سفر به کلن، با توجه به زیبایی های موجود در این شهر بسیار مورد توجه گردشگران و توریست ها قرار گرفته است. افراد می توانند برای سفر به کلن در تورهای مسافرتی ...

دانستنی های لازم درباره سفر به کلن

۳۰ مهر ۱۳۹۸

سفر به کلن، با توجه به زیبایی های موجود در این شهر بسیار مورد توجه گردشگران و توریست ها قرار گرفته است. افراد می توانند برای سفر به کلن در تورهای مسافرتی …

سفر به کلن با توجه به زیبایی های موجود در این شهر بسیار مورد توجه گردشگران و توریست ها قرار گرفته است. افراد می توانند برای سفر به کلن در تورهای مسافرتی شرکت کرده و در کنار برخورداری از بهترین امکانات در کنار دوستان و اقوام خویش از جاذبه های تاریخی و گردشگری این منطقه بازدید کنند. با توجه به شرایط اقلیمی حاکم در شهر کلن می توان بهترین زمان سفر به این شهر را فصل بهار و پاییز دانست شما می توانید در این ایام با کمترین هزینه سفری به یاد ماندنی و پر از هیجان را تجربه کنید.با ما در سایت ویزا همراه بمانید.

دانستنی های لازم درباره سفر به کلن | سایت ویزا

راهنمای سفر به کلن

شهر زیبای کلن از جمله معروف ترین و دیدنی ترین شهرهای واقع در غرب کشور آلمان می باشد این شهر با داشتن جاذبه های دیدنی و طبیعی بسیار در دل خود مقصد انبوهی از مسافران از اقصی نقاط جهان واقع می شود. شهر کلن از شهرهای تاریخی و باستانی آلمان بوده و گردشگران بی‌شماری برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ کهن کلن این مکان را در اولویت سفرهای تاریخی و تفریحی خود قرار می دهند. این شهر با داشتن تاریخچه ای بیش از دو هزار سال از محبوب ترین شهرهای اروپایی بوده و رود زیبای راین از میان این شهر در حال عبور می باشد.

گردشگران با سفر به کلن می توانند لحظه به لحظه زمان خود را صرف گشت و گذار در میان زیبایی هایی وصف نشدنی کنند در حالت کلی می توان گفت این شهر با داشتن مساحتی حدود ۴۰۵ کیلومتر مربع از تاریخ دیرینه ای برخوردار می باشد.

شهر کلن به عنوان زیباترین و جذاب ترین شهرهای کشور آلمان شناخته می شود که هر ساله شاهد ورود انبوهی از مسافران و گردشگران در دل خود می باشد. در این میان می توان گفت گردشگران ایرانی از جمله پرطرفدارترین مسافران برای سفر به این شهر بوده و شما نیز می توانید با شرکت در تورهای کلن فرصت بازدید از زیبایی ها و تاریخ دیرینه این شهر را از دست ندهید.

آب و هوای شهر کلن

شهر کلن برای توریستها و گردشگران ماجراجو گزینه بسیار مناسبی بوده و افراد می توانند با حضور در این شهر و پیاده روی در خیابان ها و پس کوچه های شهر از مشاهده کردن ساختمان های تاریخی و معماری بناهای بی نظیر متحیر و شگفت زده خواهند شد.

با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر کلن میتوان گفت شرایط اقلیمی این شهر با سلیقه هر فردی متناسب بوده و گردشگران در هر فصل از سال می توانند به این شهر زیبای اروپا سفر داشته باشند. تابستان های کلن گرم و مرطوب و پاییز های آن خنک می باشد.

از این رو بهترین زمان سفر به کلن فصل بهار و پاییز بوده و گردشگران می توانند برای داشتن سفری جذاب و بی نظیر در این ایام سال به کلن سفر کنند. با توجه به این که در شرایط کنونی آب و هوای بی نظیری در این شهر حاکم می باشد پیشنهاد می کنیم با شرکت در تور کلن فرصت بازدید از این شهر باستانی و جاذبه های تاریخی آن را از دست ندهید.

آب و هوای شهر کلن | سایت ویزا

فرودگاه بین المللی کلن 

فرودگاه بین المللی آلمان برای هر دو شهر کلن و بن خدمات پروازی ارائه می دهد این فرودگاه به عنوان سومین فرودگاه بزرگ آلمان شناخته می شود. این فرودگاه در سال 1938 میلادی تاسیس شده و از قدیمی ترین فرودگاه های این منطقه می باشد و در حال حاضر با پرواز به 115 مقصد مختلف در 35 کشور متفاوت به بهترین نحو ممکن در زمینه جا به جایی هوایی فعالیت می کند. فرودگاه کلن  به عنوان پروازهای کارگو و بازی به عنوان سومین فرودگاه کشور آلمان معرفی شده است و رقابت تنگاتنگی با دیگر فرودگاه های این کشور دارد.

فرودگاه بین المللی کلن | سایت ویزا

جاذبه های دیدنی و گردشگری کلن 

گردشگران و مسافران با دلایل بسیار سفر به کلن را در اولویت قرار می دهند که بازدید از جاذبه های گردشگری و تاریخی از مهمترین و محبوب ترین دلایل سفر به شمار می آیند در این بخش می خواهیم به معرفی برخی از جاذبه های گردشگری کلن  اشاره کنیم با ما همراه باشید:

باغ گیاهشناسی فلورا: این باغ از قدیمی ترین و باستانی ترین پارک های شهر بوده که در سال ۱۸۶۳ به سبک آلمانی و بهره مندی از معماری های دوره رنسانس تاسیس شده است این پارک در سال ۱۹۲۰ به عنوان باغ گیاهشناسی شناخته شده است و بیش از ۱۰۰۰۰ هزار گونه گیاه در آن پرورش و نگهداری می شود گردشگران در سفر به کلن حتما از این باغ زیبا و بی نظیر بازدید کنند.

کلیسای جامع کلن: این کلیسا از قدیمی ترین و معروف ترین کلیساهای آلمان بوده و قدمت آن به قرن چهارم برمی گردد. این بنا به عنوان دومین بنای بلند و مرتفع شهر کلن شناخته شده و از معماری بسیار خیره کننده و جذابی برخوردار است.

موزه شکلات کلن: در شهر کلن میتوان موزه شکلات را به عنوان جالب ترین جاذبه های دیدنی آن به شمار آورد شما می توانید با حضور در این مکان مراحل تولید و تهیه انواع شکلات های خوشمزه را مشاهده کنید.

کلیسای بزرگ سنت مارتین: این کلیسا از قدیمی ترین بناهای موجود در شهر کلن بوده و مدت زمان آن از سال ۱۱۵۰ تا ۱۲۵۰ کشیده است این کلیسا با داشتن برج عظیم و مرتفع که نماد کلیسا می باشد معروف شده است. کلیسای بزرگ سنت مارتین در پی اتفاقاتی آتش گرفته و بخشی از آن تخریب و دوباره بازسازی و ترمیم گشته است.

گردشگران و توریست ها در سفر به کلن می توانند در کنار بازدید از جاذبه های این شهر از معروف ترین مراکز خرید آن نیز دیدن کرده و بهترین برندهای جهان را در مراکز خرید و فروشگاه های کلن مشاهده کنند.

جاذبه های دیدنی و گردشگری کلن | سایت ویزا

هزینه اقامت در شهر کلن 

با توجه به ورودی گردشگران بسیار به این شهر شاهد ساخت و ساز های بی‌شماری در این منطقه می باشیم که می توان گفت گردشگران می توانند با گزینه های متعددی برای اقامت در این شهر مواجه بوده و با توجه به میل و پسند خود بهترین و مناسب ترین گزینه را در سفر به کلن برای اقامت انتخاب و رزرو کنند. بیشتر هتل ها و اقامتگاه های شهر کلن در مرکز شهر قرار دارد که این مورد یکی از مزیت های هتل های کلن بوده و افراد می توانند بدون نیاز به استفاده از وسیله های نقلیه برای جا به جایی خود را به مراکز دیدنی و تفریحی کلن برسانند.

توجه داشته باشید که هتل ها و اقامتگاه ها با انواع خدمات و امکانات مختلف دارای هزینه های متغیر بوده و افراد با توجه به مقدار درآمد و بودجه در اختیار هم چنین انتظارات خود از خدمات ارائه شده بهترین گزینه را از میان انواع مختلف انتخاب و رزرو کنند.

هزینه اقامت در شهر کلن | سایت ویزا

هزینه شکم گردی در سفر به کلن 

کلن یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای توریستی آلمان می باشد که هرساله مقصد گردشگران بسیاری بوده است در این شهر رستوران ها و فست فود های بیشماری در حال خدمت رسانی بوده و مسافران می توانند لذیذترین و خوش طعم ترین غذاهای کشور آلمان را در این شهر بچشند. می توان گفت هزینه های خورد و خوراک در سفر به کلن در مقایسه با دیگر شهرهای آلمان چون مونیخ بسیار مناسب و معقول می باشد همچنین مسافران می توانند برای داشتن هزینه های پایین در خورد و خوراک خود رستوران های استریت فود را انتخاب کنند.

هزینه شکم گردی در سفر به کلن | سایت ویزا

هزینه حمل و نقل شهر کلن

در سفر به کلن نگران حمل و نقل و جا به جایی در سطح شهر نباشید چرا که شهر کلن از پیشرفته ترین سیستم حمل و نقل برخوردار بوده و مسافران می توانند بدون سختی در مدت زمان بسیار کوتاه به تمامی نقاط از شهر دسترسی داشته باشند. گردشگران در سفر به کلن در همان ابتدا می توانند با خرید و شارژ بلیط های ماهانه خود با خیال تخت از اتوبوس های شهری کلن بهره مند شوند. هزینه بلیط تک سفره در این شهر حدود 3 یورو و هزینه بلیط ماهانه حدود 93 یورو می باشد

هزینه حمل و نقل شهر کلن | سایت ویزا

خرید سوغاتی در سفر به کلن

گردشگران و مسافران در سفر به کلن می توانند بهترین سوغاتی های این شهر را برای دوستان و اقوام خود خریداری کنند از محبوب ترین و معروف ترین سوغاتی های کلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دام وافل: این سوغاتی به شکل یک کلیسا بوده و شما می توانید مزه بی نظیر آن را همانجا بچشید و برای اقوام خویش نیز ببرید.
  • خردل: می توان مردم شهر کلن را عاشق خردل معرفی کرد و در وسط شهر یکی از قدیمی ترین آسیاب های خردل واقع می باشد.
  • اشیای کریسمسی: اگر در ماه دسامبر به این شهر سفر داشته باشید در هر قدم پیاده رو ها و فروشگاه ها می توانید جذاب ترین سوغاتی ها را در این ایام خریداری کنید.
خرید سوغاتی در سفر به کلن | سایت ویزا

تور مسافرتی شهر کلن

برای شرکت در تور کلن و همچنین ویزای آلمان همین الان می توانید با مشاهده انواع تورهای برگزاری و کسب اطلاعات در خصوص خدمات ارائه شده گزینه مناسبی را انتخاب کرده و سفری پر از هیجان و بی نظیری به این شهر داشته باشید. هزینه تورهای مسافرتی کلن در فصل تابستان گران تر از دیگر ایام سال محاسبه می شود. از این رو گردشگران می توانند برای داشتن هزینه های پایین در سفر به کلن فصل بهار و پاییز را در اولویت انتخاب های خود قرار داده و در آرامش و به دور از شلوغی و تردد بسیار از زیبایی های کلن بازدید کنند.


سوالات متداول سفر به کلن

بهترین زمان سفر به کلن چه زمانی است؟

در سفر به کلن با چه وسیله‌ای می‌توان به سایر نقاط شهر دسترسی پیدا کرد؟

در سفر به کلن چه سوغاتی هایی برای اقوام بخریم؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

فرودگاه اشتوتگارت یکی از بزرگترین فرودگاه های کشور آلمان است که در شهر اشتوتگارت واقع شده است، این فرودگاه یکی...

فرودگاه برلین یکی از قدیمی ترین و بزرگترین فرودگاه های کشور آلمان است که در شهر برلین قرار دارد و...

تور هامبورگ برای کسانی که اولین تجربه سفر به این شهر را دارند فرصت مناسب و ایده آلی است. خدمات...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر