ویزای سبیا اسپانیا، سبیا با داشتن جاذبه های گردشگری حیرت انگیز و همچنین طبیعتی بکر و رویایی، مقصد مناسبی برای سفر های توریستی است. بنابراین پیشنهاد می شود با ...

ویزای سبیا اسپانیا | انواع – مدارک لازم – مراحل اخذ

۳۰ بهمن ۱۳۹۷

ویزای سبیا اسپانیا، سبیا با داشتن جاذبه های گردشگری حیرت انگیز و همچنین طبیعتی بکر و رویایی، مقصد مناسبی برای سفر های توریستی است. بنابراین پیشنهاد می شود با …

راهنمای کامل ویزای سبیا اسپانیا

یکی به منحصر بفرد ترین کشور های توریستی در جهان، کشور اسپانیاست و از استان های معروف این کشور، استان سبیا می باشد که با دریافت ویزای سبیا اسپانیا می توانید از این استان و شهر معروف سویا که در مرکز این استان قرار دارد دیدن کنید. سبیا با داشتن جاذبه های گردشگری حیرت انگیز و همچنین طبیعتی بکر و رویایی، مقصد مناسبی برای سفر های توریستی است.

بنابراین پیشنهاد می شود با گرفتن ویزای سبیا اسپانیا اقدام به سفر به این شهر هیجان انگیز کنید. با استفاده از ویزای توریستی سبیا اسپانیا می توان اماکن تاریخی و کلیسا های مشهور این شهر نیز دیدن کنید. در ادامه مقاله با استان سبیا و شهر سویا و همچنین نحوه دریافت ویزای اسپانیا بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویزای سبیا اسپانیا | انواع - مدارک لازم - مراحل اخذ | سایت ویزا

سبیا؛ پایتخت فرهنگ و هنر اسپانیا

استان سبیا در جنوب کشور اسپانیا قرار داشته و از شهر های مهم آن می توان به شهر سویا اشاره کرد. این استان در نزدیکی استان های کادیس، کوردوبا، هوئلبا و مالاگا قرار داشته و در قسمت غربی بخش اندلس واقع شده است. بسیاری از مردم، سبیا را پایتخت فرهنگی و هنری اسپانیا می دانند چرا که در کوچه ها و خیابان های این شهر موسیقی و هنر موج می زند.

بنابراین علاقه مندان هنر و موسیقی می توانند با دریافت ویزای سبیا اسپانیا سفر کرده و از رویداد ها و فستیوال های هنری این شهر لذت ببرنند. در سبیا کلیساها و مساجد بسیاری نیز وجود دارد که نشان دهنده تاریخ و فرهنگ غنی این شهر است. علاوه بر این گسترش صنعت گردشگری و توریسم در اسپانیا سبب ایجاد زمینه های مناسب گردشگری شده است؛ به طوری که با داشتن ویزای سبیا اسپانیا می توانید سفری رویایی و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

چرا سفر به سبیا اسپانیا سفری هیجان انگیز است؟

جاذبه های طبیعی و گردشگری در سبیا اسپانیا آنقدر زیاد است که به سختی می توان تمام آن ها را با یک بار سفر تماشا کرد. بنابراین پیشنهاد می شود از تور سبیا اسپانیا استفاده کنید تا علاوه بر سهولت دریافت ویزای سبیا اسپانیا، بتوانید اکثر جاذبه های گردشگری این شهر منحصر بفرد را تماشا کنید.

از جاذبه های گردشگری سبیا می توان به کلیسای جامع سویا، محله سانتا کروز، قلعه سلطنتی آلکازار، پارک ماریالوئیزایف میدان اسپانیا، موزه هنر های ظریف، موزه رقص فلامنکو، موزه و استادیوم گاو بازی سلطنتی مایسترانزا، خانه پیلاطس، موزه باستان شناسی، محله ی تریانا، صومعه ی سنت پائولا، عمارت شهرداری، کتابخانه کلمبینا، کاخ کنتس لبریخا و بسیاری دیگر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی اشاره کرد که می توان با دریافت ویزای سبیا اسپانیا از دیدن آن ها لذت برد و اوقات خوشی را سپری کرد.

کلیسای جامع سویا یکی از پرطرفدار ترین جاذبه های گردشگری کشور اسپانیا است که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این کلیسا در سال ۱۵۰۶ میلادی ساخته شده و برج آن ۹۳ متر ارتفاع دارد. این کلیسا یکی از وسیع ترین کلیساهای گوتیک در جهان است که دیدن آن شما را حیرت زده خواهد کرد!

چه زمانی برای سفر به سبیا اسپانیا مناسب تر است؟

سبیا با داشتن طبیعت چشم نواز، انتخاب مناسبی برای سفر در تمامی فصول است. اما در برخی از اوقات با توجه به کمتر بودن گردشگر می توانید از تخفیف های خوبی برخوردار شده و لذت بیشتری از مسافرت خود ببرید. پس از دریافت ویزای سبیا اسپانیا بهتر است ماه های اسفند، فروردین و اردیبهشت را برای سفر به سویا انتخاب کنید چرا که نسبت به تابستان، گردشگران کمتری در سبیا وجود دارد و همچنین دمای هوا نیز بسیار متعادل است.

اگر می خواهید در کریسمس به سبیا بروید باید حتما پرواز ها و هتل خود را از مدت ها قبل رزرو کنید چرا که گردشگران بسیار زیادی در این زمان به سویا سفر می کنند.

چه زمانی برای سفر به سبیا اسپانیا مناسب تر است؟ | سایت ویزا

انواع ویزای سبیا اسپانیا

از آنجا که کشور اسپانیا یکی از اعضای اتحادیه اروپا است، برای سفر به اسپانیا و شهر سبیا باید ویزای شینگن اتحادیه اروپا را دریافت کنید. با این حال ویزای سبیا اسپانیا در چهار گروه طبقه بندی می شود. گروه اول ویزای اسپانیا با نام ویزای ترانزیت شناخته می شود که می توانید به وسیله آن از راه هوا وارد اسپانیا شوید که اعتبار این ویزا سه ماه است.

گروه دوم ویزای اسپانیا ویزای عبوری است که با استفاده از آن می توانید وارد اسپانیا شده و به کشور های دیگر سفر کنید. در مدت سه ماهه ی اعتبار این ویزا به هیچ وجه اجازه اقامت در اسپانیا را نخواهید داشت. گروه سوم ویزای اسپانیا نیز ویزای توریستی است که به گردشگران سبیا اسپانیا تعلق می گیرد و به مدت نود روز اعتبار دارد.

در واقع، به منظور سفر به سبیا اسپانیا باید ویزای توریستی سبیا اسپانیا را دریافت کرده و از جاذبه های گردشگری بی نظیر این شهر استفاده کنید. گروه چهارم ویزاهای اسپانیا نیز ویزاهای بلند مدت نام دارد که برای کسانی مناسب است که در ماه چندین بار رفت و آمد می کنند.

چگونه ویزای سبیا اسپانیا را دریافت کنیم؟

به منظور دریافت ویزای شینگن کشور اسپانیا باید به سفارت خانه این کشور در تهران مراجعه کرده و زمانی را برای مصاحبه تنظیم کرد. برای دریافت وقت سفارت اسپانیا می توانید از طریق آژانس مسافرتی سفری دیگر نیز اقدام کرده و اطلاعات خود را به طور کامل به آژانس ارسال نمایید.

سپس با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و همچنین پرداخت مبلغ مشخص شده می توانید به سفارت اسپانیا (Embassy of Spain) مراجعه کرده و مصاحبه را انجام دهید.

تقریبا پس از پانزده روز نتیجه ی مصاحبه به شما اعلام خواهد شد. البته باید توجه داشت که اگر درخواست ها زیاد باشد ممکن از صدور ویزا تا دو ماه هم طول بکشد. با دریافت ویزای شینگن می توانید علاوه بر اسپانیا به بیش از چهل کشور اروپایی سفر کرده از جاذبه های گردشگری آن ها نیز استفاده نمایید.

برای دریافت ویزای سبیا اسپانیا چه مدارکی لازم است؟

از جمله مهم ترین مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا می توان به اصل و کپی شناسنامه، پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار، دو قطعه عکس، گواهی شغلی، ارائه سندی که نشان دهنده رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت باشد، سند مالکیت خانه یا ماشین و همچنین گردش مالی حساب اشاره نمود.

هزینه صدور ویزای سبیا اسپانیا حدود ۶۰ یورو است که باید در سفارت پرداخت شود. لازم به ذکر است که این مبلغ به هیچ وجه به شما برگشت داده نخواهد شد حتی اگر در مصاحبه رد شده و نتوانید ویزای خود را بگیرید.

با کامل کردن مدارک و انجام مصاحبه می توانید ویزای سیبا اسپانیا را دریافت کرده و از سفر هیجان انگیز خود به کشور رویایی اسپانیا و شهر سویا را آغاز نمایید. به همین منظور پیشنهاد می شود از آژانس مسافرتی سفری دیگر برای رزرو تور و هتل استفاده کنید چرا که سفری مطمئن و آرامش بخش را برای شما به ارمغان می آورند.

برای دریافت ویزای سبیا اسپانیا چه مدارکی لازم است؟ | سایت ویزا

سوالات متداول ویزای سبیا اسپانیا

مهم ترین مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای سبیا اسپانیا چیست؟

ویزای توریستی سبیا اسپانیا چگونه است؟

پس از دریافت ویزای سبیا اسپانیا چه زمانی بهتر است به این شهر سفر کنیم؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

آب و هوای شهر بارسلونا اسپانیا، آن را به یکی از مکان‌هایی تبدیل کرده است که در هر زمان از...

بلیط والنسیا شهر والنسیا یکی از زیباترین شهرهای کشور اسپانیا به شمار می رود. مسافران و گردشگران بی شماری این...

راهنمای کامل نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا نحوه اخذ روادید مالاگا اسپانیا: در این مقاله قصد داریم که به ارائه...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر