ویزای ایران جهت افراد اکراینی

ویزای ایران جهت افراد اکراینی

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد اکراینی

در این مقاله قصد داریم به نحوه اخذ ویزای ایران برای افراد اکراینی بپردازیم، اکراین یکی از کشورهای اروپایی است که مردمان آن کشور علاقه فروانی برای سفر به ایران دارند و هر ساله تعداد زیادی از اکراینی ها به ایران سفر می کنند تا از نزدیک ایران را ببینند، برای سفر به ایران اخذ ویزای ایران برای اکراینی ها ضروری است، ویزای ایران برای افراد اکراینی نیز به مانند ویزای سایر کشورها دارای قوانین خاصی است که رعایت آن ها از طرف متقاضیان سفر به ایران ضروری است. ویزای ایران جهت افراد اکراینی در قالب های مختلفی صادر می شود و با توجه به نوع ویزای دریافتی باید مدارک آماده شود و در هنگام وقت سفارت، به سفارت ایران تحویل داده شود.

ویزای ایران جهت افراد اکراینی

اکراینی ها معمولا علاقه زیادی دارند که به ایران سفر کنند و از جاذبه های گردشگری ایران دیدن کرده و از سایر امکانات  آن استفاده کنند، اکراینی ها برای سفر به ایران نیازمند اخذ ویزای ایران هستند. ویزای ایران برای افراد اکراینی تابع شرایط و قوانین خاصی است که به مانند قوانین سایر کشورها برای دریافت ویزا رعایت آن الزامی است، ویزای ایران برای افراد اکراینی در انواع مختلف صادر می شود که به ویزاهای سیاحتی، تجاری، سیاسی، زیارتی، الحاق به خانواده، خبرنگاری، کاری، تحصیلی و …می توانیم اشاره کنیم. دریافت ویزای ایران برای افراد اکراینی بدین گونه است که جهت دریافت ویزا در ابتدا باید به سایت وزارت خارجه مراجعه شود و پس از ثبت درخواست ویزا و دریافت وقت سفارت مراحل بعدی دریافت ویزا طی شود.

ویزای ایران جهت افراد اکراینی

ویزای ایران جهت افراد اکراینی

اعتبار ویزای ایران برای افراد اکراینی

ویزای ایران برای افراد اکراینی و کسانی  که قصد دارند به ایران سفر کنند و موظف به دریافت ویزا هستند ۳ ماه اعتبار دارد، در طی این مدت سه ماه اکراینی ها که می خواهند به ایران سفر کنند می توانند سی روز اقامت داشته باشند در واقع مجوز اولیه برای اقامت در ایران سی روز است، اگر تبعه های اکراینی به دنبال این هستند که بیشتر از سی روز در ایران اقامت داشته باشند باید به پلیس اتباع خارجی مراجعه کنند و درخواست تمدید ویزای خود را بدهند. اعتبار ویزای ایران برای افراد اکراینی در صورتی که در سه ماه اعلام شده به پایان برسد و نتوانند به ایران سفر کنند برای سفر به ایران مجددا لازم است که ویزای ایران گرفته شود. مدت اعتبار ویزای ایران و مدت زمان اقامت به صورت استیکری بر روی پاسپورت کسانی که ویزای ایران را گرفته اند زده می شود.

ویزای سیاسی ایران

همان طور که گفته شد ویزای ایران در انواع مختلفی صادر می شود و ویزای ایران برای افراد اکراینی نیز از این قاعده مثتثنی نیست و اکراینی ها برای سفر به ایران موظف هستند که با توجه به نوع ویزای مورد نیاز، درخواست ویزای ایران را بدهند. یکی از انواع ویزای ایران برای افراد اکراینی، ویزای سیاسی است. بر این اساس از آنجا که بین ایران و اکراین روابط دیپلماتیک برقرار است، سفرهای سیاسی متعددی بین دو کشور انجام می شود. مقامات سیاسی و مسئولان این کشور اگر قصد دارند به منظور رایزنی های سیاسی و یا دیپلماتیک به ایران سفر کنند، ضرورت دارد که ویزای سیاسی ایران را دریافت کنند، ویزای سیاسی ایران و صدور آن تابع شرایط خاصی است که باید رعایت شود.

ویزای ایران جهت افراد اکراینی

ویزای ایران جهت افراد اکراینی

ویزای توریستی ایران

کشور ایران را اگر یگوییم بهشت چهار فصل است بیراه نگفتیم، به همین دلیل هر ساله تعداد زیادی از مسافران از کشورهای مختلف به ایران سفر می کنند تا از جاذبه های دیدنی و گردشگری آن بازدید کنند. مردم اروپا از جمله کشور اکراین نیز ایران را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و توریستی خود انتخاب می کنند، ویزای ایران برای افراد اکراینی جهت سفرهای توریستی نیز یکی از انواع ویزاهای ایران می باشد که اگر قصد سفر توریستی به ایران دارند ضروری است که آن را اخذ کنند.

مدارک لازم جهت دریافت ویزای ایران برای افراد اکراینی به منظور سفر توریستی عبارتند از:

اسکن صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، آدرس و شماره تماس و محل کارو زندگی و شغل شخص میزبان، اسکن صفحه اول پاسپورت، عکس پرسنلی، ارائه آدرس محل زندگی، نام و شغل پدر شخص میهمان.

ویزای ایران جهت افراد اکراینی

ویزای ایران جهت افراد اکراینی

ویزای مولتی ایران

اتباع خارجی که در طول سال چندین بار به ایران سفر می کنند با توجه به این که هزینه های اخذ ویزاهای متعدد برای هر سفر زیاد می شود و مدت زمان زیادی از وقت آن ها نیز تلف می شود می توانند اقدام به اخذ ویزای مولتی ایران بکنند.

ویزای مولتی ایران برای اکراینی ها نیز صادر می شود و تبعه های اکراینی که سفرهای متعددی به ایران دارند می توانند این ویزای ایران را  اخذ کنند. نکته ای که در مورد ویزای مولتی ایران باید به آن اشاره شود این است که این ویزای ایران برای افراد اکراینی که به منظور سفرهای تجاری به ایران سفر می کنند، ارائه می شود یعنی در واقع تبعه های اکراینی باید قبلا چندین بار ویزاهای تکی برای سفر تجاری گرفته باشند تا بتوانند ویزای مولتی ایران را بگیرند و کسانی که قبلا سفرهای توریستی به ایران انجام داده اند نمی توانند ویزای مولتی ایران را دریافت کنند.

مدارک ویزای مولتی ایران

برای دریافت ویزای مولتی ایران برای اکراینی ها و مردم سایر کشور ارائه مدارکی الزامی است، که باید تحویل سفارت ایران در اکراین داده شوند، متقاضیان دریافت ویزای مولتی ایران باید مدارک را به صورت کامل آماده کنند و مدارک ناقص برگشت داده می شوند که می تواند روند دریافت ویزای متقاضی را کند تر کند.

مدارکی که برای شخص میزبان باید ارائه شوند عبارت اند از:

  • اسکن روزنامه رسمی تاسیس شرکت به همراه آخرین تغییرات آن
  • اسکن دعوتنامه در سربرگ شرکت به همراه مهر و امضا مدیرعامل آن شرکت

مدارکی که برای شخص مهمان جهت ویزای ایران برای افراد اکراینی باید ارائه شوند عبارت اند از:

  • اسکن صفحه اول پاسپورت
  • اسکن عکس پرسنلی
  • اسکن ویزاهای دریافتی در یکسال گذشته به همراه مهرهای ورود و خروج
  • ارائه آدرس محل زندگی
  • شغل میهمان و نام پدر میهمان

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد رومانی اگر به دنبال یک مقصد خوب برای گردشگری و یا تجارت می گردید می توانید...

ویزای ایران جهت افراد سوئدی ویزای ایران جهت افراد سوئدی را می توان به دو طریق دریافت کرد. افراد سوئدی...

ویزای ایران جهت افراد کلمبیایی ویزای ایران برای افراد کلمبیایی با توجه به نوع آن می تواند صادر شود. مدارک...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر