هتل های وین

با برخی از هتل های وین بیشتر آشنا شویم

۷ آذر ۱۳۹۷

هتل های وین، با امکانات و خدمات زیادی که ارائه می دهند به خوبی از مسافران استقبال می کنند. وین شهری تاریخی و پر فراز و نشیب بوده است و در این مقاله نیز به …

هتل های وین

با سفر به مرکز فرهنگی اروپا یعنی وین باید به فکر محلی برای اقامت باشید. هتل های وین با امکانات و خدمات زیادی که ارائه می دهند به خوبی از مسافران استقبال می کنند. وین شهری تاریخی و پر فراز و نشیب بوده است و در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره امکانات هتل های وین خواهیم پرداخت تا سفر لذت بخشی را تجربه کنید.

با برخی از هتل های وین بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

وین

هتل های وین برای مسافرانی که با اهداف مختلف به این شهر سفر کرده اند اقامتی به یادماندنی رقم می زنند. در وین کاخ هایی بزرگ، بوتیک هایی لوکس و هتل هایی مجلل را خواهید دید که پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند. با هر بودجه ای قادر به رزرو اتاق در هتل های وین خواهید بود.

با توجه به زمان سفرتان و خدماتی که هتل مورد نظر ارائه می دهد در یکی از هتل های وین اقامت خواهید داشت. سفر در فصل های کم گردشگر سبب می شود اقامتی ارزان داشته باشید و سفر در فصل های پر گردشگر سبب افزایش هزینه هتل های وین خواهد شد.

 مانینگر وین دان تاون فرانتس از هتل های وین

یکی از هتل های وین که امکانات خوبی ارائه می دهد مانینگر وین دان تاون فرانتس می باشد. امکانات و خدمات این هتل رضایت مسافران را جلب کرده است و فضایی صمیمی همانند یک هاستل را دارد اما شلوغی آن را ندارد.

آشپزخانه ای مجهز در اتاق های معمولی آن قرار دارند و سبک سوئیت های آن مینیمال اسکاندیناوی است که رنگ قرمز گرمابخشی دارند. در حوالی هتل به کارملیترمارکت می توانید بروید تا انواع غذاهای بومی و اصیل را میل نمایید و خاطراتی خوش رقم بزنید.

هتل وینارت از هتل های وین

یکی از هتل های وین که در محله تاریخی موزه Museumsquartier قرار دارد و چهار ستاره می باشد، هتل وینارت است و بسیار لوکس می باشد. این هتل در عین لوکس بودن قیمت گرانی ندارد و هنر مدرن را در سراسر آن خواهید دید. اگر به فرهنگ و هنر علاقه دارید به موزه تاریخ هنر بروید که در نزدیکی آن قرار دارد. دکوراسیون با سلیقه ای را در هتل خواهید دید که دارای رنگ های شجاعانه ای هستند و اقامتی به یادماندنی رقم می زنند.

هتل وینارت از هتل های وین | سایت ویزا

مرکیور گراند هتل بیدرمایر از هتل های وین

یکی از هتل های وین که طراحی داخلی آن کلاسیک است مرکیور گراند هتل بیدرمایر می باشد و هزینه ای بسیار مقرون به صرفه دارد و فضایی شبیه به خانه دارد. کلیسای جامع سنت استفان از این هتل تنها ده دقیقه فاصله دارد و هوندرواسرهاوس نیز نزدیک به آن است. اتاق های دونفره آن طراحی سنتی دارند که تمام تجهیزات یک گردشگر مدرن را در آن خواهید دید. از امکانات هتل به تلویزیون و اینترنت رایگان می توان اشاره کرد.

مرکیور گراند هتل بیدرمایر از هتل های وین | سایت ویزا

در ویلهلم هوف از هتل های وین

یکی از هتل های وین که بسیار مورد علاقه هنرمندان است هتل در ویلهلم هوف نام دارد. این هتل را از بهترین رازهای مخفی وین می دانند و طراحی شیکی برای افرادی است که اقتصادی سفر می کنند. موقعیت این هتل در مرکز شهر وین است و اتاق های جذابی برای مسافران دارد. اتاق های دو نفره آن آرتلیه نام دارند که تزیینی منحصر به فرد دارند و دارای رنگ و موضوعی متفاوت هستند. هر اتاق نقاشی دیوار خاصی دارد و برای تمام افراد چه خانواده و چه شخصی اقامتی دلنشین فراهم می کند.

فلمینگز دولوکس وین سیتی از هتل های وین

یکی از هتل های وین که در محله ای شیک به نام یوزف اشتات قرار دارد هتل فلمینگز دولوکس وین سیتی است که فاصله نزدیکی تا ساختمان پارلمان، کاخ هافبورگ و ساختمان شهرداری دارد. از این هتل به راحتی به جاذبه های مختلف می توانید بروید و سپس در اتاق های گرم و شیک به استراحت بپردازید. در اتاق های این هتل ملحفه های نرم و سفید، تخت دونفره راحت و حمام و توالت اختصاصی را خواهید دید. از دیگر امکانات هتل به بخش ماساژ و آب درمانی می توان اشاره کرد که بسیار ایده آل هستند.

هتل رسونانز یکی از هتل های وین

یکی از هتل های وین که سه ستاره است هتل رسونانز می باشد که پارک واگارتن در فاصله ای صد متری از آن واقع شده است. ایستگاه مترو نیز در نزدیکی آن قرار دارد که سبب امتیاز این هتل سه ستاره شده است و فاصله ای صد و پنجاه متری با آن دارد. این هتل تا ایستگاه مرکزی شهر تنها به اندازه یک ایستگاه فاصله دارد و منطقه لیوپولداشتاد نیز که دارای موزه و بناهای تاریخی است و هنر و معماری در آن موج می زند در نزدیکی آن است.

اینترنت رایگان، صندوق امانات، آسانسور، مینی بار رایگان و … از دیگر امکانات این هتل است. در اتاق ها مینی بار، حمام اختصاصی و تلویزیون کابلی را خواهید دید. میوه و آب معدنی به صورت روزانه به اتاق ها داده خواهد شد و رسپشن هتل خدمات تهیه بلیط تئاتر و تور اتریش را به مسافران ارائه می دهد.

هتل رسونانز یکی از هتل های وین | سایت ویزا

هتل اینترکانتیننتال از هتل های وین

یکی از هتل های وین که ۵ ستاره است و بسیاری از گردشگران و مسافران به آن استقبال نشان می دهند هتل اینترکانتیننتال است. موقعیت این هتل مرکز شهر وین است و رو به روی Stadtpark قرار گرفته است. از این هتل تا ایستگاه مترو فاصله کمی وجود دارد و به جاذبه های دیگر شهر نیز نزدیک است.

از امکانات هتل به اینترنت رایگان، دسترسی مستقیم به سالن کلاب، تلویزیون صفحه تخت و دیجیتال در اتاق ها، صبحانه و خوراکی ها گرم و سرد، مرکز کسب و کار، اتاق جلسه، رستوران Mediterraneo، کافه وین، باشگاه ورزشی و تناسب اندام، پارکینگ سرپوشیده و … می توان اشاره کرد.

در رستوران هتل انواع غذاهای سنتی و مدرن سرو می شود و نوشیدنی های گرم و سرد را در کافه آن میل خواهید کرد. باشگاه تناسب اندام آن ۲۴ ساعته خدمت رسانی می کند و حمام و سونای بخار دارد. پارکینگ آن برای آسایش مسافران در نظر گرفته شده است و ساعت تحویل اتاق ها ۱۴ می باشد و ساعت تخلیه آن ۱۲ است.

هتل اینترکانتیننتال از هتل های وین | سایت ویزا

هتل اینتر سیتی از هتل های وین

یکی از  بهترین هتل های وین که ۴ ستاره است و در قلب شهر وین واقع شده است، هتل اینتر سیتی (IntercityHotel Wien) است و دو جاذبه تاریخی یعنی خانه اپرا و هم چنین خیابان Kartner در نزدیکی هتل هستند. متراژهای اتاق همگی بزرگ و متنوع هستند و خانواده های پر جمعیت اقامت مناسبی در آن ها خواهند داشت.

شارژ مینی بار هتل دو بار در روز صورت می گیرد و مسافران از نوشیدنی های رایگان آن می توانند استفاده کنند. تلویزیون تخت بزرگ در اتاق ها وجود دارد که کانال های معتبر جهانی دارد. سرویس های بهداشتی که دارای سبک ویکتوریایی هستند و ماساژ دوش دارند از مزایای اتاق های آن است.

از امکانات دیگر آن به اینترنت رایگان، سالن بدنسازی و ماساژ حرفه ای، استخر، سونا و جکوزی می توان اشاره کرد. تراس وسیعی در طبقه های بالای آن قرار دارد که مسافران از نوشیدنی های سرد و گرم آن می توانند استفاده کنند. از تراس قادر به تماشای پارک شیلر خواهید بود. از هتل به قصر هوفوبورگ، مترو، موزه آلبرتینا و پارلمان اتریش تنها چند دقیقه پیاده روی فاصله وجود دارد. هزینه هتل با توجه به خدمات ارائه شده بسیار مناسب است.

هتل اینتر سیتی از هتل های وین | سایت ویزا

هتل وین به لودر از هتل های وین

یکی از هتل های وین که ۴ ستاره است هتل وین به لودر می باشد که دارای صد و چهارده اتاق است و امکاناتی چون پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات، خدمات خشکشویی، مراقبت از چمدان ها، پارکینگ و … دارد.

این هتل مجهز به رستوران، آب گرم و سالن ورزشی است و دارای رستوران و ماشین خودکار برای فروش نوشیدنی های سرد و گرم است. خدمات مربوط به خرید بلیط در آن ارائه می شود، سیستم تهویه و گرمایش مناسب دارد. در این هتل خدمتکار روزانه و خصوصی وجود دارد و اجازه ورود حیوانات خانگی به آن ها داده شده است.

هتل کارنتنر هوف از هتل های وین

یکی از هتل های وین که در مرکز این شهر قرار دارد هتل کارنتنر هوف است و فاصله اندکی تا کلیسای جامع دارد. این هتل بسیار آرام و ساکت است و امکانات فراوانی در اطراف آن وجود دارد. از این هتل به فرودگاه و دیگر جاذبه ها دسترسی راحتی خواهید داشت.

ساختمانی که این هتل در آن قرار گرفته است متعلق به قرن نوزدهم می باشد و ترکیبی از طراحی آرت نوو وین و استایل ایتالیایی و فرانسوی را در آن خواهید دید. این هتل بین المللی است اما رگه های سنتی را در آن خواهید دید. در منوی رستوران این هتل انواغ غذاهای سنتی یافت می شود و صبحانه ای خوش مزه با مخلوطی از مواد غذایی محلی به مسافران ارائه می شود.

هتل کارنتنر هوف از هتل های وین | سایت ویزا

گست‌ هاوس از هتل های وین

هتل گست هاوس در نزدیکی اپرای دولتی وین و هم چنین موزه ای به نام آلبرتینا قرار گرفته است. طراحی داخلی آن مدرن است و در عین حال استایل سنتی را در آن خواهید دید. در رستوران کلاسیک آن انواع غذاها را میل خواهید کرد و منوی آن دارای ماهی های محلی، گوشت و پنیر و … است.

گست‌هاوس از هتل های وین | سایت ویزا

سوالات متداول هتل های وین

یکی از هتل های مقرون به صرفه وین چیست؟

یکی از هتل های 5 ستاره وین که در مرکز شهر هم قرار گرفته کدام هتل است؟

یکی از هتل های لوکس وین چیست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل خرید بلیط اتریش کشور اتریش جز کشورهایی می باشد که افراد بسیاری خواهان سفر به آنجا هستند؛ که...

راهنمای سفر به اتریش سفر به اتریش: اتریش کشور بناهای تاریخی جذاب و کشور کافه های دنج می باشد که...

اطلاعات کامل وقت سفارت اتریش اتریش یکی از کشور های قاره ی سبز است که در قلب اروپا جای گرفته...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر