هتل های ورشو

با بهترین هتل های ورشو بیشتر آشنا شویم

۲۶ آبان ۱۳۹۷

هتل های ورشو

لهستان یکی از کشورهای اروپایی بوده که سالانه افراد زیادی جهت دیدن جاذبه های آن به این کشور سفر می‌کنند که در این بین اقامت در هتل های ورشو پایتخت این کشور بسیار مد نظر گردشگران می‌باشد. از این رو ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل های شهر ورشو را مورد بررسی قرار داده تا در هنگام سفر به کشور لهستان و شهر ورشو از نظر پیدا کردن جای اقامت برای شما مسافران عزیز مشکلی پیش نیاید. میتوانید جهت رزرو تور لهستان به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

هتل دسیلوا پیاسکزنو ورشو

یکی از بهترین هتل های ورشو هتل سه ستاره د سیلوا بوده که در منطقه ساحلی ورشو در جنوب این شهر واقع شده است. این هتل نزدیک به جاده اصلی که به شهرهای وروسکول، کراکوف، کاتوویتس، رشسو و لوبلین منتهی می شود، واقع شده است. مهمترین مزایای این هتل نزدیک بودن وسایل حمل و نقل عمومی از جمله ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو به این هتل می باشد که گردشگران می توانند با استفاده از حمل و نقل عمومی به راحتی به مرکز شهر  بروند. هتل د سیلوا دارای یک رستوران بوده که در آن بهترین غذاهای لهستانی و اروپایی طبخ شده و مهمانان عزیز مستقر در این هتل می توانند از این غذاهای لذیذ استفاده کنند. خدمات هتل د سیلوا عبارت است از پاسخگویی ۲۴ ساعته پذیرش، وای فای رایگان، تلویزیون، پذیرایی نوشیدنی، خدمات خشکشویی، کافی شاپ، سشوار، تلفن مستقیم، حمام، رختکن، پارکینگ رایگان و تهویه مطبوع اتاق ها می باشد. این موارد در کنار هم موجب شده است که هتل دسیلوا به یکی از پرطرفدارترین هتلهای ورشو تبدیل شود.

هتل های ورشو
هتل های ورشو

هتل هیت از لوکس ترین هتل های ورشو

هتل هیت یکی از لوکس ترین هتل های ورشو بوده و ۵۴ اتاق دارد و مشتریان می توانند هر کدام از آنها را که بخواهند جهت اقامت رزرو کنند. این هتل به کلیسای ارتودوکس و راه‌آهن دسترسی راحت دارد. هتل هیت در نزدیکی قلعه سلطنتی و میدان قدیمی شهر ورشو قرار گرفته است که دارای خدمات رفاهی متعددی از جمله اینترنت رایگان، پارکینگ، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش و سشوار، غذاخوری و …. می باشد. توجه داشته باشید که اگر قرار است در شهر ورشو قرار کاری و تجاری داشته باشید یکی از مناسب ترین هتل های ورشو و برای این منظور هتل هیت می باشد، زیرا در این هتل اتاق هایی مربوط به سمینار ها و جلسات تجاری وجود داشته که مهمانان می توانند همکاران خود را به این هتل دعوت کرده و سمینار برگزار کنند. در این اتاق ها تمامی امکانات سمعی بصری مرتبط با قرار های تجاری مهیا است.

هتل های ورشو
هتل های ورشو

هتل فلیکس ورشو

یکی دیگر از هتل های ورشو هتل فلیکس بوده که در سمت راست رودخانه ویستلا واقع شده است. این هتل در نزدیکی مرکز شهر بوده و مجموعه ای از کافه ها، بارها، باشگاه های شبانه، سالن های خرید و رستوران ها در اطراف هتل وجود دارد ،که گردشگران می توانند به راحتی از این مکان ها استفاده کنند. هتل فلیکس در سال ۱۹۹۴ ساخته شده اما به تازگی بازسازی شده است از این رو این هتل می‌تواند اقامتگاه مناسبی برای گردشگران در زمان سفر به لهستان و شهر ورشو باشد. هتل فلیکس دارای ۲۳۴ اتاق بوده اما از جمله دلایلی که این هتل به یکی از بهترین هتل های ورشو تبدیل شده است این است که دسترسی به اتاق های آن از طریق آسانسور وجود دارد؛ همچنین هتل فلیکس مجهز به رختکن، صندوق امانات، اینترنت رایگان، رستوران با غذاهای بسیار عالی، غذاخوری، کافه، ایستگاه روزنامه، اتاق کنفرانس، گرمایش مرکزی، حمام مجهز به سشوار، وان و رخت کن، اتاق بازی، تلویزیون کابلی، سالن استراحت، تلفن مستقیم، رادیو، پارکینگ، آرایشگاه مو، باشگاه بدنسازی و سالن برنزه کردن می باشد.

هتل های ورشو
هتل های ورشو

اقامتی به یادماندنی در یکی از محبوب ترین هتل های ورشو

هتل آیر یکی دیگر از هتل های ورشو بوده که می توان گفت جزو محبوب ترین هتل های این شهر به شمار می رود، زیرا مهمانان با اقامت در هتل آیر به مراکز خرید و منطقه اسکی دسترسی راحتی دارند. در این هتل یک رستوران مجهز وجود داشته که آشپزان این رستوران بهترین و خوشمزه ترین غذاهای اروپایی را طبخ کرده و در دسترس مشتریان قرار می‌دهند و مشتریان عزیز می توانند با پرداخت هزینه بسیار ناچیزی از خوردن این غذاها لذت ببرند. توجه داشته باشید که هتل آیر دارای ۲۷ اتاق بوده که تمامی این اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، تختخواب، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم آرایشی، خدمات خشکشویی، تلفن مستقیم و میز پذیرش ۲۴ ساعته می باشد از طرفی خدمه این هتل به قدری با مهمانان خوش برخورد هستند که مهمانان پس از ترک هتل رضایت خاطر کامل دارند.

هتل های ورشو
هتل های ورشو

هتل ماریوت از جمله گرانترین هتل های ورشو

هتل ماریوت یکی از گرانترین هتل های شهر ورشو بوده که در عین حال دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران می‌باشد، زیرا این هتل از امکانات خدماتی رفاهی قابل تاملی برخوردار است. هتل ۵ ستاره ماریوت بیست طبقه بوده و در مرکز شهر ورشو در مقابل ایستگاه مرکزی واقع شده است. در اطراف این هتل مراکز خرید رستوران و موزه وجود داشت که گردشگران علاقه‌مند می‌توانند به راحتی از این اماکن دیدن کنند. هتل ماریوت با توجه به خدماتی که دارد توانسته به یکی از بهترین هتل های ورشو تبدیل شود که مهمترین این خدمات شامل اینترنت رایگان، پارکینگ عمومی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات حمل و نقل، اتاق کنفرانس، امکانات فکس و کپی، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودکان، آسانسور و بالابر، آرایشگاه، مغازه فروش سوغاتی، خدمات عروسی، اتاق مخصوص سیگار، کافی نت و باشگاه تناسب اندام می شود. این هتل چندین کافه و رستوران داشته که در آن انواع غذاهای سبک، نوشیدنی ها، غذاهای آمریکایی، مدیترانه ای، آسیایی، بین المللی و محلی سرو می شود.

هتل های ورشو
هتل های ورشو

انتخاب هتل ویت به عنوان یکی دیگر از هتل های ورشو

یکی از هتل های ورشو که بسیار نزدیک به ایستگاه راه آهن مرکزی این شهر می باشد هتل ویت است. این هتل در یک مجتمع مسکونی زیبا واقع شده و دارای اتاق‌های جداگانه می باشد. مهمترین خدمات هتل شامل وای فای رایگان، آشپزخانه کاملا مجهز، اتاق نشیمن، تلویزیون ماهواره‌ای، بازی های روی میز، صندوق امانات و پارکینگ رایگان می باشد؛ همچنین در این هتل بهترین صبحانه های قاره ای از جمله غلات نان تست، انواع مربا، چای و قهوه ارائه می شود . ‌مهمانان می توانند از خدمه هتل دوچرخه اجاره کرده و از این طریق از جاذبه های شهر دیدن کنند.

هتل های ورشو
هتل های ورشو

هتل کوپر از جمله ارزانترین هتل های ورشو

اگر قصد دارید در یکی از ارزان ترین هتل های ورشو اقامت داشته باشید هتل کوپر می تواند انتخاب مناسبی باشد این هتل علاوه بر این که قیمت مناسبی دارد برای طراحی زیادی می باشد هتل کوپه در فاصله یک کیلومتری ایستگاه قطار ویزا واقع شده اسبم در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد همچنین از ایستگاه قطار شهر قدس و نیز تنها ۱۶ کیلومتر با این هتل فاصله می باشد مهمترین امکانات هتل کپر شامل تخت خواب میز و صندلی پذیرش ۲۴ ساعته مشترک و پارکینگ عمومی اشاره کرد از طرفی دسترسی رایگان به اینترنت برای همه مهمانان مهیا شده است.

معرفی هتل همپتون به عنوان معروف ترین هتل های ورشو

هتل ۳ ستاره همپتون جزو معروفترین هتل های ورشو بوده که در مرکز این شهر واقع شده است و این امر موجب شده است مهمانانی که در این هتل اقامت دارند بتوانند به راحتی به مراکز خرید، کافه ها، رستوران ها و باشگاه های شبانه این شهر دسترسی داشته باشند. هتل همپتون در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده است که این امر موجب شده در حال حاضر جزو پر طرفدارترین هتل های همپتون به شمار برود. مهمترین خدمات این هتل شامل پارکینگ خصوصی، انبار چمدان، صندوق امانات، کارکنان مسلط به دو زبان انگلیسی و لهستانی، خدمات خشکشویی، صبحانه رایگان، تلویزیون، آسانسور و بالابر، تلفن، کمد لباس، میز مطالعه روزنامه رایگان و حمام اختصاصی مجهز به دوش و سشوار می باشد.

هتل های ورشو
هتل های ورشو

هتل پوفا از دیگر هتل های ورشو

هتل پوفا واقع شده در قلب شهر ورشو به مهمانان این امکان را می دهد که به راحتی از گالری فوکسال، قلعه سلطنتی و میدان قدیمی شهر ورشو دیدن کنند. این هتل که یکی دیگر از هتل های ورشو بوده دارای ۱۸ اتاق است و مهمانان می توانند در آشپزخانه مجهز  این هتل برای خود غذا درست کنند. مهمترین خدمات هتل پوفا شامل اینترنت بی سیم رایگان، صبحانه رایگان در بوفه، میز پذیرش ۲۴ ساعته و امکانات خشکشویی و لباسشویی می باشد.

هتل هیلتون یکی از بهترین هتل های ورشو

اگر دوست دارید در یکی از نزدیکترین هتل های ورشو به مغازه ها، موزه ها، سالن های غذاخوری، کافه ها، بارها و اماکن سرگرمی این شهر اقامت داشته باشید هتل ۴ ستاره ی هیلتون می تواند انتخاب مناسبی باشد. این هتل دارای ۲۶ طبقه بوده که نمای شیشه ای آن موجب زیبایی هرچه تمام تر آن هتل شده است. با اقامت در هتل هیلتون مهمانان می توانند از اینترنت رایگان پرسرعت، اتاق کنفرانس، امکانات فکس و فتوکپی، خشک شویی، اتاق نگهداری از کودکان، صندوق امانات، انبار چمدان،  خدمات نگهبانی، سالن آرایش مو، مرکز تناسب اندام، تهویه مطبوع اتاق ها، روزنامه رایگان، اتاق مخصوص سیگار و استخر شنا سرپوشیده استفاده کنند. هتل هیلتون دارای غذاخوری شیک و خلوتی بوده که مهمانان می‌توانند انواع غذاهای اروپایی، بین المللی و لهستانی را برای وعده های صبحانه، ناهار و شام سفارش دهند. همچنین خدمه این هتل به هفت زبان زنده دنیا مسلط هستند. رزرو هتل در ورشو از طریق مراجعه به آژانس های مسافرتی امکان پذیر است و گردشگران می‌توانند قبل از سفر به این شهر بهترین هتل های ورشو را بررسی کرده و سپس اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

روادید لهستان کشور لهستان، یکی از کشورهای اروپای مرکزی است که مقصد گردشگری افراد زیادی در سراسر جهان می باشد....

ویزای تجاری لهستان اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید، می دانید که نیازمند مدارکی جهت احراز هویت خود...

هتل های لهستان اگر شما هم می خواهید به کشور زیبای لهستان سفر کنید، بهتر است با هتل های لهستان...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر