هتل های کلن

با امکانات برخی از هتل های کلن بیشتر آشنا شویم

۱۱ آذر ۱۳۹۷

هتل های کلن، امکانات و خدمات هتل های کلن بسیار زیاد است که در سفرتان از آن ها بهره مند خواهید شد. در این مقاله نیز به بررسی امکانات هتل های کلن خواهیم پرداخت …

هتل های کلن

در سفر به چهارمین شهر آلمان یعنی کلن در هتل های آن اقامت خواهید داشت. امکانات و خدمات هتل های کلن بسیار زیاد است که در سفرتان از آن ها بهره مند خواهید شد. در این مقاله نیز به بررسی امکانات هتل های کلن خواهیم پرداخت تا سفر خوبی را تجربه کنید و خاطرات خوشی برای خود رقم بزنید.

با امکانات برخی از هتل های کلن بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

شهر کلن

اگر قصد دارید در شهری قدیمی در آلمان به گشت و گذار بپردازید باید به فکر محلی مناسب برای اقامت باشید. هتل های شهر کلن با قیمت ها و خدمات متنوعی در اختیار مسافران قرار می گیرند. این شهر بیش از ۲ هزار سال است که قدمت دارد و جاذبه های تاریخی فراوانی برای علاقه مندان به تاریخ دارد.

قیمت هتل های کلن با توجه به این که چه خدماتی ارائه می دهند تعیین می شود و موقعیت آن نیز در قیمت آن مؤثر است. با اجاره اتاق های هتل های کلن خواهید دید که خدمات و امکانات این هتل ها بسیار عالی است. با توجه به هزینه ای که برای سفرتان در نظر گرفته اید در یکی از اتاق های این هتل ها می توانید اقامت کنید و خستگی روزانه خود را برطرف نمایید.

برای اطلاع از هزینه و امکانات هتل های شهر کلن با کارشناسان ما می توانید تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. اگر می خواهید هزینه های تان کمتر شود فصل های کم گردشگر را برای سفر به کلن انتخاب کنید زیرا اگر گردشگران تعدادشان بالا باشد هزینه هتل های کلن و بلیط هواپیما نیز با افزایش رو به رو می شود.

هتل اشتات هاوس از هتل های کلن

اشتات هاوس از بهترین هتل های کلن است که آپارتمان های آن مبله هستند و کلیسای جامع در نزدیکی آن قرار دارد. ساختمان هتل در سال ۱۸۶۰ یک صومعه بوده است و امروزه با اتاق های بزرگ خود اقامتی به یادماندنی برای مسافران رقم زده است. قیمت رزرو اتاق در هتل اشتات هاوس بسیار مناسب است و در صورتی که برای مدت بیشتری در آن بمانید هزینه آن کمتر خواهد شد و لحظاتی ناب برای تان رقم خواهد زد. اقامت در این هتل برای افرادی که بودجه پایینی دارند بسیار مناسب است.

اشتات هاوس از هتل های کلن | سایت ویزا

هتل آرتوتل یکی از هتل های کلن

در کنار رودخانه راین یکی از هتل های کلن قرار گرفته است که نام آن هتل آرتوتل (art’otel Cologne) می باشد و یک هنرمند کره ای الهام بخش آن بوده است. البته هنر اصلی این هنرمند کره ای را در داخل هتل خواهید دید. این اثر هنری سبب شده است با اقامت در اتاق های هتل گویی که به یک تور هنری رفته اید.

تعداد دویست و هجده اتاق در هتل آرتوتل وجود دارد و امکاناتی نظیر تلفن، اینترنت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، قهوه ساز و… دارد. در این هتل رستورانی آسیایی، پشت بام، کتابخانه، سونا و … را خواهید دید و منظره ای پانورامیک از رودخانه از این هتل قابل دیدن است.

هتل آرتوتل یکی از هتل های کلن | سایت ویزا

هتل ایم کوپفرکسل از هتل های کلن

یکی از هتل های اقتصادی کلن هتل ایم کوپفرکسل نام دارد که اتاق های آن ساده و تمیز هستند و حمام مشترک در صورت پرداخت هزینه ای بیشتر قابل استفاده است. بوفه صبحانه در اختیار مسافران قرار می گیرد. فاصله هتل به کلیسای جامع و ایستگاه مرکزی بسیار نزدیک است و کافی است یک ربع پیاده روی داشته باشید تا خود را به آن جا برسانید.

هتل ورینت آن از هتل های کلن

هتل ورینت آن یکی از هتل های کلن است که مقابل نمایشگاه بازرگانی قرار دارد و اتاق های آن مجهز به اینترنت رایگان و عایق صوتی هستند تا سر و صدا وارد اتاق نشود. با رفتن به شهر قدیمی کلن از این هتل تنها ۷ دقیقه پیاده روی لازم خواهد بود.

در اتاق ها تهویه مطبوع و صندوق امانات وجود دارد و رنگ دیوارهای آن کرم ملایم است. وسعت سالن تناسب اندام آن ششصد و پنجاه متر است و اتاق بخار، سونای فنلاندی، غار نمکی، اتاق خدمات آرایشی، ماساژ و … دارد. به مسافران این هتل برای ورود به سالن تخفیف داده خواهد شد و دمپایی و حوله به صورت کرایه ای در اختیار مسافران قرار داده می شود. در رستوران هتل که شیشه ای است و تراس دارد صبحانه ای مفصل میل خواهید کرد.

در بوفه آن نوشیدنی های بین المللی قابل سفارش است و اسنک های محلی در آن به مسافران ارائه می شود. ایستگاه زیرزمینی کلن مسه در مقابل هتل وجود دارد و به راحتی به گشت و گذار در پارک نزدیک هتل خواهید پرداخت. از هتل به شهر قدیمی فاصله کمی وجود دارد و قادر به گردش در آن خواهید بود.

هتل دومسترن از هتل های کلن

هتل دومسترن یکی از هتل های کلن است که موقعیت آن در این شهر بسیار عالی است زیرا از آن جا به راحتی به جاذبه هایی چون کلیسای جامع می توانید بروید. از طریق ایستگاه مرکزی که در نزدیکی آن قرار گرفته است نیز به راحتی به جاذبه های دیگر دسترسی خواهید داشت. این هتل در ساختمانی واقع شده است که مربوط به سال ۱۸۹۰ بوده و بعدها بازسازی شده است. تعداد شانزده اتاق در این هتل وجود دارد و بوفه صبحانه از جمله امکانات آن است. با رزرو اتاق های هتل دومسترن اقامتی به یادماندنی خواهید داشت.

هتل دومسترن از هتل های کلن | سایت ویزا

هتل رادیسون بلو از هتل های کلن

در منطقه دویتس کلن یکی از هتل های کلن به نام هتل رادیسون بلو قرار دارد و با کمی پیاده روی خود را به مرکز نمایشگاهی کلن مسه و لانکس آرنا خواهید رساند. این هتل اینترنت رایگان دارد و سالن بدنسازی و سونا برای تفریحات مسافران دارد. در اتاق های هتل امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت، وسایل تهیه چای و قهوه، تزیینات شیک و … را خواهید دید. سرویس بهداشتی مجهز به دوش از دیگر امکانات این هتل است.

در این هتل صبحانه سلف سرویس ارائه می شود و رستورانی دارد که غذاهای مدیترانه ای را در آن میل خواهید کرد. سقفی شیشه ای و پانزده متری در سالن بوفه آن وجود دارد و قهوه و نوشیدنی های دیگر را در آن میل خواهید کرد. فاصله ای صد متری از این هتل تا ایستگاه تراموا دارد و با طی ۳ ایستگاه خود را به کلیسای جامع و مرکز شهر می توانید برسانید. برای گردش در رود راین از این هتل تنها بیست دقیقه پیاده روی وجود دارد و اقامتی شاد خواهید داشت.

هتل رادیسون بلو از هتل های کلن | سایت ویزا

هتل ماریوت کلن از هتل های کلن

هتل ماریوت یکی از هتل های کلن است که ۵ ستاره می باشد و دسترسی به جاذبه های شهر از جمله مزیت های آن است. کلیسای جامع و ایستگاه مرکزی قطار از این هتل تنها نهصد متر فاصله دارد. هر اتاق دیزاینی متفاوت دارد و دارای تلویزیون صفحه تخت و حمامی اختصاصی می باشد.

با اقامت در اتاق های هتل ماریوت از امکانات و خدمات رفاهی آن ها می توانید استفاده کنید. ترانسفر فرودگاهی برای رساندن مسافران از هتل به فرودگاه و بالعکس در اختیار مسافران قرار می گیرد و امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، دستگاه تهیه چای و قهوه، سیستم گرمایشی، باربری و آسانسور، تبدیل ارز، خدمات نگهبانی، فضایی برای افراد سیگاری، دستگاه کارت خوان، دستگاه وندینگ، فروشگاه سوغاتی، امکاناتی برای افراد ناتوان و … دارد.

پذیرش مسافران در این هتل ساعت ۱۵ می باشد و اتاق ها رأس ساعت ۱۲ باید تحویل داده شود. کارکنان هتل ماریوت به زبان های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و آلمانی صحبت می کنند و مهربان و صمیمی هستند. در این هتل خدماتی چون نظافت روزانه اتاق ها، خدمات شستشو، اتوکشی لباس ها و … ارائه می شود.

هتل ماریوت کلن از هتل های کلن | سایت ویزا

هتل هایت ریجنسی از هتل های کلن

هتل هایت ریجنسی از جمله هتل های کلن است که از آن کلیسای جامع به راحتی دیده می شود. غذاهای این هتل بسیار با کیفیت است و استخری سرپوشیده و سالن تندرستی رایگان از جمله امکانات هتل هایت ریجنسی می باشد. هتل در مرکز شهر می باشد و رود راین را در نزدیک آن خواهید دید.

سبک اتاق های هتل کلاسیک است و بسیار بزرگ می باشند. این هتل امکاناتی چون اینترنت رایگان، حمام های مرمری، تلویزیون صفحه تخت، وسایل تهیه قهوه و چای و … دارد و از جمله خدمات تفریحی آن به باشگاه تناسب اندام، سونا، اتاق بخار مدرن، سالن بدنسازی و … می توان اشاره کرد.

خدمات ماساژ در این هتل ارائه می شود که برای دریافت آن باید وقت قبلی رزرو کنید. انواع غذاهای ویژه بین المللی را در رستوران شیشه ای  که گلاس هاوس نام دارد میل خواهید کرد و از پنجره های آن رودخانه راین را خواهید دید. برای رفتن به ایستگاه مترو از این هتل تنها سیصد متر باید بپیمایید و به راحتی از این مترو به لانکس آرنا و مرکز نمایشگاهی کلن مسه خواهید رفت.

متل وان از هتل های کلن

یکی از هتل های کلن که ۲ ستاره است متل وان می باشد که بوتیک های زنجیره ای نیز دارد و دکوراسیونی مدرن دارد. اتاق های هتل اگر چه کوچک هستند اما کاربردی می باشند و امکاناتی نظیر تلویزیون و تهویه مطبوع دارند. طراحی مدرنی که این اتاق ها دارند سبب جلب رضایت مسافران شده است. اتاق های این هتل رنگ شکلاتی، فیروزه ای و کرم دارند. از چوب، چرم و آجر در طراحی اتاق ها استفاده شده است. متل وان فاصله ای ده کیلومتری تا مرکز شهر دارد و با رزرو اتاق ها اقامتی شاد و مفرح خواهید داشت.

متل وان از هتل های کلن | سایت ویزا

سوالات متداول هتل های کلن

یکی از بهترین هتل های کلن چیست؟

یکی از هتل های اقتصادی کلن چه نام دارد؟

یکی از هتل های 5 ستاره کلن که به مسافران پیشنهاد می‌دهید، چیست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

با تور دوسلدورف کدام دیدنی ها را ببینیم؟ مرکز هنر و مد آلمان، شهر دوسلدورف با موزه ها و گالری...

هتل های فرانکفورت هتل های فرانکفورت دارای امکانات زیادی می باشد. فرانکفورت به عنوان یکی از شهرهای توریستی آلمان هر...

فرانکفورت یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای کشور آلمان می باشد که در سال های اخیر سفر به فرانکفورت...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر