ویزای ایران جهت افراد فرانسوی

ویزای ایران جهت افراد فرانسوی

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد فرانسوی

می  دانیم که یک سری از کشور ها برای سفر به ایران با هر هدفی نیاز به اخذ ویزا دارند. فرانسه نیز در این همین دسته قرار می گیرد.

قوانین و اصول مختلفی برای اخذ ویزای ایران برای اتباع فرانسوی وجود دارد که اطلاع از آن سبب می شود سفر بهتری داشته باشید. دقت کنید که عموم افراد علاقمند هستند برای بازدید از جاذبه های گردشگری ایران به این کشور سفر کنند.

شرایط ویزای ایران برای اتباع فرانسوی

ایران از دسته کشورهایی است که مثل سایر کشورها در جذب سرمایه از طریق گردشگری برنامه های گسترده ای داشته و عموم افراد از کشورهای مختلف از جمله فرانسه به ایران سفر می کنند.

به طور کلی برای سفر به ایران می توانید از ویزای توریستی، تجاری ، فرودگاهی و همینطور بلند مدت و استفاده کنید.

به هر حال برای اخذ چنین ویزایی نیاز به دعوت از سوی فرد ایرانی وجود دارد. در این مسیر میزبان خود می تواند به وزارت امور خارجه مراجعه کرده و برای ثبت نام ویزای ایران اقدام کند. به این ترتیب دعوت نامه ای برای شخص مهمان فرستاده می شود و در صورتی که از سوی وزارت امور خارجه ایران مورد تایید قرار گرفت باید به آژانس مسافرتی اعلام کند. در نهایت کد تاییدی ارسال می شود و فرد می تواند ویزای توریستی و یا ویزای تجاری دریافت کند.

به طور کلی زمانی که نیاز است تا شماره ویزای ایران تایید شود از سوی وزرات امور خارجه بین ۷ تا ۱۰ روز است. البته یک نوع ویزای فوری وجود دارد که بین ۳ الی ۴ روز زمان می برد.

ویزای ایران جهت افراد فرانسوی

ویزای ایران جهت افراد فرانسوی

قوانین اخذ ویزای ایران برای اتباع فرانسوی

به طور کلی ویزای ایران برای اتباع فرانسوی ۳ ماه اعتبار دارد و در طول سه ماه مشخص شده فرد مهمان می تواند ۳۰ روز در ایران اقامت داشته باشد.

عموما دولت ایران برای ارائه با عدم ارائه ویزای ایران برای اتباع فرانسوی مختار است و شاید گاه با رعایت تمامی مدارک در این زمینه باز هم ویزا ارسال نشود.

اگر فرد مورد نظر بیش از زمان تعیین شده در ایران اقامت کند خلاف قانون بوده و جریمه خواهد شد.

هر فردی که از طریق اخذ ویزای ایران، وارد ایران می شود موظف است که قوانین را رعایت کند. بهتر است که محل اخذ ویزای ایران توسط مهمان مشخص شود. البته در این گزینه الزامی وجود ندارد.

در صورتی که فرد فرانسوی بخواهد ویزای بلند مدت دریافت کند باید طبق شرایط مشخصی اقدام کند. برای اخذ ویزای ۳ ماه ایران باید سه ویزای یک ماه داشته باشد، این موضوع در خصوص ویزای ۶ ماهه ایران به دو ویزای سه ماهه ایران تغییر می کند. و اگر فرد بخواهد ویزای یکساله دریافت کند باید ۲ ویزای ۶ ماهه دریافت کند.

ویزای ایران جهت افراد فرانسوی

ویزای ایران جهت افراد فرانسوی

شرایط ویزای ایران برای اتباع فرانسوی

نوع دیگری از ویزای ایران برای اتباع فرانسوی وجود دارد که به ویزای مولتی مشهور است. این ویزا برای افرادی صادر می شود که به صورت کاری به ایران سفر می کنند. در واقع چنین فردی نیاز دارد که در طول سال چند بار وارد خاک ایران شده و از آن خارج شود. اعتبار ویزای مولتی با توجه به تعدد سفر فرد فرانسوی به ایران متفاوت خواهد بود. به طور کلی مدت اعتبار این ویزای بین سه ماه، شش ماه، تا یک سال نتغیر است. این ویزا از چندین جهت مهم و بار ارزش است.

به هر حال در زمان و هزینه فرد صرفه جویی می شود، و نیاز به مراجعه پی در پی و همینطور اخذ ویزای مجدد نخواهد بود. با این ویزا دیگر درگیر تمدید ویزا نخواهید بود.

ویزای ایران جهت افراد فرانسوی

ویزای ایران جهت افراد فرانسوی

مدارک ویزای ایران برای اتباع فرانسوی از نوع مولتی

برای اخذ ویزای ایران برای اتباع فرانسوی از نوع چندگانه باید یک سری مدارک تهیه شود، در ابتدا باید اصل نامه درخواست شرکت با سربرگ توسط مدیر عامل مهر و امضا شود. در این نامه نوشته شده است که فرد درخواست صدور ویزای مولتی دارد و همینطور علت درخواست نیز ذکر شده است.

روزنامه اصلی باید به همراه آخرین تغییرات شرکت لحاظ شود.

پاسپورت با اعتبار حداقل ۶ ماه بسیار مهم است و بهتر است که تصویر رنگی و شفاف از صفحه اول پاسپورت به همراه باشد. نیاز به تصویر رنگی و شفاف از صفحه اول شناسنامه خواهد بود

شما نیاز به کپی صفحات پاسپورت ورود و خروج ایران در طول سال گذشته خواهید داشت. به طور کلی فردی که قصد دارد ویزای مولتی اخذ کند باید مدت زمان طولانی تری را برای ارائه کد ارجاع صبر کند.

ویزای ایران جهت افراد فرانسوی

ویزای ایران جهت افراد فرانسوی

مدارک ویزای ایران برای اتباع فرانسوی از نوع توریستی

برای اخذ ویزای ایران برای اتباع فرانسوی باید در ابتدا مشخصات شخص دعوت کننده که به اصلاح میزبان خطاب می شود وارد شود. همینطور نیاز به آدرس محل کار و منزل و همینطور شماره تلفن خواهد بود.

بهتر است که از صفحه اول شناسنامه شخص مهمان اسکن رنگی گرفته شود.

 شماره ملی میزبان نیاز است. گذرنامه میزبان باید اسکن رنگی شده و همینطور نیاز به ارائه آدرس مکان اقامتی مهمان است. قوانین ویزای ایران برای اتباع فرانسوی متغیر است.

ویزای ایران جهت افراد فرانسوی

ویزای ایران جهت افراد فرانسوی

مدارک ویزای ایران برای اتباع فرانسوی از نوع تجاری

فرد فرانسوی که قصد سفر تجاری به ایران دارد، باید بتواند یک سری مدارک بسیار مهم را تهیه کند. در ابتدا نیاز به مشخص شدن نام شرکت دعوت کننده است. شماره ثبت شرکت دعوت کننده باید وارد شود. دعوتنامه باید شفاف سازی شده و موضوع آن مشخص شود.

آدرس دقیق و همینطور شماره تماس شرکت دعوت کننده باید مشخص شود. شخص مدیرعامل باید اطلاعات دقیق خود را ارائه دهد.

اسکن رنگی از دعوت نامه مهر شده رسمی شرکت، به همراه شناسنامه مدیر عامل و همینطور اسگن گذرنامه مهمان و آدرس وی باید مشخص شود.

برای دریافت ویزای ایران برای اتباع فرانسوی بهتر است که از وکیل و مشاوران خبره کمک بخواهید در نظر داشته باشید که قوانین و مدارک مورد نیاز به صورت دوره ای تغییر می کند به این ترتیب بهتر است که در ابتدا کلیه روند کار را به فردی خبره و متخصص بسپارید. هزینه های اخذ ویزای ایران برای اتباع فرانسوی مناسب است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد مجارستانی کشور ایران هم اکنون توانسته است در عرصه های مختلف همانند گردشگری و سرمایه گذاری...

ویزای ایران از دبی اهالی کشورهای مختلف به جز ترکیه، سوریه، لبنان، جمهوری آذربایجان، مصر، ارمنستان، گرجستان و بولیوی برای...

ویزای ایران جهت افراد رومانی اگر به دنبال یک مقصد خوب برای گردشگری و یا تجارت می گردید می توانید...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر