هتل های لهستان

با برخی از هتل های لهستان بیشتر آشنا شویم

۲۶ آبان ۱۳۹۷

هتل های لهستان

اگر شما هم می خواهید به کشور زیبای لهستان سفر کنید، بهتر است با هتل های لهستان بیشتر آشنا شوید تا با خیالی راحت تر محل اقامت خود را انتخاب کرده و لحظات خوشی را در لهستان و بدون دغدغه سپری کنید.

آشنایی با هتل های لهستان

لهستان یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است و جاذبه های گردشگری بی نظیری را در خود جای داده است. اگر می خواهید به این کشور سفر کنید، حتماً باید برای گشت و گذار در شهر و مناطق گردشگری آن چند روزی را در لهستان اقامت داشته باشید. اما پیدا کردن یک هتل مناسب و محل اقامت خوب برای هر فردی شاید کار چندان آسانی نباشد و می بایست آشنایی چندانی با هتل های کشور لهستان داشته باشید. هتل های لهستان شرایط و امکانات خوبی دارند و پذیرای مهمان های خارجی هستند. از جمله معروف ترین هتل های لهستان می توان به هتل رادیسون بلو سنتروم، هتل استاری، هتل PURO Kraków Stare Miasto، هتل پولونیا پلیس، هتل متروپول، هتل بین قاره ای Warszawa، هتل Hotel Polski Pod Białym Orłem، هتل Metropolitan Boutique، هتل الکساندر و بسیاری هتل های دیگر اشاره کرد. شما نیز جهت رزرو تور لهستان می توانید به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

هتل رادیسون بلو سنتروم

هتل رادیسون بلو سنتروم یکی از هتل های بسیار خوب و از جمله بهترین هتل های لهستان می باشد. این هتل ۵ ستاره بوده و تنوع امکانات و کیفیت خدمات در آن بی نظیر است. اگر فردی هستید که تمایل دارید همه چیز در بهترین وضعیت خود وجود داشته باشد و یک سفر لوکس را داشته باشید، به شما هتل رادیسون را پیشنهاد می کنیم.

امکانات هتل رادیسون بلو سنتروم:

استخر، تراس، بخش سلامت و تناسب اندام، مربی شخصی، سالن اسپا، درمان های بدن، درمان های صورت، آرایشگاه، جکوزی، سونا، ماساژ، امکانات آبگرم، ایروبیک، تور ورزشی، تور پیاده روی، قهوه خانه، شامپاین، بوفه دوستانه برای کودکان، غذای بچه، منو مخصوص کودکان، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، اینترنت رایگان در همه مناطق هتل، ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی، پارکینگ خصوصی با هزینه اضافی، پارکینگ عمومی، حمل و نقل و سرویس فرودگاه، دستگاه خودپرداز، محل نگهداری از چمدان ها، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، خدمات تبدیل ارز، سرویس اتو، خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، خدمات فکس و کپی، سالن کنفرانس و جشن و مهمانی، خدمات شاتل، تلویزیون در اتاق، مینی بار در اتاق، سیستم تهویه مناسب، سیستم گرمایش، اتاق خانواده، اتاق های افراد غیر سیگاری، سرویس اتاق و …

هتل های لهستان
هتل های لهستان

هتل استاری

هتل استاری نیز یکی دیگر از هتل های کشور لهستان و از جمله های ۵ ستاره در این کشور می باشد که در شهر کراکوف لهستان واقع شده است. این هتل از جمله لوکس ترین هتل های لهستان نیز به شمار می رود و کیفیت خدمات و امکانات آن مثال زدنی است. هتل استاری فاصله تقریباً ۱۰ کیلومتری با فرودگاه این شهر دارد.

امکانات هتل استاری:

سونا، استخر، مرکز تناسب اندام، تراس، استخر سرپوشیده، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، قهوه بسیار خوب، اینترنت رایگان در تمام فضاهای هتل، پارکینگ خصوصی با هزینه اضافی و رزرو قبلی، خدمات پذیرش، خدمات کابینت، خدمات نگهداری از چمدان ها، لابی، خدمات بلیط، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خدمتکار روزانه، سرویس اتو، خدمات لاندری، امکانات فکس و کپی، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و مهمانی، خدمات شاتل، شاتل فرودگاهی، شاتل درون شهری، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، مجموعه عروسی، اتاق VIP، اتاق خانوادگی، اتاق مخصوص افراد سیگاری و غیر سیگاری، امکانات برای مهمانان معلول، سرویس اتاق و ….

همچنین در این هتل زبان های انگلیسی، لهستانی و فرانسوی صحبت می شود.

هتل PURO Kraków Stare Miasto در کراکوف

این هتل نیز در شهر کراکوف لهستان واقع شده است و یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین هتل های لهستان می باشد. افرادی که قصد سفر به شهر کراکوف را دارند می توانند از خدمات این هتل بهره مند شوند. لازم به یادآوری است که هتل PURO Kraków Stare Miasto از جمله هتل های کشور لهستان است که دارای درجه کیفیت ۴ ستاره می باشد.

امکانات هتل:

تراس، تراس آفتاب گیر، صندلی ماساژ، ماساژ، بلیط جاذبه های گردشگری، مجاز بودن ورود حیوانات خانگی، مشاهده ی رویدادهای ورزشی به صورت زنده، تورهای ورزشی، تورهای پیاده روی، تورهای دوچرخه سواری، بولینگ خارج از هتل، اسکواش خارج از هتل، قوه خانه، منو غذای بچه، رستوران، بار، اسنک بار، منو غذاهای رژیمی، اینترنت رایگان، پارکینگ عمومی، پارکینگ خصوصی با پرداخت هزینه اضافی، تلویزیون در اتاق، حمام اختصاصی، سرویس اتاق، خدمات اتو و لاندری و …

هتل های لهستان
هتل های لهستان

هتل پولونیا پلیس

هتل پولونیا پلیس یکی از هتل های لهستان است که در شهر ورشو قرار داشته و ۴ ستاره می باشد. تنوع اتاق ها در این هتل بسیار بالا بوده و امکانات بسیار خوبی برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده است. همه این ها باعث شده است که هتل پولونیا پلیس به یکی از بهترین هتل های کشور لهستان تبدیل شود. همچنین هتل پولونیا از جمله هتل های لهستان است که فاصله بسیار کمی با فرودگاه ورشو داشته و برای مسافران خارجی بسیار مناسب می باشد.

امکانات هتل:

سالن تناسب اندام، مرکز آبگرم، اسپا، ماساژ، سونا، صندلی چرخدار، ممنوعیت ورود حیوانات، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، پارکینگ عمومی، اینترنت رایگان، دستگاه خودپرداز، سرویس اتاق، حمام در اتاق، بالکن، تلویزیون، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، سرویس اتو، نگهداری از کودکان، امکانات جلسه، مهمانی، مرکز تجاری، اتاق آلرژیک و …

هتل متروپول

هتل متروپول یک هتل ۳ ستاره بوده و یکی از مناسب ترین هتل های لهستان برای افرادی است که می خواهند با کمترین هزینه ی ممکن به این کشور سفر کنند. اما با وجود ۳ ستاره بودن این هتل، می توان گفت هتل متروپول در نوع خود یکی از با کیفیت ترین هتل های لهستان به شمار می رود.

امکانات هتل:

بار، رستوران، قهوه، پارکینگ خصوصی، پارکینگ عمومی، وای فای رایگان، خدمات خدمتکار روزانه، ناهار بسته بندی، فکس، کپی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، سرویس اتو، نظافت ۲۴ ساعته، جعبه ایمنی، سیستم گرمایش، سیستم تهویه، اتاق افراد غیر سیگاری، اتاق خانواده، امکانات معلولین، روزنامه، زبان های انگلیسی، لهستانی و روسی.

هتل های لهستان
هتل های لهستان

هتل بین قاره ای Warszawa

در این بخش می خواهیم شما را با یکی از لاکچری ترین هتل های کشور لهستان یعنی هتل بین قاره ای Warszawa آشنا کنیم. این هتل ۵ ستاره بوده و از جمله لوکس ترین و بهترین هتل های لهستان به شمار می رود. اگر می خواهید یک سفر ایده آل داشته باشید، پیشنهاد ما بهترین و لوکس ترین هتل های لهستان است.

امکانات هتل:

تنوع اتاق ها بسیار زیاد، استخر، استخر آبگرم، استخر فصلی، استخر سرپوشیده، جکوزی، ماساژ، سولاریوم، سونا، مرکز تناسب اندام، قهوه خانه، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، منو رژیم غذایی، پارکینگ خصوصی با هزینه اضافی، پارکینگ عمومی، پارکینگ امن، شاتل فرودگاهی، شاتل درون شهری، دستگاه خودپرداز، محل نگهداری از چمدان ها، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتو، لاندری، مرکز تجاری و فروشگاه، فکس، کپی، امکانات جلسه و جشن، منطقه ساحلی، اتاق VIP، اتاق خانواده، اتاق آلرژیک، سیستم گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، جعبه ایمنی، سرویس اتاق، اتاق افراد غیر سیگاری.

هتل های لهستان
هتل های لهستان

هتل Hotel Polski Pod Białym Orłem

این هتل نیز از جمله هتل های کشور لهستان است که در شهر کراکوف واقع شده است و مسافرانی که قصد گشت و گذار در این شهر را نیز دارند، می توانند در آن اقامت کنند. این هتل در بین هتل های کراکوف جزء بهترین ها بوده و از جمله مناسب ترین هتل های لهستان نیز به شمار می رود. هتل Hotel Polski Pod Białym Orłem یک هتل ۴ ستاره است و طرفداران زیادی نیز دارد.

امکانات هتل:

تراس، باغ، ماساژ کامل بدن، صندلی چرخدار، بطری آب، صبحانه در اتاق، قهوه خوب، مینی بار در اتاق، بار، رستوران، اتاق کنفرانس، اینترنت رایگان، پارکینگ عمومی، کرایه ماشین، مرکز خرید، امکانات افراد معلول، آسانسور، اتاق نگهداری از چمدان ها، گرمایش، تهویه مطبوع، سرویس نظافت اتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، حمام اختصاصی، بالکن، اتاق خانواده، اتاق ماه عسل، اتاق VIP و …

مهمانداران این هتل به زبان های انگلیسی، لهستانی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی مسلط می باشند.

هتل های لهستان
هتل های لهستان

هتل الکساندر

هتل الکساندر یک هتل ۳ ستاره و یکی از ارزان ترین هتل های لهستان است. با این که امکانات این هتل نسبت به دیگر هتل های لهستان ممکن است محدود باشد، اما تنوع اتاق های بسیار زیادی داشته و برای یک سفر کوتاه مدت می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

امکانات هتل:

حیوانات خانگی مجاز، کرایه دوچرخه، اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی با پرداخت هزینه اضافی، ذخیره سازی چمدان ها، پیاده روی، برق کفش، سرویس اتو، لاندری، شاتل فرودگاه، ناهار بسته بندی شده، اتاق افراد سیگاری و غیر سیگاری، اتاق خانواده و …

هتل های لهستان
هتل های لهستان

هتل Metropolitan Boutique

اما آخرین هتلی که قصد معرفی آن را داریم، هتل Metropolitan Boutique است. این هتل نیز از جمله هتل های لهستان است که در شهر گردشگری کراکوف واقع شده است. این هتل ۴ ستاره است و امکانات و کیفیت خوبی نیز دارد.

امکانات هتل:

تراس، تراس آفتاب گیر، باغ، تناسب اندام، بلیط جاذبه های گردشگری، موسیقی زنده، ساعت شادی، اجاره دوچرخه، مبلمان فضای باز، بار، رستوران، قهوه خانه، صبحانه در اتاق، اینترنت رایگان در اتاق ها و فضای هتل، تلویزیون تخت، حمام اختصاصی، پارکینگ خصوصی در صورت رزرو و بسیاری امکانات دیگر.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

وقت سفارت لهستان لهستان یکی از مقاصد گردشگران و دیگر افراد برای سفر می باشد. اگر شما هم تصمیم گرفته...

تور لهستان یکی از کشورهایی که در مرکز اروپا قرار دارد، کشور لهستان است که از کشورهای بزرگ جهان محسوب...

هتل های کراکوف کراکوف در گذشته پایتخت کشور لهستان بوده است. این شهر هنوز پایتخت گردشگری لهستان است و دارای هتل...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر