سفر به هامبورگ، شهر هامبورگ، یکی از زیباترین و جذاب ترین شهر های کشور آلمان محسوب می شود که وجود بناهای دیدنی و تاریخی زیادی که در آن وجود دارد، سفر به ...

راهنمای سفر به هامبورگ و آشنایی با جاذبه های گردشگری آن

۲۲ آبان ۱۳۹۸

سفر به هامبورگ، شهر هامبورگ، یکی از زیباترین و جذاب ترین شهر های کشور آلمان محسوب می شود که وجود بناهای دیدنی و تاریخی زیادی که در آن وجود دارد، سفر به …

شهر هامبورگ، یکی از زیباترین و جذاب ترین شهر های کشور آلمان محسوب می شود که وجود بناهای دیدنی و تاریخی زیادی که در آن وجود دارد، سفر به هامبورگ را به یکی از بهترین و جذاب ترین سفر ها برای گردشگران تبدیل کرده است. به همین دلیل در این مقاله سعی کرده ایم که راهنمای سفر به هامبورگ و هرآنچه که برای سفر به هامبورگ مورد نیاز می باشد را در اختیارتان قرار دهیم.  

راهنمای سفر به هامبورگ و آشنایی با جاذبه های گردشگری آن | سایت ویزا

سفر به هامبورگ و آشنایی با این شهر

شهر هامبورگ، شهری بندری و دومین شهر بزرگ آلمان بعد از برلین می باشد. این شهر، از شهر های ثروتمند و اصیل قاره اروپا به شمار می رود که تاثیر بسیار زیادی در اقتصاد کشور آلمان دارد.

سفر به هامبورگ،به دلیل وجود جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیار زیاد، از جذاب ترین و خاطره انگیزترین سفر ها برای گردشگران سراسر دنیا محسوب می شود.

همانطور که می دانید لازم است که هر فرد قبل از سفر به هر نقطه ای از دنیا، اطلاعاتی درباره نحوه سفر به آن نقطه، هزینه سفر و جاذبه های گردشگری آن به دست آورد تا بتواند سفری بی دردسر تر و راحت تری را تجربه نماید. از این رو در این مطلب درصدد برآمدیم تا اطلاعات لازم و مفیدی را که برای سفر به هامبورگ مورد نیاز می باشد و به طور کلی راهنمای سفر به هامبورگ را در اختیارتان بگذاریم.

وضعیت آب و هوایی و بهترین زمان برای سفر به هامبورگ

وضعیت آب و هوایی شهر هامبورگ بسیار متاثر از اقیانوس اطلس می باشد. از این رو اگر در فصل تابستان به این شهر بندری سفر کنید، شاهد آب و هوای معتدل و اگر فصل زمستان را برای سفر به هامبورگ انتخاب نمایید، شاهد آب و هوای بسیار سرد خواهید بود.

اگر برنامه ریزی سفرتان در دست خودتان است و قصد دارید که بهترین و خاطره انگیزترین سفر خود را تجربه کنید، توصیه می کنیم فصل تابستان را برای سفر به این شهر انتخاب نمایید چرا که در این فصل علاوه بر بازدید از جاذبه های گردشگری هامبورگ می توانید از تفریحات آبی و همچنین آب و هوای بسیار دل انگیز و مطبوع آن نهایت لذت و استفاده را ببرید.

وضعیت آب و هوایی و بهترین زمان برای سفر به هامبورگ | سایت ویزا

هزینه سفر به هامبورگ 

هزینه های لازم برای سفر به هامبورگ شامل؛ هزینه های اقامت، هزینه های خورد و خوراک، هزینه های حمل و نقل و… می باشد که در ادامه به بررسی برخی  از آنها پرداخته ایم.

·        هزینه های اقامت در هامبورگ: کشور آلمان، کشوری صنعتی بوده و به همین دلیل افراد زیادی که قصد گردشگری ندارند نیز به کشور سفر می کنند. از این رو در این کشور و به ویژه شهر هامبورگ، هتل ها و هاستل های زیاد و با کیفیت و هزینه های متنوعی وجود دارد که هر کس می تواند با توجه به بودجه خود و امکاناتی که نیاز دارد یکی از آنها را برای اقامت انتخاب نماید. لازم به ذکر است، هزینه های لازم برای اقامت در کشور هامبورگ در مقایسه  با سایر کشور های اروپایی مقرون به صرفه تر می باشد.

·        هزینه های خورد و خوراک در هامبورگ: به طور کلی غذا در کشور آلمان ارزان می باشد به طوری که تنها با پرداخت 2 یا 4 یورو می توان از فروشنده های خیابانی یک وعده غذایی تهیه نمود.

·        هزینه های حمل و نقل در آلمان و شهر هامبورگ: در تمامی شهرهای آلمان قطار های پرسرعتی وجود دارد که جزو وسایل حمل و نقل گران محسوب می شوند. برای آن دسته از افرادی که بودجه زیادی برای پرداخت هزینه های حمل و نقل ندارند، توصیه می شود که از قطارهای منطقه ای و یا شبانه که ارزان تر هستند، استفاده کنند. کشور آلمان به گونه ای است که در آن هر چه قدر بلیت ها زودتر خریداری شوند، ارزان تر هستند. بنابراین اگر برنامه سفرتان مشخص است به هیچ عنوان تردید نکرده و سریعاً اقدام به خرید بلیت نمایید.

هزینه سفر به هامبورگ | سایت ویزا

بهترین رستوران های شهر هامبورگ

اگر نمی خواهید که وعده های غذایی خود را از فروشنده های خیابانی تهیه کنید و توانایی مالی برای رفتن به رستوران را دارید، توصیه می کنیم که رستوران های پیشنهادی که در ادامه معرفی کرده ایم را هرگز فراموش نکنید و حتماً یک سری به آنها بزنید.

·        رستوران فیلیپس هامبورگ: غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند، واقعاً خوشمزه و باکیفیت هستند که طعم دلپذیر آنها تا مدتها در ذهنتان خواهند ماند. علاوه بر این، در این رستوران فضای بسیار زیبا و دلنشینی وجود دارد که لذت خوردن یک وعده غذایی را دوچندان می کند. به همین دلیل است که اگر به این رستوران مراجعه کنید اغلب با جمعیت زیادی مواجه می شوید.

·        رستوران کارامبا ویژه در هامبورگ: اگر به غذاهای دریایی علاقه مند هستید، این رستوران بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

بهترین رستوران های شهر هامبورگ | سایت ویزا

آشنایی با مهم ترین جاذبه های گردشگری هامبورگ

یکی از مهمترین دلایل برای سفر به هر منطقه ای، بازدید از جاذبه های گردشگری آن منطقه می باشد. از این رو در اینجا چند نمونه از مهمترین جاذبه های گردشگری هامبورگ را معرفی کرده ایم تا در زمان سفر به هامبورگ از آنها دیدن نمایید.

·        بندر هامبورگ: همانطور که گفتیم این شهر، یک شهر بندری در کشور آلمان می باشد از این رو بندر آن مهمترین جاذبه های دیدنی این شهر محسوب می شود. بندر این شهر صد کیلومتر مساحت دارد که بخش بزرگی از این شهر را تشکیل داده است.

·         گورستان  Ohlsdorf: این گورستان که 4 کیلومتر مساحت دارد، محل دفن تعداد بسیار زیادی از افرادی است که در جنگ ها به قتل رسیده اند. علاوه بر این، در این گورستان دوازده کلیسا و بناهای یادبود دیگری نیز وجود دارد که آن ها را به یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی شهر هامبورگ تبدیل کرده است.

·        کلیسای سنت میشل هامبورگ: در این شهر کلیسا های بسیار زیادی وجود دارد که هیچ کدام از آنها به اندازه ی کلیسای سنت میشل شهرت ندارند. این کلیسا در سال های 1750 تا 1762 و به سبک باروک ساخته شده است که برج آن صد و سی و دو متر ارتفاع دارد و با رفتن به آن می توانید چشم انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا نمایید.

دیگرجاذبه های گردشگری هامبورگ

·        مجموعه سیتی ها هامبورگ: این مجموعه که عملیات ساخت آن در سال 1897 به اتمام رسید در مرکز شهر قدیم هامبورگ قرار گرفته است. این مجموعه مجلل و باشکوه به سبک «نئورنسانس» ساخته شده است. بازدید از بیشتر قسمت های این مجموعه در زمان برگزاری رویداد «شب طولانی موزه ها» برای عموم مردم آزاد می باشد.

·        موزه شکلات هامبورگ: موزه شکلات، یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر هامبورگ می باشد که بازدید از آن برای همه سنین جذاب می باشد. در زمان سفر به هامبورگ و بازدید از این موزه می توانید انواع و اقسام شکلات های خوشمزه را از نزدیک مشاهده کنید. این موزه، یکی از بهترین مکان ها برای آن دسته از افرادی است که عاشق شکلات هستند.  

آشنایی با مهم ترین جاذبه های گردشگری هامبورگ | سایت ویزا

در زمان سفر به هامبورگ در بهترین هتل های این شهر اقامت کنید

دو مورد از بهترین هتل های هامبورگ، هتل آپارتمان آدینا و هتل سوفیتل می باشد، که در ادامه بیشتر با این هتل ها آشنا می شوید.

·        هتل آپارتمان آدینا (Adina Apartment Hotel Hamburg Michel): این هتل، یکی از بهترین و شیک ترین هتل های شهر هامبورگ می باشد که دکوراسیون آن شباهت زیادی به دکوراسیون یک خانه دارد. این هتل 4 ستاره بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند یک اقامتگاهی شیک و راحت و در عین حال ارزان قیمت داشته باشند.

·        هتل سوفیتل هامبورگ: این هتل یکی دیگر از بهترین هتل های این شهر می باشد که بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه می دهد.

در زمان سفر به هامبورگ در بهترین هتل های این شهر اقامت کنید | سایت ویزا

راهنمای سفر ارزان به هامبورگ

اگر قصد دارید که یک سفر ارزان و مقرون به صرفه به هامبورگ داشته باشید، توصیه می کنیم که به نکاتی که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم، حتماً توجه نمایید.

·        خرید غذا از فروشنده های خیابانی: در تمام شهرهای آلمان و در خیابان های شهر فروشنده هایی وجود دارند، غذاهای خیابانی بسیار ارزان قیمت را عرضه می کنند. از این رو اگر نمی خواهید در سفر به هامبورگ زیاد هزینه کنید، می توانید غذاهای خود را از این فروشنده ها تهیه کنید.

·        استفاده از تورهای رایگان: در شهر هامبورگ و دیگر شهرهای بزرگ آلمان، تورهای رایگانی برای گشت های شهری برگزار می شود که شرکت در آنها بهترین روش برای بازدید از مناطق دیدنی شهر می باشد.  

·        رزرو زودتر بلیط های قطار: همانطور که قبلاً نیز گفتیم، در این کشور هرچه قدر که بلیط ها را زودتر رزرو کنید، هزینه کمتری را برای آن پرداخت خواهید نمود.

راهنمای سفر ارزان به هامبورگ | سایت ویزا

تور هامبورگ

با توجه به مطالب گفته شده، سفر به هامبورگ و تور هامبورگ، یکی از بهترین و مهیج ترین سفر ها برای هر گردشگری می باشد. از این رو استفاده از تورهای هامبورگ یکی از بهترین روش ها برای بازدید از مکان ها و جاذبه های گردشگری موجود در این شهر می باشد.

تور هامبورگ | سایت ویزا

مهم ترین مراکز خرید شهر هامبورگ

از مهمترین مراکز خرید این شهر می توان به بازار ماهی فروشان و پاساژ اروپا اشاره کرد.

در بازار ماهی فروشان، انواع غذاهای دریایی، میوه و سبزیجات تازه در دسترس می باشد که مسافران علاقه زیادی به بازدید از آن دارند. قدمت این بازار به سیصد سال پیش برمی گردد که روزانه بیش از هفتاد هزار نفر از آن دیدن می کنند.

پاساژ اروپا نیز که تعداد بسیار زیادی از معروف ترین برند های دنیا در آن وجود دارد، از مهمترین مراکز خرید در این شهر به شمار می رود.


سوالات متداول سفر به هامبورگ

در سفر به هامبورگ بازدید از کدام جاذبه های این شهر را پیشنهاد می‌دهید؟

یکی از بهترین روش ها برای سفر به هامبورگ استفاده از چه روشی است؟

به افرادی که توانایی مالی رفتن به رستوران را دارند، رفتن به کدام رستوران های هامبورگ را پیشنهاد می‌دهید؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

فرودگاه برلین یکی از قدیمی ترین و بزرگترین فرودگاه های کشور آلمان است که در شهر برلین قرار دارد و...

شهر آخن یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای آلمان می باشد که با داشتن جاذبه های گردشگری خود توانسته...

راهنمای کامل تور مونیخ برای رفتن به یک تعطیلات دلچسب گزینه های زیادی وجود دارد. یکی از این گزینه ها...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر