هتل های ونیز

با بهترین هتل های ونیز بیشتر آشنا شویم

۲۲ آذر ۱۳۹۷

هتل های ونیز، مکان مناسبی برای سکونت در این شهر باشکوه به حساب می آیند همچنین هتل های ونیز به دلیل مدرن بودن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است از میان هتل …

هتل های ونیز

هتل های ونیز مکان مناسبی برای سکونت در این شهر باشکوه به حساب می آیند همچنین هتل های ونیز به دلیل مدرن بودن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است از میان هتل های ونیز چند هتل معروف را در ادامه به حضورتان معرفی کرده ایم. هتل‌های ونیز مناسب افرادی است که از سفر خود انتظار تامین آرامش خیال و آسودگی خاطر دارند.

هتل یکی از مهمترین مواردی است که در سفر حتما باید در نظر گرفت و قبل از سفر هتلی که قصد اقامت در آن را دارید باید در نظر گرفت. در حالت کلی هتل های‌ونیز با کیفیت بالا و خدمات بسیار زیادی مشغول به ارائه خدمات به مسافران هستند. ساخت منحصر به فرد و مناسب با آداب و رسوم هر ملت هتل های‌ونیز را به محل مناسبی جهت سکونت بدل کرده است.

همچنین فضای آرام و دلنشین و آب و هوای مناسب شهر ونیز باعث گردشگر پذیر بودن این منطقه شده است. تقریبا بیشتر هتل‌های ونیز اطراف مکان های دیدنی و تاریخی ونیز احداث شده اند که کارها را برای مسافرین راحت تر کرده است.

به دلیل تاریخی بودن این شهر و همچنین جاذبه های گردشگری فراوان گردشگران بسیاری سالانه به این شهر سفر می کنند که تامین امنیت و راحتی آنها یکی از موارد مهمی است که باید توجه شود. هتل‌های ونیز از جمله اماکنی است که اقامت در این شهر را به آسانی امکان پذیر کرده است.

هتل های ونیز مکان مناسبی برای سکونت در این شهر باشکوه به حساب می آیند همچنین هتل های ونیز به دلیل مدرن بودن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است | سایت ویزا

بهترین هتل های ونیز

هتل‌های ونیز به دلیل موقعیت جغرافیای شهر ونیز و همچنین موقعیت گردشگری آن از اهمیت به ویژه‌ای برخوردار هستند. هتل‌های ونیز از مدرن ترین هتل ها شناخته می شوند. از هتل های شهر ونیز که از بین هتل های دیگر برتر شناخته می شوند می توان به هتل دانیلی, هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت, هتل کازا کسمو, هتل وستین اروپا اند رجینا, هتل هیلتون موریون, هتل جی دبلیو ماریوت ونیز, هتل باور پلادیو ونیز اشاره کرد.

تمامی هتل‌های ونیز با دادن امکانات خاص و ارائه بهترین خدمات باعث جلب رضایت مسافران شده و سکونت راحتی را برای آنها فراهم خواهند کرد. در ادامه توضیحاتی از هتل‌های ونیز داده شده است تا اطلاعات کافی از این هتل ها داشته باشید.

هتل‌های ونیز به دلیل موقعیت جغرافیای شهر ونیز و همچنین موقعیت گردشگری آن از اهمیت به ویژه‌ای برخوردار هستند. هتل‌های ونیز از مدرن ترین هتل ها شناخته می شوند | سایت ویزا

هتل دانیلی ونیز

هتل دانیلی ونیز (Hotel Danieli, Venice) از مهمترین هتل‌های ونیز شناخته می شود و سالانه مسافرین زیادی را به خود شاهد است. این هتل به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب مورد توجه بسیاری از مسافران قرار میگیرد.

هتل دانیلی در فاصله ۲۰۰ متر از میدان سنت مارکو قرار دارد و به بسیاری از اماکن دیدنی و گردشگری دید دارد. این هتل تشکیل شده از ۲۲۵ اتاق است که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون, اینترنت, تهویه و بخاری و کولر می باشد و بسیاری از اتاق ها دید به تالاب نیز دارند که به زیبایی آن افزوده است.

همچنین امکان نگهداری از کودکان خردسال نیز در این هتل وجود دارد که کمک بسزایی به مسافرین خواهد کرد. کارکنان این هتل نیز با احترام به مشکلات شما رسیدگی کرده و به موقع غذای سفارش داده شده را به اتاقتان خواهند آورد همچنین می توانید از رستوران هتل نیز جهت سرو غذا استفاده کنید.

هتل دانیلی ونیز از مهمترین هتل‌های ونیز شناخته می شود و سالانه مسافرین زیادی را به خود شاهد است | سایت ویزا

هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت

هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت (San Clemente Palace Kempinski Venice) یکی از مشهور ترین هتل‌های ونیز به حساب می آید و رضایت بسیاری از مراجعه کنندگانش را جلب کرده است.

محیط آرام این هتل این امکان را به مسافران می دهد که به راحتی به استراحت خود در این بپردازند و از هرگونه فکر و خیال اضافی در امان باشند. هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت دارای سالنی مجلل و همچنین اتاق هایی تمیز و متناسب با مد روز هستند که تمامی امکانات رفاهی در آنها مهیا شده است. مسافران با اقامت در این هتل حتما رضایت سفر بیشتری خواهند داشت چرا که مجهز بودن این هتل به استخر سرباز و جکوزی این امکان را به مسافر خواهد داد که خستگی راه را در کمترین زمان برطرف کند.

همچنین کارکنان این هتل با علم به ماساژ آرامش بدن شما را نیز تامین خواهند کرد. افرادی که به بازی گلف علاقه مند هستند حتما از این هتل لذت بسیاری خواهند برد چرا که مجهز بودن این هتل به زمین گلف و تنیس یکی از دیگر مزایای این هتل به شمار می روند. ۲۰۰ اتاق برای مسافران در نظر گرفته شده است که شیشه های دوجداره مانع رد و بدل هر صدایی به اتاق دیگری خواهد شد.

هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت یکی از مشهور ترین هتل‌های ونیز به حساب می آید و رضایت بسیاری از مراجعه کنندگانش را جلب کرده است | سایت ویزا

هتل کازا کسمو

یکی از هتل‌های ونیز که امکانات رفاهی آن باعث اقامت بسیاری در این هتل می شود هتل کازا کسمو ونیز می باشد که سالیانه مسافران بسیاری را در خود جای داده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب این هتل این امکان را برای مسافرین آماده کرده است که بدون استفاده از خودرو از مکان های دیدنی دیدن نموده و به راحتی به هتل بازگردند. پذیرش شبانه روزی این هتل یکی از مزایای آن به حساب می آید.

هتل کازا کسمو در وسط میدان سنت مارکو و پل ریالتو قرار گرفته است و به صورت پیاده تا ۵ دقیقه از هتل فاصله دارند. هتل کازا کسمو دارای فضایی آرام و با طراحی شیک و به روز می باشد که در کنار کلیسای سان سالوادور واقع شده است. همچنین در اتاق های این هتل از پنجره های دوجداره استفاده شده است که از خارج شدن صدا به بیرون اتاق جلوگیری می کند.

یکی از هتل‌های ونیز که امکانات رفاهی آن باعث اقامت بسیاری در این هتل می شود هتل کازا کسمو ونیز می باشد که سالیانه مسافران بسیاری را در خود جای داده است | سایت ویزا

هتل وستین اروپا اند رجینا

این هتل یکی از بخصوص ترین هتل‌های ونیز به شمار می رود چرا که ویو فوق العاده آن باعث آرامش بخصوصی در آن شده است هتل وستین اروپا اند رجینا در کنار کانال آب راهه ونیز واقع شده است که اتاق ها و سوئیت های این هتل به این کانال دید کامل دارند.

همچنین تاکسی های قایقی در جلوی این هتل توقف می کنند که مسافران می توانند از آنها استفاده کنند. ساخت لوکس این هتل همچنین تزیین مدرن و لاکچری فضای داخلی آن باعث هرچه زیباتر شدن آن گشته است. این هتل از ۱۸۵ اتاق لوکس تشکیل شده که ساختاری خاص دارند.

از امکانات این هتل می توان به کارکنان چند زبانه آن اشاره کرد که امری بسیار مهم است همچنین مجهز بودن اتاق ها به سیستم تهویه و اینترنت بی سیم از دیگر مزایای هتل به شمار می روند. همچنین در این هتل بلیط مکان های دیدنی به مسافرین اعطا می شود که هزینه کمتری نسبت به اصل قیمت بلیط دریافت خواهند کرد.

این هتل یکی از بخصوص ترین هتل‌های ونیز به شمار می رود چرا که ویو فوق العاده آن باعث آرامش بخصوصی در آن شده است هتل وستین اروپا اند رجینا در کنار کانال آب راهه ونیز واقع شده است | سایت ویزا

هتل هیلتون مولیون

هتل میلتون مولیون از جمله هتل‌های ونیز است که بایستی از قبل اتاق رزرو کرده باشید چرا که زیبایی ظاهری آن واقعا بی نظیر بوده و مخصوصا هنگام شب نورپردازی خاص آن را در همه جای شهر نمایان خواهد کرد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن استخر آبگرم است و همچنین استخر پشت بام این هتل آن را از دیگر هتل ها متمایز کرده است.

از خدماتی که در این هتل ارائه می شود می توان به ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم و شبانه روزی, سرو صبحانه در اتاق, همچنین پذیرش شبانه روزی آن اشاره کرد. این هتل از ۳۷۹ اتاق تشکیل شده است و بزرگ ترین هتل ونیز شناخته می شود و هر ساله مسافرین بسیار زیادی را در خود جای می دهد. چرا که هم امکانات به خصوصی دارد و همچنین زیبایی و مدرن بودن آن باعث جلب توجه مسافرین می شود.

هتل میلتون مولیون از جمله هتل‌های ونیز است که بایستی از قبل اتاق رزرو کرده باشید چرا که زیبایی ظاهری آن واقعا بی نظیر بوده و مخصوصا هنگام شب نورپردازی خاص آن را در همه جای شهر نمایان خواهد کرد | سایت ویزا

هتل جی دبلیو ماریوت ونیز

این هتل برای افرادی مناسب است که تمایل بسیار زیادی به آرامش منطقه دارند و از جمله بهترین هتل‌های ونیز به شمار می آید. سکونت در این هتل این حس را به شما خواهد داد که به دور از هر اتفاق زندگی کرده و هیچ گونه مشغله ای نخواهید داشت چرا که این هتل در یک جزیره که به صورت خصوصی از آن هتل جی دبلیو ماریوت ونیز می باشد قرار دارد.

کارکنان این هتل تمامی زبان های روز دنیا را فراگرفته اند و به خدمات رسانی هرچه بهتر کمک می کنند. اطراف این هتل را فضایی جنگلی در برگرفته است که به زیبایی آن افزوده است. پنجره های اتاق های آن بر این جنگل ها باز می شوند و منظره بسیار خوبی را در این هتل شاهد خواهید بود. این هتل دارای ۲۶۶ اتاق می باشد که هر کدام امکانات کامل رفاهی را داشته و رفاه مسافر را فراهم خواهند کرد.

هتل جی دبلیو ماریوت ونیز برای افرادی مناسب است که تمایل بسیار زیادی به آرامش منطقه دارند و از جمله بهترین هتل‌های ونیز به شمار می آید | سایت ویزا

هتل باور پلادیو ونیز

از برترین هتل‌های ونیز می توان به هتل باور پلادیو اشاره کرد. این هتل در رو به روی کلیسای سنت مارکو واقع شده است. اتاق های این هتل به صورت تاریخی بوده و شما را به دوران قدیم خواهد برد و حس لذت بخشی به شما خواهد داد.

این هتل ۷۹ اتاق دارد که سبک تاریخی خود را حفظ کرده اند. کارکنان این هتل تمامی نیازهای شما را شنیده و برطرف خواهند کرد. از خدماتی که در این هتل ارائه می شود می توان به اینترنت بیسیم, ماساژ تخصصی, نگهداری از کودکان خردسال و پذیرش به صورت شبانه روزی اشاره کرد.

از برترین هتل‌های ونیز می توان به هتل باور پلادیو اشاره کرد. این هتل در رو به روی کلیسای سنت مارکو واقع شده است | سایت ویزا

سوالات متداول هتل های ونیز

یکی از بهترین هتل های ونیز کدام هتل است؟

یکی از مشهور ترین هتل های ونیز کدام هتل است؟

کدام هتل های ونیز برتر هستند؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل تور رم امروزه به دلیل دغدغه های متفاوت در سفر عده زیادی به استفاده از تورهای مختلف مثل...

 سفر به ونیز ونیز یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای ایتالیا و قاره اروپا است، که با داشتن جاذبه...

راهنمای کامل ویزای تحصیلی ایتالیا یکی از کشورهای علمی در قاره اروپا کشور ایتالیا می باشد که بسیاری از دانشجویان...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر