاعات لازم درباره قوانین کار در کشور اسلواکی را بدانند و کاملاً حساب شده و دقیق در این راه قدم بگذارند. ما در این مطلب شما را با کلیه مراحل دریافت ویزای تجاری اسلواکی آشنا می کنیم.

دریافت ویزای تجاری اسلواکی | سایت ویزا

اولین قدم در دریافت این ویزا تعیین وقت سفارت اسلواکی برای مصاحبه است پس از اینکه مدارک مورد نیاز را تهیه کردید به شما اعلام می شود که برای ارائه مدارک و انجام مصاحبه و سایر مراحل اداری به سفارت اسلواکی (Embassy of Slovakia) مراجعه کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تجاری اسلواکی

مدارکی که برای دریافت ویزای تجاری اسلواکی نیاز هستند مانند مدارک سایر کشورها می باشند. ما در این قسمت به مهم ترین مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تجاری اسلواکی اشاره می کنیم.

  • ارائه اصل پاسپوت. پاسپورت شما باید حداقل ۳ ماه از تاریخ اعتبار آن باقی مانده باشد این مدت برای برخی کشورها ۶ ماه است.
  • دریافت فرم مربوط به درخواست ویزای تجاری اسلواکی در سایت سفارت و پر کردن آن به صورت آنلاین.
  • ارائه مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی و شناسنامه متقاضی.
  • ارائه دو قطعه عکس رنگی با سایز ۴ در ۶ که به صورت رنگی باشد. زمینه عکس باید سفید باشد.
  • افرادی که قبلاً ویزای کشورهای دیگر را تهیه کرده اند در روز مصاحبه باید کلیه ویزاهای کشورهای دیگر را ارائه دهند.
  • برای افرادی که قصد دارند از طریق تجارت و کسب و کار وارد کشور اسلواکی شوند، ارائه نامه تمکن مالی الزامی است.
  • ارائه پرینت بانکی که نشان دهنده گردش مالی شما در ۶ ماه گذشته باشد.
  • افرادی که در ایران تاجر هستند و یا دارای کسب و کار مشخصی از خود هستند باید در زمان مصاحبه کارت بازرگانی، پروانه کسب و یا مدارکی که نشان دهنده ثبت شرکت از آن ها باشد را ارائه دهند.
  • یکی دیگر از مدارکی که برای دریافت ویزای تجاری اسلواکی نیاز است بیمه مسافرتی است.
  • سند مالکیت از دیگر مدارکی است که باید در زمان مصاحبه به سفارت اسلواکی تحویل دهید.

دقت کنید که مدارک شما باید به صورت کامل و بدون هیچ گونه نقصی ارائه شوند هر گونه مشکل در مدارک شما می تواند مراحل اداری را دچار مشکل کرده و سفر شما را به تأخیر بیندازد.

مدت اعتبار ویزای تجاری اسلواکی

کشورهای مختلف دارای مدت زمان متفاوتی برای ویزای تجاری خود هستند. مدت زمان اعتبار برای ویزای تجاری اسلواکی سه ماه یا همان ۹۰ روز است. بنابراین بعد از گذشت ۹۰ روز باید اقدام به تمدید ویزای خود کنید. البته تمدید ویزا شرایط مربوط به خود را دارد و در صورتی انجام می شود که شما در طول این مدت پتانسیل مالی خود را از دست نداده باشید.

اگر قصد دارید ویزای تجاری اسلواکی را تمدید کنید باید سه ماه از زمان خروج شما از کشور اسلواکی گذشته باشد تا ویزای تجاری اسلواکی مجدداً برای شما صادر شود و بتوانید دوباره در محدوده شینگن و کشور اسلواکی اقامت کنید. برخی از افراد که دارای شرایط ویژه هستند می توانند به مدت یک سال ویزای شینگن خود را تمدید کنند.

دعوت نامه برای ویزای تجاری اسلواکی

دعوت نامه در دریافت ویزای تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است. دعوت نامه، نامه ای است که از طرف یک شخص یا یک شرکت رسمی برای شما ارسال می شود. در این دعوت نامه باید عنوان شغلی شما درج شده باشد. عنوان شغلی که در دعوت نامه ذکر می شود باید با زمینه تخصصی شما ارتباط نزدیکی داشته باشد و بتواند مأموران سفارت را قانع کند.

مصاحبه برای ویزای تجاری اسلواکی

همانطور که می دانید معمولاً برای مصاحبه ها، اول، وقت تعیین می شود. سعی کنید در روز مصاحبه کمی زودتر در محل سفارت حضور داشته باشید و قبل از شروع مدارک خود را آماده کنید تا در زمان ارائه مدارکتان سردرگم نباشید. از آنجایی که ویزای تجاری اسلواکی اهمیت بالایی دارد سعی کنید در زمان مصاحبه با لباسی رسمی حضور پیدا کنید و کلیه اهدافتان از این مهاجرت را به خوبی برای آن ها توضیح دهید.

سفر به اسلواکی از طریق ویزای تجاری اسلواکی

نکته ای که در مورد ویزای تجاری اسلواکی باید بدانید این است که این ویزا از نوع D یعنی ویزای بلند مدت است و برای کسانی که می خواهند از طریق کار و تجارت به طور مرتب وارد کشور اسلواکی شوند بسیار مناسب است. تاجران و بازرگانان بوسیله ویزای تجاری اسلواکی می توانند چند بار در سال وارد کشور اسلواکی شده و از آن خارج شوند. این شرط برای سایر ویزاهای اسلواکی صدق نمی کند.

برای دریافت ویزای شینگن اسلواکی حداقل شش هفته پیش از سفر خود شروع به انجام کارهای اداری آن کنید زیرا در برخی از موارد صدور ویزای تجاری اسلواکی وقت زیادی از شما می گیرد.

متقاضیانی که قصد دارند از ویزای تجاری اسلواکی استفاده کنند باید به صورت تلفنی و یا حضوری برای تعیین وقت مصاحبه اقدام کنند. دقت کنید که افراد زیادی هستند که برای سودجویی وارد این کار شده و کلیه مراحل را به طور غیرقانونی و با هزینه های زیاد انجام می دهند.

سفر به اسلواکی از طریق ویزای تجاری اسلواکی | سایت ویزا

اگر برای دریافت ویزای اسلواکی از افراد ماهر و کاردان استفاده کنید که کلیه مراحل را برای شما به صورت قانونی و حساب شده انجام دهند، زودتر و بهتر به نتیجه می رسید. تیم ما با سابقه درخشانی که در امر ویزا و تورهای کشورهای مختلف دارد در این زمینه به شما کمک می کند.


سوالات متداول ویزای تجاری اسلواکی

چه کسانی ویزای تجاری اسلواکی را می‌گیرند؟

کدام ویژگی ویزای تجاری اسلواکی این ویزا را از سایر ویزا های این کشور متمایز می‌کند؟

زمان مصاحبه در سفارت برای أخذ ویزای تجاری اسلواکی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل وقت سفارت اسلواکی مهاجرت و سفر به کشور اسلواکی یکی از موارد پر طرفدار در ایران می باشد....

ویزای تحصیلی اسلواکی دانشگاه های کشور اسلواکی این امکان را فراهم کرده اند که دانشجوهای سرتاسر دنیا با دریافت ویزای...

اقامت اسلواکی اولین گام برای اخذ اقامت اسلواکی آشنایی با کشور اسلواکی و شرایط دریافت اقامت آن است. در این...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر