ویزای ایران جهت افراد آمریکایی

ویزای ایران جهت افراد آمریکایی

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد آمریکایی

در این مقاله راجع به ویزای ایران برای اتباع آمریکایی و نحوه دریافت و مدارک لازم برای آن صحبت می کنیم. این ویزای ایران برای عبور و مرور افراد آمریکایی در کشور ایران صادر می گردد و انواع مختلفی دارد.

ویزای ایران جهت افراد آمریکایی

ویزای ایران جهت افراد آمریکایی

ویزای ایران برای اتباع آمریکایی

دریافت ویزای ایران برای اتباع آمریکایی کمی سخت تر از دیگر کشورهاست به خصوص برای ویزای توریستی نیاز به ارائه اطلاعات دقیق در خصوص سفر شخص وجود دارد، همچنین ممکن است روند صدور ویزا نیز ماه ها زمان ببرد. گاهاً دیده شده حتی آمریکایی های دارای ویزا نیز در ایران با مشکلاتی مواجه شدند و از فیلتر دقیق و سختگیرانه ای عبور داده شده اند. اما به طور کلی در ابتدا باید با نوع ویزاهای موجود برای اتباع این کشور و مدارک لازم برای آن ها آشنایی داشته باشید که در ادامه این موارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

ویزای ایران جهت افراد آمریکایی

ویزای ایران جهت افراد آمریکایی

ویزای ایران برای اتباع آمریکایی و قوانین تعیین شده برای آن

اخذ ویزای ایران توریستی ایران برای اتباع آمریکایی بسیار سخت است، و نکته ای که باید در درجه اول بدانید این است که این امکان فقط در صورت شرکت در تور برای آن ها فراهم می گردد و امکان دریافت ویزا برای سفر توریستی شخصی وجود ندارد. اما طبق قوانین باید موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

  1. مشخص بودن برنامه تور به طور دقیق
  2. عبور از مسیرهایی خاص باید حتماً گزارش شود و اجازه تردد در هر منطقه ای را نخواهند داشت.
  3. تاریخ دقیق ورود و تاریخ دقیق خروج نیز باید اعلام گردد.

اگر در اعلام و یا توجه به هر کدام از موارد ذکر شده باز بمانید درخواست صدور ویزا رد خواهد شد.

ویزای ایران برای اتباع آمریکایی و مدارک لازم برای این امر

در ادامه لیست مدارک لازم برای اخذ ویزای ایران برای اتباع آمریکایی درج می شود:

  1. ارائه عکس پرسنلی به صورت اسکن
  2. اسکن از صفحه ابتدایی پاسپورت
  3. ارائه اسکن از کارت شناسایی
  4. فرم تکمیل شده دعوت نامه ارسالی
  5. مشخصات کامل فرد دعوت کننده
  6. رزومه و سوابق تحصیلی و کاری فرد دعوت شونده
  7. ده درصد از هزینه تور نیز باید پرداخت شود.

ویزای ایران جهت افراد آمریکایی

ویزای ایران جهت افراد آمریکایی

ویزای ایران برای اتباع آمریکایی و اعتبار آن

اگر می خواهید درخواست صدور ویزای ایران برای اتباع آمریکایی را ارائه دهید، باید از اعتبار تعیین شده برای آن نیز آگاه باشید، به طور کلی اعتبار این ویزا ۳ ماهه است که در صورت دریافت می تواند حداکثر ۳۰ روز در خاک کشور ایران اقامت داشته باشید و پس از آن ملزم به گذراندن مراحل تمدید ویزا هستید. ناگفته نماند که سفارت ایران تصمیم گیرنده نهایی درخواست اتباع آمریکایی است و نمی توان آن ها را ملزم به صدور ویزا کرد. در پایان اگر موفق به اخذ ویزا شدید باید همه قوانین کشور را مطالعه و در طول مدت زمان اقامت تان مورد توجه قرار دهید. خوب است بدانید که در صورت تآیید وزارت امور خارجه مدت زمان اقامت به ۶۰ روز قابل افزایش است.

ویزای ایران جهت افراد آمریکایی

ویزای ایران جهت افراد آمریکایی

ویزای ایران برای اتباع آمریکایی در قالب گردشگری

این نوع ویزای ایران برای اتباع آمریکایی شرایط سختی تعیین کرده است. به عنوان مثال امکان ورود به کشور بدون همراهی تور وجود ندارد و همراهی یک تور لیدر تأیید شده توسط وزارت امور خارجه الزامی است. حتی برنامه دقیق تور و محل اقامت و جاذبه هایی که قرار است از آن ها بازدید شود به وزارت امور خارجه اطلاع داده می شود.

ویزای ایران برای اتباع آمریکایی از طریق دالاهو

اگر می خواهید برای مهمان آمریکایی خود ویزا دریافت کنید به سایت دالاهو مراجعه نمایید، این سایت امکان طی شدن همه مراحل به صورت اینترنتی را فراهم کرده است، از مزیت های دالاهو نسبت به آژانس ها یا دفاتر گردشگری، سرعت بالا و هزینه مناسب آن است. بخش انگلیسی سایت نیز برای اتباع خارجی که مایل به مطالعه مستقیم قوانین هستند تعبیه شده است.

تمدید ویزای ایران برای اتباع آمریکایی

مسئولیت تمدید ویزای ایران برای اتباع آمریکایی به عهده اداره پلیس اتباع خارجی است و برای این امر نمی توانید از خدمات دفاتر گردشگری بهره مند شوید. هنگام مراجعه حتماً باید میزبان در اداره حضور داشته باشد و ارائه پاسپورت شخص دریافت کننده ویزا نیز الزامی است. در این بخش نیز باید بدانید که روال تمدید ویزای توریستی بسیار سخت بوده و ممکن است با این درخواست موافقت نگردد.

ویزای ایران جهت افراد آمریکایی

ویزای ایران جهت افراد آمریکایی

نکاتی مهم در خصوص روال اخذ ویزای ایران برای اتباع آمریکایی

اگر می خواهید روال اخذ ویزای ایران برای اتباع آمریکایی را به درستی طی نمایید به نکاتی که در این بخش ذکر می شود دقت کنید، اولین نکته ارائه مدارک کامل و بدون نقص است، اگر برای مصاحبه دعوت شدید زمان را به خاطر بسپارید و در زمان مقرر در مکان مقرر شده حضور داشته باشید و اگر مهمان آمریکایی شما کم تر از ۱۸ سال سن دارد باید مراحل مربوط به ارائه رضایت والدین را نیز پشت سر بگذارد.

ویزای ایران برای اتباع آمریکایی همراه با دعوت نامه

اگر می خواهید مدت زمان صدور روادید را کاهش دهید از خدمات مجموعه ما استفاده نمایید، کارشناسان مجموعه، شما را در گذر از همه مراحل راهنمایی و همراهی خواهند کرد. مراجعه به وزارت امور خارجه یکی از ملزومات درخواست ویزای ایران برای اتباع آمریکایی است، اگر می خواهید برای مهمان آمریکایی خود دعوتنامه ارسال کنید باید همراه با مدارکی که در ادامه ذکر می شود به وزارت امور خارجه بروید و پس از طی کردن مراحل آن را به دست مهمان تان برسانید تا روند صدور ویزا را استارت بزند. مدارک لازم برای ارسال دعوت نامه عبارت است از: تهیه اسکن از پاسپورت و عکس پرسنلی فرد دعوت شونده، راه های ارتباطی معتبر از فرد دعوت شونده شامل شماره تلفن موبایل و منزل به همراه ایمیل، در نهایت نیز باید فرم مربوطه را تکمیل و همراه مواردی که ذکر شد به دفتر وزارت امور خارجه ارائه دهید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد اکراینی در این مقاله قصد داریم به نحوه اخذ ویزای ایران برای افراد اکراینی بپردازیم، اکراین...

ویزای ایران جهت افراد فیلیپینی اخذ ویزای ایران مجوز ورود اتباعی است که تابعیت و ملیت ایرانی ندارند. مجوزی که...

ویزای ایران دارای سیزده نوع می‌باشد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ویزای سیاسی، زیارتی، سیاحتی، ویزا جهت مسابقات ورزشی،...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر