ویزای ایران برای ژاپنی ها

ویزای ایران برای ژاپنی ها

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران برای ژاپنی ها

ویزای ایران برای ژاپنی ها در انواع مختلف صادر می شود. ویزای تجاری، ویزای تحصیلی و جهانگردی از انواع ویزای ایران جهت افراد ژاپنی می باشند. فرد ژاپنی همچنین می تواند در بدو ورود به ایران از طریق فرودگاه اقدام به دریافت ویزا نماید.

ویزای ایران برای ژاپنی ها جهت اهداف تجاری

ویزای ایران برای ژاپنی ها در انواع مختلفی صادر می شود که یکی از مهم ترین آن ها روادید تجاری است. این نوع ویزا به دو صورت کوتاه و بلند مدت قابل دریافت است. ویزای کوتاه مدت ایران برای افراد ژاپنی می تواند به صورت هفتاد و دو ساعته صادر شود. فرد ژاپنی می تواند به وسیله دعوت کننده ایرانی به مدت هفتاد و دو ساعت از طریق این نوع ویزا در ایران حضور داشته باشد.

اما نوع دیگری از ویزای ایران برای ژاپنی ها نوع تجاری مرسوم است که افراد متقاضی می توانند مراحل اخذ آن را طی کنند. برای دریافت این نوع ویزا ارائه مدارک معتبر الزامی است. فرم درخواست ویزا باید تکمیل و ارائه شود، ارائه دعوتنامه معتبر از سوی فرد ایرانی، عکس بیومتریک و جدید با ابعاد سه در چهار، تعیین هدف سفر با ارائه نامه درخواست روادید، ارائه اصل گذرنامه و همچنین پرداخت میزان هزینه مربوط به ویزای تجاری از جمله مدارکی هستند که فرد ژاپنی متقاضی باید آن ها را تکمیل و ارائه دهد.

ویزای ایران برای ژاپنی ها

ویزای ایران برای ژاپنی ها

ویزای ایران برای ژاپنی ها جهت اهداف توریستی

از دیگر انواع ویزای ایران برای ژاپنی ها نوع توریستی و جهانگردی است. این نوع ویزا را می توان به صورت کوتاه مدت با اعتبار سی روز دریافت نمود. پس از اتمام این اعتبار به مدت سی روز دیگر می توان آن را تمدید کرد. ژاپنی ها می توانند از شهرهای مذهبی همچون مشهد و قم دیدن کنند و یا به مکان های تفریحی و گردشگری ایران مراجعه کرده و از دیدن مکان های تاریخی و باستانی لذت ببرند.

 برای دریافت ویزای توریستی ایران ارائه مدارک مشخص البته به صورت کامل لازم و ضروری است. فرم درخواست ویزای توریستی که کامل باید تکمیل شده باشد، عکس سه در چهار تازه تهیه شده، هزینه درخواست روادید، اصل گذرنامه و چند مورد دیگر از مدارک مربوط به این نوع ویزا می باشند.

ویزای ایران برای ژاپنی ها

ویزای ایران برای ژاپنی ها

ویزای ایران برای ژاپنی ها جهت اهداف تحصیلی

افراد مختلفی از سرتاسر جهان به ایران سفر می کنند که در این بین می توان به افراد ژاپنی اشاره کرد. ویزای ایران برای ژاپنی ها به منظور ادامه تحصیل نیز قابل دریافت می باشد. افراد ژاپنی برای ادامه تحصیل و همچنین انجام امور دانشجویی در دانشگاه های معتبر ایران می بایست ویزای تحصیلی را دریافت کرده باشند در غیر این صورت امکان تحصیل در یکی از دانشگاه های ایران برای آن ها فراهم نخواهد بود.

 فرد ژاپنی همچنین می تواند به طور غیابی به اخذ ویزای تحصیلی اقدام کند. کافیست تصویر صفحه نخست پاسپورت خود را اسکن کند و برای فردی که در ایران قابل اعتمادش است ارسال کند. شخص نایب متقاضی می تواند مراحل اخذ ویزا و پذیرش در دانشگاه مورد نظر را برای فرد ژاپنی به انجام برساند.

ویزای ایران برای ژاپنی ها

ویزای ایران برای ژاپنی ها

صدور ویزای ایران برای ژاپنی ها در فرودگاه

از دیگر انواع ویزای ایران برای ژاپنی ها می توان به نوع فرودگاهی اشاره کرد. ویزای فرودگاهی ایران امروزه راه گشای بسیاری از توریست ها از جمله افراد ژاپنی شده است چرا که این افراد می توانند بدون درخواست ویزا قبل از سفر در بدو ورود به ایران در فرودگاه مربوطه به درخواست و دریافت ویزا اقدام کنند.

 البته یادآور شویم که دریافت این ویزا نیازمند صبر و حوصله کافی است چرا که این احتمال وجود دارد که به دلیل تقاضای بالای ویزای فرودگاهی ایران، فرد ژاپنی مجبور به منتظر ماندن به مدت زمان دو تا سه ساعت در فرودگاه باشد. افراد ژاپنی برای دریافت ویزای فرودگاهی ایران باید مبلغ ۶۰ یورو پرداخت نمایند.

ویزای ایران برای ژاپنی ها

ویزای ایران برای ژاپنی ها

ویزای ایران برای ژاپنی های دارای خانواده ایرانی

ویزای ایران برای افراد ژاپنی که دارای خانواده ایرانی هستند نیز با شرایط مشخص صادر می شود. اگر فرد ژاپنی با یک مرد و یا زن ایرانی ازدواج کرده باشد باید اقدامات لازم برای دریافت ویزا را به انجام برساند. جهت دریافت ویزای ایران برای افراد ژاپنی که دارای همسر ایرانی هستند، ارائه مدارکی همچون کپی سند ازدواج و درخواست کتبی زوجه الزامی است.

 فرد ژاپنی همچنین اگر از والدین ایرانی متولد شده است (مادر ایرانی) می بایست مدارکی همچون سند ولادت که کپی آن کافی است به همراه کپی گواهی ازدواج و درخواست اجازه کتبی مادر ایرانی خود را ارائه دهد. البته مدارک ذکر شده را باید به همراه مدارک کلی اخذ ویزای ایران برای ژاپنی ها  ارائه دهید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد پرتغالی همان‌طور که ما برای سفر به کشورهای اروپایی احتیاج به ویزا داریم، کشورهایی مثل پرتغال...

ویزای ایران جهت افراد اندونزی شهروندان اندونزی برای ورود به ایران می توانند انواع ویزاهای توریستی، تجاری، مولتی و یا...

ویزای ایران جهت افراد کانادایی ایران کشوری بزرگ و زیبا و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری است که...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر