هتل های مونیخ

با برخی از هتل های مونیخ بیشتر آشنا شویم

۲۹ آبان ۱۳۹۷

هتل های مونیخ، انتخاب هتل های مونیخ یکی از اساسی ترین امور برای سفر به مونیخ می باشد. با در نظر گرفتن مکانی مناسب و خوب برای اقامت در این شهر می توان سفری …

هتل های مونیخ

انتخاب هتل های مونیخ یکی از اساسی ترین امور برای سفر به مونیخ می باشد. با در نظر گرفتن مکانی مناسب و خوب برای اقامت در این شهر می توان سفری امن، با آرامش و خاطره انگیز را تجربه کرد. بنابراین در این بخش قصد داریم برخی از هتل های مونیخ را به شما معرفی کنیم تا هر یک را با توجه به شرایط مالی یا سلیقه شخصی خود جهت اقامت انتخاب نمایید.

با برخی از هتل های مونیخ بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

هتل ویر جاهرسزیتن کمپینسکی منچن

این هتل ۵ ستاره که در زمره بهترین هتل های مونیخ قرار دارد، موقعیت مکانی بسیار بی نظیری در شهر دارد و همین ویژگی سبب شده است تا این هتل از دیگر هتل های مونیخ متمایز گردد. علاوه بر موقعیت مناسب، کارکنان و پرسنل در این هتل با رفتاری بسیار مناسب با مسافران برخورد می کنند و خواسته های آنان را برآورده می کنند.

هتل ویر جاهرسزیتن که یکی از مجهزترین هتل های مونیخ می باشد ۳۰۳ اتاق دارد. این هتل مجهز به سالن ماساژ، سونا، مرکز آبگرم، سولاریوم می باشد. حمام ترکی و استخر سرپوشیده از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود. وجود فروشگاه های متعدد در این هتل، اتاق جلسه کاملا مجهز و همچنین سالن آرایش و زیبایی این هتل را برای مهمانان به یکی از متمایزترین هتل های مونیخ تبدیل کرده است.

هتل ویر جاهرسزیتن کمپینسکی منچن | سایت ویزا

هتل کوشینگ یکی از مجلل ترین هتل های مونیخ

اگر در میان هتل های مونیخ به دنبال مکانی برای اقامتی شاهانه هستید می توانید این هتل را که یکی از لوکس ترین هتل های مونیخ می باشد، انتخاب کنید. این هتل ۵ ستاره است و ۸۷ اتاق دارد که با دکوراسیونی لوکس و کلاسیک به طرزی سلطنتی طراحی شده اند.

هتل کوشینگ از جمله هتل های کشور مونیخ می باشد که در مرکز شهر قرار دارد. تراس، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، نگهداری کودکان، سونا، استخر، جکوزی، اینترنت و همچنین اتاق های خانوادگی تنها بخشی از امکانات این هتل هستند. لازم است بدانید در صورت اضافه اجاره بها امکان ورود و نگهداری حیوانات خانگی در این هتل نیز امکان پذیر خواهد بود.

هتل کوشینگ یکی از مجلل ترین هتل های مونیخ | سایت ویزا

هتل فیدیلیو به عنوان یکی از قیمت مناسب ترین هتل های مونیخ

هتل فیدیلیو مونیخ هتلی ۳ ستاره است که قیمت پرداختی برای اقامت در آن نسبت به امکاناتی که در اختیار مسافران می گذارد بسیار مناسب می باشد.

این هتل دارای اتاق های خانوادگی است و می توانید برای سفرهای دسته جمعی خود یکی از اتاق های خانوادگی این هتل را با قیمتی مقرون به صرفه رزرو نمایید. اتاق های تمیز و مرتب در کنار سیستم گرمایشی مناسب و همچنین ارائه خدمات از سوی کارکنان خوش برخورد این هتل آن را به یکی از مناسب ترین هتل های مونیخ تبدیل کرده است.

هتل فیدیلیو به عنوان یکی از قیمت مناسب ترین هتل های مونیخ | سایت ویزا

هتل له مریدین مونیخ یکی از هتل های مونیخ

در میان هتل های مونیخ می توان هتل لوکس دیگری را معرفی کرد که از جمله هتل های ۵ ستاره مونیخ به شمار می رود. هتل له مریدین مونیخ (Le Méridien Munich) دارای دکوراسیونی زیبا و مجلل به سبک مدرن است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. اگر در میان هتل های کشور مونیخ به دنبال هتلی لوکس با موقعیت عالی در شهر هستید، می توانید این هتل را جهت اقامت انتخاب نمایید.

باغ بزرگ تعبیه شده در این هتل مکانی برای آرامش بخشی و استراحتی بی نظیر خواهد بود. از طرفی دیگر چشم انداز عالی شهر از پنجره اتاق های این هتل محبوبیت آن را در میان مسافران چندین برابر کرده است. علاوه بر امکانات بی نظیر هتل له مریدین مانند دیگر هتل های مونیخ می توانید در رستوران این هتل از خوردن انواع غذاهای مدیترانه ای نهایت لذت را ببرید.

هتل کنکورد یکی از هتل های مونیخ

این هتل یکی از هتل های ۴ ستاره مونیخ می باشد که ۷۱ اتاق دارد. در صورتی که برای یک سفر توریستی به شهر مونیخ سفر می کنید بهتر است هتل کنکورد را به عنوان یکی از مناسب ترین هتل های های مونیخ انتخاب کنید؛ چرا که این هتل به اماکن دیدنی و توریستی مونیخ بسیار نزدیک است و در طی سفر خود دغدغه ای برای طی مسیرهای طولانی و بازدید از مکان های دیدنی این شهر نخواهید داشت.

پنجره های این هتل دو جداره هستند و به هیچ عنوان هیاهوی بیرون به اتاق ها نفوذ نخواهد کرد. برای اقامت در این هتل لازم است بدانید پذیرش به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر خواهد بود.

هتل کنکورد یکی از هتل های مونیخ | سایت ویزا

هتل ایدن ولف یکی از هتل های مونیخ

یکی از هتل های مونیخ که امتیاز ۵ ستاره دارد هتل ایدن ولف می باشد. دکوراسیون این هتل با سبکی روستیک و سنتی طراحی و اجرا شده است که مسافران را با حال و هوایی خاص روبرو می کند. جالب است بدانید اتاق های این هتل دارای فضایی روستیک و سقف های چوبی هستند.

استفاده از این سبک روستیک و طرح قدیمی در تمامی قسمت های هتل به ویزه رستوران های آن به خوبی نمایان خواهد بود. این هتل که یکی از شیک ترین هتل های کشور مونیخ به حساب می آید امکانات خوبی را برای مهمانان خود فراهم نموده است تا اقامتی خاطره انگیز و آرام را برایشان ایجاد نماید.

پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق های متنوع مخصوص خانواده، سوئیت ماه عسل، اینترنت بی سیم، حمام اختصاصی به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی درجه یک در اتاق ها، سرو صبحانه در اتاق برخی از امکانات و خدمات ارائه شده در هتل ایدن ولف مونیخ می باشد.

هتل ایدن ولف یکی از هتل های مونیخ | سایت ویزا

هتل باواریا یکی دیگر از هتل های ۳ ستاره مونیخ

این هتل ۳ ستاره اتاق های بسیار تمیز و راحتی برای مهمانان دارد. لازم است بدانید این هتل دارای اتاق های خانوادگی نیز می باشد. رفتار دوستانه و صمیمانه پرسنل هتل باواریا موجب شده است تا این هتل یکی از دوست داشتنی ترین هتل های مونیخ برای مسافران این شهر باشد.

وجود یک صرافی در این هتل از جمله خدماتی است که برای رفاه هر چه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است. علاوه بر اینها داشتن اتاق جلسه مجهز در این هتل از جمله امتیازهای آن به شمار می رود که می تواند این هتل را به گزینه مناسبی برای اقامت های کاری نیز تبدیل کند. برای گذراندن لحظاتی خوش در این هتل امکان دوچرخه سواری نیز برای مسافران فراهم شده است.

هتل وستین گرند مونیخ

اگر می خواهید در میان هتل های مونیخ یکی از بی نظیرترین و منحصر به فرد ترین هتل ها را انتخاب کنید می توانید هتل وستین گرند را رزرو نمایید. این هتل فضایی بسیار دلباز و لوکس دارد که از همان لحظه ورود نظر مهمانان را به خود جلب می کند. اتاق های این هتل نیز بزرگ، دلباز و فوق العاده زیبا و جذاب هستند.

این هتل ۵ ستاره ۶۲۷ اتاق دارد که با امکاناتی عالی و خوب در اختیار مسافران قرار می گیرند. پرسنل هتل وستین گرند مونیخ به چند زبان از جمله انگلیسی و آلمانی تسلط دارند و با رفتاری بسیار خوب ارائه خدمات می کنند. اگر این هتل را برای اقامت انتخاب نموده اید حتما برای خوردن غذاهای محلی مونیخ سری به رستوران هتل بزنید.

در صورتی که می خواهید لحظاتی خوشی را برای ورزش و سرگرمی بگذرانید می توانید به استخر، سونا و  اسپا در این هتل بروید و به ریلکسیشن خود بپردازید. از طرفی دیگر با رفتن به بار این هتل می توانید از خوردن استیک و نوشیدنی های خوش طعم لحظات خوش و آرامی را به خوبی در این هتل سپری نمایید.

هتل وستین گرند مونیخ | سایت ویزا

هتل سوفیتل مونیخ بایر پست

این هتل یکی از هتل های باشکوه در مونیخ می باشد که ۵ ستاره است و ۳۹۶ اتاق دارد. هتل سوفیتل که یکی از مجلل ترین هتل های مونیخ به شمار می رود در یکی از ساختمان های تاریخی شهر می باشد که با دکوراسیونی تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک طراحی شده است. این هتل در نزدیکی مکان های دیدنی از قبیل موزه آلمان، کلیسای بانوی ما، بازار و همچنین باغ انگلیسی مونیخ قرار دارد.

اگر طعم غذاهای فرانسوی را می پسندید می توانید به رستوران هتل سوفیتل بروید و از خوردن غذاهای فرانسوی که در این رستوران با طعم فوق العاده ای طبخ می شوند، نهایت لذت را ببرید. از طرفی دیگر تنوع در منوی صبحانه این هتل می تواند برای شروع یک صبح دل انگیز بسیار لذت بخش باشد.

علاوه بر این با رفتن به بار این هتل می توانید علاوه بر چشیدن طعم نوشیدنی های فوق العاده از لحظاتی آرام بخش و خوش نیز بهره ببرید. اگر قصد اقامت در هتل سوفیتل مونیخ را دارید سعی کنید اتاق هایی که در طبقات بالایی قرار دارند انتخاب کنید تا بتوانید از چشم انداز بی نظیر اتاق های این هتل لذت ببرید.


سوالات متداول هتل های مونیخ

کدام ویژگی هتل ویر جاهرسزیتن کمپینسکی منچن باعث شده تا این هتل از سایر هتل های مونیخ متمایز گردد؟

یکی از لوکس ترین هتل های مونیخ کدام هتل است؟

یکی از منحصر به فرد ترین هتل های مونیخ کدام هتل است؟

یکی از قیمت مناسب ترین هتل های مونیخ کدام هتل است؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

آشنایی با فرم اپلیکیشن سفارت آلمان ویزای کشور آلمان یکی از پرطرفدارترین ویزاهای قاره اروپا بوده و امروزه بسیاری از...

وقت آن رسیده که به سراغ مقصدی برویم که خاص و منحصر بفرد است و کمتر کسی به سراغ آن...

فرودگاه برلین یکی از قدیمی ترین و بزرگترین فرودگاه های کشور آلمان است که در شهر برلین قرار دارد و...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر