وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا | چگونگی أخذ – مدارک لازم

۱۹ خرداد ۱۳۹۷

وقت سفارت اسپانیا، شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که قصد مهاجرت و یا اخذ ویزا برای کشور اسپانیا را داشته باشید. برای این کار لازم است که وقت سفارت اسپانیا …

وقت سفارت اسپانیا

شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که قصد مهاجرت و یا اخذ ویزا برای کشور اسپانیا را داشته باشید. برای این کار لازم است که وقت سفارت اسپانیا را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایید و برای اخذ ویزا به سفارت اسپانیا مراجعه کنید. شما می توانید برای اخذ ویزا همان طور که در ادامه نیز به آن ها اشاره خواهیم کرد به سفارت اسپانیا بروید ولی قبل از آن گرفتن وقت سفارت اسپانیا لازم می باشد. حال ما به شما توضیحات کاملی را درباره وقت سفارت اسپانیا و چگونگی اخذ ویزا اسپانیا خواهیم داد.

وقت سفارت اسپانیا | چگونگی أخذ - مدارک لازم | سایت ویزا

با کشور اسپانیا آشنا شوید

اگر قصد دارید که ویزای اسپانیا را اخذ نمایید لازم است تا قبل از آن نیز با کشور اسپانیا آشنا شوید. این کشور پادشاهی می باشد که عضو اتحادیه اروپا نیز است. اسپانیا هم اکنون یک کشور دموکرات و دارای حکومتی پارلمانی می باشد که تحت پادشاهی بر مردم حکومت می کنند.

همچنین این کشور نوزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا را دارا می باشد و یک کشور توسعه یافته و پیشرفته به شمار می رود. می توانید در اسپانیا سطح بالایی از استاندارد های زندگی را شاهد باشید. همچنین این کشور عضو سازمان ملل متحد، ناتو، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه می باشد.

دین مسیحیت کاتولیک در این کشور بیشترین درصد را به خود اختصاص داده است و همچنین مذهب رسمی مردم این کشورمی باشد که در این کشور آموزش داده می شود. بعد از توضیحات کلی درباره کشور اسپانیا حال به موضوع اخذ وقت سفارت اسپانیا و اخذ ویزای این کشور خواهیم پرداخت.

انواع ویزای اسپانیا

برای این که بتوانید وقت سفارت اسپانیا را اخذ کنید؛ لازم است تا بدانید می خواهید کدام نوع ویزای اسپانیا را اخذ نمایید. وقت سفارت اسپانیا در صورتی به شما داده می شود که بدانید قصد دارید کدام یک از انواع ویزاهای اسپانیا را اخذ نمایید و مدارک خود را از قبل حاضر کرده باشید.

وقت سفارت اسپانیا برای اخذ ویزای تجاری – کاری

اگر شما قصد دارید تا برای مقاصد کاری به این کشور سفر نمایید می توانید برای اخذ ویزای تجاری اسپانیا به سفارت این کشور در ایران مراجعه نمایید. شما با اخذ این ویزا می توانید حداکثر ۳ ماه در اسپانیا اقامت داشته باشید که البته مدارکی را نیز باید دال بر اهداف کاری و تجاری خود به سفارت اسپانیا ارائه دهید.

وقت سفارت اسپانیا برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا

اگر به عنوان گردشگر و یا توریست به اسپانیا سفر می کنید و قصد اخذ ویزای این کشور را دارید باید بدانید که حداکثر مدت اقامت شما در این کشور ۳ ماه می باشد. برای اخذ این ویزا مدارکی از قبیل بلیط و رزرو هتل در اسپانیا لازم می باشد.

سایر ویزا های اسپانیا

  • ویزای توریستی خانوادگی
  • ویزای ترانزیت فرودگاهی
  • ویزای ترانزیت دریایی
سایر ویزا های اسپانیا | سایت ویزا

اخذ وقت سفارت اسپانیا

این نکته را به خاطر داشته باشید؛ که تقریبا بیشتر کشورهای عضو شنگن کشورهای سختگیری برای صدور ویزا هستند و باید از فیلترینگ های مختلفی برای اخذ ویزای هر یک از این کشورها عبور کنید که البته اسپانیا نیز یکی از همین کشور ها است. برای مثال: معمولا لازم است مدارکی دال بر تمکن مالی خود به سفارت ارائه دهید. که نشان دهد شما می توانید به طور کامل از پس هزینه های خود در اسپانیا بر بیایید.

و قبل از رزرو وقت سفارت اسپانیا تمام مدارک را از قبل حاضر کرده باشید. در مرحله اول شما جهت انجام مصاحبه و ارائه مدارک وقت از سفارت می گیرید سپس طی بررسی های جامع و کاملی که توسط سفارت انجام می شود و تمام مدارک ارائه شده توسط شما بررسی می شود، پس از مدتی که ممکن است به طول بیانجامد به شما اعلام می شود که با اخذ ویزای اسپانیا شما موافقت شده است یا مخالفت آن به شما اعلام می گردد.

چگونه وقت سفارت اسپانیا بگیریم؟

برای گرفتن وقت سفارت از هر کشوری راه های مختلفی وجود دارد. برای مثال شما می توانید از طریق تماس با آژانس مسافرتی نیز اقدام به اخذ وقت سفارت برخی از کشورها کنید. برای وقت سفارت اسپانیا باید از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایید.

مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت اسپانیا

برای اینکه بتوانید بعد از رزرو وقت سفارت اسپانیا در مصاحبه موفق باشید و ویزای اسپانیا را اخذ نمایید لازم است تا این مدارک را به صورت کامل و بدون کم و کاست به سفارت اسپانیا ارائه نمایید.

  • فرم درخواست: لازم است این فرم را با دقت خوانده و از روی آن پرینت تهیه نمایید. به یاد داشته باشید در هنگام پر کردن این فرم باید بدون غلط و خط خوردگی تکمیل شود در غیر این صورت باید دوباره فرم جدیدی درخواست نمایید. در خصوص این مورد به شما پیشنهاد میشود که از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایید.
  • گذر نامه با شش ماه اعتبار: برای اینکه بتوانید ویزای اسپانیا را اخذ نمایید گذر نامه شما حداقل باید شش ماه از اعتبارش باقی مانده باشد.
  • عکس رنگی ۳٫۵ در ۴٫۵ با پس زمینه سفید: همه با عکس های پاسپورتی آشنا هستند برای اخذ ویزای سفارت نیز لازم است که تعدادی از این عکس ها را ضمیمه پرونده خود ارائه دهید.دقت داشته باشید عکس ها بدون روتوش باشند.
  • اسناد تعیین کننده وضعیت مالی و شغل شما: لازم است که در بین مدارک خود در هنگام مراجعه به سفارت اسپانیا این مدارک را به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی ارائه نمایید. برای کارمندان دولتی لازم است تا حکم کارگزینی ارائه شود و برای بخش های خصوصی گواهی اشتغال کافی می باشد.
  • برای کودکانی که به صورت تنها سفر می کنند نیز اجازه رسمی والدین آن ها و یا قیم قانونی آن ها لازم می باشد و باید به صورت کتبی ارائه شود.
  • برای افرادی که در مشاغل آزاد فعالیت می کنند لازم است تا جواز کسب ارائه شود.
  • ترجمه سند مالکیت خانه و یا ملک تجاری
  • ترجمه روزنامه رسمی شرکت به همراه رزومه شرکت به زبان انگلیسی.
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل در یکی از شهرهای اسپانیا
  • گزارش شش ماهه حساب بانکی شما: این مورد به دلیل این است که ثابت شود شما بضاعت مالی کافی دارید و می توانید تمام هزینه های سفر خود را تامین کنید و در اسپانیا نیز از پس هزینه های مختلف بر خواهید آمد.
  • داشتن بیمه مسافرتی فردی (این بیمه تا ۳۰۰۰۰ یورو هزینه های درمان شما را در اسپانیا در صورت بروز هر گونه مشکل جسمانی پوشش می دهد.)

نکات مهم در اخذ وقت سفارت اسپانیا

به خاطر داشته باشید که تمام این مدارک باید به صورت ترجمه شده ارائه شوند. این ترجمه ها باید به صورت رسمی باشند و حتما به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند. هر شخصی که قصد دارد به اسپانیا سفر کند باید به طور جداگانه فرم پر کند و درخواست وقت سفارت اسپانیا را بدهد. یعنی اگر به صورت خانوادگی قصد سفر دارید تمام افراد خانواده شما باید فرم درخواست را تکمیل کرده باشند.

در هنگام ارائه هر یک از این مدارک به خاطر داشته باشید که باید اصل آن ها را تحویل بدهید پس برای خود یک کپی از روی هر یک، نگه دارید. هزینه بررسی مدارک هر فرد نیز 250 یورو می باشد که این مبلغ به صورت نقدی در محل سفارت اسپانیا از شما دریافت می شود.

برای رزرو بلیط پرواز مستقیم از ایران به اسپانیا وجود ندارد و باید از طریق ترکیش ایرلاین که یک توقف در ترکیه نیز دارد اقدام به رزرو بلیط خود نمایید. به خاطر داشته باشید نقض و یا عدم شفافیت در هر یک از مدارک شما سبب می شود که وقت سفارت اسپانیای شما از بین برود و مجبور شوید دوباره مراحل اخذ وقت سفارت اسپانیا را از سر بگیرید.

آدرس و ساعت کاری سفارت اسپانیا در تهران

آدرس سفارت اسپانیا: تهران، دروس، بلوار شهرزاد، خیابان کماسایی، کوچه اول شرقی، پلاک ۱۰
ساعات کاری سفارت جهت کسب وقت سفارت اسپانیا: یکشنبه تا پنج شنبه ۹ الی ۱۶

آدرس و ساعت کاری سفارت اسپانیا در تهران | سایت ویزا

سوالات متداول وقت سفارت اسپانیا

قبل از رزرو وقت سفارت چه نکته‌ای را باید در نظر داشته باشیم؟

پیش از حاضر شدن در مصاحبه وقت سفارت اسپانیا باید توجه کنیم که مدارکمان دارای چه ویژگی هایی باشند؟

در صورت عدم شفافیت هر یک از مدارک ما، آیا تأثیری رو وقت سفارت ما خواهد گذاشت؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای نمایشگاهی اسپانیا کشور اسپانیا همواره مقصد بسیاری از گردشگران و مردم جهان برای مهاجرت برای کار، تحصیل و زندگی...

شهر والنسیا (Valencia) یکی از شهرهای بسیار زیبا در کشور اسپانیا می باشد که امروزه افراد بسیار زیادی قصد سفر...

درباره اسپانیا درباره اسپانیا: کشور اسپانیا کشوری مستقل است که عضو اتحادیه اروپا بوده و در شبه جزیره ایبری در...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر