ویزای ایران جهت افراد مجارستانی

ویزای ایران جهت افراد مجارستانی

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد مجارستانی

کشور ایران هم اکنون توانسته است در عرصه های مختلف همانند گردشگری و سرمایه گذاری توجه افراد خارجی و توریست ها را به خود جلب نماید. برای ورود به ایران به هر دلیلی نیاز به اخذ ویزای ایران می باشد. حال بررسی می کنیم افراد مجارستانی چگونه می توانند برای مقاصد مختلف ویزای ایران را اخذ نمایند و وارد خاک ایران شوند.

اخذ ویزای ایران

ویزای ایران چهار نوع می باشد: ویزای توریستی، ویزای تجاری، ویزای مولتی و ویزای اقوام

افراد مختلف ساکن هر کشور خارجی ای می توانند بر حسب نیاز خود با اخذ ویزای ایران وارد خاک ایران شوند. گاها افراد ایرانی که تابعیت کشور های دیگر را گرفته اند قصد سفر به ایران را دارند. این افراد نیز باید ویزای خود را از قبل دریافت کرده باشند.

ویزای ایران جهت افراد مجارستانی

ویزای ایران جهت افراد مجارستانی

روش اخذ ویزای ایران برای مجارستانی ها

شما برای این که بتوانید ویزای ایران را اخذ نمایید باید دعوتنامه رسمی از یک شخص میزبان در ایران داشته باشید. این فرد می تواند یکی از اقوام شما و یا در مناسبت های تجاری کارفرما و یا شریک کاری شما باشد. در هر مورد به یک دعوت نامه نیاز دارید. البته راه دیگر اخذ دعوتنامه مراجعه به آژانس های مسافرتی که اجازه صدور دعوت نامه را دارند می باشد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای ایران برای مجارستانی ها

مدارکی که حتما باید به سفارت جمهوری اسلامی ایران در مجارستان تحویل دهید به شرح زیر می باشد.

  1. اسکن رنگی پاسپورت میهمان
  2. اسکن عکس رنگی پاسپورتی
  3. اسکن صفحه اول شناسنامه میزبان
  4. همچنین تکمیل فرم های شناسایی که از طرف سفارت در اختیار شما قرار می گیرد.

همچنین باید مبالغی که از طرف سفارت ایران برای اخذ ویزای ایران توسط افراد مجارستانی ارائه می شود را پرداخت کرده و کد رهگیری دریافت نمایید.

مدت اعتبار ویزای ایران

مدت اعتبار ویزای ایران شصت روزه می باشد. شما می توانید در مدت این شصت روز به ایران سفر کرده و پس از سفر به ایران اجازه اقامت به مدت سی روز را دارید. اگر قصد اقامت طولانی مدت تر را دارید می توانید با اقدام از طریق سفارت ایران و مراجع ذی صلاح مدت اقامت خود را از سی روز به شصت روز افزایش دهید. پس اگر قصد اقامت طولانی مدت تر در ایران را دارید لازم است قبل از به اتمام رسیدن ویزای خود اقدام به تمدید نمایید، زیرا اگر با وجود اتمام ویزای شما، هنوز خاک ایران را ترک نکرده باشید مجرم شناخته خواهید شد و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مورد بازخواست قرار خواهید گرفت.

ویزای ایران جهت افراد مجارستانی

ویزای ایران جهت افراد مجارستانی

اخذ ویزای فرودگاهی ایران

از روش های جدیدی که در راستای راحتی شما در فرودگاه های بین المللی ایران انجام می شود. اخذ ویزای فرودگاهی می باشد. شما می توانید با سفر به ایران در فرودگاه های بین المللی ایران نسبت به اخذ ویزای ایران اقدام نمایید. محل های کنسولی برای این کار در فرودگاه تدارک دیده شده است تا کار را برای افراد مجارستانی که بعد از یک سفر طولانی خود را به ایران رسانده اند سریع تر کند. توصیه ما این است که از طریق فرودگاه امام خمینی اقدام به اخذ ویزای ایران نمایید زیرا مراحل لازم جهت اخذ ویزای ایران در این فرودگاه مدت کمتری به طول می انجامد و کار شما سریع تر انجام می شود. همچنین از مواردی که باید به خاطر داشته باشید این است که ممکن است با یک صف طولانی مواجه شوید پس لازم است کمی صبوری به خرج دهید. از مدارکی نیز که لازم است برای اخذ ویزای ایران در فرودگاه ارائه بدهید اصل پاسپورت و تکمیل فرم های مربوطه ای که به شما داده خواهد شد می باشد. همچنین برای افراد مجارستانی که خواهان اخذ ویزای ایران در فرودگاه می باشند مبلغ ۷۵ یورو اخذ می گردد.

ویزای ایران جهت افراد مجارستانی

ویزای ایران جهت افراد مجارستانی

 اخذ ویزای مولتی ایران

اگر شما فردی هستید که به طور مداوم و چند بار در سال به ایران سفر می کنید می توانید از این ویزا استفاده نمایید. اگر هر بار که بخواهید وارد خاک ایران شوید لازم باشد تا هزینه ای مجدد برای صدور ویزا بدهید، هزینه های سفر شما بسیار بالا می رود. حال آنکه با استفاده از اخذ ویزای ایران از نوع مولتی می توانید به دفعات در سال به ایران سفر کنید. البته در اخذ این نوع ویزا نیز شروط خاصی وجود دارد که شما باید آن ها را رعایت نمایید. برای مثال باید در طول یک سال گذشته سه بار از ویزای تجارتی ایران استفاده نموده باشید تا بتوانید در خواست اخذ ویزای مولتی ایران را بدهید. همچنین نکته مهم دیگر نیز این است که اگر قبلا با استفاده از ویزای توریستی به ایران سفر نموده اید دیگر نمی توانید در خواست ویزای مولتی ایران را بدهید. پس همان طور که متوجه شده اید این ویزا برای افرادی می باشد که برای کار و تجارت از مجارستان به ایران به صورت مداوم و متوالی سفر می کنند؛ و اگر شما قصد اخذ ویزای ایران از مجارستان به قصد گردشگری و سفر های توریستی را دارید و می خواهید چند بار در سال به ایران بیایید نمی توانید از این ویزا استفاده نمایید.

امیدواریم بتوانید سفری راحت و ایمن را به مقصد ایران داشته باشید و به راحتی بتوانید ویزای ایران خود را متناسب با هدفی که دارید اخذ نمایید.

ویزای ایران جهت افراد مجارستانی

ویزای ایران جهت افراد مجارستانی

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد جمهوری چک برای مسافرت کردن به کشورهای مختلف باید ابتدا ویزای ورود به آن کشور را...

ویزای ایران جهت افراد روسی صدور روادید ایران تنها توسط مقامات رسمی این کشور برای اتباع بیگانه امکان پذیر می...

ویزای ایران جهت افراد ایرلندی مسافر ایرلندی برای سفر به ایران باید اقدام به گرفتن ویزای ایران کند. ویزای ایران...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر