هتل های هلند

با برخی از بهترین هتل های هلند بیشتر آشنا شویم

۲۴ آبان ۱۳۹۷

هتل های هلند

جاذبه های گردشگری توریستی متعددی که در کشور هلند واقع شده است موجب شده که سالانه افراد زیادی از سراسر جهان به این کشور سفر کنند؛ از این رو ما در این مقاله سعی کرده ایم تعدادی از هتل های هلند را معرفی کنیم تا اگر شما هم قصد سفر به این کشور زیبا را داشتید، بدانید که بهترین اقامتگاه برای شما کدام یکی از هتل های کشور هلند می باشد.

اقامت در یکی از لوکس ترین هتل های هلند

در هنگام سفر به کشور هلند نکته قابل توجهی که وجود دارد انتخاب اقامتگاه مناسب می‌باشد زیرا اگر در هنگام سفر به این کشور یا هر کشور دیگری هتل و اقامتگاه مناسبی در اختیار گردشگران قرار بگیرد طبیعتاً سفری بهتر در خاطر افراد ثبت  خواهد شد. هتل موتزارت یک هتل گرم و جذاب بوده که در قلب شهر آمستردام واقع شده که این امر موجب شده است  تعداد زیادی مرکز خرید، رستوران، کافی شاپ، امکانات تفریحی و باشگاه های شبانه در اطراف این هتل موجود بوده و گردشگران بتوانند به راحتی از این امکانات استفاده کنند. از جمله مواردی که موجب شده است این هتل به یکی از بهترین هتل های هلند تبدیل شود این است که هتل موتزارت به تازگی بازسازی شده و امکانات خدماتی خوبی از جمله حمام اختصاصی مجهز به سشوار، تلویزیون کابلی، رادیو، تهویه مطبوع و …..در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

هتل های هلند
هتل های هلند

هتل آلباس یکی از بهترین هتل های هلند

از دیگر هتل های هلند که در بین گردشگران محبوب است می توان به هتل آلباس اشاره کرد. این هتل در محل کانال لوپ آمستردام واقع شده و اماکن مهمی چون کاخ سلطنتی در اطراف این هتل می باشد. در هتل آلباس یک رستوران بسیار مجهز وجود داشته که بهترین غذاهای هلندی، اروپایی و بین المللی در آن طبخ می شود که مهمانان عزیز می توانند با پرداخت هزینه بسیار ناچیزی از این غذاها لذت ببرند. توجه داشته باشید که هتل ۴ ستاره آلباس  دارای یک مرکز تجاری بوده و مهمانان می توانند به راحتی از این محل بهترین سوغاتی های هلندی را خریداری کنند. مهمترین امکانات خدماتی رفاهی هتل آلباس شامل اینترنت بی سیم رایگان، بوفه، کارکنان چند زبانه، اتاق های مبله، حمام اختصاصی مجهز به دوش، وان دوش آب باران و سشوار، تلفن های مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون های ماهواره ای، ویدیو کنفرانس، تهویه مطبوع اتاق ها، خدمات سرو غذا، تخت نوزاد و اتاق های مخصوص سیگار می باشد.

 اقامت در یکی از هتل های چهار ستاره هلند

یکی از معروف ترین هتل های هلند هتل ۴ ستاره آرنا بوده که دارای ۱۱۶ اتاق می باشد. این هتل در بین مهمانان و گردشگران بسیار محبوب بوده زیرا دارای امکانات خدماتی رفاهی زیادی از جمله اینترنت رایگان، اتاق کنفرانس، خدمات صوتی تصویری ،خدمات تجاری، اتاق جلسه، سالن رقص،  خدمات عروسی، خدمات نگهبانی، پارکینگ عمومی، کارکنان چند زبانه، حمام مجهز به لوازم بهداشتی و وان، تلفن های بی سیم، گاوصندوق اختصاصی در اتاق ها، تلویزیون های ماهواره ای، تخت خواب نوزاد ، تخت خواب سفری و اتاق های مخصوص سیگار می باشد این هتل جزو دوستانه ترین هتل های کشور هلند بوده که در محله آمستردام شرقی واقع شده است.

هتل های هلند
هتل های هلند

هتل موسوم لان از جمله جذاب ترین هتل های هلند

هتل موسوم لان در ساختمان تاریخی در شهر آمستردام قرار دارد که تنها ۱۴۰ متر از موزه ریجکس در مرکز تاریخی آمستردام فاصله دارد. در هتل موسوم لان مهمانان عزیز می توانند یک اقامت به یاد ماندنی برای خود ثبت کند زیرا اتاق های این هتل دارای پنجره های بسیار بزرگی بوده که نمای زیبایی را به نمایش گذاشته و موجب شده است فضای اتاق ها کاملا دلباز و دلنشین باشد. اتاق های هتل موسوم لان مجهز به حمام اختصاصی دارای وان سشوار، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، تخت خواب مبل و ….. می باشد. توجه داشته باشید که مهمانان عزیز می توانند از خدمات ارائه شده توسط کارکنان این هتل استفاده کرده و بهترین مناطق شهر آمستردام و کشور هلند را بشناسند. اقامت در هتل موسوم لان که جزو جذاب ترین هتل های هلند می باشد می‌تواند مورد پسند هر گردشگری قرار بگیرد.

اقامتی به یاد ماندنی در یکی از زیبا ترین هتل های هلند

هتل نادیا یکی از زیباترین هتل های هلند بوده که در بین کاخ سلطنتی و کلیسای وستر واقع شده است. این هتل دارای اتاق های بسیار زیبا بوده که پنجره های آن منظره ای از منطقه کاخ سلطنتی و کلیسای وستر را به نمایش می گذارد. با اقامت در هتل نادیا می توانید از خدمه این هتل درخواست اجاره دوچرخه داده و مناظر زیبای شهر آمستردام را با این وسیله ببینید. در اطراف این هتل تعداد زیادی رستوران، باشگاه، کافه، بار و اماکن تفریحی وجود داشته که جزء مهمترین نقاط توریستی شهر آمستردام به شمار می رود و گردشگران عزیز می توانند به راحتی از این اماکن دیدن نمایند. مهمترین امکانات خدماتی رفاهی هتل نادیا شامل وای فای رایگان، اتاق های مبله، تلویزیون، مینی یخچال، جعبه ایمنی، میز کار، حمام اختصاصی مجهز به دوش و سشوار، سرویس شاتل به فرودگاه آمستردام، خدمات خشکشویی و اتو و تهویه مطبوع می باشد.

هتل های هلند
هتل های هلند

رزرو یکی از آرام بخش ترین هتل های هلند

هتل ۳۷۷ هاوس در شهر آمستردام در ۴۵۰ متری میدان لیدزیلین واقع شده که در اطراف آن تعداد زیادی موزه، مراکز خرید، فروشگاه و رستوران قرار دارد. این هتل برای گردشگرانی که دوست دارند لحظات آرامش بخش در هنگام سفر به کشور هلند داشته باشند بسیار مناسب است زیرا فضایی که هتل  ۳۷۷ در آن واقع شده بسیار راحت و آرام می باشد. این هتل با زیبایی خیره کننده ای که دارد در حال حاضر جزو معروف ترین هتل های هلند به شمار می رود. هتل ۳۷۷ دارای اتاق های کلاسیک بوده که هر کدام از این اتاق ها مجهز به کمد لباس بزرگ، میز، صندلی، حمام اختصاصی مجهز به لوازم آرایشی، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون، رادیو و …. می‌باشد. توجه داشته باشید که خدمه و کارکنان این هتل سعی دارند که بهترین شرایط اقامت را برای گردشگران و مهمانان در این محیط زیبا فراهم کنند.

هتل های هلند
هتل های هلند

هتل فلورس از محبوب ترین هتل های هلند

اگر دوست دارید در یکی از محبوب ترین و بهترین هتل های هلند اقامت داشته باشید بدانید که هتل فلورس می تواند انتخاب مناسبی باشد. این هتل در یک کیلومتری بازار آلبرت کوپی و دو کیلومتری میدان لیدزپلین واقع شده است و همچنین فاصله هتل فلورس به موزه ریکس و میدان پرنس ادوارد جکسون تنها ۳۰۰ متر می باشد. اتاق های هتل فلورس کاملا مجهز بوده و دارای امکاناتی از جمله حمام خصوصی مجهز به دوش، توالت و سشوار، تلویزیون ماهواره ای، تخت خواب کودک، اتاق های مبله و تهویه مطبوع می باشد.

هتل های هلند
هتل های هلند

هتل لاکچری سوئیتر از جمله گرانترین هتل های هلند

یکی از گران ترین و در عین حال لوکس ترین هتل های هلند هتل لاکچری سوئیتر بوده که اقامت در این هتل می تواند برای شما شرایط رویایی فراهم کند. اتاق های هتل لاکچری به قدری لوکس و کلاسیک است که هر فردی با اقامت در این هتل می تواند بهترین سفر عمر خود را در خاطراتش ثبت کند. اتاق های این هتل کاملا دلباز و فوق العاده زیبا بود که آرامش را برای مهمانان فراهم می کند. اتاق های هتل لاکچری سوئیتر مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، حمام مجلل و مجهز به لوازم آرایشی بهداشتی، اتاق های مجهز به آشپزخانه، پارکینگ، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار، مرکز تناسب اندام، خدمات شست و شو و خشکشویی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و کارمندان چند زبانه می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای ۲۵ اتاق بوده که رضایت خاطر گردشگران و مهمانان که در این هتل اقامت داشتند موجب شده است در حال حاضر هتل لاکچری به یکی از معروف ترین هتل های کشور هلند تبدیل شود.

هتل های هلند
هتل های هلند

رزرو یکی از معروف ترین هتل های هلند

هتل اینتر کانتیننتال هتل ۵ ستاره بوده که دارای ۷۹ اتاق است و در صنعت هتلداری هتل نامی آشنا می باشد.  این هتل با امکانات خدماتی رفاهی عالی که داشته توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کرده و به یکی از معروف ترین هتل های هلند تبدیل شود. هتل اینترکانتیننتال با ساختمان زیبا و لوکسی که دارد منظره های بسیار زیبا از کانال را به مهمانان خود هدیه می‌کند. اتاق های هتل کانتیننتال مبله بوده و دارای پنجره های نورگیر می باشد که چشم اندازی زیبا از شهر را ارائه می دهد. این هتل مجهز به یک رستوران بوده که در آن توسط آشپزان ماهر بهترین غذاهای مدیترانه ای، فرانسوی، محلی و بین المللی تهیه می شود. توجه داشته باشید که این هتل دارای امکانات تفریحی و خدمات مهمی از جمله اتاق ماساژ، تراس، پارکینگ، اینترنت بی سیم، پذیرش ۲۴ ساعت، نگهداری چمدان، روزنامه رایگان، کارمندان چند زبانه، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی مجاز است، امکانات مناسب برای افراد ناتوان جسمی و بسیار موارد دیگر می باشد.

هتل های هلند
هتل های هلند

آپارتمان گریت یکی از ارزان ترین هتل های هلند

اگر مایلید در یکی از ارزان ترین و در عین حال مناسب ترین هتل های هلند سکنی گزینید، می‌توانید آپارتمان گریت را انتخاب کنید. این اقامتگاه در لبه مرکز شهر واقع شده و یک مسکن شخصی بالکن دار می باشد. اپارتمان گریت مختص افرادی است که به دنبال ارزان ترین هتل های کشور هلند می‌باشد البته توجه داشته باشید که این آپارتمان دارای امکاناتی از جمله تلویزیون، حمام، توالت و اینترنت رایگان است.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای تحصیلی هلند آیا قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید؟ تا چه حد با شرایط تحصیل در...

ویزای توریستی هلند کشور هلند یکی از کشورهای غربی اروپایی می باشد و جزء کشورهای توسعه یافته جهان می باشد....

تور هلند تور هلند یکی از جذاب ترین تورهای اروپایی به شمار می رود. موقعیت جغرافیایی بسیار خوب این کشور،...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر