سفر به مونیخ، در مقایسه با دیگر شهرهای کشور آلمان بسیار پرطرفدار بوده و هر ساله شاهد ورود گردشگران و توریست های بیشمار به این منطقه می باشیم. این شهر در ...

دانستنی های لازم درباره سفر به مونیخ

۲۵ مهر ۱۳۹۸

سفر به مونیخ، در مقایسه با دیگر شهرهای کشور آلمان بسیار پرطرفدار بوده و هر ساله شاهد ورود گردشگران و توریست های بیشمار به این منطقه می باشیم. این شهر در …

سفر به مونیخ: مونیخ شهر تاریخی آلمان با تاریخ دیرینه خود از محبوب ترین شهرهای اروپا می باشد سفر به مونیخ در مقایسه با دیگر شهرهای کشور آلمان بسیار پرطرفدار بوده و هر ساله شاهد ورود گردشگران و توریست های بیشمار به این منطقه می باشیم.

این شهر در فاصله نزدیک از کوه های آلپ قرار گرفته و از شرایط اقلیمی سرد و کوهستانی برخوردار می باشد از این رو می توان بهترین زمان سفر به مونیخ را فصل تابستان دانست شما می توانید با شرکت در تورهای مسافرتی مونیخ فرصت بازدید از جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر را از دست نداده و سفری به یاد ماندنی و بی نظیری را تجربه کنید.با ما در سایت ویزا همراه بمانید.

دانستنی های لازم درباره سفر به مونیخ | سایت ویزا

سفر به مونیخ

مونیخ از پرجمعیت ترین شهرهای آلمان و مرکز ایالت بایرن می باشد که در کنار رود ایسار قرار گرفته است این شهر با داشتن تاریخ دیرینه خود از جمله بهترین شهرهای این کشور می باشد که هر ساله فستیوال ها و جشنواره های متعددی در این شهر برگزار می شود و انبوهی از مسافران و گردشگران خارجی و داخلی در این جشنواره ها شرکت دارند. به جرات می توان گفت رویدادهای فرهنگی مونیخ نظیر نداشته و بسیاری از جاذبه های دیدنی و تاریخی این شهر از پایتخت آلمان شهر برلین نیز سرتر می باشد.

این شهر به عنوان مهمترین قطب توریستی و گردشگری در آلمان شناخته می شود که با داشتن بافت قدیمی در کنار معماری های به روز و مدرن از جاذبه های چشمگیر و خیره کننده برخوردار است. این شهر بین المللی نه تنها از دیدگاه توریستی بلکه از نظر تجارت، تحقیقات و مهندسی نیز بسیار مهم و با ارزش می باشد. بسیاری از بناهای تاریخی برجای مانده از دوران کهن در جنگ جهانی دوم سوخته و آسیب دیده اند که مجددا بازسازی شده و در حال حاضر مقصد بازدید بسیاری از گردشگران و مسافران واقع می باشد.

این شهر در جنوب شرقی کشور آلمان در شمال کوه های آلپ واقع شده و از طبیعتی بی نظیر و شگفت انگیزی بهره مند است و تنها 50 کیلومتر با کوه های آلپ فاصله دارد از این رو به عنوان شهر کوهستانی اروپا یاد می شود. گردشگران و مسافران غیر بومی برای بازدید از زیبایی های شهر مونیخ می توانند همین الان با ثبت نام در تور مسافرتی مونیخ این فرصت را از دست نداده و در کنار دوستان و خانواده خویش به سفری باور نکردنی و فراموش نشدنی بپردازند.

شرایط اقلیمی شهر مونیخ

شهر زیبای مونیخ در دشت های بایرن شمالی واقع شده و 520 متر از سطح دریا فاصله دارد با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر می توان مونیخ را با تابستان های ملایم و زمستان های سرد یاد کنیم. با توجه به قرار گرفتن شهر مونیخ در نزدیکی کوه های آلپ همواره در معرض توده های هوای سرد قرار گرفته است.

از این رو می توان بهترین زمان سفر به مونیخ را فصل تابستان دانست با این حال انتظار طوفان و رعد و برق در این ایام سال نیز جایز می باشد. بادهای گرم و خشکی از سمت کوه ها وزیده و به طور ناگهانی دمای سطح شهر مونیخ را افزایش می دهد.

در برخی مواقع نیز می توان با بارش باران های شدید در فصل تابستان و بهار مواجه بود. تیر و مرداد ماه از گرم ترین ایام سال بوده و دمای 23 درجه سانتی گراد در این روزهای تابستانی مشاهده می گردد از این جهت گردشگران برای داشتن سفری آرام و به دور از باران و تگرگ بهتر است فصل تابستان را در اولویت انتخاب های خود قرار دهند. هم چنین داشتن ژاکت سبک و چتر برای روزهای غیر منتظره در سفر به مونیخ برای مسافران و توریست ها پیشنهاد می شود.

شرایط اقلیمی شهر مونیخ | سایت ویزا

جاذبه های گردشگری و تفریحی مونیخ

در سفر به مونیخ می توان با انبوهی از جاذبه های تاریخی و تفریحی که با یک نگاه تحسین شما را برخواهد انگیخت، مواجه می شوید این شهر با معماری های بی نظیر، رستوران های لوکس، هتل های مدرن و تفریحات بسیار دیگر توانسته است نظر و توجه توریستها و مسافران را به خود جلب کند در ادامه با برخی از جاذبه های گردشگری و دیدنی مونیخ آشنا خواهیم شد با ما همراه باشید:

  • کلیسای جامع بانوی ما: این کلیسا با داشتن معماری حیرت انگیز خود در سال 1488 تاسیس و بنا شده است که با داشتن وسعت بسیار بزرگ در وهله اول نظر هر رهگذری را به خود جلب می کند. در ایوان این کلیسا رد پایی وجود دارد که از آن به عنوان رد پای شیطان یاد می کنند و بر این باورند شیطان در هنگام بازدید از این کلیسا رد پایش را در بام آن جا گذاشته است.
  • کاخ رزیدنس مونیخ: این کاخ بی شک از زیباترین کاخ های اروپا و آلمان می باشد که محل حکومت دوک ها و پادشاهان مونیخ بوده است. این بنای بزرگ از بخش های مختلفی تشکیل شده و گردشگران می توانند در ساعات مشخص از این بخش ها بازدید کنند.
  • میدان مارین مونیخ: این میدان از قدیمی ترین و اولین میدان های واقع در شهر مونیخ بوده و گردشگران بسیاری در سفر به مونیخ حتما از این مکان تاریخی و قدیمی دیدن می کنند.
  • تالار شهر جدید: اگر قصد سفر به مونیخ را دارید حتما از تالار شهر جدید بازدید کنید این تالار در سال 1892 میلادی بنا و تاسیس گشته است و با داشتن مجسمه های بی نظیر و جذابش از بهترین های مونیخ می باشد.
جاذبه های گردشگری و تفریحی مونیخ | سایت ویزا

اقامت در سفر به مونیخ

توریست ها و مسافران در سفر به مونیخ می توانند گزینه های متعددی برای اقامت داشته باشند البته شایان به ذکر است که هزینه اقامت در این شهر بسیار گران می باشد افراد می توانند برای اقامت ارزان قیمت از هاستل ها و آپارتمان های اجاره ای استفاده کنند. البته با توجه به خدمات و امکانات ارائه شده هزینه هتل های مونیخ نیز متغیر محاسبه می شود.

اقامت در سفر به مونیخ | سایت ویزا

شکم گردی در شهر مونیخ

شکم گردی در شهر مونیخ از جمله فراموش نشدنی ترین کارهایی می باشد که مسافران و توریست ها عاشق آن هستند. این شهر با داشتن غذاهای بی نظیر و خوش طعم مختص خود متناسب با سلیقه تمامی مسافران لذیذ ترین غذاهای آلمان را سرو می کند که از جمله بهترین و معروف ترین خوراکی های مونیخ به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • اشترودل سیب: این خوراکی به عنوان بهترین دسرهای کشور آلمان شناخته شده است که در تهیه آن یک خمیر کامل را با تکه های ترد سیب پر و لوله کرده و سرو می کنند.
  • نان دوناتی بیگل به همراه سوسیس: این غذا به عنوان میان وعده خورده می شود و مردم شهر مونیخ عاشق نان دوناتی بیگل به همراه سوسیس می باشند.
  • کلم ترش: از زمان امپراتوری روم تا به اکنون تهیه این غذا در میان مردم شهر مونیخ رایج شده است که با داشتن طعم و لذت خاص ار خوراکی های محبوب این منطقه بوده است و امروزه شاهد تهیه کلم ترش در اکثر نقاط دنیا می باشیم.
شکم گردی در شهر مونیخ | سایت ویزا

هزینه حمل و نقل در سفر به مونیخ

شهر مونیخ از سیستم حمل و نقل به روز و پیشرفته ای برخوردار بوده و گردشگران در سفر به مونیخ دیگر نگرانی جا به جایی و حمل و نقل را نخواهند داشت. مسافران می توانند با توجه به خواست و هزینه های ارائه شده مناسب ترین گزینه را برای جا به جایی در سطح شهر مونیخ انتخاب کنند.

همچنین با تهیه و خرید بلیط های چند سفره می توانند در پرداخت هزینه های جا به جایی بسیار راحت و سریع عمل کنند. هزینه تاکسی در شهر مونیخ همانند دیگر شهرهای آلمان گران تر محاسبه می گردد از این رو استفاده از اتوبوس های شهری برای حمل و نقل گردشگران ایده آل خواهد بود.

هزینه حمل و نقل در سفر به مونیخ | سایت ویزا

فرودگاه شهر مونیخ

مونیخ یکی از پیشرفته ترین شهرهای آلمان بوده و سالانه میلیون ها مسافر در فرودگاه مونیخ جا به جا می شود که این امر نشان از محبوبیت شهر مونیخ می باشد. فرودگاه مونیخ در فاصله 28 کیلومتری شمال شرقی شهر واقع شده است و دارای دو ترمینال مسافربری و دو باند فرود است. می توان گفت فرودگاه بین المللی مونیخ از شلوغ ترین و پرتردد ترین فرودگاه های کشور آلمان می باشد که بسیاری از گردشگران با سفر به مونیخ می توانند از خدمات فرودگاه مونیخ بهره مند شوند

خرید سوغاتی در شهر مونیخ

بدون شک در سفر به مونیخ خرید سوغاتی از جمله زیباترین و لذت بخش ترین بخش های سفرتان به شمار خواهد رفت شما می توانید با مراجعه به مراکز خرید و بازارهای مونیخ در میان بهترین و لوکس ترین فروشگاه ها و غرفه های اروپا به گشت و گذار پرداخته و زیباترین هدایا را برای دوستان و اقوام خویش به عنوان سوغاتی خرید کنید.

تور مسافرتی مونیخ

تور مونیخ از جمله پرطرفدارترین تورهای برگزاری در سطح جهان بوده و می توان گفت بسیاری از گردشگران ایرانی مشتاق و علاقه مند بازدید و سفر به مونیخ می باشند که با توجه به این امر آژانس های مسافرتی تور مونیخ را به صورت متعدد در فصل بهار و تابستان برگزار می کنند افراد می توانند برای داشتن سفری به یاد ماندنی و به دور از دغدغه های سفر در تورهای برگزاری مونیخ شرکت داشته و از مزیت های سفر با تور مونیخ بهره مند شوند.

تور مسافرتی مونیخ | سایت ویزا

همچنین از دیگر نکات در این مورد می توان در سفر به مونیخ گفت خدمات و امکانات تورهای برگزاری با یکدیگر متنوع بوده و افراد می توانند با توجه به سلیقه و انتظار خود مناسب ترین گزینه را انتخاب و به این شهر زیبا سفر کنند.


سوالات متداول سفر به مونیخ

بهترین زمان سفر به موننیخ چه زمانی است؟

چگونه می‌توانیم در شهر مونیخ با پرداخت هزینه مناسب به سایر نقاط این شهر برویم؟

در سفر به مونیخ بازدید از کدام جاذبه های شهر مونیخ را پیشنهاد می‌دهید؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

چطور است این بار برای یک سفر خارجه به یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین شهر های آلمان سفر...

افراد زیادی هستند که در تلاش هستند که به آلمان مهاجرت کرده و برای اخذ اقامت آلمان اقدام کنند. بسیاری...

شهر کلن یکی از مهمترین شهرهای کشور آلمان است و هر گردشگری دوست دارد برای یک بار هم که شده...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر