هتل های هامبورگ

با برخی از هتل های هامبورگ بیشتر آشنا شویم

۲۹ آبان ۱۳۹۷

هتل های هامبورگ، در ادامه با لیستی از هتل های کشور هامبورگ در مرکز شهر و اطراف شهر برخورد خواهید کرد تا بتوانید با توجه به امکانات هتل و همچنین نیاز خود …

هتل های هامبورگ

هامبورگ یکی از شهرهای شمالی کشور آلمان است که می توان آن را به عنوان مرکزی توریستی این کشور به شمار برد. در کنار جاذبه های تاریخی و گردشگری بیشمار این شهر، اقامت در یکی از هتل های هامبورگ با امکانات بی نظیر می تواند سفر شما را بیش از همیشه به یادماندنی کند. در ادامه با لیستی از هتل های کشور هامبورگ در مرکز شهر و اطراف شهر برخورد خواهید کرد تا بتوانید با توجه به امکانات هتل و همچنین نیاز خود بهترین را برای خود انتخاب کنید.

با برخی از هتل های هامبورگ بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

مراکز اقامتی و هتل های هامبورگ

بیشتر افرادی که قصد سفر به هامبورگ را دارند، همیشه به دنبال تهیه و رزرو بهترین محل اقامت برای خود و همراهان خود می باشند.

عواملی بسیاری هستند که می توانند بر کیفیت محل اقامت شما تاثیر گذار باشند. برخی از عواملی که باعث تمایز در میان مراکز اقامتی هامبورگ می شوند عبارتند از: موقعیت جغرافیایی، امکانات، قیمت، تعداد ستاره و غیره. گاهی اوقات در زمان رزرو هتل محدودیت هایی برای ما (پر بودن اتاق های هتل، گران بودن، دور بودن و غیره) به وجود می آید که انتخاب را سخت خواهد کرد. در ادامه خصوصیات برخی از هتل های ۵، ۴ و ۳ ستاره هامبورگ را مورد بررسی قرار می دهیم تا شما بتوانید با آشنایی کامل برای انتخاب هتل خود اقدام کنید.

هتل فیرمونت ویر جاهرسزیتن

هتل فیرمونت ویر جاهرسزیتن، با داشتن ۱۶۵ اتاق مجلل و لوکس، یکی از بهترین هتل های هامبورگ به شمار می رود. این هتل در نزدیکی دریاچه آلستر قرار گرفته و نزدیک بودن آن به برخی از جاذبه های گردشگری باعث محبوبیت آن در میان هتل های هامبورگ شده است.

اتاق های هتل دارای سیستم تهویه عالی، اینترنت رایگان، مبلمان کلاسیک، سرویس بهداشتی مجلل و تمیز، تلویزیون و غیره می باشد. یکی از نقاط قوت این هتل وجود رستوران های مختلف است که در آنها غذاهای ژاپنی، آمریکایی و غیره سرو می شود.

برخی از امکانات کلی این هتل ۵ ستاره شهر هامبورگ، شامل تراس، استخر، اسپا، سالن ورزشی، سونا، نگهداری چمدان، طرافی، تور، فکس، فتوکپی، نگهداری از کودک، سرویس اتاق و غیره می باشد. لازم به ذکر است این هتل دارای پرسنل مجرب می باشد که به چند زبان زنده دنیا تسلط دارند و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرش می باشند. اگر به دنبال یک محل اقامت عالی با چشم اندازی زیبا به دریاچه هستید، قطعا هتل فیرمونت ویر جاهرسزیتن می تواند انتخاب خوبی در میان هتل های هامبورگ باشد.

هتل فیرمونت ویر جاهرسزیتن | سایت ویزا

هتل آتلانتیک کمپینسکی هامبورگ

یکی دیگر از هتل های هامبورگ که چشم اندازی زیبا به دریاچه آلستر دارد، هتل آتلانتیک کمپینسکی می باشد که اقامتی رویایی را برای مسافران خود به ارمغان آورده است. وجود دکوراسیون جذاب در کنار نورپردازی آرام این هتل، حس خوبی برای مسافران ایجاد می کند.

این هتل ۵ ستاره، دارای ۲۲۱ اتاق می باشد که هر کدام تمام امکاناتی که مورد نیاز مسافران هستند را فراهم کرده اند. امکانات ورزشی هتل آتلانتیک کمپینسکی هامبورگ، مانند سالن ورزشی، استخر و ماساژ، فرصت عالی برای مسافران فراهم کرده است.

یکی از مزیت های این هتل در میان هتل های هامبورگ امکان تجربه طعم غذاهای محلی در کنار دیگر غذاها را فراهم می کند. برخی از امکانات هتل عبارتند از: سرویس اتاق، آرایشگاه، صندوق امانات، تور، صرافی، خودپرداز، اتاق های عایق صدا و غیره.  این هتل پذیرش ۲۴ ساعته دارد و به حیوانات خانگی اجازه ورود می دهد. این هتل یکی از هتل های کشور هامبورگ است که می توانید با رزرو اتاق های آن، خاطره ای خوش برای خود بر جای بگذارید.

هتل آتلانتیک کمپینسکی هامبورگ | سایت ویزا

هتل استیگن برگر هامبورگ

هتل استیگن برگر، یکی از هتل های هامبورگ است که با وجود آب های کنار خود، چشم اندازی زیبا ساخته است. هتل استیگن برگر هامبورگ (Steigenberger Hotel Hamburg)، ۵ کیلومتر از دریاچه آلستر فاصله دارد و اتاق های آن دارای امکاناتی بسیار خوبی از قبیل تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی عالی، سیستم تهویه خوب و غیره می باشد. این هتل در فاصله ۹ کیلومتری از فرودگاه قرار گرفته است و به صورت تمام وقت پذیرش انجام می دهد.

وجود کارمندان چند زبانه یک گزینه عالی این هتل ۵ ستاره است؛ چرا که شما می توانید تمام سوال های خود را به راحتی از آنها بپرسید. پخش موسیقی در لابی هتل و همچنین امکان تجربه غذاهای خوش طعم در رستوران هتل استیگن برگر هامبورگ، بسیار مورد پسند مسافران قرار گرفته است. هتل دارای ۲۳۳ اتاق فول امکانات می باشد. امکانات گوناگونی که این هتل در بهترین شرایط برای مسافران خود فراهم کرده است، باعث متفاوت بودن این هتل، در میان هتل های کشور هامبورگ شده است.

هتل استیگن برگر هامبورگ | سایت ویزا

هتل اینتر سیتی هامبورگ هاپ باهن هوف

موقعیت جغرافیایی عالی هتل ۴ ستاره اینتر سیتی، باعث زبانزد بودن این هتل در میان هتل های هامبورگ شده است. این هتل فاصله بسیار کمی تا ایستگاه های هامبورگ داشته و در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری هامبورگ از قبیل کلیسا سنت جکوبی، بازار ماهی و دریاچه داخلی آلستر قرار گرفته است.

تمامی اتاق های این هتل دارای امکانات مورد نیاز مسافران می باشند. وجود غذاهای رنگارنگ با طعمی عالی در منو غذایی رستوران، مسافران را بسیار مجذوب خود کرده است. انواع نوشیدنی ها سرد و گرم در کنار وعده های غذایی مختلف بسیار هیجان انگیز بوده است.

امکاناتی نظیر کتابخانه، سالن های ورزشی و تفریحی (اسپا، استخر، سونا) پارکینگ، سرویس روزانه اتاق، سیستم تهویه عالی، سیستم گرمایشی و سرمایشی خوب و غیره، برخی از ویژگی هایی هستند که این هتل را تبدیل به یکی از بهترین هتل های هامبورگ کرده است. اگر حیوان خانگی دارید، نیازی نیست نگران باشید. این هتل به شما اجازه می دهد حیوانات خانگی خود را نیز به همراه داشته باشید.

هتل باسلر هاف

هتل باسلر هاف، یکی از هتل های هامبورگ است که با وجود ویژگی های بی نظیر خود، لذت از سفر را برای مسافران دوچندان می کند. این هتل دارای ۱۶۸ اتاق بوده که در اندازه های مختلف هستند. بنابراین اگر یک سفر خانوادگی در پیش رو دارید، اقامت در یکی از اتاق های بزرگ این هتل کار شما را قطعا راحت می کند.

این هتل در فاصله معقولی تا ایستگاه قطار و ایستگاه مرکزی هامبورگ قرار گرفته است. رستوران این هتل امکان تجربه طعم غذاهای عالی را در یک محیط گرم و صمیمی برای مسافران خود فراهم کرده است و با فراموش نکردن منو غذایی کودکان، خود را در میان هتل های هامبورگ متمایز کرده است.

کارمندان این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، لهستانی، فرانسوی و اسپانیایی صحبت می کنند و تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. برخی از امکاناتی که این هتل برای مسافران خود فراهم کرده است، شامل پارکینگ، سالن ورزشی، تراس، خودپرداز، نگهداری چمدان و غیره می شود. اگر به دنبال یک هتل ۴ ستاره با موقعیت عالی هستید، هتل باسلر هاف می توانید یک انتخاب عالی در میان هتل های کشور هامبورگ باشد.

هتل مرکور هامبورگ

هتل مرکور (Mercure Hotel Hamburg Mitte) یکی از زیباترین هتل های هامبورگ است که طراحی و نورپردازی خاصی دارد. این هتل در نزدیکی کانال میتل قرار گرفته است و تا بازار ماهی هامبورگ حدود ۵ کیلومتر فاصله دارد. رستوران این هتل برای مسافران خود امکان تجربه طعم غذاهای اصیل آلمانی و همچنین غذاهای مدیترانه ای را فراهم کرده است. این هتل ۴ ستاره هامبورگ دارای ۱۸۷ اتاق می باشد که هر یک از اتاق ها زیبایی خاص خود را دارند. برخی از امکانات هتل عبارتند از: سالن ورزشی، سونا، پارکینگ، کارمندان چند زبانه، خدمات خشکشویی، خودپرداز و غیره.

هتل مرکور هامبورگ | سایت ویزا

هتل فینک هامبورگ

هتل فینک یکی از هتل های هامبورگ است که در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل ۳ ستاره هامبورگ در نزدیکی دانشگاه هامبورگ قرار داشته و نزدیکی آن به برخی از ایستگاه های هامبورگ باعث محبوبیت آن در میان مسافران شده است. هتل فینک دارای اینترنت رایگان بوده و امکان صرف صبحانه در اتاق برای افراد وجود دارد. با وجود اینکه این هتل رستوران ندارد، اما رستوران های زیادی در اطراف آن قرار گرفته اند.

هتل فینک هامبورگ | سایت ویزا

هتل کاکپیت هامبورگ

یکی دیگر از هتل های هامبورگ که در مرکز شهر قرار گرفته است، هتل کاکپیت می باشد. این هتل حدود ۲۵ دقیقه از مرکز شهر فاصله داشته و در فاصله ۲ کیلومتری از فرودگاه قرار گرفته است. اتاق های این هتل عایق صدا هستند. اینترنت رایگان، پارکینگ و اتاق سیگار برخی دیگر از امکانات این هتل ۳ ستاره هامبورگ می باشد.

این هتل یکی از هتل های هامبورگ است که به شما اجازه همراه داشتن حیوانات خانگی را نیز می دهد. با توجه به تمام هتل هایی که در بالا نام برده شد، باز هم هتل های دیگری در هامبورگ وجود دارند که هر کدام نیز دارای شرایط خاص و منحصر به فردی هستند.

شما می توانید با توجه به بودجه و دیگر شرایط و اولویت های خود یکی از بهترین مراکز اقامت و هتل های کشور هامبورگ را برای خود انتخاب کنید. فراموش نکنید قبل از اینکه برای سفر اقدام کنید، حتما به رزرو یکی از هتل های هامبورگ بپردازید.


سوالات متداول هتل های هامبورگ

یکی از بهترین هتل های هامبورگ کدام هتل است؟

یکی از هتل های هامبورگ که منظره زیبایی هم دارد، کدام هتل است؟

یکی از هتل های هامبورگ که از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است، کدام هتل است؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل ویزای تجاری آلمان در این مقاله می خواهیم انواع ویزا را معرفی و در رابطه با ویزای تجاری...

دیدنی های آلمان: بهترین و مشهورترین دیدنی های آلمان همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است همین امر...

دیدنی های فرانکفورت: یکی از زیباترین شهرهای آلمان، فرانکفورت می باشد که با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی باشکوه...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر