هتل های چک

با برخی از هتل های چک بیشتر آشنا شویم

۲۲ آبان ۱۳۹۷

هتل های چک

جمهوری چک یکی از کشورهایی است که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و افراد زیادی مشتاق بازدید از جاذبه ها و مراکز گردشگری آن می باشند. تمامی این گردشگران در هتل های چک اقامت دارند که دارای امکاناتی فوق العاده و منحصر بفرد برای توریستان می باشد. تمامی هتل های چک بسیار مجهز و منحصر بفرد می باشد. بهترین هتل های چک در شهر پراگ یعنی پایتخت آن قرار دارد که مملو از زیبایی و جاذبه می باشد. در اینجا چند مورد از هتل های چک را که در شهر پراگ قرار دارند را برای آشنایی بیشتر شما نام می بریم.

هتل های چک
هتل های چک

هتل هیلتون پراگ « Hilton Prague Hotel»

یکی از بهترین هتل های چک که در شهر پراگ قرار دارد هتل ۵ ستاره و بسیار لوکس، هیلتون می باشد. این هتل بسیار زیبا و منحصر بفرد امکانات بسیار زیبا و منحصر بفردی را در اختیار مهمانان و توریستان قرار می دهد. این یکی از هتل های کشور چک است که دارای امکاناتی مانند اسپا، مرکز تناسب اندام، زیبایی، مرکز مراقبت و نگهداری از کودک، اینترنت و .. می باشد. هتل هیلتون بهترین امکانات را برای اقامت مهمانان در نظر گرفته است. تمامی اتاق های این هتل مجلل بسیار شیک و منحصر بفرد هستند. در این اتاق ها از مبلمان های بسیار شیک و تخت های راحت استفاده شده است. در این اتاق ها سیستم تهویه مناسب، حمام های مجزا، لوازم بهداشتی، تلویزیون و دیگر امکانات وجود دارد. این هتل از جمله هتل های چک است که در فاصله بسیار کمی از مراکز خرید و تفریحی قرار دارد و مسافرین می توانند به راحتی رفت و آمد کنند.

هتل گرند بهمیا « Grand Hotel Bohemia»

یکی دیگر از بهترین هتل های چک که در شهر پراگ قرار دارد، هتل گرند بو همیای چک است. این هتل دارای بهترین امکانات روز و مدرن می باشد که اقامتی منحصر بفرد را برای فرد به ارمغان می آورد. تمامی اتاق های این هتل بسیار بزرگ و جادار هستند. تمامی این اتاق ها چشم اندازی منحصر بفرد از شهر دارند و می توان ساعت ها از نمای بیرون تماشا کرد. این هتل که در منطقه قدیمی شهر پراگ قرار دارد دارای بهترین رستوران می باشد که بهترین غذاها را برای مسافرین سرو می کند. هتل گرند یکی از بهترین هتل های چک است که در فاصله کمی از ایستگاه متروی شهر پراگ و جاذبه های گردشگری و توریستی شهر قرار دارد و مسافرین و گردشگران می توانند به راحتی به این مکان ها رفت و آمد داشته باشند.

هتل های چک
هتل های چک

هتل پاریس پراگ « Hotel Paris Prague»

یکی از هتل های چک که دارای نقش و نگار تاریخی است، هتل پاریس می باشد. این هتل دارای معماری بسیار باشکوهی است که با ویژگی های منحصر بفردش می تواند اقامتی رویایی برای مسافرین ایجاد کند. این هتل دارای سوئیت ها و اتاق های بسیار شیک و مجلل می باشد که مبله هستند و دارای امکانات زیادی هستند. در اتاق های این هتل سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار، اینترنت، حمام و .. وجود دارد. طراحی کف پوش ها زیبای خاصی به اتاق ها می دهند. این هتل دارای رستورانی فوق العاده می باشد که بهترین غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کند. در این رستوران می توان در محیط راحت و دنج بعد از گشت و گذار در شهر پراگ بهترین غذاها را نوش جان کرد. در کافه این هتل نیز می توان از بهترین نوشیدنی های فصل لذت برد. این هتل یکی از بهترین و ایده آل ترین هتل های کشور چک می باشد که در مرکز اسپای آن می توان از امکاناتی عالی استفاده کرد.

هتل های چک
هتل های چک

هتل جانا پانسیون دومو ملادزه « Hotel Jana / Pension Domov Mládeže»

این هتل یکی از هتل های چک است که قیمتی مناسب و ارزان دارد. این هتل دارای یک محیط بسیار جذاب و راحت می باشد. این هتل از جمله های ارزانی است که از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای بهترین اتاق ها با بهترین لوازم می باشد. این هتل دارای یک تراس بسیار زیبا است که در هر ساعتی می توان از چشم اندازهای شهر لذت برد. یکی از بهترین ویژگی های هتل جان پانسیون این است که در فاصله کمی از مترو قرار دارد و می توان به راحتی به مراکز خرید و گردشگری رفت. هتل پانسیون از امکاناتی مانند پارکینگ، اینترنت، باغ، صبحانه، صندوق امانات، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و غیره برخوردار می باشد.

هتل های چک
هتل های چک

هتل اینترکنتیننتال پراگ « InterContinental Prague»

یکی از هتل های چک که ۵ ستاره است و در یک موقعیت بسیار خوب قرار دارد، هتل اینترکنتیننتال چک می باشد. این هتل دارای بهترین امکانات می باشد و بهترین خدمات را برای مسافرین شهر ارائه می دهد. اتاق های این هتل بسیار بزرگ هستند و از بهترین مبلمان برای دکوراسیون آنها استفاده شده است و دارای یک محیطی دلنشین و راحت برای مسافرین می باشند. این اتاق ها دارای چشم اندازهای فوق العاده از محیط بیرون هستند. در رستوران این هتل می توان بهترین غذاهای را در یک محیط عالی میل کرد. این هتل دارای یک مرکز اسپا و سولاریوم می باشد که بهترین مکان برای استراحت هستند. تمامی هتل های چک با بهترین امکانات بهترین خدمات را برای مسافرین ارائه می دهند.

هتل سوی پراگ « Hotel Savoy»

این هتل پراگ در منطقه تاریخی شهر قرار دارد و دسترسی بسیار خوبی به مکان های گردشگری و تاریخی دارد. این هتل از جمله هتل های چک است که دارای اتاق های لوکس و مجلل می باشد و از بهترین امکانات مینی بار، سشوار، تلویزیون، حمام، مبلمان های راحت، تخت ها و .. برخوردار هستند. این هتل دارای یک مرکز اسپا و آب گرم می باشد و از امکاناتی مانند سالن ورزشی، اتاق های مراقبت از کودکان، صندوق امانات، اینترنت و دیگر امکانات برخوردار می باشد. این هتل فرصتی بیادماندنی برای مسافرین این شهر می باشد.

هتل های چک
هتل های چک

 

هتل پراگ ماریوت « Prague Marriott Hotel»

یکی از هتل های لوکس و فوق العاده زیبای شهر پراگ، هتل ماریوت است. این هتل مجلل یکی از بهترین هتل های چک می باشد که در نزدیک مراکز گردشگری قرار دارد. تمامی اتاق های این هتل دارای چشم اندازی فوق العاده از شهر و زیبایی های آن هستند. این اتاق ها دارای سیستم تهویه مناسب، تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار، حمام و … می باشند. غذاهای بین المللی موجود در رستوران این هتل می تواند طعمی به یادماندنی از فرهنگ این کشور در ذهن گردشگران باقی بگذارد. این هتل دارای امکاناتی مانند کتابخانه، بوفه، صبحانه در اتاق، کرایه دوچرخه، دستگاه خودپرداز، خدمات بلیط، سیستم تهویه، سوئیت های زیبا و غیره می باشند و اقامتی رویایی برای گردشگران به ارمغان می آورند.

هتل های چک
هتل های چک

هتل رادیسون بلو آلکرن « Radisson Blu Alcron Hotel»

یکی از هتل های مجلل و ۵ ستاره شهر پراگ هتل رادیسون می باشد. این یکی از هتل های چک است که از طراحی فوق العاده برخوردار می باشد و مسافرین از زمان ورود تا زمان خروج می توانند از اقامت خود لذت ببرند. این هتل دارای یک رستوران شیک و مجلل است که بهترین غذاهای بین المللی و سنتی را برای مسافرین سرو می کند. در این هتل بهترین صبحانه ها سرو می شود و بهترین نوشیدنی در اختیار مسافرین قرار داده می شود. اتاق های این هتل نیز دارای دکوری زیبا هستند و از تمامی امکانات مناسب و ایده آل برخوردار هستند. امکانات اسپا و ماساژ آن فرصتی عالی برای مسافرین می باشد تا بتوانند ساعتی را برای حفظ آرامش خود بگذرانند. این هتل از بهترین و برترین هتل های واقع در چک می باشد.

هتل های چک
هتل های چک

هتل فور سیسنز پراگ « Four Seasons Hotel Prague»

این هتل مجلل دارای یک چشم اندازی فوق العاده از رودخانه می باشد که یکی از بهترین هتل های چک شناخته شده است. هتل فور سیسنز دو دوران تاریخی و مدرن را به هم گره زده است و بهترین مکان را ایجاد کرده است. اتاق های مبله شده این هتل بسیار زیبا طراحی شده اند تا با امکانات بی نظیر خود تمام امکانات راحتی برای مسافرین به ارمغان بیاورند. در رستوران این هتل می توان از غذاهای بین المللی و کلاسیک که بوسیله بهترین آشپزان پخته می شوند نوش جان کرد.

هتل های چک
هتل های چک

هتل لا پالاس آرت هتل پراگ « Le Palais Art Hotel Prague»

یکی از زیباترین هتل های کشور چک هتل لا پالاس می باشد که برجسته ترین سبک معماری را در خود جای داده است.  این هتل دارای گچ بری بسیار زیبا و نقاشی های باشکوه می باشد که خاطراتی به یادماندنی در ذهن مسافرین ایجاد می کند. تمامی اتاق های ان مبله هستند و از اینترنتی پر سرعت برخوردار هستند. این اتاق ها دارای فضای هنری بسیار زیبایی هستند که مجموعه از کارهای هنرمندان در آنها به چشم می خورد. تمامی هتل های چک دارای بهترین امکانات هستند و اقامتی رویایی برای مسافرین به ارمغان می آورند. هتل های کشور چک زیبایی های سفر را برای مسافرین و گردشگران ۲ برابر می کنند. بیشتر هتل های چک نزدیک مراکز گردشگری و توریستی قرار دارند که به راحتی می توان به آنها رفت و آمد کرد. با اقامت در هتل های چک می توان از تمامی لحظات سفر لذت برد.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای تحصیلی چک اگر قصد مهاجرت به یک کشور اروپایی دارید، ورود از طریق ویزای تحصیلی را به عنوان یکی...

ویزای نمایشگاهی چک ویزای نمایشگاهی چک یکی از شیوه های سفر به این کشور برای بازید از نمایشگاه های برگزار...

بلیط چک در سفر به چک می‌توانید از دیدنی‌های تاریخی و طبیعی بسیاری بهره ببرید. اگر شما نیز جزء افرادی...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر