وقت سفارت سوئیس

وقت سفارت سوئیس | نحوه أخذ وقت سفارت – مدارک لازم

۲۲ خرداد ۱۳۹۷

وقت سفارت سوئیس

سفارت سوئیس یکی از سفارت های موجود در ایران می باشد؛ که خدمات ویزایی و سیاسی را برای گردشگران ارائه می‌دهد؛  گرفتن وقت سفارت سوئیس یک گام بسیار مهم برای گردشگران محسوب می‌شود؛ که بتوانند ویزای خود را تهیه کنند. برای داشتن ویزای سوئیس باید سری مدارکی را تهیه کنید و برای اخذ ویزا قبل از مسافرت چند هفته مانده مدارک جمع کرده را به سفارت سوئیس ببرید و تحویل دهید تا در اسرع وقت اقدام شود و ویزای شما به دستتان برسد.

کشور سوئیس

سوئیس در اروپای غربی قرار گرفته است که با شکلات های بی نظیرش معروف می باشد. کشور سوئیس دارای جاذبه های بسیار غنی از جمله رشته کوه های آلپ و دریاچه ژنو و صدها جاذبه فرهنگی و طبیعی دیگر است؛ و بد نیست هر انسانی در عمرش از این کشور دیدن کند. این کشور ۴ زبان اصلی دارد. پایتخت این کشور شهر برین است؛ و بیشتر این کشور را کوه های سر به فلک کشیده پوشانده است.همچنین سوئیس به دلیل داشتن ورزش های کوهستانی معروف است.

سوئیس یکی از ثروتمند ترین کشورهای دنیا به شمار می آید؛ و دارای سطح و کیفیت بالای زندگی است؛ و از کشورهایی می باشد که نیروی جوان کمتری دارد. هم چنین آزادترین اقتصاد دنیا را به خود اختصاص داده است؛ و دارای آب و هوای ملایم و معتدلی می باشد. این کشور به دلیل داشتن این همه زیبایی ها هرساله میلیون ها توریست را به سوی خود جذب می کند؛ و اکثر این توریست ها مجبور به گرفتن ویزا می باشند.گرفتن ویزای سوئیس اصلا سخت نیست و شما می توانید به راحتی از سفارت سوئیس ویزای خود را بگیرید فقط باید وقت سفارت سوئیس را قبل از سفر از طریق آژانس های مسافرتی رزرو کرده و مدارکتان را تحویل دهید.

وقت سفارت سوئیس
وقت سفارت سوئیس
وقت سفارت سوئیس
وقت سفارت سوئیس

سفارت

سفارت یک مجموعه و سازمانی است که به عنوان نماینده یک کشور در کشوری دیگر استقرار می یابد که حضور آن می تواند به صورت موقت و یا دائم باشد؛ هر سفارتی دارای یک رئیس می باشد که به آن سفیر می گویند؛ و محل زندگی و اقامت سفیر نیز در داخل سفارت خانه می باشد. هم چنین قرارها و دیدارهای اشخاص دولتی گاها در داخل همین سفارت خانه ها صورت می گیرد؛ و کشور میزبان تمامی امکانات خود را در جهت حفاظت و امنیت مکان سفارت و شخص سفیر مهیا می کند.

سفیر یک شخصیت بسیار مهم است که در واقع نماینده کشور خود می باشد. در کشور ایران سفارت خانه های بسیاری از کشورهای خارجی وجود دارد که بیشتر آن ها در تهران و شهرهای دیگر مستقر شده اند. از جمله آن ها می توان به سفارت خانه چک و دانمارک و سوئیس … اشاره کرد.

سفارت سوئیس

سفارت سوئیس یکی از سفارت های مهم در ایران می باشد. زیرا سالانه هزاران گردشگر و بازرگان و سرمایه گذار ایرانی به کشور سوئیس سفر می کنند. بنابراین نقش سفارت سوئیس در تأمین ویزاهای مختلف برای این افراد مهم است. سفارت سوئیس در تهران در خیابان پاسداران خیابان شهید موسوی نبش کوچه پایدار فرد با شماره پلاک ۳۹ قرار گرفته است؛ و تمامی متقاضیان سفر به کشور سوئیس باید وقت سفارت سوئیس را قبل از سفر از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایند. سفارت خانه سوئیس در سال ۱۳۵۹ در تهران بنا شده است.

وقت سفارت سوئیس
وقت سفارت سوئیس

وقت سفارت سوئیس

گردشگران و مسافران عزیزی که قصد سفر دارند باید برای اخذ وقت سفارت سوئیس از طریق آژانس های مسافرتی اقدام کنند؛ و حتماً گردشگران و مسافران توجه داشته باشند که چند هفته یا چند ماه قبل از پرواز خود اقدام به گرفتن وقت سفارت سوئیس کنند. چرا که این فرایند تا حدودی زمان بر است ؛ و گاهی ممکن است به دلیل پرتردد و شلوغ بودن درخواست ویزا به تأخیر بیفتد؛ و شما هنوز ویزای خود را دریافت نکرده باشید و از همه برنامه های خود عقب بمانید برای همین از چند وقت پیش پیگیر این موضوع بشوید در این صورت زمانتان تلف نخواهد شد.

وقت سفارت سوئیس
وقت سفارت سوئیس

دسترسی به وقت سفارت سوئیس

گردشگران و مسافران محترم می توانند از راه های متفاوتی به وقت سفارت سوئیس دسترسی پیدا کنند؛ که از جمله می توان به آژانس های مسافرتی اشاره کرد که با مشاوره و راهنمایی درخصوص ویزا و وقت سفارت راهنمای شما عزیزان خواهند بود. از دیگر راه های دسترسی به سفارت سوئیس می توان وب سایت سفارت را نام برد. گردشگران و مسافران محترم برای دانستن تمامی اخبار جدید درباره سفارت سوئیس می توانند از طریق وب سایت سفارت خانه به تمامی اطلاعات دسترسی پیدا کنند؛

نحوه گرفتن وقت سفارت سوئیس

برای دریافت وقت سفارت سوئیس گردشگران و مسافران عزیز مجبور نیستند که در صف های طولانی ساعت ها منتظر بمانند بلکه می توانند از آژانس های مسافرتی معتبر کمک بگیرند؛ و مدارک مورد نیاز را که جمع آوری کرده اند به آژانس مربوطه ارسال کنند. از متقاضیان خواهشمند است که در ارسال مدارک دقت بسیاری به خرج دهند تا درگیر دام های اینترنتی نشوند. بعد از این که مدارک را ارسال کردید سفارت خانه مبلغی را جهت واریز شما تعیین می کند؛ که با ارائه شماره حساب شما این مبلغ را به حساب سفارت خانه واریز می کنید؛ سپس فیش مربوطه را به سفارت خانه ارسال کنید. بعد از انجام تمامی این مراحل وقت سفارت این کشور برای شما ارسال می شود. هم چنین مسافران در صورت داشتن مشکل یا هرگونه سؤالی در مورد هریک از این مراحل می توانند از طریق دسترسی های وقت سفارت اقدام به حل مشکل کنند.

دریافت وقت سفارت به صورت آنلاین

مسافرین محترم می توانند وقت سفارت را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایند که راهی بسیار آسان برای گرفتن وقت سفارت می باشد؛ در این روش نیاز به مراجعه حضوری نیست و باعث اتلاف وقت و منتظر ماندن در صف های طولانی نمی شود. در زمان و تاریخ مشخص شده توسط سفارت، به سفارت خانه مراجعه کنند و بقیه کارها و مراحل را دنبال کنند.

مدارک لازم در وقت سفارت سوئیس

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت ۲ قطعه  عکس رنگی ۶*۴  و با پشت زمینه سفید و گواهی باز نشستگی یا اشتغال و بیمه سلامت و دعوتنامه های مربوط که از کشور سوئیس فرستاده می شود است. گردشگران و مسافران باید در تهیه مدارک مورد نیاز دقت لازم را به عمل بیاورند تا تأخیری در کارها بوجود نیاید و بتوانند در اسرع وقت ویزای خود را دریافت کنند.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

تور ژنو ژنو یکی از شهرهای بسیار دیدنی در اروپا است که هر ساله گردشگران بسیاری به قصد تفریح و...

سفر به سوئیس سوئیس کشوری کوچک در اروپای شرقی قرار گرفته است. این کشور با طبیعتی بسیار زیبا یکی از...

درباره سوئیس: کشور سوئیس با داشتن بهترین شرایط آب و هوایی خود، در هر فصلی از سال بهترین گزینه برای...

نظرت چی بود؟

2 نظر

soheylamohebi 8 آذر 1397 پاسخ

من وقت سفارت سوئیس میخوام براتحویل مدارکم

adminiranvisa 6 آبان 1398

بابازاده کارشناس ویزا :
با سلام و احترام
لطفا از بخش تماس با ما با ما در ارتباط باشید
02188851080
سایت ویزا

آژانس مسافرتی سفری دیگر