هتل های لیسبون

با برخی از هتل های لیسبون بیشتر آشنا شویم

۲ دی ۱۳۹۷

هتل های لیسبون

یکی از زیباترین و البته بزرگترین شهرهای کشور پرتغال، شهر لیسبون می باشد که در این مقاله ما سعی داریم تعدادی از هتل های لیسبون را برای شما شرح دهیم تا اگر قصد سفر به این شهر را داشتید بتوانید با شناخت این هتل ها اقامتگاه مناسبی در پایتخت پرتغال برای خود پیدا کنید.

هتل یورک هاوس یکی از زیباترین هتل های لیسبون

یکی از زیباترین و بهترین هتل های لیسبون هتل یورک هاوس است که در فاصله بسیار کمی از مرکز شهر واقع شده است. این هتل در محدوده موزه ملی هنر باستانی قرار گرفته است و فرودگاه لیسبون حدود ۱۰ کیلومتر با آن فاصله دارد. همچنین توجه داشته باشید به دلیل نزدیکی حمل و نقل عمومی به این هتل، مهمانان عزیز می توانند به راحتی به اکثر نقاط شهر سفر کنند. این هتل در یک کلیسای قدیمی قرار گرفته که با معماری داخلی زیبا فضای لذت بخشی را برای گردشگران فراهم نموده است. فضای آرام و صلح آمیز هتل یورک هاوس موجب شده که افراد زیادی سالانه آن را جهت اقامت در شهر لیسبون برگزینند. در رستوران هتل یورک هاوس لذیذترین غذاهای اروپایی و بین المللی طبخ می شود که به طور حتم می توانید از خوردن آن لذت ببرید.

هتل یورک هاوس
هتل یورک هاوس

اقامت در یکی از مجهزترین هتل های لیسبون

به طور حتم تمامی افراد دوست دارند در هنگام سفر به شهرهای مختلف در اقامتگاهی مجهز و آرام اتاق رزرو کنند؛ از این رو اگر شما هم دوست دارید در یکی از مجهزترین هتل های لیسبون که شرایط بسیار آرام و ایده آلی را برای شما فراهم می آورد اقامت داشته باشید می توانید هتل دلتا را انتخاب کنید. این هتل در سال ۲۰۱۰ مرمت شده است و امکانات بسیار ویژه ای از جمله حمام مجهز به وان و سشوار، تلویزیون کابلی، تلفن، صندوق امانات، تهویه مطبوع، وای فای رایگان و بسیاری از موارد دیگر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. توجه داشته باشید که هتل دلتا تنها ۵ دقیقه با فرودگاه شهر لیسبون فاصله دارد و در مرکز شهر تاریخی قرار دارد.

معرفی هتل مارکوس یکی دیگر از بهترین هتل های لیسبون

هتل مارکوس د پومبال یکی دیگر از هتل های لیسبون است که می توانید پس از اتمام روز و گشت و گذار در شهر لیسبون اقامت راحتی در اتاق های مجهز این هتل داشته باشید. این هتل در لیسبون مرکزی واقع شده است و تا ایستگاه مترو تنها ۲۰ متر فاصله دارد. همچنین کلیسای جامع، پارک ادوارد و قلعه جورگ در اطراف این هتل واقع شده اند که می‌توانند به راحتی از این مناطق زیبا دیدن کنید. همچنین انواع مختلفی از مکان های خرید، بارها و کلاب های شبانه و شبکه حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل مارکوس وجود دارند که این امر موجب شده افراد بتوانند ساعات خوشی را در این اماکن به سر ببرند.

هتل مارکوس
هتل مارکوس

هتل لاتسیا اسمارت یکی از جدیدترین هتل های لیسبون

هتل لاتسیا اسمارت یکی از جدیدترین هتل های لیسبون است که در سال ۲۰۱۴ در کنار جاده اصلی بنا شده است. این هتل دارای ۱۷۵ اتاق دو نفره و ۱۱ طبقه می باشد که برای مهمانان در این هتل امکانات بسیار زیادی فراهم شده است، از این رو اگر می خواهید در یکی از مجهزترین هتل های لیسبون اقامت داشته باشید هتل  لاتسیا اسمارت انتخاب مناسبی می باشد. مهمانان می توانند با رزرو اتاق در این هتل از سالن پذیرایی، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور و سالن تئاتر استفاده کنند. همچنین تمامی اتاق های این هتل مجهز به سیستم گرمایشی، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، رختشویی، حمام مجهز به دوش و سشوار می باشد. از طرفی در رستوران این هتل غذاهای بسیار لذیذی در اختیار مهمانان قرار داده می شود.

هتل لاتسیا اسمارت
هتل لاتسیا اسمارت

اقامت در یکی از لوکس ترین هتل های لیسبون

هتل ایبروستار یکی از لوکس ترین و خاص ترین هتل های شهر لیسبون است که برای گشت های عاشقانه، قرارهای کاری و تمامی موارد می‌تواند بسیار مناسب باشد. این هتل در قلب شهر لیسبون واقع شده است و جزو هتل های ۵ ستاره شهر لیسبون به شمار می رود. توجه داشته باشید حتی اگر بخواهید در یکی از ارزان ترین هتل های لیسبون نیز اقامت داشته باشید، انتخاب هتل ایبروستار  مناسب است زیرا اتاق هایی در این هتل وجود دارد که با قیمت مناسب در اختیار مهمانان قرار داده می شود و از طرفی لوکس ترین سوئیت ها نیز با حداکثر تجهیزات در این هتل وجود دارد. در این هتل یک استخر، حمام خورشیدی، یک سولاریوم، اتاق ماساژ و حمام بخار وجود دارد که مهمانان می توانند از آن استفاده کنند. همچنین در رستوران این هتل بهترین غذاهای محلی و بین المللی طبخ می‌شود که زمان زیادی باید صرف شود تا همه آنها را امتحان کنید.

هتل های لیسبون
هتل های لیسبون

معرفی یکی دیگر از هتل های لیسبون

یکی از مرکزی ترین هتل های لیسبون هتل رئال است که در قلب این شهر واقع شده و اماکن زیادی از جمله مارکوس د پمب، سالار دانا، پارک های متعدد، مزه ها، مراکز خرید، رستوران ها و کافه ها در اطراف آن قرار گرفته اند، که این امر موجب شده مهمانان بتوانند به راحتی یک روز بسیار عالی را در اطراف این هتل بگذارند. هتل رئال تنها ۱۵ کیلومتر از دریا  فاصله دارد که این امر بسیار مورد پسند مهمانان واقع شده است. از مهمترین خدمات و امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، پارکینگ، تهویه مطبوع، آسانسور، اتاق های غیر سیگاری، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، اطلاعات توریستی، انبار چمدان، ورزش های کوهستانی، مهدکودک، رستوران، بار، صبحانه انتخابی در اتاق، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه، رختشویی و مرکز تجاری اشاره نمود.

هتل های لیسبون
هتل های لیسبون

هتل ماندیال یکی دیگر از هتل های لیسبون

هتل ۴ ستاره ماندیال یکی دیگر از بهترین هتل های لیسبون به شمار می رود که در قلب این شهر واقع شده است. این هتل در نزدیکی کلیسای جامع قرون وسطی در شهر لیسبون، موزه هنرهای تزئینی، قلعه تپه سائو جرج، کافه ها و رستوران های متعدد و ایستگاه مترو قرار دارد. مجاورت هتل ماندیال با مراکز حمل و نقل عمومی موجب شده تا مهمانان بتوانند به آسانی به دیگر مقاصد مهم لیسبون دسترسی داشته باشند. در سراسر هتل ماندیال وای فای رایگان در اختیار گردشگران قرار دارد و اتاق های بسیار زیبای این هتل با مبلمان کلاسیک و فرش های بسیار زیبا پوشانده شده است و همچنین در این اتاق ها تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، میز کار، صندوق امانات، حمام اختصاصی و تهویه مطبوع قرار دارد. در طبقه بالای این هتل نیز یک رستوران با غذاهای پرطرفدار بین المللی قرار دارد.

هتل ماندیال
هتل ماندیال

معرفی یکی از شیک ترین هتل های لیسبون

هتل الیف اونیداز یکی از هتل های ۴ ستاره لیسبون است که در مرکز این شهر و در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده است. تمام اتاق های این هتل بسیار شیک و کلاسیک و مبله شده هستند و رنگ آمیزی خاص آن موجب تنوع بسیاری زیاد این هتل شده است. توجه داشته باشید که در سراسر این هتل اینترنت بی سیم در اختیار مهمانان قرار گرفته است و در اتاق های این هتل تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع و حمام مجهز وجود دارد. نان های گرم و شیرینی های تازه از جمله مواردی است که می‌توانید برای صبحانه آن را انتخاب کنید و روز خود را با طعم دلنشین آنها آغاز کنید؛ ناهار و شام نیز برای مهمانان در رستوران هتل تدارک دیده شده است.

هتل های لیسبون
هتل های لیسبون

هتل بریتانیا یکی از آرام ترین هتل های لیسبون

اگر دوست دارید در هنگام سفر به کشور پرتغال و شهر لیسبون اقامت بسیار آرام و به دور از شلوغی داشته باشید می توانید در یکی از خاص ترین هتل های لیسبون یعنی هتل بریتانیا اقامت داشته باشید. فضای آرام و بسیار زیبای این هتل به طور حتم شما را جذب خواهد کرد به گونه‌ای که به فکر کنید در خانه خود هستید. اتاق های این هتل دارای پنجره های بسیار بزرگ و نورگیر است که چشم انداز فوق العاده ای به شهر دارند. همچنین در تمامی اتاق‌های هتل بریتانیا اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی و تلویزیون وجود دارد.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای تجاری پرتغال برای دریافت ویزای تجاری پرتغال راه های زیادی وجود دارد ما در این مطلب شما را با...

وقت سفارت پرتغال با دریافت وقت سفارت پرتغال هر فرد می تواند در زمان مناسب جهت تعیین وقت مصاحبه و...

درباره پرتغال کشور پرتغال یکی از مشهورترین و زیباترین کشورهای قاره اروپا می باشد که در جنوب غربی اروپا واقع...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر