هتل های آمستردام

با برخی از هتل های آمستردام بیشتر آشنا شویم

۲۴ آبان ۱۳۹۷

هتل های آمستردام

به جرات می توان گفت آمستردام از جمله زیباترین و جذاب ترین شهرهای جهان به شمار می رود که هر ساله میزبان هزاران نفر گردشگر از سراسر جهان می باشد. با توجه به سیل عظیم گردشگرانی که هر ساله برای دیدن زیبایی های این شهر عازم می شود، هتل های آمستردام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. انتخاب یکی از هتل های آمستردام به عنوان یک اقامتگاه خوب و مناسب از جمله دغدغه های اصلی برای هر مسافر و گردشگری است که راهی این شهر می شود. جهت رزرو هتل های آمستردام و یا رزرو تور هلند به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

معرفی لاکچری ترین هتل های آمستردام

اگر در سفر خود به این شهر دیدنی می خواهید در هتلی لاکچری و لوکس اقامت داشته باشید؛ می توانید هتل هایی همچون هتل آمستردام ماریوت، هتل گرند آمرات آمستردام، هتل سوئیتز آمستردام، هتل والدورف آستوریا، هتل انداز آمستردام پرین سنگرت، هتل اینترکانتیننتال آمستل آمستردام و همچنین هتل ان اچ کالکشن آمستردام باربیزون پالاس را که در زمره بهترین و مجلل ترین هتل های آمستردام قرار دارند، انتخاب نمایید. با توجه به محبوبیت این هتل ها در میان گردشگران سعی کرده ایم، در ذیل به معرفی برخی از این هتل ها پرداخته و توضیحاتی درباره امکانات و خدمات هر یک ارائه دهیم.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

هتل ماریوت یکی از لوکس ترین هتل های آمستردام

این هتل یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های آمستردام به شمار می رود که می تواند رضایت افراد سخت پسند را نیز به خوبی برآورده کند. سبک معماری و چیدمان وسایل در این هتل سبکی مدرن، نو و بسیار شیک می باشد. علاوه بر از این موقعیت بسیار خوبی در شهر قرار دارد و می توان از این هتل به راحتی به مراکز خرید، مکان های دیدنی و همچنین انواع رستوران ها دسترسی داشته باشید. اتاق های هتل ماریوت آمستردام بسیار مجهز بوده و همگی از امکاناتی همچون حمام اختصاصی، تلویزیون، اینترنت و همچنین تهویه مطبوع برخوردار هستند. وجود رستوران، اتاق جلسه و همچنین مرکز تناسب اندام در این هتل لوکس از دیگر امکانات آن می باشد.

هتل گرند آمرات یکی از شیک ترین هتل های آمستردام

این هتل یکی از شیک ترین و جذاب ترین هتل های آمستردام است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. سبک دکوراسیون و معماری این هتل سنتی اما بسیار مجلل می باشد، همخوانی این سبک کلاسیک با سقف های شیشه ای و همچنین  ارائه خدمات و امکانات عالی این هتل را به یکی از برترین هتل های شهر آمستردام مبدل کرده است. تمامی اتاق های این هتل مجلل و مجهز بوده که امکانات بی نظیری را به مسافران خود ارائه می دهد. از طرفی دیگر در این هتل رستورانی مجلل وجود دارد که انواع غذاهای محلی و بین المللی را ارائه می دهد. همچنین می توانید خستگی های روزانه خود را با رفتن به استخر، مرکز اسپا و ماساژ این هتل از تن بیرون کنید.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

اقامتی رویایی در هتل سوئیتز آمستردام

اگر به دنبال اقامتی رویایی در یکی از مجلل ترین هتل های آمستردام هستید، ما هتل سوئیتز را به شما پیشنهاد می دهیم. دکوراسیون بیرونی و داخلی این هتل به صورت بسیار شیک و لاکچری طراحی شده است به طوری که نظر شما را از همان بدو ورود به لابی هتل جلب کرده و شگفت زده تان می کند. اتاق های این هتل مجلل و مجهز بوده و بسیار دلباز هستند. در یک غروب دلنشین می توانید به روی تراس های تعبیه شده برای اتاق ها رفته و از خوردن یک نوشیدنی لحظاتی آرام را تجربه کرده و نهایت لذت را ببرید. علاوه بر این بهترین و خوش طعم ترین نوشیدنی ها را می توانید در بار این هتل نوش جان کنید. این هتل در کنار دیگر امکانات مجللش دارای یک مرکز تناسب اندام به همراه مربی می باشد که می توانید اوقات خوشی را در این مرکز سپری کنید.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

هتل والدروف آستوریا

در دکوراسیون این هتل که یکی دیگر از لوکس ترین هتل های آمستردام محسوب می شود، تلفیقی از دو سبک سنتی و مدرن سبب شده تا جذابیت بسیاری ایجاد شود. استفاده از رنگ های شاد و آرام بخش در کنار گچ بری های مجلل و سنتی فضایی دلنشین را در این هتل ایجاد نموده است. تمامی وسایل به سبکی مدرن و سنتی با هارمونی بسیار خوبی در کنار هم چیده شده اند و این هتل را به یکی از جذابترین هتل های آمستردام مبدل کرده است. این هتل را می توان یکی از بی نظیرترین هتل های شهر آمستردام دانست که هیچ عیب و نقصی در آن نمی توان دید. اگر به دنبال سرو غذاهای بین المللی در کیفیتی عالی هستید می توانید خود را به رستوران هتل دعوت کنید. و اگر به دنبال سپری کردن اوقات خوش و تفریح بیشتر هستید ما استخر، مرکز اسپا و سونای هتل را به شما پیشنهاد می دهیم.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

معرفی مناسب ترین هتل های آمستردام

همانطور که در بالا برخی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های آمستردام را معرفی کردیم. اما فراموش نکنید که اقامت در هتل های لاکچری آمستردام مستلزم پرداخت هزینه های بالایی است که شاید برای همه گردشگران خوشایند نباشد. به همین دلیل در این بخش قصد داریم برخی هتل های معمولی تر و اصطلاحاً مناسب ترین هتل های شهر آمستردام را نیز معرفی کنیم. در واقع اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در هتل های نسبتاً مناسب و خوب اقامت داشته باشید، اما هزینه بالایی پرداخت نکنید؛ می توانید در این بخش با ما همراه شوید.

هتل آتلانتیس آمستردام یکی از ارزان ترین و مناسب ترین هتل های آمستردام

این هتل بر خلاف موقعیت مکانی مناسبی که دارد و همچنین ارائه امکانات نسبتاً خوبش از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است به طوری که می توان آن را جزء ارزانترین هتل های آمستردام دانست. دسترسی از این هتل به مراکز مختلف تفریحی، گردشگری، خرید و همچین رستوران ها بسیار آسان است. از نظر امکانات اتاق ها نیز باید گفت اینترنت رایگان، حمام، تهویه مطبوع و همچنین تخت های تمیز و مرتب در اختیار مسافران قرار می گیرد. همچنین لازم است بدانید در این هتل صبحانه نیز سرو می شود.

اقامت در یکی از بهترین هتل های ارزان آمستردام

انتخاب هتلی که بتوان آن را بهترین و در عین حال ارزان ترین هتل دانست شاید در وهله اول کاری سخت و دشوار باشد. اما اگر به دنبال یکی از بهترین اما ارزان ترین هتل های آمستردام هستید می توانید هتل هربرگ آمستردام ایرپورت را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل جزو هتل های ۳ ستاره آمستردام است و امکانات بسیار متنوع و خوبی دارد. از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در هتل هربرگ آمستردام می توان به اینترنت بی سیم، رستوران و بار، پارکینگ، باغ، تراس برای هر اتاق، سیستم گرمایشی و تهویه، پرسنل چند زبانه، اتاق های خانوادگی و غیره اشاره نمود. فراموش نکنید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد. از طرفی دیگر این هتل امکاناتی را برای افراد معلول و کم توان در نظر گرفته است.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

هتل بلو مانسیون یکی دیگر از ارزان ترین هتل های آمستردام

 طراحی فضای این هتل بسیار خاص و مدرن می باشد. حتی می توان گفت دکوراسیون هتل بلو مانسیون به گونه ای طراحی شده است که آن را به فضایی شیک، خاص، مدرن و حتی فوق العاده تبدیل کرده است که می تواند چشم انداز خیره کننده ای داشته باشد. دکوراسیون اتاق های این هتل نیز بسیار شیک و چشم نواز بوده به طوری که برای مسافران جذاب و دوست داشتنی می باشند. هر چند این هتل را در گروه ارزان ترین هتل های آمستردام می دانند اما لازم است بدانید در این هتل امکانات خوبی به مهمانان خود ارائه می شود. هتل ۳ ستاره بلو مانسیون ۱۰ اتاق دارد که به نوبه خود مجهز می باشند. پرسنل این هتل با رویی گشاده از مهمانان پذیرایی کرده و به زبان های هلندی، انگلیسی، فرانسوی و عربی نیز مسلط هستند.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

معرفی یکی دیگر از بهترین و ارزان ترین هتل های آمستردام

هر چند هتل الکساندر را یکی از ارزان ترین هتل های آمستردام می دانند اما لازم است بدانید این هتل لقب یکی از ایده آل ترین هتل های شهر آمستردام را نیز به خود اختصاص داده است. هتل الکساندر آمستردام دارای موقعیت مکانی عالی، پرسنل خوش برخورد و با اطلاعات و همچنین امکانات متنوع این هتل را برای هر گردشگری به اقامتگاهی خوب و مناسب تبدیل کرده است. باغی که در محوطه این هتل تعبیه شده است می تواند مکانی مطلوب برای سپری کردن لحظاتی آرام و خوش برای مسافران باشد. علاوه بر این هر روز صبحانه در این هتل سرو می شود و می توانید از میان منویی متنوع صبحانه مورد علاقه خود را سفارش داده و نوش جان کنید. گفتنی است که این هتل دارای ۳۰ اتاق با تنوع بسیار می باشد، لذا مسافران در انتخاب اتاق برای اقامت در این هتل ۳ ستاره با مشکل و محدودیت کمتری مواجه هستند. هتل الکساندر دارای اتاق های خانوادگی بوده و در صورت مراجعه به این هتل، پذیرش شما برای رزرو اتاق به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر می باشد.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

بلیط آمستردام اگر قصد دارید که بلیط آمستردام را تهیه کنید و به این شهر سفر کنید در این مقاله...

هتل های هلند جاذبه های گردشگری توریستی متعددی که در کشور هلند واقع شده است موجب شده که سالانه افراد...

تور آمستردام در این مقاله قصد داریم به ارائه اطلاعاتی در مورد تور آمستردام بپردازیم اگر تور آمستردام را انتخاب...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر