هتل های پاریس

با بهترین هتل های پاریس بیشتر آشنا شویم

۵ آذر ۱۳۹۷

هتل های پاریس

اگر قصد سفر به پاریس که یکی از بهترین و شگفت آورترین شهرهای دنیا است را دارید و می خواهید از طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری پاریس دیدن کنید باید درباره هتل های پاریس اطلاعات جامعی داشته باشید، در ادامه ما شما را با بهترین هتل های پاریس آشنا خواهیم کرد. پاریس شهر مد و فشن است و از فرهنگ بسیار غنی برخوردار است و همین جاذبه های گردشگری و هتل های بسیار عالی گردشگران را به سمت پاریس می کشانند. هتل های شهر پاریس بسیار شما را شگفت زده خواهند کرد. پاریس بی شک یکی از بهترین مقاصد اروپایی برای سفر می باشد.

هتل ناپلئون یکی از اشرافی ترین هتل های پاریس

هتل ناپلئون از جمله لوکس ترین هتل های پاریس می باشد. این هتل ۵ ستاره از نظر جغرافیایی در بهترین مکان ممکن در پاریس جای گرفته است به گونه ای که تنها چند قدم از خیابان معروف شانزلیزه و فروشگاه های بی نظیر پاریس فاصله دارد. هتل ناپلئون هتلی ۵ ستاره و لوکس و بسیار زیبا است که دارای  ۵۱ اتاق و ۵۱ سوئیت مجلل و خیره کننده است که تمامی این اتاق ها و سوئیت ها زیر نظر کارشناسان و طراحان دکوراسیون با شیک ترین و مدرن ترین اسباب ها و وسایل تزئین شده است ، همه اتاق ها چشم اندازهایی به حیاط سرسبز هتل و خیابان های زیبا و پر جنب و جوش دارند و دکور منحصر به فرد این هتل مسافران را بسیار حیرت زده می کند. رستوران های این هتل بسیار شیک می باشد و غذاهایی بی نظیر و لذیذ و با کیفیت را در اختیار مهمانان خود می گذارد که محال است سراغ رستوران دیگری بروید. اگر هتل ناپلئون را انتخاب کردید حتما به کافه معروف ناپلئون سر بزنید و از محیط دنج و آرامش بخش کافه لذت ببرید.

هتل های پاریس
هتل های پاریس

هتل لی بریستول از جذاب ترین هتل های پاریس

هتل لی بریستول یکی از جالب ترین هتل های پاریس می باشد زیرا مهمانان همان هنگام ورود متوجه خاص بودن این می شوند. هتل لی بریستول میزبان بسیاری از افراد مشهور بوده است. این هتل در یکی از مشهورترین و قدیمی ترین خیابان های پاریس  واقع شده است که تا برج ایفل و موزه لوور فاصله نسبتا کمی دارد. در این هتل فوق العاده، مبلمان اتاق ها بسیار لوکس و مدرن می باشد.  یکی از نکات جالب درباره هتل لی بریستول این است که در همه اتاق ها طرح روتختی و مبلمان با کاغذ دیواری ست می باشد. مسافران می توانند صبحانه و میان وعده های خود را در باغ زیبای هتل میل کنند. این هتل دارای رستوران بین المللی می باشد و سرآشپز معروف این رستوران ،غذاهای فرانسوی را با دستور پخت کاملا خلاق و مبتکرانه به ثبت می رساند. داخل هتل یک اتاق ماساژ وجود دارد که کارشناسان حرفه‌ای آماده خدمت به مهمانان هستند. ورود حیوانات خانگی مجاز و کشیدن سیگار در اتاق ها ممنوع است.

هتل های پاریس
هتل های پاریس

 

هتل ریتز از بهترین هتل های پاریس

ریتز یکی از بهترین هتل‌های پاریس است که در قلب شهر واقع شده است بدین جهت دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری و دیدنی های پاریس دارد. به طور مثال موزه ها و سالن اپرای پاریس در فاصله کمی از هتل ریتز پاریس قرار دارند. این هتل دارای باشگاه ورزشی، رستوران های متعدد و کافه، استخر، سونا و مرکزی برای ماساژ می باشد. هتل ریتز پاریس هتلی ۵ ستاره است که دارای ۹۸ اتاق است، این اتاق ها در سایزهای مختلف ساخته شده اند و با رنگ های زیبا و ملیح تزئین شده اند، تمامی اتاق ها دارای تراس می باشند. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز است.

هتل های پاریس
هتل های پاریس

هتل لی موریس از بهترین هتل های پاریس

هتل لی موریس پاریس یکی از بهترین هتل های پاریس محسوب می شود و در مرکز شهر و در خیابان ریوولی قرار دارد و مهمانان به مراکز تفریحی و دیدنی های پاریس دسترسی آسان دارند. این هتل شباهت زیادی به موزه های تاریخی دارد به طور مثال تنها ۶۰۰ متر با موزه لوور پاریس فاصله دارد. این هتل دارای استخر آب گرم و جکوزی و سالن بدنسازی است. در رستوران مجلل و جذاب این هتل می توانید از خوشمزه ترین غذا ها بچشید و به هنگام شب از موسیقی های زنده ای که اجرا می شود لذت ببرید. این هتل ۵ ستاره می باشد و دارای ۱۶۰ اتاق است و برای کسانی که سیگار می کشند اتاقی جداگانه با عنوان اتاق سیگار فراهم شده است. ورود حیوانات خانگی به هتل  مجاز است.

هتل های پاریس
هتل های پاریس

هتل رجینا از بهترین هتل های پاریس

هتل رجینا از بهترین هتل های پاریس به شمار می آید و در منطقه ای قرار دارد که به شانزه لیزه و اپرا گارنیه دسترسی راحتی دارد. این هتل ۵ ستاره است و دارای ۹۸ اتاق می باشد، تمامی اتاق های این هتل از طراحی شیک و مدرن برخوردار است، دکور اتاق ها مخصوصا با پنجره هایی رو به باغ و موزه لوور پاریس نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است. رستوران هتل غذاهای فرانسوی بسیار لذیذی را سرو می کند. مهمانان می توانند غذای خود را در تراس نوش جان کنند. هتل رجینا به مسافرانی که نیاز به خودرو دارند خودرو نیز اجاره می دهد. ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز است.

هتل های پاریس
هتل های پاریس

 

هتل پرنس اوژن یکی از ارزان ترین هتل های پاریس

هتل پرنس اوژن یکی از مشهورترین هتل های پاریس است و دلیل نامگذاری این هتل یکی از شاهزادگان قرن ۱۹ پاریس بوده است. این هتل در یکی از نقاط خوش مسیر و شلوغ پاریس قرار دارد. این هتل در نزدیکی ساختمان ملت پاریس قرار دارد. هتل پرنس اوژن رونمایی بسیار زیبا و مجلل دارد و اتاق های این هتل دکورهای متفاوت و مناسب برای هر سلیقه ای دارد. این هتل به نسبت ظاهر شیک و کیفیت بالا و در مقایسه با دیگر هتل های شهر پاریس قیمت بسیار مناسبی دارد.

هتل های پاریس
هتل های پاریس

 

هتل ماندارین اورینتال از زیباترین هتل های پاریس

هتل ماندارین اورینتال از زیباترین هتل های پاریس می باشد که در قلب شهر پاریس قرار دارد. اتاق های این هتل بسیار شیک و مجلل دکور شده اند و مهمانان احساس آرامش خاصی را در این اتاق ها تجربه می کنند زیرا که این اتاق ها جلوه ای از هنر و مد می باشند. اتاق های هتل دارای تراسی بزرگ با چشم اندازهای فوق العاده است. رستوران های این هتل دارای غذاهایی با طعم های بسیار دل انگیز است زیرا سرآشپز با مهارت زیادی غذاهای فرانسوی و بین المللی را برای مهمانان تهیه می کند تا نوش جان کنند.

هتل های پاریس
هتل های پاریس

 

هتل مولیتور یکی از بزرگ ترین هتل های پاریس

یکی از معروف ترین هتل های پاریس هتل مولیتور می باشد ،هتل مولیتور یکی از گران قیمت ترین هتل های پاریس می باشد. این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد به طوری که تا طاق پیروزی ، تئاتر متو رینز و سالن تئاتر کمدی کا مارتین و فروشگاه های بزرگ و معتبر و مشهور فاصله چندانی ندارد و همچنین به برج فلزی معروف یا همان برج ایفل بسیار نزدیک می باشد، به همین سبب گردشگران موقعیت این هتل را استراتژیک می دانند. این هتل ۵ ستاره است و ۱۲۴  اتاق با تجهیزات بسیار مدرن دارد اتاق ها بسیار بزرگ و زیبا هستند و روزانه چندین بار نظافت می شوند. هتل مولیتور دارای ۲ رستوران و ۲ کافی شاپ می باشد. امکانات تفریحی این هتل بسیار متنوع است و سالانه میزبان تعداد زیادی از نمایشگاه های معروف می باشد. ورود حیوانات خانگی با پرداخت هزینه جداگانه بابت حیوان مجاز می باشد.

هتل های پاریس
هتل های پاریس

 

هتل اینترکنتینانتال یکی از معروف ترین هتل های پاریس

هتل اینترکنتینانتال از جمله بهترین هتل های پاریس می باشد. مسافران از این هتل به بیشتر جاذبه های گردشگری شهر دسترسی دارند. این هتل در سال ۱۸۶۲ ساخته شد و امکاناتی بسیار لوکس را به مهمانان عرضه می کند. کارکنان هتل اینترکنتینانتال بسیار خوش برخورد و مسئولیت پذیر هستند و به  ۹ زبان زنده دنیا مسلط هستند. این هتل خدماتی چون تبدیل ارز و اجاره دادن ماشین به مسافران، را ارائه می دهد. مسافران با پرداخت هزینه ای جداگانه می توانند کودک خود را به مرکز خدمات نگهداری کودکان بسپارند. این هتل ۵ ستاره است و ۴۷۰ اتاق با تزئیناتی خیره کننده و جذاب دارد. در این هتل نمایشگاه های هنری برگزار می شود و برای مهمانان امکانات خاص و شگفت آوری دارد. به غیر از یک استخر بزرگ روباز در فضای بیرونی هتل، دو استخر شنای سر پوشیده در هتل می بینید. ناگفته نماند که کتابخانه بزرگ هتل نمایی رو به استخر دارد که باعث آرامش هر چه بیشتر به مسافران خواهد شد و بهترین مکان برای مطالعه است. این هتل دارای مرکز تناسب اندام، سونا، اتاق بخار، آرایشگاه و حمام ترکی می باشد.

هتل بالزاک یکی از جذاب ترین هتل های پاریس

هتل بالزاک یکی از شگفت آورترین هتل های پاریس می باشد. این هتل  ۵ ستاره دارای ۶۹ اتاق و سوئیت است که این اتاق ها با نور بسیار کم و دکوراسیونی نئوکلاسیک طراحی شده اند و فضایی آرامش بخش و رمانتیک در اتاق ها ایجاد شده است. تمامی اتاق ها و سوئیت ها بسیار مجهز هستند و خدمات ۲۴  ساعته دارند. اقامت در این هتل برای مسافرانی که علاقه زیادی به خرید دارند توصیه می شود زیرا تا مراکز خرید و رستوران های عالی تنها چند قدم فاصله دارند.

هتل های پاریس
هتل های پاریس
نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های فرانسه یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در اروپا، فرانسه است. هتل های فرانسه با خدمات و امکانات زیادی...

تور فرانسه کشور فرانسه دارای سواحلی در دریای مدیترانه و در اقیانوس اطلس است. جهت کاهش هزینه های سفر میتوانید...

روادید فرانسه یکی از پرطرفدارترین روادید اروپایی که در ایران گرفته می شود روادید فرانسه می باشد، کشور فرانسه همواره...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر