هتل های اتریش

با بهترین هتل های اتریش بیشتر آشنا شویم

۶ آذر ۱۳۹۷

هتل های اتریش، برای داشتن یک سفر خوب لازم است تا از قبل اقداماتی را انجام دهید. پیدا کردن و رزرو هتل در شهر مقصد یکی از همان اقدامات ضروری می باشد. اگر …

هتل های اتریش

برای داشتن یک سفر خوب لازم است تا از قبل اقداماتی را انجام دهید. پیدا کردن و رزرو هتل در شهر مقصد یکی از همان اقدامات ضروری می باشد. اگر می خواهید به کشور  اتریش سفر کنید پیشنهاد می کنیم لیست بهترین هتل های اتریش را از دست ندهید. با نگاهی ساده به این لیست می توانید از بین تعداد زیادی از هتل های اتریش یکی را برای اقامت انتخاب کنید و یک سفر خوب را برای خود و خانواده خود رقم بزنید. همراه ما باشید تا شما را با بهترین هتل های اتریش آشنا نماییم.

با بهترین هتل های اتریش بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

هتل وین ماریوت

اگر از بین تمام هتل های کشور اتریش به دنبال یک هتل در قلب پایتخت این کشور یعنی شهر وین هستید این هتل می تواند انتظارات شما را برآورده نماید. هتل وینا ماریوت (Vienna Marriott Hotel) از جمله هتل های ۵ ستاره و بسیار لوکس در بین هتل های اتریش می باشد و در مرکز شهر وین قرار گرفته است و از تمام نقاط مهم شهر وین فاصله ای کمتر از یک کیلومتر دارد. برای نمونه می توانید به Vienna State Opera در فاصله .۷ کیلومتری بروید و یا Graben حدود ۰.۷ کیلومتر مسافت را طی نمایید . به سادگی به تمام نقاط شهر وین دسترسی خواهید داشت.

امکانات هتل: سونا، سولاریوم، ماساژ، سالن ورزشی، رستوران، بار، اینترنت، وای فای رایگان، سرویس اتاق/اتاق سیگار ممنوع، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، اتاق بدون آلرژی، اتاق عایق صدا، آرایشگاه، مرکز تجارت، پارکینگ، صندوق امانات، فروشگاه هدیه، صرافی، خدمات پرستاری، خدمات درمانی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خدمتکار روزانه، نگهداری از چمدان ها

آدرس هتل: Parkring 12a, 01. Innere Stadt, 1010 Vienna, Austria

هتل وین ماریوت | سایت ویزا

هتل رادیسون بلو استایل وین

از دیگر هتل های اتریش در وین بلو استایل (Radisson Blu Style Hotel) می باشد. این هتل یکی دیگر از هتل های لوکس و ۵ ستاره ازبین هتل های اتریش می باشد و با امکانات رفاهی کامل آماده پذیرایی از شما می باشد. مانند هتل قبلی که معرفی کردیم این هتل نیز در مرکز شهر وین قرار گرفته است از همین رو می توانید با فاصله ای اندک به هر قسمت از شهر وین برسید.

برای نمونه Vienna State Opera  در فاصله ۰٫۸ کیلومتری، کلیسای جامع )St. Stephen’s Cathedral) در فاصله ۰٫۵ کیلومتری و Albertina Museum در فاصله ۰٫۷ کیلومتری از این هتل قرار دارد.

همچنین اگر علاقه به غذاهای اتریشی دارید ما این هتل را برای اقامت به شما پیشنهاد خواهیم داد زیرا دور تا دور آن پر از رستوران های مختلف می باشد. همچنین دوستداران فرهنگ نیز می توانند از بین هتل های اتریش این هتل را برای اقامت انتخاب نمایند.

امکانات هتل: سونا، سالن ورزشی، رستوران، بار، بسته های ناهار، اینترنت، وای فای رایگان، سرویس اتاق، اتاق غیر سیگاری ها، خدمات وی آی پی، اتاق عایق صدا، پارکینگ، صندوق امانات، خودپرداز، خدمات بلیط، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، واکس کفش، صرافی، خدمات دربانی، خدمات پرستاری از کودک هستند.

آدرس: Herrengasse 12, 01. Innere Stadt, 1010 Vienna, Austria

هتل رادیسون بلو استایل وین | سایت ویزا

هتل له مریدین وین

اگر قصد اقامت در یکی از بهترین هتل های اتریش را دارید و می خواهید در وین نیز اقامت کنید می توانید به سراغ این هتل بروید. وین از این رو که یک شهر گردشگر پذیر است دارای هتل های لوکس و ۵ ستاره با امکانات و کیفیتی بین المللی می باشد، پس می توانید تعداد زیادی از هتل های اتریش را در لیست بهترین ها ببینید.

Le Meridien Vienna نیز با دارا بودن تمام امکانات مورد نیاز برای اقامتی عالی در دسته لوکس ترین هتل های اتریش قرار می گیرد. اگر بخواهیم همانند سایرین این هتل را نیز از نظر دسترسی به نقاط مهم شهر دسته بندی کنیم باید بدانید که باز هم می توانید بیشتر نقاط دیدنی شهر وین را در فاصله ای کمتر از یک کیلومتر و به صورت پیاده بازدید کنید.

امکانات هتل شامل: سونا، اسپا، ماسا، کلوپ شبانه، دی جی، رستوران، سالن ورزشی، جکوزی آب گرم، بار، منوی غذای رژیمی، وای فای رایگان، اینترنت، خشکشویی، مرکز تجارت، پارکینگ، اتاق عایق صدا، سرویس اتاق، تراس، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، واکس کفش، صرافی، خدمتکار روزانه می باشد.

آدرس: Robert-Stolz-Platz 1, 01. Innere Stadt, 1010 Vienna, Austria

هتل هیلتون وین

یکی از معروف ترین هتل های اتریش هتل هیلتون (Hotel Hilton Vienna) است. این هتل یک هتل لوکس و ۵ ستاره در دل پایتخت اتریش می باشد. همچنین این هتل در لیست بزرگترین هتل های اتریش نیز قرار می گیرد زیرا دارای ۵۷۹ اتاق می باشد.

این هتل یکی از هتل های شناخته شده برای برگزاری جلسات بین المللی و یا سمینار های مختلف می باشد. از این هتل تا کلیسای جامع وین تنها لازم است ۸۰۰ متر پیاده روی کنید و یا برای رسیدن به گرابن چیزی حدود یک کیلومتر فاصله باید طی کنید. از این رو شاید نتوانید بر حسب دسترسی های موجود به مکان های مختلف وین این هتل را از سه هتل قبلی که معرفی کردیم تمیز بدهید.

امکانات هتل: سونا، ماساژ، سالن ورزشی، زمین گلف، حمام آب گرم، رستوران، بار، غذای کودک، بسته ناهار، اینترنت، وای فای رایگان، تراس، سرویس روم، اتاق غیر سیگاری ها، اتاق خانواده، خدمات اتاق وی آی پی، تهویه مطبوع، اتاق بدون آلرژی، آرایشگاه، خشکشویی، مرکز تجارت، پارکینگ، فروشگاه، صندوق امانات/فروشگاه هدیه، صرافی، اجاره خودرو، خدمات خدمتکار روزانه،

آدرس Am Stadtpark 1, 03. Landstraße, 1030 Vienna, Austria

هتل هیلتون وین | سایت ویزا

هتل گرند وین

باز هم اگر می خواهید از بین هتل های اتریش در وین یکی از بهترین ها را برای اقامت انتخاب کنید می توانید به سراغ گراند هتل (Grand Hotel Wien) بروید. این هتل دارای ۲۰۵ اتاق می باشد و جزو بزرگترین هتل های اتریش نیز به شمار می رود. شما می توانید در این هتل باز هم به راحتی به تمام نقاط شهر وین دسترسی پیدا کنید. شاید تنها نکته که بتواند شما را برای انتخاب از بین هتل های اتریش که تاکنون معرفی کرده ایم محدود نماید هزینه های هر شب اقامت در آنها می باشد.

امکانات هتل: سونا، اسپا، ماساژ، سالن ورزشی، رستوران، بار، اینترنت، وای فای رایگان، تراس، سرویس اتاق، اتاق غیر سیگاری، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، اتاق عایق صدا، خشکشویی، مرکز تجارت، پارکینگ، صندوق امانات، خدمات بلیط، اجاره خودرو، واکس کفش، صرافی، اجاره خودرو

آدرس: Kärntner Ring 9, 01. Innere Stadt, 1010 Vienna, Austria

هتل گرند وین | سایت ویزا

هتل گرند اروپا وین

اگر قصد دارید تا از بین هتل های اتریش یکی را در خارج از وین انتخاب کنید هتل گرند اروپا در ایالت تیرول  و در شهر اینسبروک می تواند یکی از انتخاب های خوب شما باشد.

این هتل (Grand Hotel Europa) جزو هتل های ۵ ستاره و لوکس در بین هتل های اتریش در این شهر می باشد که با اقامت در آن می توانید به آسانی به نقاط مختلف در این شهر نیز سر بزنید. می توانید به سادگی خود را به شهر قدیمی برسانید و ساعت ها در فرهنگ و تاریخ غنی این شهر قدم بزنید. همچنین اطراف شما نیز پر است از مراکز خرید. پس اگر به خرید کردن نیز علاقه مند هستید هتل گرند از بین تمام هتل های اتریش می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

امکانات هتل: مسیر پیاده روی، ماساژ، آموزش اسکی، زمین گلف، رستوران، بار، اینترنت، وای فای، خشکشویی، پارکینگ، بسته های ناهار، غذای کودک، سرویس اتاق، اتاق عایق صدا، خدمات اتاق وی آی پی، صندوق امانات، خودپرداز، واکس کفش، خدمات خدمتکار روزانه

آدرس : Südtirolerplatz 2, Innenstadt, 6020 Innsbruck, Austria

هتل گرند اروپا وین | سایت ویزا

Hotel Schloss Monchstein

از جمله بهترین هتل های اتریش در شهر سالزبورگ می باشد. یکی از هتل های لوکس و ۵ ستاره با دارا بودن ۲۴ اتاق در بین هتل های اتریش می باشد که می توانید با اقامت در آن با تاریخ و فرهنگ شهر سالزبورگ نیز بیشتر آشنا شوید و از موزه های فوق العاده اطراف این هتل دیدن کنید.

امکانات هتل: سونا، اسپا، ماساژ، سرویس اتاق، سوئیت ماه عسل، آرایشگاه، خشکشویی، واکس کفش، خدمتکار روزانه، رستوران، بار، غذای کودک، وای فای رایگان، سالن ورزشی، جکوزی آب گرم

آدرس: Mönchsberg 26, Altstadt, 5020 Salzburg, Austria

Hotel Schloss Monchstein | سایت ویزا

Hotel Goldener Hirsch

این هتل نیز از دیگر هتل های اتریش می باشد که می تواند به آسانی در لیست بهترین هتل های اتریش جای گیرد. این هتل در شهر سالزبورگ واقع شده است و دارای ۷۰ اتاق نیز می باشد. اگر می خواهید در شهری به غیر از وین اقامت کنید؛ از بین تمام هتل های اتریش به شما این هتل را پیشنهاد می کنیم چون بسیار لوکس می باشد.

امکانات هتل: کتابخانه، رستوران، بار، وای فای رایگان، خدمات بلیط، خشکشویی، تهویه مطبوع، پارکینگ، صندوق امانات، خدمات پرستاری کودک، واکس کفش، اجاره خودرو، صبحانه در اتاق

آدرس: Getreidegasse 37, Altstadt, 5020 Salzburg, Austria

هتل نستری وین

اگر از بین هتل های اتریش به دنبال یک هتل که هم جزو بهترین ها باشد هم کمی قیمت مناسب تری نسبت به سایرین داشته باشد، هستید ما به شما هتل نستروی وین (Hotel Nestroy Wien) را پیشنهاد می کنیم. این هتل جزو بهترین هتل های اتریش می باشد و در مرکز شهر وین نیز واقع شده است. از نظر امکانات رفاهی کامل است و از نظر دسترسی به نقاط مهم شهر نیز همانند سایرین می باشد.

امکانات هتل: سونا، سالن ورزشی، بار، رستوران، اتاق خانواده، خشکشویی، مرکز تجارت، صندوق امانات، صرافی، وای فای رایگان

آدرس: Rotensterngasse 7a, 02. Leopoldstadt, 1020 Vienna, Austria

هتل نستری وین | سایت ویزا

هتل هیلتون گاردن وین

آخرین هتل در لیست بهترین هتل های اتریش را به این هتل ۴ ستاره در وین اختصاص داده ایم به (Hilton Garden Inn Vienna South) همانند سایرین از امکانات رفاهی چیزی کم ندارد و تنها می توان به کمبود یک ستاره در لوگوی آن اشاره نمود. اگر می خواهید به راحتی به بیشتر نقاط تاریخی وین سر بزنید اقامت در این هتل را از بین هتل های اتریش به شما پیشنهاد می کنیم.

امکانات هتل: زمین تنیس، زمین گلف، اسکواش، سالن ورزشی، سونا، وای فای رایگان، رستوران، غذای کودک، بار، پارکینگ مرکز تجارت، صرافی، اجاره خودرو، صندوق امانات، فروشگاه، پرستاری از کودک، سوئیت ماه عسل، اتاق خانواده

آدرس: Hertha-Firnberg-Straße 5, 10. Favoriten, 1100 Vienna, Austria

هتل هیلتون گاردن وین | سایت ویزا

سوالات متداول هتل های اتریش

یکی از لوکس ترین هتل های اتریش کدام هتل است؟

یکی از بهترین هتل های اتریش کدام هتل است؟

یکی از بهترین هتل های اتریش که از قیمت مناسبی هم برخوردار است، کدام هتل است؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای سفر به اتریش سفر به اتریش: اتریش کشور بناهای تاریخی جذاب و کشور کافه های دنج می باشد که...

راهنمای کامل خرید بلیط وین امروزه علاوه بر ایرلاین Austrian Airlines، ایرلاین های ایرانی نیز عرضه کننده ی بلیط وین...

اطلاعات کامل ویزای نمایشگاهی اتریش کشور اتریش جاذبه های دیدنی و طبیعی بی شماری دارد و هر ساله گردشگران بسیاری...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر