ویزای نمایشگاهی فنلاند

ویزای نمایشگاهی نروژ | نحوه اخذ – بهترین زمان برای اخذ – مدارک عمومی مورد نیاز

۱۳ مرداد ۱۳۹۷

ویزای نمایشگاهی نروژ

کشور نروژ از جمله کشورهای اروپایی است که دارای نمایشگاه های مختلف در زمینه های گوناگون می باشد. ویزای نمایشگاهی نروژ از جمله ویزاهایی است که بسیاری از صنعتگران و صاحبان شرکت به دنبال آن هستند. دریافت وقت سفارت قبل از اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ از جمله نکاتی است که باید رعایت شود. کشور نروژ یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن می باشد. با توجه به برگزاری نمایشگاه های مختلف در این کشور امکان اخذ این نوع از ویزای نروژ بسیار بالا می باشد. در اینجا به نکاتی راجع به اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ اشاره می کنیم.

کشور نروژ

یکی از کشور های جذاب و دیدنی در قاره اروپا، کشور نروژ می باشد. این کشور که جزء کشورهای منطقه اسکاندیناوی می باشد دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. کشور نروژ دارای ۳۸۵ هزار کیلومتر مربع مساحت می باشد و از لحاظ وسعت در رتبه ۶۱ ام دنیا قرار دارد. کشور نروژ با کشورها و مناطقی مانند فنلاند، سوئد، روسیه، تنگه اسکاژراک مرز مشترک دارد. کشور نروژ جزء کشورهای عضو پیمان شینگن می باشد و شما با اخذ ویزای این کشور می توانید به سایر کشورهای عضو این پیمان سفر کنید. جمعیت کشور نروژ در حدود ۵ میلیون نفر می باشد. پایتخت این کشور شهر اسلو است که مهمترین شهر این کشور می باشد. زبان مردم این کشور نروژی می باشد. آب و هوای کشور نروژ سرد و کوهستانی است به همین دلیل فصل های سرد سال برای سفر به این کشور مناسب نمی باشد. اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ یکی از بهترین فرصت ها برای سفر به نروژ و بازدید از نمایشگاه های مهم این کشور می باشد.

ویزای نمایشگاهی نروژ
ویزای نمایشگاهی نروژ

نحوه اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ

یکی از خصوصیات اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ امکان ارائه درخواست از طریق مشاوره با آژانس های مسافرتی معتبر میباشد. برای اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ باید مدارک مرتبط به همراه دعوت نامه ارائه شود. آژانس مسافرتی برای شما فرم های مربوطه به درخواست ویزا را ثبت میکند و کلیه مدارک مربوطه را برای سفارت ارسال میکند. در نهایت وقت سفارت نروژ را به شما اعلام مینماید.

اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ با استفاده از دعوت نامه

از جمله موارد رایج و جذاب برای اخذ ویزای نروژ، ارائه دعوت نامه مرتبط می باشد. از جمله دعوت نامه های پر طرفدار و کاربردی، دعوت نامه نمایشگاهی است که منجر به اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ می شود. دعوت نامه در واقع نامه ای است که از طرف نمایشگاه یا شرکت مورد نظر برای فرد متقاضی ارسال می شود تا شرایط برای سفر و شرکت در نمایشگاه مهیا شود. دعوت نامه در واقع ضمانت نامه ایست که فرد میزبان به اداره مهاجرت ارائه می دهد تا مسئولیت فرد مورد نظر را به طور کامل بر عهده بگیرد. دعوت نامه دارای انواع مختلفی می باشد از جمله آن می توان به دعوت نامه تحصیلی، دعوت نامه کاری، دعوت نامه نمایشگاهی و دعوت نامه خانوادگی اشاره کرد. توجه کنید که ارائه دعوت نامه روند اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ شما را تسریع می کند.

ویزای نمایشگاهی نروژ
ویزای نمایشگاهی نروژ

انواع ویزاهای کشور نروژ برای افراد مختلف

همانطور که گفته شد شما برای اخذ انواع ویزا باید ابتدا به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید تا کلیه مراحل اخذ ویزا و فرم های مربوطه را برایتان پیگیری نماید. با توجه به شرایط هر یک از ویزاها، مدت زمان بررسی و مدارک مورد نیاز برای ارائه متفاوت می باشد. برخی از این ویزاها نیاز به ارائه دعوت نامه های مرتبط دارد. برای اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ دعوت نامه مرتبط به اخذ ویزای نروژ کمک می کند. مدت اعتبار ویزاها بین یک ماه تا چند سال متغیر می باشد.

ویزای نمایشگاهی نروژ
ویزای نمایشگاهی نروژ

بهترین زمان برای اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ

نمایشگاه های کشور نروژ در فصل های مختلف سال برگزار می شود. اما معمولاً با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب این کشور در فصل تابستان بیشتر نمایشگاه ها در این فصل برگزار می شود. این فصل معمولاً بهترین زمان برای گردش و سفر به کشور نروژ می باشد. البته فصل زمستان نیز زمان مناسبی برای سفر به این کشور است. به دلیل محبوبیت ورزش های زمستانی در این کشور مسابقات بین المللی زیادی در این کشور برگزار می باشد. بهترین بازه زمانی برای بازدید از کشور نروژ ماه های جولا، آگوست و ژوئن می باشد. البته این سه ماه برای گردشگری مناسب است. برای اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ با توجه به تاریخ برگزاری نمایشگاه این زمان متفاوت می شود.

ویزای نمایشگاهی نروژ
ویزای نمایشگاهی نروژ

مدارک عمومی مورد نیاز جهت اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ

برای اخذ هر نوع ویزای نروژ شما باید مدارک کلی و عمومی را ارائه دهید. برای اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ نیز نیاز به ارائه مدارک زیر می باشد. برای ارائه مدارک شما باید حتماً به سفارت کشور نروژ مراجعه کنید. علاوه بر مدارک ذکر شده باید مدارک تخصصی مورد نیاز برای هر ویزا را نیز ارائه دهید. مدارک کلی اخذ ویزا عبارتند از:

  • ارائه فرم اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ به همراه امضا
  • چند قطعه عکس با ابعاد مناسب
  • رزرو بلیط هواپیما
  • گذرنامه فرد متقاضی و همراهان با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • رزرو هتل برای کل مدت زمان اقامت
  • هدف و برنامه های سفر شما به نروژ
  • بیمه مسافرتی
  • ارائه مدارک مربوط به توانایی مالی فرد متقاضی
  • اصل شناسنامه و کپی آن به صورت ترجمه شده
  • اصل سند ازدواج و کپی آن به صورت ترجمه شده
  • اصل و کپی شناسنامه فرزندان به صورت ترجمه شده
  • ارائه مدرک دال بر ارتباط فرد متقاضی با ایران (سند ماکیت خانه یا مغازه)

مدارک ذکر شده باید دارای مهر ترجمه رسمی باشند. این مدارک باید به زبان انگلیسی یا نروژی ترجمه شده باشند. ارائه دعوت نامه مرتبط با ویزا در هنگام مراجعه حضوری الزامی است.

ویزای نمایشگاهی نروژ
ویزای نمایشگاهی نروژ

اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ در سفارت این کشور در ایران

خوشبختانه کشور نروژ از جمله کشورهای دارای سفارت فعال در ایران می باشد. پس از تعیین وقت سفارت نروژ، شما می توانید در زمان مقرر با در دست داشتن مدارک به سفارت این کشور در تهران مراجعه کنید. ساعت کاری این سفارت در ایران بین ۸ صبح تا ۳٫۳۰ بعد از ظهر روزهای یکشنبه تا پنجشنبه می باشد. آدرس و سایت سفارت کشور نروژ در قسمت زیر آورده شده است.

آدرس سفارت نروژ: تهران، خیابان دکتر لواسانی (فرمانیه)، دیباجی شمالی، خیابان یاسمن، پلاک ۷۲

ویزای نمایشگاهی نروژ
ویزای نمایشگاهی نروژ

نکات مهم در اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ

توجه کنید برای اخذ ویزای نمایشگاهی نروژ چند روز قبل از سفر اقدام کنید تا ویزای شما هر چه زودتر به دست شما برسد. برای مراجعه حضوری سعی کنید سر وقت به سفارت مراجعه کنید. در صورت عدم حضور، وقت ارائه شده به شما باطل می شود. برای مراجعه حضوری حتماً لباس رسمی و مرتب بپوشید. مدارک مربوط به رزواسیون بلیط هواپیما و هتل را در هنگام مراجعه ارائه دهید. همانطور که گفته شد تعداد زیادی از کشورهای عضو پیمان شینگن می باشند که با گرفتن این ویزا از طریق هر کشوری می توانید به سایر کشورهای عضو این پیمان سفر کنید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

تور اسلو سفر با تور اسلو یکی از بهترین نوع سفر به اسلو است چرا که در سفر انفرادی شاید...

بلیط اسلو شهر اسلو یکی از زیباترین و معروف‌ترین شهرهای قاره اروپا است. تعداد گردشگرانی که خواهان خرید بلیط اسلو...

بلیط نروژ امروزه به راحتی می توان بلیط نروژ جهت انجام سفر هوایی به این کشور را از طریق خدمات...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر