ویزای تجاری هلند

چگونه می توانیم برای اخذ ویزای تجاری هلند اقدام کنیم؟

۱ تیر ۱۳۹۷

ویزای تجاری هلند

با کمک ویزای تجاری هلند می توان برای انجام تجارت و کارهای تجاری به این کشور سفر کرد. داشتن دعوتنامه تجاری هلند از سوی شرکت های مهم و معتبر این کشور به راحتی می توان ویزای هلند را اخذ کرده و سفر آسان تری به هلند داشت. قبل از گرفتن ویزای تجاری هلند لازم است به سفارت هلند مراجعه کرده و با در دست داشتن دعوتنامه تجاری هلند این ویزا را اخذ کرد. برای گرفتن ویزای تجاری هلند علاوه بر داشتن دعوتنامه تجاری لازم است که مدارک دیگری نیز پس از تعیین وقت سفارت هلند به این سفارت ارائه داد.

معرفی کشور هلند

قبل از اینکه بخواهید برای گرفتن ویزای تجاری هلند اقدام کنید لازم است که درباره این کشور اطلاعاتی داشته باشید. هلند کشوری اروپایی می باشد که در شمال غربی این قاره واقع شده است. این کشور کوچک در میان قلمروهای پادشاهی هلند قرار دارد. کشور هلند کم جمعیت بوده و کل جمعیت این کشور از  هفده میلیون نفر تشکیل شده است. دین بیشتر مردم این کشور مسیحی پروتستان است و تقریبا یک میلیون از جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل می دهند.

پایتخت کشور هلند شهر آمستردام است. از دیگر شهرهای معروف در این کشور شهر لاهه است. برای تمرکز زدایی مرکزهای مهم این کشور مانند وزارت خانه ها، مراکز سیاسی و سفارت خانه های هلند در شهر لاهه قرار گرفته اند. قسمت شرقی کشور هلند همجوار با کشور آلمان می باشد و قسمت جنوبی آن در همسایگی بلژیک، قسمت غربی هلند نیز توسط دریا با بریتانیا همسایه می باشد.

ویزای تجاری هلند
ویزای تجاری هلند
ویزای تجاری هلند
ویزای تجاری هلند

اقتصاد در کشور هلند

اگر می خواهید با گرفتن ویزای هلند به این کشور بروید و به انجام تجارت در این کشور بپردازید لازم است آشنایی مختصری با شرایط اقتصادی این کشور داشته باشید. در زمینه تجارت گل کشور هلند دارای مقام نخست جهانی لست. از دیگر پایه های اقتصادی کشور هلند می توان دامپروری چ کشاورزی را مثال زد. این کشور با وجود کوچک بودن از جمله دارندگان سهام مهم در زمینه تجارت جهانی است. شرکت نفتی شل که از شرکت های بزرگ نفتی است کشور هلند دارای بیشترین سهم در این شرکت می باشد. صنعت کشتی سازی و صنایع شیمیایی از شرکت های مهم و صنایع مادر در کشور هلند به شمار می آیند.

ویزای تجاری هلند

اگر قصد سفر کردن به کشور هلند را دارید سفر شما از هر نوع سفری چون کاری تجاری، توریستی، پزشکی و … که باشد شما نیاز دارید که دعوتنامه این کشور را ارائه دهید. برای اخذ ویزای هلند نیاز است تا وقت سفارت هلند را بصورت آنلاین رزرو نمایید. با داشتن دعوتنامه شرایط سفر به کشور هلند برای افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند، مساعدتر نمی شود.

افرادی که قصد گرفتن ویزای تجاری کشور هلند را دارند باید هنگام حضور در سفارت هلند دعوتنامه تجاری هلند را ارائه دهند. این دعوتنامه را می توان به واسطه شرکت های مختلفی که در کشور هلند هستند اخذ کرد. دعوتنامه تجاری هلند دارای زمینه های کاری گوناگونی است. دعوتنامه تجاری هلند را می توان تنها برای اخذ ویزای تجاری هلند دریافت کرد و این دعوتنامه برای دیگر ویزاهای این کشور مانند ویزای توریستی ویزای پزشکی و… کاربردی نخواهد داشت.

ویزای تجاری هلند
ویزای تجاری هلند

دعوتنامه تجاری هلند

دعوتنامه ای که از کشور هلند برای شما صادر شود مشابه دعوتنامه کشورهای دیگر بوده و در واقع این دعوتنامه یک نامه بوده که از افراد برای حضور در کشور هلند دعوت به عمل می آورد. این دعوتنامه معمولا از سوی شرکت ها و ارگان های مخصوص به منظور شرکت کردن در برنامه های تجاری و کاری صادر می شود. نکته ای که در دعوتنامه تجاری هلند وجود دارد این لیست که این دعوتنامه مانند نامه های عادی نبوده و نیاز است که شرکت ها و ارگان هایی که اقدام به صدور دعوتنامه تجاری هلند برای کشورهای دیگر می کنند، این نامه را ثبت رسمی کنند.

لازم است که در دعوتنامه تجاری کشور هلند افرادی که این دعوتنامه را می فرستند تعهد دهند که در در زمان اقامت مسافران هزینه های مربوط به اسکان، خوراک و … را تقبل کنند. بنابراین باید در دعوتنامه تجاری هلند حتما اهداف سفر، و مشخصات افراد دعوت کننده به درستی درج شده باشد.

انواع دعوتنامه هلند

برای سفر به هلند می توان دعوتنامه های مختلفی را اخذ کرد. این دعوتنامه ها برای اهداف گوناگونی صادر می شوند. هر دعوتنامه ای دارای اهداف و شرایط مخصوص به خود می باشد. در زیر به معرفی برخی از این دعوتنامه ها می پردازیم

دعوتنامه تجاری هلند: اهداف این دعوتنامه به منظور برنامه های تجاری است که از طرف شرکت ها و ارگان های کشور هلند صادر شده باشد.

دعوتنامه کاری هلند: کارفرمایان کشور هلند برای افراد خارجی دارای مهارت و کسانی که متقاضی استخدام در این کشور هستند  اقدام به صدور دعوتنامه می کنند.

۳٫ دعوتنامه خویشاوندی هلند: افرادی که می خواهند سفر توریستی به کشور هلند داشته باشند می توانند با گرفتن دعوتنامه ای که از سمت بستگان و خویشاوندان خود در کشور هلند برای آن ها فرستاده شده است سفر خود را انجام دهند.

۴٫ دعوتنامه نمایشگاهی هلند: این دعوتنامه برای افراد دارای مهارت و تخصص و مدیران کشورهای دیگر از سوی شرکت ها و برندهای مطرح کشورهلند فرستاده می شود.

۵٫ دعوتنامه پزشکی هلند: بیماران و افرادی که نیاز به درمان دارند، می توانند با گرفتن دعوتنامه هایی که از طرف مراکز درمانی و پزشکی هلند برای آن ها صادر می شود به این کشور سفر کنند.

بنابراین دعوتنامه های کشور هلند از سوی مراکز مختلفی برای اهداف مختلف صادر شده و افراد می توانند با داشتن این دعوتنامه ها سفر آسان تری به کشور هلند داشته باشند. ویزای تجاری هلند نیز با کمک دعوتنامه تجاری هلند به راحتی و زودتر اخذ می شود.

ارسال دعوتنامه تجاری هلند

ارسال کردن دعوتنامه کشور هلند به شیوه های مختلفی برای متقاضیان ویزای تجاری هلند انجام می شود. معمولا در ارسال دعوتنامه هایی که برای افراد میهمان است این دعوتنامه به فرم یک فایل پی دی اف در ایمیل فرستاده می شود. در برخی موارد با توجه به اهمیت دعوتنامه تجاری آن را به کمک پست بین المللی برای متقاضیان ارسال می کنند. اما به طور کلی چگونگی فرستاده شدن دعوتنامه تجاری اهمیت زیادی نداشته و آنچه که در این زمینه دارای اهمیت است، درج کردن مشخصات به درستی در دعوتنامه می باشد. همچنین باید اهداف سفر، مدت زمان تعیین شده برای سفر، هزینه های مختلفی مانند اقامت، خوراک و … شخص مسافر تعیین گردد و در دعوتنامه تجاری هلند باید مهر و امضای دعوت کنندگان وجود داشته باشد.

ویزای تجاری هلند
ویزای تجاری هلند

 

موارد مهم در دعوتنامه تجاری هلند

اگر می خواهید به وسیله دعوتنامه تجاری اقدام به اخذ ویزای تجاری هلند کنید باید بدانید که این دعوتنامه لازم است محتوای دقیق و مشخصی را داشته باشد. شرکت ها و ارگان هایی از هلند که اقدام به ارسال دعوتنامه تجاری می کنند باید مشخصات کامل شرکت خود را در این دعوتنامه درج نمایند. همچنین لازم است که مشخصات فرد دعوت شونده که در کشور دیگر است نیز به طور کامل در این دعوتنامه درج شده باشد. در این دعوتنامه باید نوع سفر تجاری، هدف این سفر و مدت زمانی که این سفر طول خواهد کشید را درج کرد. افرادی که ارسال کننده دعوتنامه تجاری هلند هستند باید شرایط مربوط به تقبل هزینه های فرد دعوت شده را در دعوتنامه قید کنند.

تسریع ویزا با دعوتنامه تجاری هلند

همانطور که گفته شد با در دست داشتن دعوتنامه تجاری هلند به راحتی می توان ویزای تجاری هلند را اخذ کرد. اما سوال مهم این لست که آیا با داشتن دعوتنامه تجاری هلند به طور حتمی ویزای تجاری هلند اخذ خواهد شد یا نه؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که در دست داشتن دعوتنامه تجاری هلند لزوما به معنی دریافت ویزای تجاری هلند نیست و این دعوتنامه فقط موجب تسریع در روند اخذ ویزای تجاری هلند خواهد بود. بنابراین بدون داشتن دعوتنامه ممکن است در سفارت هلند صادر شدن ویزای تجاری هلند سخت گیرانه تر انجام شود.

مدارکی که با دعوتنامه تجاری هلند لازم است برلی ویزای تجاری هلند ارائه شود:

در کنار دعوتنامه تجاری هلند برای اخذ ویزای تجاری هلند لازم است مدارک دیگری را نیز به سفارت این کشور ارائه کرد.

برخی از مهمترین مدارک برای اخذ ویزای تجاری هلند عبارتند از

اصل گذرنامه ای که دارای بیشتر از سه ماه اعبار بوده و اعتبار آن از ویزای تجاری هلند بیشتر باشد.

تکمیل فرم درخواست ویزای تجاری هلند که در سایت سفارت این کشور باشد.

اصل شناسنامه و کارت ملی فرد متقاضی ویزای تجاری هلند باید با ترجمه انگلیسی ارائه شود.

ارائه مدارک مربوط به اقامت در هلند و بلیط هواپیما هلند برای صدور ویزای تجاری هلند لازم می باشد.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های هلند جاذبه های گردشگری توریستی متعددی که در کشور هلند واقع شده است موجب شده که سالانه افراد...

ویزای نمایشگاهی هلند هلند از کشور­های عضو اتحادیه اروپا است که برای سفر به این کشور نیاز به ویزای هلند...

درباره هلند کشور هلند با داشتن جاذبه های دیدنی فراوان و تنوع نژادی گوناگون یکی از مهمترین کشورهای اروپایی قرار...

نظرت چی بود؟

1 نظر

مهدی 16 آبان 1397 پاسخ

بنده ۲۹ روز از تحویل مدارکم میگذره اما هنوز جوابی ندادند وقتی اطلاعاتم رو وارد می‌کنم میزنه در حال بررسی میخاستم بدونم طول کشیدن جواب ویزا دلیل بر ریجکت شدنه؟؟
و اینکه چرا واسه من اینقد طول کشیده ممنون میشم جواب بدید

آژانس مسافرتی سفری دیگر