هتل های زوریخ

با برخی از هتل های زوریخ بیشتر آشنا شویم

۲ دی ۱۳۹۷

هتل های زوریخ

اگر قصد سفر به بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر در کشور سوئیس یعنی شهر زوریخ را دارید بهتر است ابتدا هتل های زوریخ را مورد بررسی قرار دهید تا در هنگام سفر به این کشور، با مشکل مواجه نشوید. چرا که با شناخت کامل در این زمینه می توانید بهترین اقامتگاه را برای سفر خود رزرو کرده و در نهایت یک اقامتگاه مناسب را با توجه به سلیقه شخصی خود، برنامه سفر و همچنین بودجه مالی تان انتخاب نمایید. فراموش نکنید انتخاب یک اقامتگاه مناسب می تواند در کیفیت سفر شما نیز موثر باشد.

هتل گلوکنهوف یکی از مرکزی ترین هتل های زوریخ

یکی از سنتی ترین هتل های زوریخ که در قلب این شهر واقع شده است هتل گلوکنهوف می باشد. این هتل تنها چند متر از شهر قدیمی فاصله داشته است. مهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند تعداد زیادی از رستوران ها کافه ها و مغازه ها را در دسترس داشته باشند. هتل گلوکنهوف دارای امکاناتی چون اینترنت، پارکینگ، پذیرش حیوانات خانگی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، آسانسور، اتاق های غیر سیگاری و اتاق های ضد صدا می باشد. همچنین در پذیرش این هتل می توانید پول خود را تبدیل به پول کشور سوئیس کرده و از انبار چمدان و گاو صندوق امانات نیز استفاده کنید. اگر قصد سفر تجاری به زوریخ داشتید می توانید با اقامت در هتل گلوکنهوف از اتاق جلسه و اتاق کنفرانس این هتل نیز بهره ببرد.

هتل گلوکنهوف
هتل گلوکنهوف

معرفی یکی از دوست داشتنی ترین هتل های زوریخ

اقامت در هتل بانانا سیتی می‌ تواند برای بسیاری از افراد دوست داشتنی باشد. این هتل در فاصله ۱۵۰ متری از مرکز شهر قرار داشته و امکان دسترسی آسان به تمام نقاط شهر را برای مهمانان فراهم کرده است. اگر قصد بردن حیوانات خانگی را نیز به اتاق خود داشته باشید این امر در هتل بانانا سیتی امکانپذیر می باشد. از طرفی اتاقی جهت نگهداری کودکان نیز در این هتل در نظر گرفته شده که میتوانید با سپردن کودکان خود به این مهد کودک به امورات خود بپردازید. در نهار خوری این هتل انواع مختلفی از غذاها و نوشیدنی ها در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و همچنین امکانات آرایشی بهداشتی مجهزی نیز در این هتل در اختیار افراد قرار دارد.

هتل های زوریخ
هتل های زوریخ

هتل زوریخ ماریوت یکی از مدرن ترین هتل های زوریخ

اتاقهای متوسط هتل ماریوت به سبک استاندارد بوده و فضای مدرن آن موجب شده است که به یکی از پرطرفدارترین هتل های زوریخ تبدیل شود. مبلمان استفاده شده در این هتل نرم و با کیفیت بوده و همچنین در تمامی اتاقهای هتل زوریخ ماریوت امکاناتی چون حمام مجهز، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، تخت خواب و سیستم گرمایشی وجود دارد. توجه داشته باشید که در رستوران مدرن این هتل بهترین غذاهای سوئیس و غذاهای تایلندی با کیفیت بالایی طبخ می شود که به طور حتم طعم لذیذ آن شما را وادار به خوردن این غذا ها خواهد کرد. هتل زوریخ ماریوت بهترین هتل زوریخ شناخته شده و برای دومین بار جایزه بهترین کارفرمایان سوئیس را نیز دریافت کرده است.

هتل های زوریخ
هتل های زوریخ

اقامت در یکی از بهترین هتل های زوریخ

هتل بریستول یکی از مدرن ترین هتل های زوریخ بوده که در قلب این شهر واقع شده است و تنها ۵ دقیقه با ایستگاه راه آهن اصلی این شهر فاصله دارد. دریاچه زیبای باشکوه زوریخ نیز در دو کیلومتری این هتل قرار داشته و مهمانان به راحتی می توانند از منطقه اسکی نیز استفاده کنند. تعدادی فروشگاه، کافه، رستوران شبانه در اطراف این هتل قرار داشته که امکان گذراندن اوقات فراغت را برای گردشگران فراهم کرده است. این هتل در سال ۱۹۴۱ ساخته شده و دارای ۵۶ اتاق می باشد که اتاق خواب مجلل آن با استاندارد کامل ساخته شده و مجهز به تلویزیون کابلی، تلفن، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد.

هتل های زوریخ
هتل های زوریخ

هتل اپرا یکی از آرام ترین هتل های زوریخ

اقامت در یکی از آرام ترین هتل های زوریخ به طور حتم خواسته بسیاری از گردشگران و مسافران در هنگام سفر و می باشد. توجه داشته باشید که هتل پرا یکی از بهترین هتل های شهر زوریخ بوده که میهمانان می‌توانند پس از یک روز خسته کننده، شبی آرام را در اتاق های مجهز این هتل سپری کنند. کارکنان هتل اپرا به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت بوده که میتوانید جهت پرسیدن اطلاعات توریستی با این افراد مشورت کنید. از مهمترین خدمات و امکانات هتل اپرا می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، گاوصندوق، انبار چمدان، رستوران با منوی کودکان، سرویس ویژه اتاق، صبحانه انتخابی در اتاق، اتاق جلسه، رختشویی و مرکز تجاری اشاره نمود.

هتل های زوریخ
هتل های زوریخ

هتل کرونادو یکی دیگر از هتل های زوریخ

یکی دیگر از هتل های زوریخ هتل کرونادو بوده که در مرکز شهر واقع شده است و در اطراف این هتل دانشگاه زوریخ قرار دارد. این هتل دارای چندین اتاق مجهز به یخچال فریزر، تختخواب، تلویزیون، تلفن، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی مجهز به دوش، لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی و خشکشویی می باشد. همچنین امکانات تفریحی که در هتل که کرونادو در اختیار مهمانان قرار می گیرد. صبحانه بوفه روزانه از ساعت ۶ صبح الی ۹ و نیم در دسترس بوده و میهمانان قرار گرفته و افراد میتوانند در بوفه این هتل صبحانه لذیذ صرف کنند. پارکینگ رایگان، روزنامه رایگان در لابی و اکسپرس چک از دیگر ویژگی های هتل کرونادو به شمار می رود.

هتل پلاتنهوف یکی از لوکس ترین هتل های زوریخ

هتل پلانتهوف یکی از لوکس ترین هتل های زوریخ بوده که تنها چند دقیقه از موزه تاریخی پزشکی و موزه زیستگاه زوریخ فاصله دارد. این هتل دارای امکانات رفاهی متعددی از جمله اینترنت بی سیم، سالن اکسپرس، روزنامه های رایگان در لابی، فضای کنفرانس، برنامه های ماهواره ای، حمام خصوصی دارای لوازم آرایشی و بهداشتی و نظافت روزانه میباشد. ۳۷ اتاق در این هتل وجود داشته که تمامی آنها با فضای بسیار منحصر به فرد و زیبا در اختیار مهمانان قرار می گیرد و پنجره های بزرگ و دلباز چشم انداز بسیار زیبایی از شهر زوریخ را به نمایش می گذارد که این عوامل موجب شده افراد زیادی در هنگام سفر به شهر زوریخ در این هتل اقدام به رزرو اتاق نمایند.

هتل های زوریخ
هتل های زوریخ

اقامت در بهترین هتل های زوریخ

افراد در هنگام سفر به شهرهای مختلف از جمله شهر زوریخ دوست دارند که در بهترین هتل های شهر زوریخ اقامت داشته باشد که در اینجا ما به شما هتل رنایسانس را معرفی می کنیم که در حال حاضر یکی از مجهزترین هتل های زوریخ به شمار می رود. این هتل ۴ ستاره دارای دو رستوران، یک نوار و یک سالن نوشیدنی می باشد. امکانات تفریحی هتل رنایسانس شامل باشگاه سلامت، سونا، امکانات ورزشی و اتاق بخار می شود. همچنین یک سالن رقص نیز در این هتل وجود داشته که مهمانان می‌توانند ساعات خوشی را در آن سپری کنند. هر کدام از اتاق های هتل رنایسانس مجهز به تخت خواب نوزاد، ملحفه ضد آلرژی، تخت خواب سفری، رادیو، تهویه مطبوع، اتو، تلویزیون کابلی، تلفن، حمام مجهز به لوازم آرایشی و بهداشتی، خشکشویی، مینی بار، وسایل مورد نیاز برای تهیه قهوه و چای می باشد. یک کافی شاپ مجهز نیز در این هتل وجود داشته و پارکینگ رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. از طرفی کارکنان چند زبانه نیز می‌توانند خدمات بسیار زیادی را به مهمانان این هتل ارائه کنند.

هتل های زوریخ
هتل های زوریخ

هتل فیفا اسکات یکی از قدیمی ترین هتل های زوریخ

هتل فیفا اسکات هتلی چهار ستاره بود که جزو قدیمی ترین هتل های زوریخ به شمار می رود. این هتل در سال ۱۹۵۴ ساخته شده و طراحی داخلی سنتی و کلاسیک آن اقامت راحت برای مهمانان را مهیا کرده است. موقعیت جغرافیایی بسیار عالی هتل فیفا موجب شده مهمانانی که در این هتل اقامت دارند به راحتی بتوانند به دیگر بخش‌های شهر از جمله جاذبه‌های گردشگری زوریخ دسترسی پیدا کنند. رنگ های به کار رفته در اجزا و دیوارهای اتاق های این هتل موجب شده فضای بسیار آرامش بخش و لوکسی برای اقامت به وجود آید که مهمانان در آن احساس آرامش خاصی می کنند. مهمترین امکانات اتاق های این هتل شامل اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی، حمام مجلل  و لوازم بهداشتی می باشد. توجه داشته باشید که صبحانه های بسیار لذیذ سوئیسی از جمله ژامبون ها و پنیر های متنوع و آب میوه های طبیعی در رستوران این هتل سرو می شود.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

اقامت سوئیس کشور سوئیس با داشتن فرصت های پیشرفت عالی در زمینه های کاری، تحصیلی و زندگی باعث شده است...

ویزای تحصیلی سوئیس مهاجرت به سوئیس دشوار است زیرا این کشور شرایط رفاهی فوق العاده ای دارد و عده زیادی...

هتل های برن سوئیس یکی از کشورهای اروپایی بسیار زیبا می باشد که سالانه افراد زیادی اقدام به سفر به...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر